і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Легка атлетика. Урок фізичної культури №1. 8 клас

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

«Затверджую»_____________

План конспект уроку з фізичної культури №1 (легка атлетика) для учнів 8 класу

Мета: 1.Сприяти розвитку морально-вольових якостей учня, здатності долати труднощі;

2.Розвиток вміння до самостійних занять; свідомого ставлення до поставлених завдань.

3.Сприяти розвитку фізичних якостей учня (швидкості, витривалості та спритності) в ході виконання завдань уроку.

Завдання уроку:

1.Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики;

2.Повторити:а) стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги»;в) техніку бігу на короткі дистанції.

3. Закріпити: а) метання м’яча на дальність; б) естафетний біг.

Обладнання: м’ячі для метання (150 гр.) - 3-4, палички естафетні - 2-3)

Дата:

Група:

Місце проведення: спортивний майданчик.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І

Підготовча частина

1.Шикування

2.Привітання

3.Пояснення завдань уроку

4.Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках з легкої атлетики;

5.Стройові прийоми:

-перешикування з однієї шеренги у дві;

-шикування в шеренгу і колону;

-повороти на місці:

6. Ходьба

7. Повільний біг(спецгрупа, прискорена ходьба). 
- Постановка стоп паралельно напрямку бігу, рухи вільні, не скуті, плечовій пояс розслаблений, руки зігнуті в ліктях, пальці стиснуті в кулак, великий зверху.

8. ЗРВ на місці:

-в.п. стійка ноги нарізно,руки на пояс

1-нахил в право

2-в.п.

3-4 те саме, в іншу сторону

-в.п. стійка ноги нарізно, руки на пояс

1- поворот направо, руки в сторони

2- в.п.

3-4-те саме в іншу сторону

-в.п. широка стійка,руки на пояс

1- присід на праву ногу руки вперед

2-в.п.

3-4-та саме в іншу сторону

-в.п. о.с. руки вперед- в сторони

1-мах правою ногою до лівої руки

2-в.п.

3-4- те саме лівою ногою

9. ЗРВ в русі:

- ходьба на носках, руки на пояс;

- ходьба на п’ятках руки за голову;

- в.п. руки до плечей

1-4- оберт руками вперед

5-8- оберт руками назад

-в.п. руки перед грудьми

10.Вправа, для приведення дихання в відносно спокійний стан:
1 – руки через сторону – вгору – вдих; 
2 – вниз у в.п. – видих.

11. Спеціальні бігові вправи(окрім спецгрупи):
- біг з високим піднімання стегна;
- біг з за хлистом гомілки назад;

-вистрибування на кожен крок;
- стрибки в кроці;
- прискорення.

-Вимірювання ЧСС

15-20 хв.

60 сек.

2 хв.

20 сек.

30 сек.

10 сек.

10 сек.

4 рази

4 рази

4 рази

10 сек.

4-6 раз

4-6 раз

4-6 раз

4-6 раз

За 6 сек.

Фронтальний метод; звернути увагу на поставу;

розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок.

Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. Прослідкувати за тим, як діти зрозуміли пояснення.

Слідкувати за поставою, виправляти помилки

У різних місцях залу

Слідкувати за диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим

Прослідкувати за правильним виконанням вправи. Досягти одночасного виконання вправи

Темп середній, виконувати за командами. Виправляти помилки, розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.

Виконувати потоком

Слідкувати за поставою, виправляти помилки

Руки випрямлені

Слідкувати за положенням спини

Руки не згинаються, мах виконується прямими ногами

Темп виконання повільній.

М’яка постановка стопи, акцент на підйомі.

Звернути увагу на техніку виконання.

ІІ

Основна частина

1.Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».

2.Присіди на одній нозі біля шведської драбини.

3.Метання м’яча на дальність.

4.Естафетний біг.

5.Повторно-перемінний біг:

3 х 100 м.

6.Стрибки у повному присіді:

3 х 30 м.

Вимірювання ЧСС

40-50 хв.

10-15хв.

6-8р.

2 х 12-15 р.

3-4 спроби.

3-4 спроби.

8-10 хв.

8-10 хв.

За 6 сек.

Почергово. Звернути увагу на відштовхування та приземлення.

Фронтально. «Вільну» ногу тримати прямою вперед.

Вказати, що завдання виконується тільки в присутності вчителя. Звернути увагу на кидкові кроки та фінальне зусилля.

Розділити коло стадіону на кількість учнів у групі. Звернути увагу на правильність передачі естафетної палички.

Нагадати про правильність дихання.

Перший відрізок пробігти зі швидкістю 60-70 % від максимальної, другий – перейти на дріботливий біг – відпочинок, третій знову зі швидкістю 60-70 % від макс., і т. д.

Відпочивати, повертаючись назад, дріботливим бігом.

Відпочивати, повертаючись назад, дріботливим бігом.

ІІІ

Заключна частина

7. Шикування

8. Ходьба

9. Вправа на

увагу

10. Підведення

підсумку уроку

11.Пояснення

домашнього

завдання

12. Забезпечити

організований вихід

зі спортивного майданчика.

5-10 хв.

20 сек.

1 коло

1 хв.

2 хв.

2хв.

30 сек.

Фронтальний метод

У середньому темпі, звернути увагу на поставу

Відзначити кращих

Виконувати вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. Виконувати перекид вперед та перекид назад.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: 1.Сприяти розвитку морально-вольових якостей учня, здатності долати труднощі; 2.Розвиток вміння до самостійних занять; свідомого ставлення до поставлених завдань. 3.Сприяти розвитку фізичних якостей учня (швидкості, витривалості та спритності) в ході виконання завдань уроку.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Фізична культура
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    123
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    VL379749
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти