Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Квест "Прощавай 1 клас"

НУШ

Для кого: 1 Клас

19.09.2021

128

7

0

Опис документу:

Інтерактивне свято "Прощавай 1 клас" для підсумку першого року навчання. 5 локацій, 5 груп. Відповідає принципам педагогіки партнерства.

Структура свята:

  1. Ранкове коло

  2. Об'єднання в групи

  3. Руханка

  4. Квест

  5. Отримання скарбів

  6. Підсумок.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Інтерактивне свято (квест)

«Прощавай 1 клас»

(реалізовує принцип педагогіки партнерства)

Ранкова зустріч

1. Привітання

Діти стають у коло і хором промовляють

Давайте привітаємось,

Давайте посміхнемося,

Давайте в очі глянемо,

І нам тепліше стане.

Раз рука,два рука,

Раз плече, два плече.

Голова вліво, вправо подивилась,

Посміхнулась, привіталась

Добрий день!

2. Рефлексія

Вчитель:Подумки побажайте собі і своїм друзям те, що хочете на сьогодні, зберіть побажання і гарний настрій у долоньки і дмухніть на всіх. Поділіться позитивом, щоб зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

3. Оголошення теми

Вчитель: Сьогодні у нас незвичайний урок! Сьогодні свято-прощання з 1 класом, проведемо ми його весело, цікаво і пізнавально! Також у мене для вас є сюрприз, захований він у цій скрині. (вчитель пробує відкрити)

4. Проблемна ситуація. Введення казкового героя.

Вчитель: Але що це? Вона замкнена!

Лунає музика, вбігає Лінь і її ліньки

Лінь: Ну що, впізнали мене, діти? Мене звуть просто тітка Лінь, а це мої дітки – Ліньки. Познайомтеся:

Я – Не хочу,

Я – Не вмію.

Я – Не буду,

А я просто – Ммм.


Лінь: Я лінь хороша, бо дітей жалію

За ними я ходжу, як їхня тінь.

Для них готую спокій і безділля,

Дитиночку приспати так люблю.

Хай будуть в неї ручки білі, наче з вати,

З дітьми я разом їм й охоче сплю.

Не треба діткам лишньої мороки –

Ходіть, як котики сліпенькі навмання

І не ходіть ви в школу більш ніколи.


Не хочу: Ми будемо з вами всіма дружити,

З вами у мирі і злагоді жити.


Не вмію: Ми любимо дітей таких веселеньких

І неохайних, і не чепурненьких.


Не буду: Ми любимо, коли діти дуже вперті

І зошити у них всі обдерті.


Ммм: Коли книжки у них всі в чорнилі,

А портфелі всі в мастилі.


Не хочу: Варто з нами подружитись,


Не вмію: Ні з ким більше не ділитись


Не буду: І уроки не учити,

Не писати й не лічити.


Ммм:Чемно не відповідати,

А гулять, гулять, гулять.

І навіщо вам цей 2 клас?


Вчитель: Що ж, любі, заходьте. Сьогодні ми з вами остаточно попрощаємося. Зараз ми покажемо вам що ми вміємо. Тоді ви перестанете баламутити світлі дитячі голови! А з тебе, Лінь, залишиться одна тільки тінь!Діти, ви хочете перейти у другий клас?


Лінь:Ха-ха-ха! Невже ви думаєте, що це так просто? Я встановила на скриню кодовий замок, який ви ніколи не відгадаєте!

Вчитель: Невже немає виходу з цієї ситуації?

Лінь: Є, звичайно, але мені так лінь вам про нього розповідати, правда, ліньки?

Ліньки: Так, тітонько!

Лінь: Я щось не бачу у цих лінивих оченятах бажання виконувати якісь завдання. І говорять вони так невпевнено.

Вчитель: Діти, давайте голосніше! Ви хочете у другий клас? (Так)

Лінь: Ну добре, вмовили, передаю я вам завдання! Але все ж таки надіюсь, що вам буде лінь з ними впоратись. І пам’ятайте, ми будемо завжди з вами!(передає вчителю конверти)

Вчитель: Для того, щоб виконати завдання, нам потрібно об’єднатися в групи. Завдання кожної групи – виконати завдання на 5 локаціях і зібрати частинки пазла. Кожна група отримає свій маршрутний лист, за яким потрібно рухатись. І думаю, що спільними зусиллями 1–Б клас переможе тітку Лінь і її ліньки. Але спершу нам потрібно зарядитися енергією, а допоможе нам у цьому танець!



Банс «Fly»

5. Робота в групах

Вчитель: Ви молодці! А зараз я підійду до кожного, щоб ви вибрали стрічку. Об’єднайтеся у групи за кольорами. Кожна група має свого супроводжуючого (батьки), який детальніше ознайомить вас із правилами гри. Бажаю вам успіху!



Квест

1 локація «Казкова»

Казковий герой:Казкар

Обладнання: маски собаки, кота, мишки, капелюх, палиця, хустка, фартух, бант.

Місце розташування: біля дзвіниці.

Завдання:

1. Я хочу перевірити,чи знаєте ви казки. Казок є дуже багато і всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, поважати добро і правду, боротися зі злом. Я читаю вам уривок, а ви кажете з якої це казки.


«…А Півниктим часом замісивтісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенятатанцюють та в ігриграють…» (Колосок). 

«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чити пила, читиїла?..»

(Коза-Дереза.) 

«…Не їж мене, я тобіпісенькузаспіваю…»

(Колобок). 

Підробиввін голосок, 

Став малимспівати. 

Здогадалисявони: 

Ні, не наша мама. 

(«Вовк та семеро козенят») 

«…Хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А тихтотака?» (Рукавичка). 

Став тут дід усіх гукати 

Та красуню рвати. 

А цю казку, діти, ви 

Встигли відгадати? 

( «Ріпка») 



2. На фліпчарті багато казкових героїв на магнітах, потрібно скласти дві казки («Троє поросят», «Колобок») і вилучити зайвих персонажів.

3. Бачу ви казки добре знаєте, а наступне завдання покаже ваші акторські здібності. Я роздам вам пальчиковий театр, ви здогадуєтесь, з якої казки герої і маєте розповісти мені її, зігравши ролі (Казка «Ріпка»).



*Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної локації.

К – К + М + – ЖА(клумба)


2 локація «Математична»

Казковий герой:Магістр математики

Обладнання: 3 кошики, малюнки овочів.

Місце розташування: біля клумби.

Завдання:

1. Послухайте уважно задачу і дайте швидку відповідь.

Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх –

Трьох корів, шістьох баранів.

Скільки вийшло їх у двір?(9)


Ось родина їжаків–

Мама й дев’ять малюків.

Скільки з мамою малих?

Порахуй скоріш усіх!(10)


А у нас в саду черешнінебувалий урожай!

Стиглі ягоди великі – тільки ротик підставляй.

Я зірвала тридцять штук, Таня – на дві більше.

Скільки ягідок у Тані? Порахуйте швидше!(32)


На День народження доТані

Чепурненькі, гарно вбрані

Вісім друзів вчасно прийшли

І подарунки свої принесли.

Сашко, Степанко та Олег – ігри, м’яч і сумку,

А дівчата – олівці, книжки, ляльку й гумку.

Скільки дівчат на свято прийшли

І подарунки свої принесли?(5)


Море, літо, сонце гріє…

Ми із друзями радієм,

Що поїхали купатись,

Відпочити й сил набратись,

Гарних мушель назбирати

Та напам’ять всім роздати!

Рівно сто знайшов в піску,

Декілька віддав дружку.

Тридцятьзалишилося нам.

Порахуйти швидко сам,

Скільки другу я віддав?(70)


Чотири груші Ваня мав,

Ще чотири братик дав.

На подвір’ї Ванясів,

Вісім груш одразу з’їв.

І подумав – чи не мало?

Скільки груш іще зосталось? (0)


2. Гра «Збери кошик»


На галявині розкидані овочі із виразами, навпроти три пронумеровані кошики. Діти мають розмістити овочі у той кошик, номер якого відповідає значенню виразу.

100 10 8


Вирази на овочах і фруктах:

90+10

70+30

50+50

20+80

40+60

10+0

9+1

3+7

4+6

5+5

4+4

10–2

3+5

9–1

2+6



*Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної локації.


+ – ЗА(церква)

И= Е


3 локація «English»

Казковий герой:

Обладнання:Картки з предметними малюнками, алфавіт.

Місце розташування: біля церкви.

Завдання:

1. Cкласти літери в алфавітному порядку (алфавіт буде на локації)

2. Виділити і згрупувати тематичні групи слів з «карток Домана» і назвати їх англійською.


*Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної локації.

+ + Я(шпаківня)

Шпак І= Н

4 локація «Мовна»

Казковий герой:Українка

Обладнання:іграшки, lego duplo, алфавіт.

Місце розташування: біля шпаківні.

Завдання:

1. Предмети скласти в алфавітному порядку

а) На столі 6 предметів, учні мають визначити перший звук у їх назві і поставити їх в алфавітному порядку.

Баран, гуска, крокодил, мавпа, собака, черепаха.

б) Поділити тварин на 2 групи: дикі і свійські.

2. Розгадати загадки. Слово-відгадку скласти за допомогою legoduplo.

Учні отримують набір lego duplo, на цеглинках написані букви. Діти мають скласти слово-відгадку.


1. Хто в ліс приходить рано,

Кожне дерево огляне,

Всякий звір до кого звик?

Ну, звичайно ж, це... ( ЛІСНИК)


2. Навесні веселить,

Влітку холодить,

Грибами, ягодами обдаровує,

Восени засинає,

Навесні знову оживає. ( ЛІС)


3. У батьків дві рідних кровинки:

Дочка і … (СИН)


4. Вночі кожній людині сняться кольорові і цікаві … (СНИ)


5. Я дуже люблю яблука. Вони бувають червоні і зелені, солодкі і … (КИСЛІ)


6. Буває березовий, яблучний, мультифруктовий, томатний – це … (СІК)


ЛІСНИКЛІС, СИН, СНИ, КИСЛІ, СІК



*Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної локації.

(кут школи)

І=У А=И



5 локація «Фізкультурна»

Казковий герой:Спортсмен

Обладнання: повітряні кульки, скакалка, коло.

Місце розташування: кут школи (біля вікон 1 кабінету)

Завдання:

1. Гра «Веселі старти»

Завдання намалюємо кольоровою крейдою на асфальті



*Якщо діти впорались із завданнями, вони отримують частинку свого пазла і підказку щодо місця розташування наступної локації.

–очок + киця – к(дзвіниця)



Вчитель: Всі команди великі молодці! Ви пройшли всі випробування, на відмінно виконали всі завдання, залишилось останнє – відкрити скриню. Для цього кожній команді потрібно скласти пазл і сказати своє кодове число.


(Діти складають пазли і оголошують результати)



Вчитель: Ура! Ми впорались! Ми спільними зусиллями перемогли тітку Лінь і її ліньки і відкрили скриню! А зараз я запрошую Людмилу Яківну для нагородження.


Вчитель: Діти, я вас вітаю! Я з гордістю можу сказати, що ви уже 2-Б клас! Але перед тим як завершити наше свято, давайте пригадаємо як пройшов наш перший рік у школі.


Слова дітей:


1.Наші любі мами і тата!Ми вам будем звітувати,

Що за рік навчились в школі, щоб потішить вас доволі!


2. Пам’ятаю… я на уроці перший раз!

Увійшла вчителька до нас, а я не знаю,

Сидіти треба, чи вставать?


3. Нам книжки нові роздали, та я щене читаю!

А на дзвінок, що кличе в клас уваги не звертаю.


4. А було й таке, що до школи я йшов,

А портфель вдома забував.


5.Учитель питає: – «Де зошит?»,

Забув! Спасибі скажіть, що хоч сам я прибув!


6. Олівці, кораблики, ляльки, різні машинки і бей-блейди,

Фанти від цукерок і їду, бо інакше у школу не піду!


7. І для захисту ще треба автомата.

А ви кажете книжки… Куди вже брати?


8. Тепер ми школярі, не малюки,

В портфелях несемо свої книжки.


9. Вчимось читати, літери писати,

Бажаємо книжки свої придбати!


10. І від дзвінка, і до дзвінка робота наша нелегка!

Треба фрукти рахувати, по складах книжки читати.


11. Буквар взяли ми перший раз, коли прийшли у перший клас.

І як нам радісно сказати: – Навчились швидко ми читати!


Пісня «Букварик»


12. До успіхів було далеко, нам заважали балачки.

І виявилось – ой нелегко писати палички й гачки!


13. Та поступово ми звикали тримати ручки й олівці.

Вже нас уроки не лякали, ми часто чули: «Молодці!»


14. За час навчання в першім класі

Ми вивчили 33 літери рідного алфавіту,

Що допоможе нам вивчити інші мови світу.


15. Учнями класу перечитано,

Недочитано, зачитано до дірок

Сто художніх книжок!


16. Списано, недописано,

Переписано в зошитах двісті сторінок.


17. Загублено 5 поганих звичок,

18 ручок, 20 олівців.


18. З десяток гумок, 15 ґудзиків,

20 гривень і 50 копійок.


19. Ми написали 12 тисяч овалів,

35 тисяч похилих паличок і 14 тисяч крапок!


20. Та де там! Ми 14 тисяч разів забували

поставити крапочку над буквою «і»!

Але ж без крапочки вона просто паличка.


21. Та що вже казати! Скільки разів ми плутали букву «те» із буквою «пе»!

Писали «смачний торт», а вийшло «смачний порт».


22. А математика – наука точна і серйозна.

Прожити без неї нам навіть дня не можна!


23. Хтось під партою в кутку робить справу нелегку.

Все на пальцях полічити, бо без них немає сили.


24. Та все це не лякає нас! Бо ми старанний перший клас.

У школі нас усьому вчать і роки весело промчать!


25. Це перший крок, попереду ще 11 таких кроків.

Тож треба разом нам триматися за руки.


26. В житті усім потрібна дружба і для розваг, і для журби.

Із другом легше в світі жити, але й дружити треба вміти!


27. Сліддруговідопомагати, впригодізавждизахищати,

Сліджарти друга розумітий самому жартувативміти.


28. Коли ж якесьнерозуміння, потрібновиявитьтерпіння.

При сварці – швидшепомиритись, не варто з друзямисваритись.


29. Бо якщо друг у тебе є, життя радісним стає.

Разом можна все зробити, тож без друга не прожити.


30. Де єднає дружба всіх, там лунає пісня й сміх.

Друзі свято нам несуть у дім, буде весело усім!


Пісня «Дружба»


Подяка вчителя дітям і батькам, фотографування, частування.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.