Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
PRO-акаунт на «Всеосвіті» як інструмент саморозвитку та професійної самореалізації
»
Взяти участь Всі події

Лічба об`єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. Розв`язування простих задач дією множення.

Математика

Для кого: 2 Клас

28.02.2021

252

4

0

Опис документу:
Пропоную колегам використати математичну презентацію-тренажер для перевірки усних та письмових обчислень в межах 100 для учнів 2 класу. Буде доцільним як при очному навчанні, так і при дистанційному. Бажаю УСПІХІВ У РОБОТІ !!!
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Лічба об`єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. Розв`язування п...
Слайд № 1

Лічба об`єктів, позначення числом результату лічби. Таблиця множення числа 2. Порядок дій у виразах без дужок, коли є дія множення. Розв`язування простих задач дією множення. Математика 2 клас

Думаємо – швидко! Відповідаємо – правильно! Рахуємо – точно! Пишемо – красиво! Наш девіз:
Слайд № 2

Думаємо – швидко! Відповідаємо – правильно! Рахуємо – точно! Пишемо – красиво! Наш девіз:

Чи все необхідне до уроку ви приготували? Голова-щоб слухати. Вуха-щоб чути. Очі-щоб усе бачити. Руки-щоб їх піднімати. Серце-щоб усе відчувати і с...
Слайд № 3

Чи все необхідне до уроку ви приготували? Голова-щоб слухати. Вуха-щоб чути. Очі-щоб усе бачити. Руки-щоб їх піднімати. Серце-щоб усе відчувати і сприймати. Всі готові до роботи? Молодці! Отож, вперед! Перевірка готовності учнів до уроку:

Числа, які множать називають … Числа, які дістають при множенні називають… Чи зміниться добуток, якщо множники поміняємо місцями? Числа 3,29,37, 55...
Слайд № 4

Числа, які множать називають … Числа, які дістають при множенні називають… Чи зміниться добуток, якщо множники поміняємо місцями? Числа 3,29,37, 55,71 є парними чи непарними? Назвіть найбільше одноцифрове число. Назвіть найбільше двоцифрове число. 2 помножити на 9 дорівнює … Мозковий штурм

Я свій зошит відкриваю, Навскоси його кладу. Сяду рівно, не зігнуся, До роботи я беруся. 1 березня Класна робота Робота в зошитах.
Слайд № 5

Я свій зошит відкриваю, Навскоси його кладу. Сяду рівно, не зігнуся, До роботи я беруся. 1 березня Класна робота Робота в зошитах.

Записати число 2. Запишіть число в якому 2 дес. 2 од. Зменшити число на 6. Запишіть число, яке менше від 20 на2. Яке число вийде. Якщо поміняти циф...
Слайд № 6

Записати число 2. Запишіть число в якому 2 дес. 2 од. Зменшити число на 6. Запишіть число, яке менше від 20 на2. Яке число вийде. Якщо поміняти цифри у числі місцями. Зменшити число на 8 дес. Додати 7 одиниць. Перевірте математичний диктант. Математичний диктант:

* Дві лисички, дві сестрички Заплели по дві косички Скільки разом у лисичок Є заплетених косичок? (4) * Біля ґанку – дві Тетянки, Біля тину – дві Х...
Слайд № 7

* Дві лисички, дві сестрички Заплели по дві косички Скільки разом у лисичок Є заплетених косичок? (4) * Біля ґанку – дві Тетянки, Біля тину – дві Христини, Біля річки – дві Марічки, А на лузі – дві Ганнусі Тих дівчаток так багато! Порахуйте їх малята! (8) Задачі – вірші

2х2=4 – Кіт живе в квартирі    / присідають, показуючи кота 2х3=6 – Мишок він не їсть      /заперечують помахом вказівних пальчиків 2х4=8 – Розліни...
Слайд № 8

2х2=4 – Кіт живе в квартирі    / присідають, показуючи кота 2х3=6 – Мишок він не їсть      /заперечують помахом вказівних пальчиків 2х4=8 – Розлінився зовсім      / піднімають руки вгору, потягуються          2х5=10– Мама і дівчинка Леся /руки витягнуті вперед і зігнуті в ліктях 2х6=12 – З котиком сваряться /лікоть правої руки на долоні лівої і навпаки 2х7=14 – Якщо будеш лінуватись /потягуються, стаючи на носочки         2х8=16 – Можеш від нас геть податись  / руки розводять в сторони        2х9=18 – Котик ліниво нявчить /виконують коловий рух головою 2х10=20 – І за мишками біжить /біг на місці                   Мишки швиденько у нірки втікають,                   А учні тихенько за парти сідають. Фізкультхвилинка

2 • 5 + 4 2 • 8 – 9 2 • 6 + 9 2 • 9 – 3 2 • 2 + 23 2 • 7 – 5 2 • 4 + 16 2 • 9 – 14 Приклади
Слайд № 9

2 • 5 + 4 2 • 8 – 9 2 • 6 + 9 2 • 9 – 3 2 • 2 + 23 2 • 7 – 5 2 • 4 + 16 2 • 9 – 14 Приклади

1.Порівняйте 2 + 2 + 2 2 • 2 2 • 4 2 + 2 + 2 + 2 2 • 5 2 • 6 2. Вставте числа • 3 = 6 2 • = 14 2 • = 10 • 8 = 16 Робота в парах
Слайд № 10

1.Порівняйте 2 + 2 + 2 2 • 2 2 • 4 2 + 2 + 2 + 2 2 • 5 2 • 6 2. Вставте числа • 3 = 6 2 • = 14 2 • = 10 • 8 = 16 Робота в парах

Складіть задачу за малюнком. На майданчику 5 двоколісних велосипедів і один триколісний. Скільки всього коліс у цих велосипедів? ( На дошці записан...
Слайд № 11

Складіть задачу за малюнком. На майданчику 5 двоколісних велосипедів і один триколісний. Скільки всього коліс у цих велосипедів? ( На дошці записані вирази до цієї задачі). 2 • 5 2 • 5 + 3 2+ 5 – 3 ( 2 + 5 ) + 3

– Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання, множення). – Якщо в виразі є дія додавання  і множення, то … (першою виконуємо дію множе...
Слайд № 12

– Ми знаємо такі арифметичні дії … (додавання, віднімання, множення). – Якщо в виразі є дія додавання  і множення, то … (першою виконуємо дію множення) Вправа «Незакінчене речення» .

Поясни обчислення виразу: Використовуй слова: Я думаю...  Тому що....  Отже...  2 • 5+ 86 = Спочатку виконаємо дію множення, а потім — додавання. М...
Слайд № 13

Поясни обчислення виразу: Використовуй слова: Я думаю...  Тому що....  Отже...  2 • 5+ 86 = Спочатку виконаємо дію множення, а потім — додавання. Метод „ ПРЕС”  .

- Які вміння ви вдосконалили? - Чого навчилися? - Що здивувало на уроці? У чому сумнівалися, а в чому були впевнені? Молодці!!! Підсумок уроку   .
Слайд № 14

- Які вміння ви вдосконалили? - Чого навчилися? - Що здивувало на уроці? У чому сумнівалися, а в чому були впевнені? Молодці!!! Підсумок уроку   .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.