Л. Керролл. “Аліса в Країні Див”. Організація казки як гри

Опис документу:
Ознайомити учнів із пригодами Аліси, які розкривають багатство її уяви, здібності та характер та порівняти з казкою,розвивати логічне й образне мислення; формувати на-вички коментування ключових епізодів, висловлення своєї думки про прочитане; виховувати допитливість, прагнення до навчання, розширення кругозору учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Десяте березня Класна робота Л. Керролл. “Аліса в Країні Див”. Організація казки як гри
Слайд № 1

Десяте березня Класна робота Л. Керролл. “Аліса в Країні Див”. Організація казки як гри

За всієї своєї фантастичності Країна Чудес якнайреальніша. Рей Бредбері
Слайд № 2

За всієї своєї фантастичності Країна Чудес якнайреальніша. Рей Бредбері

«Розмова Аліси з Чеширським Котом» Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти? А куди ти хочеш потрапити? – відповів Кіт. Мені все одно ... – сказал...
Слайд № 3

«Розмова Аліси з Чеширським Котом» Скажіть, будь ласка, куди мені звідси йти? А куди ти хочеш потрапити? – відповів Кіт. Мені все одно ... – сказала Аліса. Тоді все одно, куди і йти, – відмітив Кіт.

Ребус
Слайд № 4

Ребус

1 перешкода Бліц- опрос «Ключові події твору» Хто фарбував троянди? Який перший наказ і за що віддала Королева? В яку гру запропонувала королева зі...
Слайд № 5

1 перешкода Бліц- опрос «Ключові події твору» Хто фарбував троянди? Який перший наказ і за що віддала Королева? В яку гру запропонувала королева зіграти Алісі? Що це за гра? Що було для Аліси найбільшою морокою у грі в крокет? Чому Чеширський Кіт став проблемою для Короля і Королеви? Яка найулюбленіша фраза Королеви? Що вам відомо про Грифонів? Як Грифон називає уроки та вчителів? Чи можна суд дивокраїни назвати справедливим, компетентним? Чому Аліса не боїться? Як Аліса потрапляє в реальний світ?

2 перешкода «Знавці теорії літератури» Як називається художній твір, у якому є щось чарівне, незвичайне? Які існують 2 окремі групи казок? Які 3 ти...
Слайд № 6

2 перешкода «Знавці теорії літератури» Як називається художній твір, у якому є щось чарівне, незвичайне? Які існують 2 окремі групи казок? Які 3 типи казок ви знаєте? До якого типу казок відноситься «Аліса в Країні Див»? Що таке фантастика? Які твори називаються фантастичними? Як по-іншому можна назвати нісенітницю? Що таке нонсенс? Ми познайомилися з таким поняттям, як каламбур. Що ж це таке? Абракадабра – це… У творі письменника все є дивним, неймовірним, парадоксальним, що ж таке парадокс? Визначте жанр твору «Аліса в країні див»?

3 перешкода «Творчий конкурс» Інсценізувати фрагмент твору
Слайд № 7

3 перешкода «Творчий конкурс» Інсценізувати фрагмент твору

4 перешкода «Конкурс знавців тексту» Вам потрібно виписати запитання, які турбували Алісу. Зачитайте їх, спробуйте дати відповідь і поясніть, які р...
Слайд № 8

4 перешкода «Конкурс знавців тексту» Вам потрібно виписати запитання, які турбували Алісу. Зачитайте їх, спробуйте дати відповідь і поясніть, які риси характеру Аліси вони розкривають.

5 перешкода «Недоліки «вікторіанської» доби, які знайшли відображення у творі»
Слайд № 9

5 перешкода «Недоліки «вікторіанської» доби, які знайшли відображення у творі»

6 перешкода «Країна Див та її мешканці» Підберіть якомога більше епітетів, якими можна охарактеризувати Країну Див та її мешканців.
Слайд № 10

6 перешкода «Країна Див та її мешканці» Підберіть якомога більше епітетів, якими можна охарактеризувати Країну Див та її мешканців.

7 перешкода «Головна героїня твору – Аліса». «Хто більше?» Алісу постійно осоромлюють, докоряють, звинувачують у невмінні поводитися. У цій країні ...
Слайд № 11

7 перешкода «Головна героїня твору – Аліса». «Хто більше?» Алісу постійно осоромлюють, докоряють, звинувачують у невмінні поводитися. У цій країні Аліса багато чого не здатна зрозуміти. Якою ж була Аліса? Якою її бачив Керрол?

8 перешкода «Знайдіть відповідність» У творі багато фразеологізмів, які роблять його більш цікавим. З’єднайте фразеологічний вислів з його значення...
Слайд № 12

8 перешкода «Знайдіть відповідність» У творі багато фразеологізмів, які роблять його більш цікавим. З’єднайте фразеологічний вислів з його значенням. Клювати носом                                        байдуже Виходити з себе                                       затихнути, причаїтися Зірвалася на ноги                                     потрапити в скрутне становище Вскочити в халепу                                   придумалося, подумалося Мені начхати                                            гніватись, бути роздратованим Спало на думку                                        дрімати Голову на відсіч даю                               швидко зіскочила, піднялася Затамувати подих                                    переконаний у правильності

9 перешкода «Виправте неточності у тексті» Раптом Аліса наштовхнулася на великий чотириногий столик, весь із суцільного дерева. На ньому не було ні...
Слайд № 13

9 перешкода «Виправте неточності у тексті» Раптом Аліса наштовхнулася на великий чотириногий столик, весь із суцільного дерева. На ньому не було нічого, опріч крихітного срібного ключика, й Алісі відразу спало на думку, що це, мабуть, ключ від котроїсь скриньки. Та ба! Чи то замки були завеликі, а чи ключик замалий – у кожному разі він не підходив до жодної скриньки. Однак за другим обходом вона раптом нагледіла велику вивіску, якої не помітила спершу, а за нею – дверцята заввишки з п’ять дюймів. Вона засунула срібного ключика в замок і – о, горе! – він не підійшов!

10 перешкода «Самостійна творча робота» Порівняйте твори Л. Керролла «Аліса в Країні Див» та  Г. Малика «Аля в країні Недоладії». Знайдіть подібніс...
Слайд № 14

10 перешкода «Самостійна творча робота» Порівняйте твори Л. Керролла «Аліса в Країні Див» та  Г. Малика «Аля в країні Недоладії». Знайдіть подібність у фантастичних пригодах і характерах юних героїнь. Які випробування випали на їхню  долю в уявній країні і які моральні якості виявили дівчатка в цих випробуваннях?

«Мікрофон» Що б ви взяли на згадку про цю мандрівку? Чи було цікаво читати повість і чому? У який момент за долю героїні ви переживали особливо? Як...
Слайд № 15

«Мікрофон» Що б ви взяли на згадку про цю мандрівку? Чи було цікаво читати повість і чому? У який момент за долю героїні ви переживали особливо? Які сторінки повісті хотіли б перечитати ще раз? Які риси характеру Аліси варто наслідувати?

Домашнє завдання Завершити написання творчої роботи.
Слайд № 16

Домашнє завдання Завершити написання творчої роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!