Лічба предметів в межах десяти. Співвіднесення цифри, числа і кількості предметів. Порівняння чисел

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Криворізька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ст. № 1

Конспект уроку –казки з математики:

«Лічба предметів в межах десяти. Співвіднесення цифри, числа і кількості предметів. Порівняння чисел.»

Підготувала вчитель

початкових класів ІПК

Шилко Валентина Василівна

Кривий Ріг

2015

Мета: вдосконалювати навички лічби предметів у межах 10 в прямому і зворотньому напрямку, закріпити вміння співвідносити цифру, з числом і відповідною кількістю предметів,  продовжити роботу над формуванням у дітей вміння порівнювати числа в межах 10; розвивати логічне мислення, виховувати бажання турбуватись про птахів взимку, бережно ставитись до власного здоров’я.

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи:

розвивати вміння визначати геометричні фігури за кольором, формою: коло, трикутник, чотирикутник тощо.

Пізнавальний розвиток. вчити: співвідносити число і кількість предметів; порівнювати числа (рівні, нерівні, більше, менше); назвати та писати цифри, співвідносити цифру, число і кількість.

Мовленнєвий розвиток: вчити:; називати сусідні числа даного числа (попереднє і наступне).

Сенсомоторний розвиток : розвивати вміння визначати геометричні фігури за кольором, формою: коло, трикутник, чотирикутник тощо.

Особистісний розвиток: формувати позитивне ставлення до навчання; розвивати впевненість, повагу до себе.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Раптом в лісі посвітліло, стало всюди чисто й біло.

А тепла чогось нема. Це прийшла до нас… (Зима)

Мозкова атака.

Без чого не буває зима?

Знайомство зі сніговичком

Ознайомлення з маршрутом подорожі

1зупинка « Зимові візерунки »

  1. Робота в групах

1 група Вставити пропущені цифри на сніжинках. Лічба в прямому напрямку

1, * ,*, 4, *, *, 7, *, * ,*

2 група. Вставити пропущені цифри на сніжинках. Лічба в зворотньому напрямку

10,* ,8, *, *, 5, 4, 3, * ,*

Індивідуальна робота

Переставити сніжинки місцями. Відтворити числовий ряд

Самоперевірка

2 зупинка Гра « Бурульки сусіди»

Бесіда про небезпечність для життя та здоров’я перебування під дахами будинків в зимовий період, небезпеку захворювання при облизуванні бурульок.

Робота в зошитах

1 група. Записати сусідів числа

* 5 * * 2*

* 7 * * 9*

  1. група. Записати число, яке знаходиться між даними числами

1*3 8*10

4*6 7*9

Одночасно завдання виконується учнями біля дошки

3 Руханка. « Живі сніжинки»

Під музику дві команди учнів з емблемами цифр в межах 5 шикуються в хаотичному порядку в колону і рухаються по класу. По звуковому сигналу шикуються в шеренгу.

а) в порядку зростання

б) в порядку спадання.

3 зупинка « Погодуй пташок»

Бесіда про неохідність турбуватись про птахів взимку, адже їм холодно і голодно.

Робота з цифровим веєром

Віршована задача

Були у нашому дворі

Два горобці, три снігурі.

Хто може скласти лік птахам –

Всім горобцям і снігурам?

Гра « Мовчанка»

Вчитель, використовуючи мультимедійний екран, показує кількість пташок, а діти , використовуючи числовий веєр, показують відповідну цифру.

Робота в зошитах

З’єднати пташку з відповідною цифрою, яка відповідає кількості предметів, якими ми будемо пригощати птахів.

Гра на розвиток уваги « Світлофор»

«Червоний колір» – Діти присідають.

«Жовтий колір»—Плескають в долоні.

«Зелений колір»—Не відриваючи ноги від землі йдуть.

4 зупинка Гра « Прикрась ялинку»

В іграшках написані цифри . Потрібно порівняти числа і поставити відповідний знак. Вішаючи іграшку зачитати числову нерівність, рівність.

1*3 4*7 5*5 2*7 8*8 9*1

9*7 2*7 7*7 6*3 5*4 8*7

5 зупинка Гра «Перейдемо через річку»

Розповідь про поведінку на льоду. Небезпека потрапити в ополонку.

Гра « Назви форму ополонки та її колір»

Робота в зошитах

1 група 2 група

Розфарбуйте геометричні фігури відповідними кольорами

3 група 4 група

З’єднай однакові фігури

Зустріч з дідом Морозом

Підсумок уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!