Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Лабораторна робота для учнів 10 класів на тему "Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу".

Біологія

Для кого: 10 Клас

28.03.2020

14436

257

1

Опис документу:
Лабораторна робота для учнів 10 класів на тему "Визначення таксономічного положення виду в системі органічного світу". Мета: поглибити знання учнів про основи систематики живих організмів; закріпити вміння складати морфологічний опис живих організмів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Лабораторна робота №1

Тема: Визначення таксономічного положення виду

в системі органічного світу

Мета: поглибити знання учнів про основи систематики живих організмів; удосконалити навички визначення рослин та тварин за допомогою визначальних карток; закріпити вміння складати морфологічний опис живих організмів; розвивати пізнавальний інтерес до предмета; виховувати дбайливе ставлення до оточуючого середовища.

Обладнання: малюнки із зображенням рослин, тварин.

Інструктивна картка

Інструктаж з ОБЖД.

1.Під час роботи в кабінеті біології будьте обережними, дотримуйтесь порядку і чистоти на робочому місці, виконуйте правила безпеки.

2.Чітко визначте порядок і правила безпечного проведення роботи.

3.Звільніть робоче місце від усіх не потрібних для роботи предметів і матеріалів.

4.Розпочинайте виконувати завдання лише з дозволу викладача.

5.Не відволікайтесь самі й не відволікайте інших від роботи сторонніми розмовами.

6.Під час завершення виконання роботи приберіть робоче місце. Здайте викладачеві матеріал з яким працювали.

З правилами техніки безпеки ознайомлений (ознайомлена) та зобов`язуюсь їх виконувати _______________________________________

підпис

Хід роботи

1. Дайте визначення наступним термінам:

Вид – це…

Таксономія –

Біологічна систематика – ...

Біологічна номенклатура –

2. Запишіть основні таксономічних категорій, що характерні для царства рослин та царства тварин.

3. Укажіть українські й латинські назви(за допомогою мережі інтернет або довідників) видів, обраних для характеристики.

І - варіант

ІІ - варіант

4. За допомогою основних таксономічних категорій визначте місце видів (що зображені на малюнку третього завдання) у системі органічного світу.

5. Сформулюйте висновок про виконану роботу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.