КВК для педагогів «Вміння спілкуватись – в щасті купатись»

Опис документу:
У житті неможливо обійтися без спілкування. Цей вид діяльності в людини — на першому місці. Пропоную Вам конспект КВК для педагогів. На мою думку, його можуть використати у своїй роботі як вихователі, так і методисти закладів дошкільної освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КВК для педагогів

«Вміння спілкуватись –

в щасті купатись»

Вихователь:

Гезей Л.М.

 Ведуча. Ми раді вітати Вас в цій затишній залі.

Доброго дня, шановні любителі КВКа!

А що ж таке КВКа?

К – клуб, В – веселих і закоханих у педагогічну діяльність і К – креативних людей.

Хто не любить сумувати

Та не любить нудьгувати,

Тих турнір до себе кличе, 
В гру веселую зіграти.
Розум, спритність показати, 
Дружбу, вірність доказати.

Оскільки свято веселих і кмітливих, то конкурси будуть серйозні і

смішні, складні і прості.

Ласкаво запрошуємо у наш клуб веселих і кмітливих! 

У житті неможливо обійтися без спілкування. Цей вид діяльності в людини — на першому місці. Психологія відповідає на багато запи​тань: «Як будувати взаємини з оточенням? », «Як уникати конфлікту?» тощо.

Пропонуємо вам, показа​ти свої знання й уміння комунікативних взаємин з іншими.

Запрошуємо команди для жеребку​вання

От команди визначені. Я хочу представити Вам компетентне журі.

Отже, наш конкурс починається

Святковий цей зал нас усіх об'єднав 

В змаганнях він нині ареною став. 

Хай будуть веселі обличчя у всіх. 

Девіз КВК — це дотепність і сміх. 

Конкурс 1 «Візитівка»

При знайомстві з іншими людьми ми зазвичай представляємося: називаємо своє ім’я, розповідаємо про себе й ставимо запи​тання співрозмовникові, щоб краще його пізнати. Зараз буде конкурс «Візитівка» у якому команди коротко представлять себе. (Конкурс оці​нюється в 5 балів.)

Для придумування назви команди та візитки командам надається час 10 хв. час пішов.

Конкурс 2. «Розминка»

Ведучий. Конкурс на кмітливість. Я даю вам визначення поняття, а команда повинна швидко його мені назвати.

Наприклад: «Туди часто їздять батьки. Тата частіше за мам. Вони їздять туди на роботу, їх туди відправляють начальники». ( Відрядження.)

Слово буде надаватися тій команді, яка першою підніме руку

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

«Розминка»

1.​ Туди ходять діти. Там вічні книжки й зошити. Діти пізнають там шкідливі звички, бігають і галасують. (Школа.)

2.​ Це — веселощі, подарунки, друзі й ро​дичі. А, найголовніше, — це завжди вихід​ний. Це велике частування для всіх, у ці дні багато співають і сміються. (Свято.)

3.​ Він все пояснює дітям. Він — той, кому завжди дістається від дітей. Він буває добрий і суворий. (Вихователь.)

4.​ Воно — маленьке, кругле, три в одно​му. Це завжди радість, і щоразу — нова. Це гарний і смачний подарунок для дітей. (Кіндер-сюрприз.)

5.​ Туди можна ходити одному і з друзями. Там буває цікаво, нудно й страшно. (Кіно​театр.)

7.​ У цьому місці — бідні батьківські га​манці. Там є солодка вата, тигри й леви. (Зоо​парк.)

8.​ Це місце, де розважаються. Там затри​муються допізна і знайомляться одне з од​ним. (Дискотека.)

9.​ Туди можна ходити гуляти. Там багато птахів, свіжого повітря й грибів. (Ліс.)

10.​ Цікава частина тіла, яка всюди поти​кається. (Ніс.)

11.​ Це — тварина з довгим хвостом і м’якими лапками. (Кіт.)

12.​ Товста палиця із зеленим листям. (Де​рево.)

13.​ У кімнаті горіло 50 свічок, 20 із них загасили. Скільки залишиться? (Залишиться 20: загашені свічки не згорять)

14.​ Людина потрапила під дощ, і йому ніде і нічим було укритись. Додому він прийшов весь мокрий, але ні одна волосина на його голові не промокла. Чому? (Він був лисим.)

15.​ Назвіть п'ять днів, не називаючи чисел і назв днів.(Позавчора, учора, сьогодні, завтра, післязавтра.)

16.​ Спробуйте вірно підрахувати кучки з піску:

Була одна кучка піску, протягом неділі (7 днів) до неї досипали по такій же кучці піску, а на 8-й день половину забрали. (То скільки ж кучок піску залишилось?Скільки в кучку кучок піску не сип, все одно буде одна кучка.)

17.​ Профессор лягає спати о 8-й годині вечора, а будильник заводить на 9-у годину ранку. Скільки спатиме профессор? (1 годину)

18.​ Ви заходите у малознайому кімнату, що затемнена. У ній є дві лампи: газова і бензинова. Що ви запалите в першу чергу? (Сірник)

Конкурс 3. Інтелектуальний

Кожній команді пропонується педагогічна ситуація. Вам необхідно знайти правильний вихід. Оцінюється повнота і логічність відповідей.

Педагогічні ситуації

  1. Вихователь, в силу обставин, що склалися, цілий місяць працював без підміни. Вихователь, який прийшов на зміну, був щойно прийнятий на роботу. У перший день спілкування з новим колегою, було сказано у вимогливій формі наступне:»я дуже рада, що ви прийшли у групу. Я так довго працювала одна, дуже стомилася….вся основна робота лягає на вас: будете писати плани в цьому зошиті, відповідати за проведення святкових ранків, потім проведете батьківські збори, тему я вам дам. У групі завжди повинен бути ідеальний порядок. Працюйте!»

  1. Вихователь розповідає мамі Наталі (6 років), що дівчинка дуже любить допомагати дорослим.

  • Напевно, вдома ви привчаєте дитину робити все разом з вами. Це дуже добре – вона буде вам помічницею.

  • Так. У моєї доньки дуже велике бажання допомогти мені. За яку б я роботу не взялася, вона тут як тут. Але яка від неї допомога? Одна перешкода. Я відправляю її гуляти, без неї я швидко упораюся по господарству. І ви з нею особливо не церемонтесь. Нема чого заважати дорослим.

Прокоментуйте ситуацію. Що ви порадите мамі?

  1. Побачивши, що Вадик збирається малювати у вільний від занять час, вихователь запитує:

  • Що ти збираєшся малювати і чим?

  • Як будеш розташовувати малюнок на аркуші паперу?

  • Що намалюєш спочатку, а що потім?

Нагадує, що після малювання потрібно покласти все на місце.

Питання: чи потрібне таке втручання дорослого в самостійну діяльність дітей?

  1. При перевірці планів методист виявив, що на день перевірки були відсутні плани на попередні два тижні. У розмові з вихователем пояснення були наступні: «Ви все одно знайдете до чого причепитися. Ви ж начальник!»

Якою повинна бути реакція методиста?

  1. У роздягальні, в присутності дітей одна мама говорить іншій:

  • Як добре малює ваш Сергійко. А у мого Дімки одні каракулі. Скільки не кажу, щоб малював охайно, він кожен раз малює погано

  • А ви пробували його вчити?

  • Я часто сажаю Дімку за малювання, поки сама займаюся домашніми справами, щоб він мені не заважав. Напевне, у нього немає здібностей.

  • Прокоментуйте ваше ставлення до цієї розмови

  • Чи правильно вчиняє мама Дмитрика?

  • Що ви порадите мамі хлопчика

  1. Сергійко (4 роки) вдома на запитання тата: « Що робить вихователька в садочку, як вона працює?», відповів, що вона не працює, а грає з дітьми, гуляє. Увечері мама, яка перебуває у декретній відпустці по догляду за дитиною, зі сміхом розповідає про це виховательці. Вихователька покликала Сергійка, запитує в нього: «А ким працює твоя мама? Що вона робить?». Відповідь Сергійка прозвучала так: «Моя мама не працює і нічого не робить. Вона сидить з маленьким братом, ходить в магазин, пере і прибирає квартиру». Обурена мама запитує: «Як же, Сергійку, а хіба це не робота?», «Ні, на роботу ходять і потім втомлюються, як тато».

  • У чому причина такої відповіді дитини?

  • Щоб ви порадили мамі Сергійка?

А зараз я пропоную вам розім’ятися і потренуватися

Естафета «Соціально – комунікативний розвиток»

(вихователі повинні подолати перешкоди, стоячи спиною один до одного)

Естафета «Як ми відчуваємо один одного»

(в одного педагога, який має подолати перешкоди за допомогою словесного опису другого, зав’язані очі)

Конкурс «Пантоміма»

Ведучий. Люди спілкуються не тільки за допомогою слів, але й жестами, мімікою. У цьому конкурсі вам знадобиться вміння роз​повісти жестами фразу, а іншій команді — вгадати, що ж ви хочете розповісти.

(Конкурс оцінюється у 5 балів.)

Завдання: зобразити «листопад», «моло​чар привіз молоко», «бідний козлик», «хвалькуватий півень», «сильний ведмідь», «грізний лев».

Конкурс «Казковий вернісаж»

А зараз ми на мить поринемо у дитинство і пригадаємо наші улюблені казки. Відповідати на казкові запитання буде надаватися тій команді, яка першою підніме руку

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

  1. В якій відомій казці сіра непривітна особистість здійснює підступний план убивства двох осіб, і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується добре?(«Червона Шапочка».)

  1. Назвіть казку, в якій різні за своїм соціальним статусом герої займали по черзі помешкання, створене в незвичайному архітектурному стилі? І все було б добре, якби до помешкання не повернувся його попередній власник зі своїм охоронцем. Тому героям казки довелося залишити незаконно зайняту територію.(«Рукавичка».)

  1. В якій казці головна героїня постійно й нахабно обмовляла тих, хто робив їй добро? А коли вона, тікаючи від покарання, незаконно зайняла чуже помешкання, то різні впливові особи намагалися провести з нею роботу з подолання її асоціальної поведінки. Вдалося, це лише найменшому з усіх учасників експерименту.(«Коза-дереза».)

  1. Назвіть казку, де ідеться про спортсмена, котрий вирушає на змагання з бігу з перешкодами. Хитрість і витримка дозволили йому дуже близько підійти до фінішу, проте фінал — трагічний. Виявивши занадто велику самовпевненість, він гине.(«Колобок».)

5. Назвіть казку, в якій головна героїня могла перевтілюватися в різні образи задля свого судженого. Проте одного разу його нерозсудливість та імпульсивність у поведінці призводять до тривалої розлуки з нареченою. Та долаючи різні перешкоди, двоє коханих усе ж таки єднають свої долі.

(«Царівна-жаба».)

6.Назвіть казку О.С. Пушкіна де зустрічається цифра 33

(Казка про царя Салтана)

  1. Які казкові дива долають час і відстань (Килим-літак, чоботи-скороходи)

8. З далекої Італії,

Нікому не відомий

Прийшов чудовий хлопчик

Тепер – усім знайомий.

Його весела пісенька

Усюди зараз лине.

Він зветься дуже коротко –

Хлопчина… (Чіполіно)

  1. У казках часто зустрічається вислів: «Лягай спати…» а далі? («…ранок за вечір мудріший»)

10. На сонячній галявині стоїть зелений дім,

Малий веселий… живе в будинку тім (гномик)

  1. Які імена мали поросята з казки «Три поросята»? (Ніф-ніф, Наф-наф, Нуф-нуф).

  1. У якій країні жила Снігова Королева? (У Лапландії)

  1. Яка квітка виконує бажання? (Квітка семикольорова)

  1. Що використовував для свого польоту Карлсон? (Пропелер)

  1. Скільки учасників складали музичну групу у казці братів Грімм «Бременські музики»? (Чотири)

  1. Що використовували казкові персонажі для того, щоб бачити далеко? (Яблуко і тарілочку)

  1. Як рятувався від хижих звірів Колобок? (Співав пісню)

  1. Кіт у чоботях переміг людожера, коли той перетворився на…? (Мишу)

19. На якому птахові подорожував Нільс? (Гусак)

20. Хто визволив Муху-Цокотуху? (Комарик)

Конкурс 5 «Прояви свою винахідливість»

Завдання для команд: після заданого запитання протягом однієї хвилини знайти необхідне вирішення ситуації.

  1. Ви на безлюдному острові. Раптом з'явилися пірати. Як стати якомога менш помітним, щоб не попастися на очі?

  1. Ви в густому лісі. Настала ніч. Як переночувати, якщо немає сірників, а навколо багато диких голодних звірів?

3) Ви на безлюдному острові. Бачите, що повз острів пливе корабель. Як привернути його увагу?

(Конкурс оцінюється у 3 бали.)

Конкурс 7 «Конкурс компліментів»

Ведучий. Членам команд пропонується обмінятися компліментами (хто більше ска​же один одному компліментів).

(Конкурс оцінюється у 5 балів.)

Підбиття підсумків

Наш КВК наблизився до завершення. Ми надаємо слово нашому журі.

Ведучий. І на сам кінець, на цій душевній ноті я пропоную вам заспівати фінальну пісню
1. Только утром зорька занимается,
На работу весело зовет,
Мы с постели бодро поднимаемся,
Так вот каждый день из года в год.

Припев:
Скатертью, скатертью
Дальний путь стелется,
Сколько саду отдано и души, и лет!
Каждому, каждому
Стал он словно родной, -
Лучшего садика в целом мире нет.


2. Да, друзья, работа воспитателя —
Вечная дорога без конца.
Выбрали ее мы все сознательно,
Детям отдаем свои сердца.

Припев.

ДОДАТКИ

АРКУШ ЖУРІ

Завдання

Максимальна оцінка конкурсу

Команда 1

Команда 2

Команда 3

1. Візитівка

5 балів

2. Конкурс «Розминка»

Кожна а відповідь оцінюється в 3бали

3. Інтелектуальний

конкурс

4.Соціально-комунікативний розвиток

5. Конкурс «Як ми відчуваємо один одного»

3 бали

Конкурс пантомім

Конкурс «Казковий вернісаж»

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Конкурс «Прояви свою винахідливість»

Конкурс компліментів

Всього:

Вихователь, в силу обставин, що склалися, цілий місяць працював без підміни. Вихователь, який прийшов на зміну, був щойно прийнятий на роботу. У перший день спілкування з новим колегою, було сказано у вимогливій формі наступне:»я дуже рада, що ви прийшли у групу. Я так довго працювала одна, дуже стомилася….вся основна робота лягає на вас: будете писати плани в цьому зошиті, відповідати за проведення святкових ранків, потім проведете батьківські збори, тему я вам дам. У групі завжди повинен бути ідеальний порядок. Працюйте!»

Вихователь розповідає мамі Наталі (6 років), що дівчинка дуже любить допомагати дорослим.

  • Напевно, вдома ви привчаєте дитину робити все разом з вами. Це дуже добре – вона буде вам помічницею.

  • Так. У моєї доньки дуже велике бажання допомогти мені. За яку б я роботу не взялася, вона тут як тут. Але яка від неї допомога? Одна перешкода. Я відправляю її гуляти, без неї я швидко упораюся по господарству. І ви з нею особливо не церемоньтесь. Нема чого заважати дорослим.

Прокоментуйте ситуацію. Що ви порадите мамі?

Побачивши, що Вадик збирається малювати у вільний від занять час, вихователь запитує:

  • Що ти збираєшся малювати і чим?

  • Як будеш розташовувати малюнок на аркуші паперу?

  • Що намалюєш спочатку, а що потім?

Нагадує, що після малювання потрібно покласти все на місце.

Питання: чи потрібне таке втручання дорослого в самостійну діяльність дітей?

При перевірці планів методист виявив, що на день перевірки були відсутні плани на попередні два тижні. У розмові з вихователем пояснення були наступні: «Ви все одно знайдете до чого причепитися. Ви ж начальник!»

Якою повинна бути реакція методиста?

У роздягальні, в присутності дітей одна мама говорить іншій:

  • Як добре малює ваш Сергійко. А у мого Дімки одні каракулі. Скільки не кажу, щоб малював охайно, він кожен раз малює погано

  • А ви пробували його вчити?

  • Я часто сажаю Дімку за малювання, поки сама займаюся домашніми справами, щоб він мені не заважав. Напевне, у нього немає здібностей.

  • Прокоментуйте ваше ставлення до цієї розмови

  • Чи правильно вчиняє мама Дмитрика?

  • Що ви порадите мамі хлопчика

Сергійко (4 роки) вдома на запитання тата: « Що робить вихователька в садочку, як вона працює?», відповів, що вона не працює, а грає з дітьми, гуляє. Увечері мама, яка перебуває у декретній відпустці по догляду за дитиною, зі сміхом розповідає про це виховательці. Вихователька покликала Сергійка, запитує в нього: «А ким працює твоя мама? Що вона робить?». Відповідь Сергійка прозвучала так: «Моя мама не працює і нічого не робить. Вона сидить з маленьким братом, ходить в магазин, пере і прибирає квартиру». Обурена мама запитує: «Як же, Сергійку, а хіба це не робота?», «Ні, на роботу ходять і потім втомлюються, як тато».

  • У чому причина такої відповіді дитини?

  • Щоб ви порадили мамі Сергійка?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн