! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Лайфхаки для батьків майбутніх першокласників.

Опис документу:
"Жодна дитина не народжується генієм. Все залежить від розвитку головного мозку у вирішальні роки життя дитини. Це роки від народження до трьох років. У дитячому садку виховувати вже пізно". Саме до 3 років у дитини формується 85% усіх нейронних зв’язків у головному мозку. «Ранній розвиток це – фундамент, який з самого початку потрібно будувати міцним, бо неможливо зруйнувати фундамент, якщо будинок вже збудований». У 6-7 років – всі основи вже закладені. Можлива тільки робота над помилками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Лайфхаки для батьків першокласників…… Підготувала: Долецька Л.М.
Слайд № 1

Лайфхаки для батьків першокласників…… Підготувала: Долецька Л.М.

Це важить! «Жодна дитина не народжується генієм. Все залежить від розвитку головного мозку у вирішальні роки життя дитини. Це роки від народження д...
Слайд № 2

Це важить! «Жодна дитина не народжується генієм. Все залежить від розвитку головного мозку у вирішальні роки життя дитини. Це роки від народження до трьох років. У дитячому садку виховувати вже пізно». Саме до 3 років у дитини формується 85% усіх нейронних зв’язків у головному мозку. «Ранній розвиток це – фундамент, який з самого початку потрібно будувати міцним, бо неможливо зруйнувати фундамент, якщо будинок вже збудований». У 6-7 років – всі основи вже закладені. Можлива тільки робота над помилками.

Будиночок нашого мозку Закладається під час запліднення та під час вагітності ІІІ - контроль, виховання. ІІ - навчання – своєчасність. І - екологія...
Слайд № 3

Будиночок нашого мозку Закладається під час запліднення та під час вагітності ІІІ - контроль, виховання. ІІ - навчання – своєчасність. І - екологія, любов, турбота. «Мені хочеться» «Я можу» «Я повинен»

Вищі психічні функції – забезпечують процес навчання…. Це : сприйняття; уява; пам'ять; мислення; мова. Вищі психічні функції не вроджені, а формуют...
Слайд № 4

Вищі психічні функції – забезпечують процес навчання…. Це : сприйняття; уява; пам'ять; мислення; мова. Вищі психічні функції не вроджені, а формуються під впливом середовища та в процесі спілкування з дорослими.

Віковий період Від 0 до 1 року Головне – сприйняття – це основа пізнання! Важливо! Масаж, гімнастика Ритмічні рухи з дорослими,гойдання, колисання ...
Слайд № 5

Віковий період Від 0 до 1 року Головне – сприйняття – це основа пізнання! Важливо! Масаж, гімнастика Ритмічні рухи з дорослими,гойдання, колисання Взаємодія з предметами різних фактур, матеріалів, кольорів, форм Тісний контакт з мамою Постійний діалог з малюком Соціальні ігри ( «Сорока – ворона» - це основа комунікації). Основний інструмент людського спілкування – це мова! ! чим більше ми спілкуємося з дитиною, тим швидше вона опановує мову!

Віковий період Від 1 до 3 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Сприйняття Провідна діяльність Предметно-маніпулятивна діяльність, прості сюже...
Слайд № 6

Віковий період Від 1 до 3 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Сприйняття Провідна діяльність Предметно-маніпулятивна діяльність, прості сюжетні ігри Умови збагаченого середовища • Сенсорні активності: ігри з різними матеріалами, формами, температурами, кольорами, ароматами, фактурами. Ігри з природніми матеріалами: крупи, шишки, гілки, листя, квіти. Моторні активності • Творчі активності • Іграшки-замінники реальних предметів • Використання побутових предметів під час гри • Іграшки, які можуть стати дійовими особами: ляльки, тварини, птахи. Головне — ваша участь у грі! Надавайте дитині провідну роль і підлаштовуйтеся під неї. !Не вчити абетку або іноземні мови!

Довільність Самостійне, активне, творче програмування дитини – психічного процесу й поведінки загалом ( вміння почекати, дотримання розпорядку, дот...
Слайд № 7

Довільність Самостійне, активне, творче програмування дитини – психічного процесу й поведінки загалом ( вміння почекати, дотримання розпорядку, дотримання правил у сім’ї, у грі…) Це необхідна умова навчання Продуктивність та якість навчання неможливі Дитина, яка дотримується правил у сім’ї – її прийме соціум…..

Довільність не сформована …. Розсіяність Постійно відволікається Неуважність Постійно перепитує Непосидючість Забудькуватість Повторювати потрібно ...
Слайд № 8

Довільність не сформована …. Розсіяність Постійно відволікається Неуважність Постійно перепитує Непосидючість Забудькуватість Повторювати потрібно декілька раз

Віковий період Від 3 до 7 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Пам’ять Провідна діяльність (ПД) Творча рольова гра Умови збагаченого середови...
Слайд № 9

Віковий період Від 3 до 7 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Пам’ять Провідна діяльність (ПД) Творча рольова гра Умови збагаченого середовища • Розвиток гри. Сюжети для гри дитина бере з реального життя. • Розвиток довільності, мислення, мови, вміння встановлювати та приймати правила, вміння домовлятися. • Подальший розвиток моторної сфери. Велика моторика: біг, лазіння , стрибки , кидання м’яча в ціль, їзда на велосипеді, самокаті, заняття спортом . Дрібна моторика: різання ножицями, малювання, аплікація. • Розвиток пам’яті: постійні бесіди з дитиною, ігри, у яких потрібно запам’ятовувати, спільне читання та згадування історій . Такі буденні активності як гра, конструювання, ліплення, малювання, спілкування, беруть активну участь у розвитку мислення. Тому вони обов’язково повинні бути присутні в повсякденній діяльності дитини. !Увага стає стабільною в 4-5 років! ! Важливо говорити « не подумай, що робити!», а «пригадай, що робити!»

Поведінкові порушення Умовні групи ( біологічні, соціальні) Праця поведінкових аналітиків Роль батьків…..головна Без поведінки немає знань Звертайт...
Слайд № 10

Поведінкові порушення Умовні групи ( біологічні, соціальні) Праця поведінкових аналітиків Роль батьків…..головна Без поведінки немає знань Звертайте увагу на поведінку, яка не змінюється, питома маса Не відтерміновуйте роботу над поведінкою Це дуже важить

СДУГ – синдром дефіциту уваги і гіперактивність. Стан, коли активність, збудливість дитини перевищує норму. Причини: генетичні, недоношеність, важк...
Слайд № 11

СДУГ – синдром дефіциту уваги і гіперактивність. Стан, коли активність, збудливість дитини перевищує норму. Причини: генетичні, недоношеність, важка вагітність, черепно-мозкові травми, соціальні ситуації у родині, особливості мозку…. Електроенцефалограма або бесіда з батьками. Консультації психіатра, невропатолога, психолога.

Віковий період Від 7 до 11 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Мислення Провідна діяльність (ПД) Навчальна діяльність Умови збагаченого сере...
Слайд № 12

Віковий період Від 7 до 11 років Провідна вища психічна функція (ВПФ) Мислення Провідна діяльність (ПД) Навчальна діяльність Умови збагаченого середовища Основна задача — створити баланс для дитини: • З початком школи змінюється рухова активність дитини……. Важливо задовольняти потреби дитини в активних рухах: заняття спортом, дитячі майданчики, фізичні активності після школи. • Зростають соціальні норми та вимоги до першокласника, а це може викликати в дитини тривогу, замкнутість, ворожість. • Організуйте робочий простір, де дитина зможе робити уроки. • У буденних активностях дитини повинні бути не тільки уроки та домашнє завдання. Для її гармонійного розвитку важлива наявність творчості, гри, спілкування.

Емоційний інтелект як чинник формування успішної особистості…. Успішний учень – високий рівень інтелектуального розвитку Успішний учень – розвиток ...
Слайд № 13

Емоційний інтелект як чинник формування успішної особистості…. Успішний учень – високий рівень інтелектуального розвитку Успішний учень – розвиток емоційного інтелекту: спільна мова з оточуючими; адаптація до змін; контроль власних емоцій; відчуває емоції інших; керування своєю поведінкою.

Неуспішність та відставання Неуспішність – невідповідність підготовки учнів до вимог змісту освіти… Відставання – невиконання вимог навчального про...
Слайд № 14

Неуспішність та відставання Неуспішність – невідповідність підготовки учнів до вимог змісту освіти… Відставання – невиконання вимог навчального процесу Інтелектуально пасивні діти ( невміння та небажання активно мислити) – учні, які мають недостатній рівень навчальних досягнень.

З точки зору психології… Інтелектуальна пасивність – наслідок неправильного виховання та навчання, коли дитина не пройшла протягом життя до школи в...
Слайд № 15

З точки зору психології… Інтелектуальна пасивність – наслідок неправильного виховання та навчання, коли дитина не пройшла протягом життя до школи визначений шлях розумового розвитку, не навчилася необхідним інтелектуальним вмінням та навичкам.

Основні типи учнів, з недостатнім рівнем навчальних досягнень…. Тип І – низька научуваність, що комбінується з позитивним ставленням до навчання; Т...
Слайд № 16

Основні типи учнів, з недостатнім рівнем навчальних досягнень…. Тип І – низька научуваність, що комбінується з позитивним ставленням до навчання; Тип ІІ – висока якість розумової діяльності, що комбінується з негативним ставленням до навчання; Тип ІІІ - низька научуваність, що комбінується з негативним ставленням до навчання.

Порушення на різних рівнях функціонування мозку…. Якщо: учень лінується; гіперактивний; не аудіал; не одразу відповідає на питання; відволікається;...
Слайд № 17

Порушення на різних рівнях функціонування мозку…. Якщо: учень лінується; гіперактивний; не аудіал; не одразу відповідає на питання; відволікається; важко вивчити математику, англійську мову.

Лінощі Це труднощі на рівні І функціонального блоку Мозок не отримає достатньо енергії. Школяр швидко втомлюється. Мозок намагається зберігати енер...
Слайд № 18

Лінощі Це труднощі на рівні І функціонального блоку Мозок не отримає достатньо енергії. Школяр швидко втомлюється. Мозок намагається зберігати енергію, яка залишилася та ухиляється від виконання завдань….

Діти першокласники – це діти – альфа з ними необхідно домовлятися; вони навчаються тоді, коли розуміють мету навчання; важливо – співпраця та партн...
Слайд № 19

Діти першокласники – це діти – альфа з ними необхідно домовлятися; вони навчаються тоді, коли розуміють мету навчання; важливо – співпраця та партнерство; необхідно – заохочення, похвала; мобільність дітей; важливо самодисципліна, а не контроль.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн