Квест " Українське - це модно"

Опис документу:
Конспект заняття для групи старшого віку ДНЗ Форма проведення: квест. Мета:розширити і поглибити знання про красу української мови;продовжувати вчити чітко, диференційовано користуватися інтонаційними засобами виразності при декламуванні віршів.Вчити словесно оформлювати те, що сприймається в процесі спостереження. Активізувати словник образними виразами рідної мови.Виховувати почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідної мови.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КЗ ЛДНЗ № 1 « Шпачок »

Квест. « Українське – це модно»

(старший вік)

Підготувала:

Вихователь: Веретеннікова Оксана Валеріївна

м. Лисичанськ

2019р.

Тема: « Українське – це модно»

Мета: розширити і поглибити знання про красу української мови; продовжувати вчити чітко, диференційовано користуватися інтонаційними засобами виразності при декламуванні віршів. вчити словесно оформлювати те, що сприймається в процесі спостереження. стимулювати мовну активність дітей шляхом діалогу.

Формувати вміння усно, логічно правильно передавати почуте, побачене.

Активізувати словник образними виразами рідної мови.

Розвивати зорове, слухове сприймання, орієнтацію у міжпросторі.

Закріпити способи сприйняття навколишнього середовища на полісенсорній основі з послідуючим омовленням того, що спостерігалось.

Виховувати  почуття патріотизму, національної гордості, любов до рідної мови.

Хід:

 Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

  • Дітки, погляньте, скільки гостей до нас завітало. У нас, українців, існує добрий звичай: коли гість заходить до нашої оселі, ми вітаємо його, зичимо йому здоров’я. Давайте привітаємось з нашими гостями.

Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

Бажаємо всі гостям!

  • Сьогодні ми з вами поговоримо про нашу рідну мову. Хто мені підкаже, яка наша рідна мова? Так дійсно, українська! Щасливі ми, що народилися і живемо на такій чудовій мальовничій землі, в нашій славній Україні. Тут народилися і жили наші діди, прадіди, тут живуть наші батьки – тут корінь українського народу, що сягає сивої давнини. І де б ми не були, скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємося аж до сліз коли чуємо рідне слово. Багато випало на долю нашого народу та зокрема нашій рідній, українській мові . Та вона вистояла, не зламалася, а навпаки розвивалася. І зараз в наші часи, подалав усі перешкоди – українська мова відроджується. Стає сучасною. 9 листопада ми відсвяткуватимемо День української мови. (розглядаємо плакат цікаві відомості про укр. мову). І я пропаную вам сьогодні зібрати скарби нашої рідної мови. У мене для вас є сюрприз. (показую карту). Як ви гадаєте ,що це? (припущення дітей).

  • Ця карта – не проста,

Ця карта – чарівна,

До скарбів

Приведе вона.

Тож часу не гаймо,

В похід вирушаймо.

  • Ви вже зрозуміли, що нам потрібно всі острівці обійти та скарби знайти. Погляньте на карту на ній є підказки. Як ви гадаєте куди нам слід вирушати?

(кожен острів на карті має свій колір і цифру, по груповій кімнаті розміщенні стрілочки певного кольору).

  1. Острів « Скарби Краси»

Сила слова безмежна. Особливо, коли воно живе, коли слова стають палкими, як блискавка. Століттями мова народу була тією повноводною річкою, яку ми називаємо поезією. Для того, щоб із слів утворився вірш, а не просто розповідь слова у вірші римуються. Давайте пограємо в гру «Вчимося бути поетами» і спробуємо дібрати рими до запропонованих слів.

Гра «Вчимося бути поетами»

(За мнемо таблицею читаємо вірш « Що таке Батьківщина?» до поданих слів добираємо риму).

Що таке Батьківщина?

За віконцем ___________ (калина),

Тиха казка бабусі,

Ніжна пісня _______________ (матусі).

Дужі руки у тата,

Під тополями______________ (хата).

Під вірбою криниця,

В чистім полі____________ (пшениця).

  • А ще вірші гарні знаємо і виразно розповідаємо.(Діти декламують вірші про мову на пам’ять).

  • Діти, яка наша мова? ( Ніжна, мелодійна, гарна, чарівна, співуча, красива ….)

  • Молодці! Ви гарно виконали всі завдання. Ось вам підказка, де можна знайти наш перший скарб. (Діти отримують картку шифрувальник ).

Під муз. Супровід діти шукають скарб.

  • Наш перший скарб, це скарб краси. ( куб з малюнком «дівчинка у віночку).

Повернемося до нашої карти. Куди далі нам прямувати? Де захований другий скарб?

  1. Острів « Єдності»

  • В народі кажуть: «Слово до слова – складається мова». Пере вами конструктор лего. Блакитні цеглинки позначатимуть слова – предмети, помаранчеві позначатимуть слова – ознаки, а червоні – слова-дії. Я називатиму слова, а ви викладаєте відповідні цеглинки одна на одну.

  • Що ми побудували ? (будинок).

Вибиріть собі одну цеглинку. Побудуйте свій будинок слів, відповідно до кольру цеглинок.( Наприклад: Осінь холодна настала. )

Що ще ми можемо з вами збудувати словом? ( розмову, відносини, дружбу…)

  • Так, ви праві. Мова єднає людей.

Народна мудрість говорить: «Рідна мова дорога людині, як саме життя». Без мови не може існувати народ, його культура.

Д/г « Доповни прислівя»

  • Птицю пізнати по пір'ю, а людину по мові.

Щире слово, добре діло душу й серце обігріло.

Слово до слова – складається мова.

  • Ось вам ще одна підказка, де захован скарб.

(Діти отримують картку шифрувальник ).

  • Ми знайшли скарб єдності.(куб з малюнком рукостискання).

  1. Острів «Добра»

  • Щире слово, добре діло душу й серце обігріло. Діти, як ви гадаєте, що ми будемо шукати на цьому острові?

  • Так, мова піде про добрі справи і приємні слова.( На столі лежать різні смайли і велике сердечко з магнітною основою). У нашому житті зустрічаються різні слова: лагідні, ввічливі, сумні, а іноді грубі і образливі. У мене є чарівне сердечко. Ми проведемо ним над смайлами і подивимося, які смайли зібрало сердечко. Дітки так само і в нашому житті – добрі вчинки, ввічливі слова залишаються в наших серцях. Дарують нам гарний настрій, приємні відчуття.

Д/г « Лагідні слова»

( Діти отримують картку шифрувальник ).

  • Ми знайшли ще один скарб. Скарб добра.

Я пропаную взяти з собою смайли добра, вони нам ще знадобляться.

  1. Острів «Любові»

Робота з коректурними таблицями.

Виконуючи це завдання , ви показали, що дійсно любите та шануєте свою Батьківщину. Цю любов я пропаную виразити в побажання для України.

Творче завдання.

Я прошу вас взяти смайли і прикрасити ними карту України, промовивши свої побажання. Гостей ми також запрошуємо долучитися до цієї вправи.

Підсумок.

  • Діти, вам сподобалася наша подорож.

  • Що запамяталося найбільше?

Які скарби ми знайшли?

  • Чи можемо ми сказати, що говорити українською це модно?

  • Бо наша мова яка?

  • Що ми побажаємо нашим гостям?

Діти кажуть разом: Говоріть українською.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
1
7
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!
Схожі матеріали