Квітковий рай Катерини Білокур

Опис документу:
Розвиток мовлення 4 клас. Розглядання – милування зображенням саду в різні пори року. Гра " Котись, котись, яблучко"Робота в групах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

У 20-х роках двічі хотіла вступити до художньо-керамічного технікуму в Миргороді та Київського театрального технікуму, але не мала атестата про сер...
Слайд № 2

У 20-х роках двічі хотіла вступити до художньо-керамічного технікуму в Миргороді та Київського театрального технікуму, але не мала атестата про середню освіту. Тому мусила всього досягати самотужки. І вона почала малювати ще з більшою пристрастю. Учителем для неї стала жива природа. 1934 року Катря Білокур створює “Берізку” – одну з трьох картин, що принесли їй усесвітню популярність. Через рік народжуються “Квіти за тином” – ще один прославлений шедевр.

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Велика посмертна слава прийшла згодом. Настав час шанування: картини видатної художниці експонують у музеях України; установлено три пам’ятники Кат...
Слайд № 19

Велика посмертна слава прийшла згодом. Настав час шанування: картини видатної художниці експонують у музеях України; установлено три пам’ятники Катерині Білокур на її рідній землі; картинну галерею, де експонують роботи художниці й твори українських митців, присвячені її пам’яті, відкрито в Яготині; вулиця Катерини Білокур з’явилася у Києві; видано альбоми, книги, мистецтвознавчі дослідження; створено науково-документальні та художні фільми; засновано премію імені Катерини Білокур.

У Богданівці, на площі перед школою стоїть гранітний пам’ятник. Біля підніжжя його завжди є квіти, які так любила і поетично оспівувала у своїх тво...
Слайд № 20

У Богданівці, на площі перед школою стоїть гранітний пам’ятник. Біля підніжжя його завжди є квіти, які так любила і поетично оспівувала у своїх творах художниця.

Слайд № 21

Гра "Уяви собі"      Уявіть, що ви прийшли в сад.     Які звуки можна почути в саду?      Які кольори можна побачити?     Які запахи можна відчути?
Слайд № 22

Гра "Уяви собі"      Уявіть, що ви прийшли в сад.     Які звуки можна почути в саду?      Які кольори можна побачити?     Які запахи можна відчути?

Розглядання – милування зображенням саду в різні пори року Саме такими садами милувалася художниця Катерина Білокур. Вона з раннього          дитин...
Слайд № 23

Розглядання – милування зображенням саду в різні пори року Саме такими садами милувалася художниця Катерина Білокур. Вона з раннього          дитинства по-особливому сприймала красу навколишнього світу і дуже любила  малювати. Жила художниця в бідній сільській сім'ї, де бракувало коштів, щоб придбати  фарби. Катерина Білокур сама виготовляла фарби з природного матеріалу: бузини,  буряка, сажі, хвої. Нині її картини відомі всьому світові. Вони зачаровують вже не одне   покоління    глядачів, тому що Катерина Білокур народилася в 1900 році і її творчість припадає на початок ХХ століття.

4. Робота над складанням опису 4.1. Гра " Котись, котись, яблучко" Яку картину ми розглядаємо?  Хто створив цей взірець мистецтва?  Чому саме так н...
Слайд № 24

4. Робота над складанням опису 4.1. Гра " Котись, котись, яблучко" Яку картину ми розглядаємо?  Хто створив цей взірець мистецтва?  Чому саме так названо картину?  Що зображено на картині? Як художниця зобразила яблука? Що видно на задньому плані?  Яку роль відіграють вони у картині? Які почуття передала художниця?  Яке враження справила на вас картина?

Читання уривка з твору  Олеся Гончара "Яблука на стовпцях" Дядько Роман викохав садок. І в садку в нього справжні дива. На одній гілці яблуко сніжн...
Слайд № 25

Читання уривка з твору  Олеся Гончара "Яблука на стовпцях" Дядько Роман викохав садок. І в садку в нього справжні дива. На одній гілці яблуко сніжно- біле,а на сусідній золотаве або червонощоке, мов циганка. Визирають яблука з-поміж листя, сміються до сонця, наливаються, спіють. На Спаса дядько Роман виходить із двору з великим тугим вузлом і йде польовою доріжкою. Зупиняється біля межового стовпчика і шугає рукою в загадковий свій вузол. Звідти з'являється яблуко. Та яке! Червонощоке, свіже, велике, просто мов сонце вранішнє. Барву дала йому природа – під цвіт зорі. А пахне як! Духмянощами сонця й землі дихає на нас.

. Які слова допомогли вам уявити яблука вирощені в саду дядька Романа?
Слайд № 26

. Які слова допомогли вам уявити яблука вирощені в саду дядька Романа?

Яблука, мов … золотисті планети, маленькі сонечка, жовтогарячі м'ячики,… Хустка, як …. …(неба синь, безмежна планета, крило голубого птаха
Слайд № 27

Яблука, мов … золотисті планети, маленькі сонечка, жовтогарячі м'ячики,… Хустка, як …. …(неба синь, безмежна планета, крило голубого птаха

Яблука (які?) … за кольором рожеві,  червонобокі,  золотисті, жовтогарячі, білорожеві) за розміром і формою (круглі, продовгуваті, великі)  за смак...
Слайд № 28

Яблука (які?) … за кольором рожеві,  червонобокі,  золотисті, жовтогарячі, білорожеві) за розміром і формою (круглі, продовгуваті, великі)  за смаком і запахом (медові, солодкі, духмяні, соковиті)                  

Яблука (що роблять?) … (сміються, наливаються, сяють, визирають, пишаються, спіють,         світяться, лежать, летять, красуються, милують око)
Слайд № 29

Яблука (що роблять?) … (сміються, наливаються, сяють, визирають, пишаються, спіють,         світяться, лежать, летять, красуються, милують око)

Робота в групах  Завдання для 1-ї групи: записати звуки саду. Завдання для 2-ї групи: записати кольори саду. Завдання для 3-ї групи: записати запах...
Слайд № 30

Робота в групах  Завдання для 1-ї групи: записати звуки саду. Завдання для 2-ї групи: записати кольори саду. Завдання для 3-ї групи: записати запахи саду

Завдання для 1-ї групи: записати звуки саду. щебет пташок, шарудіння трави, лопотіння листя, гупання падаючих яблук, капання  роси,  поскрипування ...
Слайд № 31

Завдання для 1-ї групи: записати звуки саду. щебет пташок, шарудіння трави, лопотіння листя, гупання падаючих яблук, капання  роси,  поскрипування обважнілих гілок, сюрчання коників.

Завдання для 2-ї групи: записати кольори саду. зелений, жовтий, червоний, смарагдовий, голубий, коричневий, брунатний, сірий,   блакитний, жовтогар...
Слайд № 32

Завдання для 2-ї групи: записати кольори саду. зелений, жовтий, червоний, смарагдовий, голубий, коричневий, брунатний, сірий,   блакитний, жовтогарячий.

Завдання для 3-ї групи: записати запахи саду солодкий, терпкий, кислий, прілий, свіжий, трав'яний, духмяний, ароматний,     квітковий, медовий, сма...
Слайд № 33

Завдання для 3-ї групи: записати запахи саду солодкий, терпкий, кислий, прілий, свіжий, трав'яний, духмяний, ароматний,     квітковий, медовий, смачний, приємний, стиглих фруктів

План    1.  Як називається картина?   2.  Що зображено на передньому плані?   3.  Яке значення заднього плану?   4. Чи відчули ви присутність людини?
Слайд № 34

План    1.  Як називається картина?   2.  Що зображено на передньому плані?   3.  Яке значення заднього плану?   4. Чи відчули ви присутність людини?

На картині К. Білокур "Богданівські яблука" поєднуються два жанри…. Перший план…. На …… хустці…… Яблука, мов…. Хустка схожа…. Милуючись картиною…. ...
Слайд № 35

На картині К. Білокур "Богданівські яблука" поєднуються два жанри…. Перший план…. На …… хустці…… Яблука, мов…. Хустка схожа…. Милуючись картиною…. Фоном для натюрморту є….. Художниця передала…. Картина (своє враження)

Опис картини "Богданівські яблука На картині К. Білокур "Богданівські яблука" поєднуються два жанри - натюрморт і пейзаж. Перший план - це натюрмор...
Слайд № 36

Опис картини "Богданівські яблука На картині К. Білокур "Богданівські яблука" поєднуються два жанри - натюрморт і пейзаж. Перший план - це натюрморт. На селянській хустці розкладено достиглі яблука.  Яблука, мов маленькі сонечка, освітлюють картину.  Хустка схожа на крило голубого птаха.  Милуючись картиною, відчуваєш духмяні пахощі достиглих соковитих яблук. Фоном для натюрморту є розквітлі яблуневі віти (гілки).

Як писати твір-опис за картиною Перш ніж починати передавати свої враження письмово, чітко визначте своє розуміння картини, відчуття настрою художн...
Слайд № 37

Як писати твір-опис за картиною Перш ніж починати передавати свої враження письмово, чітко визначте своє розуміння картини, відчуття настрою художника. Створіть портретну характеристику героя (героїні) картини. Зверніть увагу на деталі твору, що розкривають образ головного героя. Зробіть необхідні повідомлення про художника — виконавця картини. Викладаючи свої думки, обов’язково їх аргументуйте, проаналізуйте кольорову палітру картини. Вживайте тільки ті слова, значення яких ви знаєте. Прочитайте написане, перевірте зміст, послідовність викладу, грамотність.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
2
4
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!