ЛЕПБУК Частини мови. Іменник.

Опис документу:
Дидактичний посібник Лепбук. "Частини мови. Іменник »має папку формату А3. На сторінках папки є різні кишеньки, конверти, міні-книжки пам'ятки, в яких зібрана інформація по темі. Зміст 1. Дидактична гра з теми іменник ( істоти , неістоти) 2. Міні-книжечка «Відмінки іменника» 3. Пам’ятка «Іменник» 4. Гра «Ромашка. Рід іменника». 5. Гармошка «Групи іменників за значенням». 6. Дидактична гра «Число іменника»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Називний (Н.)

груша

сестра

хто?що?

Родовий(Р.)

груші

сестри

кого?чого?

Давальний(Д.)

груші

сестрі

кому?чому?

Знахідний(З.)

грушу

сестру

кого?що?

Орудний(О.)

грушею

сестрою

ким?чим?

Місцевий(М.)

на груші

на сестрі

на кому?на чому?

Кличний(Кл.)

груше

сестро

істоти

хто?

неістоти

що?

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЛЕПБУК

Частини мови. Іменник.

Актуальність:

        Важливим аспектом сучасної Української освіти є «навчити вчитися самому». Перед педагогом стоїть завдання навчити школяра ставити перед собою цілі і завдання, знаходити способи їх вирішення, а головне знаходити потрібну інформацію для вирішення поставленого питання серед величезної кількості джерел інформації.

Всім відомо, що краще запам'ятовується те, що цікаво, що було емоційно забарвленно Як же зробити так:

 -щоб пройдений матеріал залишився в пам'яті учня;

-щоб він міг навчитися користуватися знаннями, які отримав на уроках;

-щоб він захотів самостійно розширити свої горизонти з вивченої теми?

Одним із способів досягнення цієї мети освіти може стати використання на уроках технології створення лепбука.

Інтерактивна папка - форма організації навчального матеріалу,що дозволяє його систематизувати, закріпити, повторити.

Папка містить міні-книжки, кишеньки, рухливі деталі, які можна виймати, перекладати, заповнювати, розфарбовувати, з якими можна грати.

Лепбук - це не тільки відмінний спосіб виконати самостійну дослідницьку роботу, але він може бути ще і формою представлення підсумків проекту.

Значення методичного посібника для педагога:

- сприяє організації матеріалу по темі, що вивчається в рамках комплексно-тематичного планування;

- сприяє оформленню результатів спільної проектної діяльності;

-сприяє організації індивідуальної та самостійної роботи з дітьми.

Значення методичного посібника для дитини:

- сприяє розумінню і запам'ятовуванню інформації по темі, що вивчається;

- сприяє набуттю дитиною навичок самостійного збору та організації інформації по темі, що вивчається;

- сприяє повторенню і закріпленню матеріалу з пройденої теми. У будь-який зручний час дитина просто відкриває лепбук і повторює пройдене, розглядаючи зроблену своїми руками книжку.

Перевага дидактичного посібника полягає в наступному:

  • Цікаве і привабливе оформлення для дітей.

  • Можливість використання різних форм організації розвиваючої роботи з дітьми (індивідуально, самостійно, у взаємодії з дорослими).

  • Здійснення інтеграції різних видів дитячої діяльності.

  • Мобільність використання і компактність зберігання.

  • Варіативність використання ігрових завдань.

  • Диференціація освітньої роботи з урахуванням здібностей і можливостей дітей.

ЛЕПБУК «Частини мови. Іменник » був створений як результат вивчення теми.

Анотація:

Дидактичний посібник Лепбук. "Частини мови. Іменник »має папку формату А3. На сторінках папки є різні кишеньки, конверти, міні-книжки пам'ятки, в яких зібрана інформація по темі.

Пояснювальна записка:

Дидактичний посібник призначений для дітей 1-4 класу. Даний посібник є засобом навчання, передбачає використання сучасних технологій: технології організації колективної творчої діяльності, комунікативних технологій, технології проектної діяльності, ігрових технологій.

Мета: розвиток пізнавальних здібностей дітей за допомогою розвиваючих завдань та ігор.

Завдання:

1. Закріпити уявлення про іменник.

2. Розвивати мислення, мову, уяву, пам'ять.

3. Розвивати інтерес до українсько мови.

4. Розвивати бажання виконувати спільні ігрові завдання.

Кожен лепбук унікальний, як і його творець, немає правильного чи неправильного способу його створення, адже все залежить від того, як учень сприймає задану тему, якими засобами він користується для досягнення своїх цілей.

Зміст

1. Дидактична гра з теми іменник ( істоти , неістоти)

2. Міні-книжечка «Відмінки іменника»

3. Пам’ятка «Іменник»

4. Гра «Ромашка. Рід іменника».

5. Гармошка «Групи іменників за значенням».

6. Дидактична гра «Число іменника»

Висновок:

Лепбук - це не просто метод, що допомагає закріпити і відпрацювати отримані знання на уроці, це політ фантазії, який може дати непередбачувані результати, це дослідження, які одного разу почавшись, продовжуватимуться все життя, адже якщо посіяти в дитині «зерно» відкриття і дослідження, воно буде рости і збільшуватися. Завдання вчителя лише надавати учням упевненості в своїх силах і правильно мотивувати на відкриття нових горизонтів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ІІменник

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Рід
Слайд № 1

Рід

Однина ( називають один предмет) Множина ( називають два і більше предметів)
Слайд № 2

Однина ( називають один предмет) Множина ( називають два і більше предметів)

С Т І Л Д Е Р Е В О В У Л И Ц Я Ї Ж А К О Л І В Е Ц Ь Б А Н А Н П А Р Т А
Слайд № 3

С Т І Л Д Е Р Е В О В У Л И Ц Я Ї Ж А К О Л І В Е Ц Ь Б А Н А Н П А Р Т А

С Т О Л И Д Е Р Е В А В У Л И Ц І Ї Ж А К И О Л І В Ц І Б А Н А Н И П А Р Т И
Слайд № 4

С Т О Л И Д Е Р Е В А В У Л И Ц І Ї Ж А К И О Л І В Ц І Б А Н А Н И П А Р Т И

Жіночий (вона,моя) Чоловічий (він,мій) Середній (воно,моє)
Слайд № 5

Жіночий (вона,моя) Чоловічий (він,мій) Середній (воно,моє)

Власні назви (пишуться з великої літери) Загальні назви (пишуться з малої літери) Україна Данило Дніпро Київ Рекс Надія річка гори країна вчитель п...
Слайд № 6

Власні назви (пишуться з великої літери) Загальні назви (пишуться з малої літери) Україна Данило Дніпро Київ Рекс Надія річка гори країна вчитель папуга село Вітаю, друже! Цей лепбук допоможе тобі дізнатися про частину мови – ІМЕННИК.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.