Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника.

Опис документу:
Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків. Прилади та матеріали: штатив, кулька на нитці, секундомір. Інструкція з правил техніки безпеки. Відео Виконання роботи

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок 26/15. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника.

Мета:

Освітня . Формувати практичні навички роботи з фізичними приладами, вміння спостерігати і описувати фізичні процеси. Поглибити та розширити теоретичні знання учнів.

Розвиваюча. Розвивати практичні навички досліджень та вимірювань

фізичних величин .

Виховна . Виховувати культуру проведення навчального досліду та вміння взаємодії в групах під час виконання лабораторної роботи.

Тип уроку. Урок удосконалення знань, умінь і навиків.

Прилади та матеріали: штатив, кулька на нитці, секундомір.

Інструкція з правил техніки безпеки.

Відео Виконання роботи

Презентація Урок 26.15

Експеримент – це питання, яке Наука дає Природі,

а вимірювання – це записи відповідей Природи.

Макс Планк

Хід уроку

1.Організаційний момент.

2.Актуалізація опорних знань.

Перевірка розв’язків домашніх задач.

Усне опитування:

1. Що називають математичним маятником?

2. Від яких величин залежить період коливань математичного маятника?

3. Що називають періодом коливань?

4. Що називають частотою коливань?

5. Одиниці вимірювання періоду і частоти коливань в міжнародній системі

одиниць.

6.Які прилади потрібні для виконання лабораторної роботи?

7.Що нам потрібно буде визначити в ході виконання лабораторної роботи?

3. Інструктаж вчителя з дотримання правил ТБ.

4. Виконання лабораторної роботи і обробка результатів.

5. Запитання на закріплення вивченого.

1. Як зміниться період та частота малих коливань математичного маятника,

якщо збільшити амплітуду коливань?

2. Від чого і як залежить період коливань математичного маятника?

3. Маятником у настінному годиннику слугує тягарець на легкому стрижні,

який може коливатися відносно верхньої точки. Куди треба пересунути

тягарець, якщо годинник відстає? Чому?

4. Маятниковий годинник взимку винесено з кімнати на вулицю. Як змінився

хід годинника? Чому?

5. Якщо в темряві спостерігати за лампочкою, яка гойдається на дроті, то

можна побачити світну смугу, кінці якої є більш яскравими. Чому краї цієї

смуги світліші, ніж середина?

6. Аналіз результатів і підведення підсумків уроку.

Метод «Мікрофон»

  • Що ми робили на уроці?

  • Чи досягли ми мети уроку?

  • Які одержали значення для періоду коливань маятника?

  • Від чого залежить період коливань маятника?

7.Домашнє завдання.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
6
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!