Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Освітня . Формувати практичні навички роботи з фізичними приладами, вміння спостерігати і описувати фізичні процеси. Поглибити та розширити теоретичні знання учнів.
Розвиваюча. Розвивати практичні навички досліджень та вимірювань
фізичних величин .
Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.
Прилади та матеріали: штатив, кулька на нитці, секундомір.
Інструкція з правил техніки безпеки.
Відео Виконання роботи
Хід уроку
1.Організаційний момент.
2.Актуалізація опорних знань.
Перевірка розв’язків домашніх задач.
Усне опитування:
1. Що називають математичним маятником?
2. Від яких величин залежить період коливань математичного маятника?
3. Що називають періодом коливань?
4. Що називають частотою коливань?
5. Одиниці вимірювання періоду і частоти коливань в міжнародній системі
одиниць.
6.Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?
7.Що нам потрібно буде визначити в ході виконання лабораторної роботи?
3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.
4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.
5. Запитання на закріплення вивченого.
1. Як зміниться період та частота малих коливань математичного маятника,
якщо збільшити амплітуду коливань?
2. Від чого і як залежить період коливань математичного маятника?
3. Маятником у настінному годиннику слугує тягарець на легкому стрижні,
який може коливатися відносно верхньої точки. Куди треба пересунути
тягарець, якщо годинник відстає? Чому?
4. Маятниковий годинник взимку винесено з кімнати на вулицю. Як змінився
хід годинника? Чому?
5. Якщо в темряві спостерігати за лампочкою, яка гойдається на дроті, то
можна побачити світну смугу, кінці якої є більш яскравими. Чому краї цієї
смуги світліші, ніж середина?
6. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.
Метод «Мікрофон»
Що ми робили на уроці?
Чи досягли ми мети уроку?
Які одержали значення для періоду коливань маятника?
Від чого залежить період коливань маятника?
7.Домашнє завдання.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»