Квест-гра "У пошуку сюрпризу від звірят"

Опис документу:
Гра-квест включає в себе рухливі ігри ,художнє слово. Сприяє налагодженню дружніх взаємовідносин між дітьми,вміння орієнтуватись на місцевості за допомогою карти,шукати вихід з проблемних ситуацій,бажання прийти друзям на допомогу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Квест-гра “ У пошуку сюрпризу від звірят”

Гра проходить на території дитсадка.

Мета: організувати цікавий,веселий,змістовний відпочинок в дитсадку під час канікул. Сприяти налагоджено дружніх взаємовідносин між дітьми. Формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри; бажання прийти друзям на допомогу,шукати вихід з проблемних ситуацій. Розвивати інтерес і допитливість

учнів ; вміння орієнтуватись на місцевості за допомогою карти.

Завдання: Створити умови для приємного настрою від взаємодії один з одним в рухово-ігровій діяльності; для розвитку елементарних мовних навичок через відповідні вихованців на поставлені запитання.

Попередня робота: знайомство з різними видами карт; бесіда про подорожі по картам. Розповідь про те,для чого створюють і кому в роботі потрібні карти.

Хід квесту-гри:

Вихователь: Діти,у нас сьогодні незвичайна прогулянка. Сорока передала звістку від звіряток,що вони нам приготували сюрприз і заховали його на території дитсадка. А щоб знайти його,ми повинні виконати завдання ,здолати багато перешкод. Для цього нам потрібна карта. Знайдемо її,знайдемо сюрприз.

Готові? ( відповіді дітей) Тоді почнемо.

Діти виходять на вулицю і шукають стрілки. За стрілками діти підходять до колес у парковій зоні дитсадка. Виконують завдання від сороки:

стрибки вздовж колес вперед,назад з колеса на колесо. Виконавши завдання,діти знаходять карту,за допомогою якої можна знайти сюрприз.(див. додаток 1). Розглядають її, визначають напрям руху, відгадавши загадку.

З рогами,а не бик,

доять,а не корова. ( коза)

Діти шукають і, перестрибуючи з ноги на ногу,йдуть до локації “ КОЗА”

Завдання локації : “ Дорогі діти! Коли я паслась у лісі,то помітила ,що на дереві з’явилися незвичайні листочки. Певне їх тут залишили лісові звірі. Листочки треба зібрати і розгадати ,що в них написано?”

Діти збирають з дерева за здалегіть виготовлені листочки зі словами та зі складами. Деякі склади в словах відсутні,діти доповнюють, утворюючи повне слово.(див. Додаток 2).

Вихователь: А щоб дійти до лисички,позмагаємось. Правила такі: треба розділитися на дві команди; перенести кульки з двох кошиків у один.

( змагання дітей).

Діти знаходять локацію “ЛИСИЧКА”.Дістають конверт зі зображенням лисички і читають завдання: “ Добрий день,дітки! Я Лисичка-сестричка! Допоможіть мені в моїй біді. Були у мене підказки, але я бігла ,хвостиком махнула і підказки розсипалися.Допоможіть мені їх зібрати.”

Діти шукають яйця з-під кіндер-сюрпризів ,де знаходяться підказки,відкривають кожне яйце і розгадують загадки:

Не вода,а рідке,не сніг,а біле ( молоко)

Живе у річці, але не жабка ( рибка)

Він буває дитячий,а ще з нього роблять сирники ( творог)

Малунька і сіренька ,а все її бояться ( мишка)

Вихователь: Ось дітки,ми допомогли лисичці з підказками. Але що ж в них зашифровано? Діти намагаються здогадатися самостійно,якщо їм складно визначити — вихователь підказує: всі загадки - це їжа якоїсь тваринки,

(відгадка кіт). Тож потрібно знайти локацію “ КІТ”. Щоб потрапити туда, позмагаємось. Змагання — перетягування каната ( 2-3 рази).

Діти знаходять локацію Котика, дістають конверт і читають завдання :

“ Здоров були,дітлахи! Я заблукав у лісі і розгубив всіх своїх мишок. Допоможіть мені їх відшукати. Я знаю,що мишки вам підкажуть щось дуже важливе,але не знаю, що саме.”

Діти знімають мишок ,які переплуталися на дереві; розкладають по порядку і читають слово СЮРПРИЗ.

Вихователь: Яке слово вийшло? Сюрприз! А це значить ,що він уже зовсім близько. Хто нам дав цю підказку? Правильно,мишки! Тож наступне завдання потрібно шукати у мишок. А щоб рушити у путь, позмагаємось.

Гра “ Влучи у павутинку” (діти діляться на дві команди,влучають у павутинку (метання) .Виграє команда ,яка більше влучила.

Діти пересуваються до локації “ МИШКИ”. Знаходять конверт,читають завдання: “ Добрий день,діточки! Ми — подружки -мишки! Нам у нірки підкинули бутилку з картою,але подув вітер і бутилка зникла .Допоможіть її знайти.

Рухлива гра “ Спіймай хвостик”.

Діти знаходять бутилку, дістають четверту частину карти,на якій зображено місце ,де заховано сюрприз. Визначають це місце і знаходять сюрприз.Ура!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»