Квест "Подорожуємо на олімп "Мовознавства"

Опис документу:
Матеріал допоможе у цікавій формі перевірити знання учнів 4-9 класів з рідної мови,а також виявити,хто ж у школі справжній хазяїн.Можливо,вперше дізнаються про тих ,хто поруч щодня,хто не тільки навчає,але й створює належні умови і затишок у школі.Для всіх 5 маршрутів і 5 завдань. Є оголошення та світлини.Завдання можна змінювати відповідно до умов навчального закладу.Але усі перерви учні будуть у творчому пошуку, а вчителі та працівники поруч.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ КВЕСТУ СКЛАДЕНІ ТА ПІДІБРАНІ ВЧИТЕЛЕМ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

МИХАЛЮК НАТАЛІЄЮ ГРИГОРІВНОЮ

Поздимирський НВК

21 ЛЮТОГО - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МОВИ (або 9листопада – День писемності та мови)

БУДЕТЕ МАТИ ЗМОГУ ПОКАЗАТИ СВОЇ

1.ЗНАННЯ

2.УМІННЯ

3.НАВИЧКИ

4.ЕРУДИЦІЮ

5.КМІТЛИВІСТЬ

6.ТВОРЧІСТЬ

7.ТАЛАНТ

8.ШВИДКІСТЬ ВОЛОДІННЯ ІКТ

ОТОЖ,ЗАПРОШУЄМО УСІХ УЧНІВ 4-9кл. ДО УЧАСТІ

У КВЕСТІ( ВСЬОГО 5 ЗАВДАНЬ)

ПОДОРОЖ НА ОЛІМП «МОВОЗНАВСТВА»,

ЯКИЙ ПРОЙДЕ У ……

НА ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІЙ ЛІНІЙЦІ КОЖЕН КЛАС ОДЕРЖИТЬ МАРШРУТНИЙ ЛИСТ,А ТРИВАТИМЕ ПОДОРОЖ ДО КІНЦЯ УРОКІВ.

ЗАВДАННЯ МОЖНА ВИКОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ВИХОВНОЇ ГОДИНИ ТА ПЕРЕРВ.

ЖУРІ: УСІ ВЧИТЕЛІ ТА ПРАЦІВНИКИ ШКОЛИ

РАДА ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКОЇ СТУДІЇ

«ЧИСТЕ ДЖЕРЕЛО»

М А Р Ш Р У Т (ЗАВДАННЯ №1)

4кл.Завдання №1 у класі,де навчається найбільше учнів

5кл. Завдання №1у вчителя,який народився після Міжнародного дня мови

6кл. Завдання№1 у куточку Шани і Слави людям,якими гордиться школа і село

7кл. Завдання№1 у найвідомішій книзі Т.Г.Шевченка(подумайте,де вона знаходиться)

8кл. Завдання№1 на дверях у кімнаті,де є і столи,і крісла,але учні там не навчаються,проте дуже люблять це місце

9кл.№1 Завдання у тому місці,де зберігаються усі відомості про учнів вашого класу від дня вступу в школу і по сьогоднішній день

ЗАВДАННЯ № 1

№1 9 кл.Поставити наголос у словах

Дочка,чотирнадцять, діалог, кілометр,завдання

1 8кл. Виправити помилки

Ненаписав,великдень, чий небуть, у Івана, матірю

№1 7кл . Синоніми,антоніми,омоніми вивчає розділ науки про мову,що називається…(закінчіть думку)

1 6кл. Якого члена речення немає у реченні?(допишіть)

У школі проходить квест з мови.

1 5кл. Якого члена речення немає?(Викреслити)

Підмет,присудок,додаток, займенник,обставина,означення

№1 4кл.Прочитайте уважно! Усе правильно?

Н.хто?що?

Р.кого?чого?

З.кого?що?

Д.кому?чому?

О.ким?чим?

М.на кому?на чому?

Кл.ф.

Виберіть варіант відповіді:

Так ні

Завдання №2

№2 4кл.1.Визначіть рід,число,відмінок слова Поздимир,запишіть його у множині. (відповісти усно)

№2 5кл. Знайти помилку. Сонце,Маріє,Поздимир,земле,мамо.

(відповісти усно)

№2 6кл.Ворота,окуляри,шашки,штани. У чому секрет(особливість) цих слів? (відповісти усно)

№2 7кл. Хто,що,який,чий. Це займенники питальні чи відносні? (відповісти усно)

2 8кл. Не знаю правильної відповіді. Це речення неозначено-особове. Так чи ні.(виберіть усно варіант відповіді)

2 9кл.Сміються й плачуть соловї і б`ють піснями в груди… У реченні треба ставити: А) , Б) ; В) – Г) :

Д) нічого (усна відповідь)

МАРШРУТ ЗАВДАННЯ №3

9кл.Завдання №3 у блозі НАТАЛІЇ ГРИГОРІВНИ. На сторінці «Педагогічна скарбничка»

8кл.Завдання №3 у того,хто навчив вас писати перші

букви, слова та речення

7кл.завдання №3 у керівника гуртка «Золота палітра»

6кл. Завдання №3 у того, чию працю у школі ви не завжди

поважаєте,не розуміючи,що шкодите найперше своєму

здоров`ю

5кл.Завдання №3 на дошці класу,де колись на перерві збиралися вчителі

4кл.Завдання №3 у кімнаті ,де «ходить сон коло вікон»

ЗАВДАННЯ №3

ЦІКАВИНКИ ІЗ ЧАРІВНОЇ СКРИНЬКИ

ЧИ ЗНАЄМО,ХТО В ДОМІ НАШОМУ ЖИВЕ?

3 9кл. ЗАПИШІТЬ ІМЕНА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ БІЛЬШЕ ЗВУКІВ,НІЖ БУКВ

3 8кл. ЗАПИШІТЬ ПРІЗВИЩА ПРАЦІВНИКІВ ШКОЛИ,У ЯКИХ ОДНАКОВА КІЛЬКІСТЬ БУКВ І ЗВУКІВ

№3 7кл. ЯКА БУКВА НАЙПОПУЛЯРНІША НА ПОЧАТКУ ПРІЗВИЩА УЧНІВ ШКОЛИ? (письмово)

3 6кл.ЯКЕ ПРІЗВИЩЕ НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНЕ СЕРЕД УСІХ УЧНІВ ШКОЛИ?(письмово)

№3 5кл.Записати імена працівників школи,які роблять усе,щоб вам було затишно,щоб були здорові ,хоч не є вчителями. (письмово)

№3 4кл.ЗАПИСАТИ В АЛФАВІТНОМУ ПОРЯДКУ ІМЕНА УЧНІВ СВОГО КЛАСУ (письмово)

МАРШРУТ №4

4кл. Завдання №4 в учителя,з яким попрощаєтесь через декілька місяців.

5кл.Завдання №4 у вчителя,який ніколи не викликає учнів до дошки на своєму уроці

6кл.Завдання №4 у вчителя,якому ви найбільше розкриваєте таємниці свого шкільного життя.Подумайте,хто він?

7кл. Завдання №4 у підручнику,який ви найчастіше відкриваєте

8 кл.Завдання №4 у кабінеті, який найменший за розміром,але у ньому- усі важливі документи про учнів,учителів,працівників школи

9 кл.Завдання №4 у кімнаті на столі,про яку ви щодня думаєте,переступивши поріг школи, і поспішаєте наввипередки

ЗАВДАННЯ №5 (у фейсбуку ,група «Поздимире мій, колиско моя»)

А) Станція « Помилка»

Щоб перейти на наступну зупинку,прочитай ще раз уважно усі повідомлення про квест. (Маєш зауваження – розкажеш усно)

Б) Зупинка «Що? Де?»

Завдання: відгадати ,що знаходиться у посудині, записати у коментарі і вказати клас.

Там лежить те, що по-різному називається в українській та російській мовах. З'явилось це слово в давньоіндійській мові і звучало приблизно, як «шакара».

Підказка: 1) означало «пісок», 2) деякі народи видобувають з тростини, а деякі – з овочів.

Картинки вставити (Відповідь: цукор – сахар)

  • 02.11.2019
  • Українська мова
  • 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
  • Інші методичні матеріали
  • 1267
  • 0
  • 80
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.