+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

ЛЕГО-конструювання. "Кодування слів", 1-2 кл.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Для вчителя “Кодування слів” – мій варіант гри-завдання “Склади слова”. Діти вчаться: Співпрацювати в команді, вирішувати проблемні завдання, прояв...
Слайд № 2

Для вчителя “Кодування слів” – мій варіант гри-завдання “Склади слова”. Діти вчаться: Співпрацювати в команді, вирішувати проблемні завдання, проявляти ініціативність. Основні завдання: 1. Кожній цеглинці призначається своя літера. (Готується картка, зразок або слайд) 2. Педагог пропонує дітям скласти якомога більше слів із запропонованих літер та викласти їх зліва-направо зі своїх наборів в групах. Запитання до дітей: Скільки слів утворили? Назвіть кольори цеглинок, починаючи з першої літери. У чиєї групи такі ж слова? Що вони означають? Порівняйте їх? Як утворити більше слів? Робота в групі: Експериментуємо – кодуємо слова з додаванням літер на незадіяних цеглинках наборів ЛЕГО або з об’єднаних наборів цеглинок із літерами всієї команди. Запитання до дітей: Скільки слів закодували? Яке найдовше? Чому слів вийшло більше? Діти вчаться:

Слайд № 3

Перевіримо!
Слайд № 4

Перевіримо!

Перевіримо!
Слайд № 5

Перевіримо!

Пояснимо значення слів: Дошка - шкільний прилад, на якому пишуть крейдою Шок - стан пригніченості, розгубленості Код - система умовних знаків або с...
Слайд № 6

Пояснимо значення слів: Дошка - шкільний прилад, на якому пишуть крейдою Шок - стан пригніченості, розгубленості Код - система умовних знаків або сигналів для передавання відомостей; команди (в електронних машинах). Док - портова споруда для ремонту суден, а іноді і їх будування

Порівняємо слова! 2 склади, 5 б., 5 зв. 1 склад, 3 б, 3 зв. - 1 склад, 3б, 3 зв. - 1 склад, 3 б., 3 зв.
Слайд № 7

Порівняємо слова! 2 склади, 5 б., 5 зв. 1 склад, 3 б, 3 зв. - 1 склад, 3б, 3 зв. - 1 склад, 3 б., 3 зв.

Виконаємо завдання Дослідимо: Які літери найменше використали? (А, Ш) Які літери найчастіше використали? (О) Утворимо: Складіть речення з утвореним...
Слайд № 8

Виконаємо завдання Дослідимо: Які літери найменше використали? (А, Ш) Які літери найчастіше використали? (О) Утворимо: Складіть речення з утвореними словами. Хто складе одне речення з усіма утвореними словами? Поекспериментуємо: - Чи можемо ми ще більше слів закодувати за допомогою цеглинок ЛЕГО? - Призначте помаранчевій цеглинці свою літеру. - Чи утворились нові слова? Які? Чи вгадають (розкодують) їх однокласники?

Використані джерела: 1. ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO® Foundation, 2018. – c. 22 2....
Слайд № 9

Використані джерела: 1. ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О.Рома – The LEGO® Foundation, 2018. – c. 22 2. Словник української мови Академічний тлумачний словник (1970—1980)

Опис документу:
Презентація призначена для уроку української мови з використанням методики "Шість цеглинок" з метою реалізації ігрових та діяльнісних методів навчання у Новій українській початковій школі. Використано свій варіант гри-завдання "Склади слова".

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн