Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Квест-гра для дітей старшого дошкільного віку "В пошуках скарбу здоров'я"

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

03.01.2021

1658

104

0

Опис документу:
Фізкультурний квест для дітей старшого дошкільного віку "В пошуках скарбу здоров'я" містить в собі завдання не тільки на розвиток швидкіості, спритності, але і ерудиції, кмітливості і не стандартного мислення. Його сенс полягає у виконанні всіляких завдань, подолань перешкод та розвивиток таких якостей як дружби та допомоги.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Мета: Розвивати швидкість, спритність, вміння долати перешкоди та співпрацювати в команді;
заохочувати дітей до виконання фізичних вправ, бажання
піклуватися про своє здоров’я;
продовжувати формувати у дітей такі якості, як уважність, дружбу, кмітливість, допомогу та взаємодопомогу;
зміцнювати м’язи плечей, передпліччя та кистей рук, удосконалювати навички моторного сприйняття, розвивати почуття ритму та узгодженості сумісних дій під час гри з «диво-парашутом»;
розвивати рухові навички, силові якості, артистизм, пластику, вміння рухатися під музику за допомогою здоров’язбережувальної технології Drums Alive.

Хід

Заняття починається в музичній залі.

Інструктор: Добрий день, діти! Нещодавно перебирала старі речі, книги на дачі і знайшла карту. Це незвичайна карта: на ній зазначений шлях до скарбу. Хочете відшукати цей скарб? Що там може бути заховано? Коштовне каміння, золоті монети або щось більш цінне.

Давайте вирушимо в подорож і дізнаємося, що ж там знаходиться.

Але подорож буде не легкою, багато що може трапитися. В дорозі потрібно звіряти свій маршрут з картою. Перед тим, як відправитися в дорогу, потрібно перерахувати всіх учасників, щоб ніхто не загубився (діти стають один за одним, один з дітей перераховує всіх учасників).

Вирушаємо! Подивіться, наш маршрут починається з польоту на диво-парашуті.

Гра соціального спрямування «Парашут»

Любим подорожувати,
Ми ідемо скарб шукати.
Парашут, допоможи –
Нашу мрію, ти здійсни!
Раз, два, три, полетіли я і ти!
(Діти всі разом піднімають парашут високо вгору і рухаються по колу, поки парашут не опустився до низу. На останні слова діти піднімають його високо до гори і ховаються під ним).
Інструктор: Цікаво, куди ж це ми з вами прилетіли? Якесь моторошне місце.

1 перешкода «Острів духів»

(Вихователь і 2 дітей сидять на фітболах не рухаючись. Мандрівники підходять ближче, «привиди» прокидаються і лякають дітей)

Голос духу (вихователь): Вітаю вас в Долині духів! Тут мешкають добрі духи, які допоможуть вам знайти скарб. Але вам будуть заважати злі духи. Якщо ви зможете заграти на живих барабанах, то проженете їх назавжди.
Інструктор: Ну що, діти, спробуємо?
Комплекс ЗРВ з використанням технології Drums Alive (на фітболах з паличками).
Інструктор: Ми виконали завдання і прогнали духів зла. Подивимося на карту, куди йти далі. Тут зображено болото і багато гігантських жаб. Нам треба його пройти. А куди нам піти, направо чи наліво.
Голос духу: Знайдіть підказку в цукерках, які знаходяться в кошиках. В цукерках ви знайдете лист паперу, зафарбуйте його олівцем і ви зрозумієте куди йти далі. (Діти дістають з кошиків, на яких стоять фітболи, «цукерки», розгортають їх, дістають лист паперу і олівець. На листах свічкою або білим восковим олівцем нанесено різні предметні малюнки. І тільки на одному карта-схема музичної зали. На ній стрілкою вказано в які двері вийти. Діти виконують завдання, виходять з зали і потрапляють в коридор).

2 перешкода «Гігантські жаби»

Інструктор: Ось воно! Болото з гігантськими недремними жабами. Жаби теж не проти поласувати відважним мандрівниками за скарбом. Втім, їх легко обдурити - якщо ви сядете, то зійдете за зелену гігантську жабу. Правда, вам доведеться переміщатися, як жаби, - стрибками навприсядки. Отже, жаби - вперед. Не забувайте для повної правдоподібності квакати!

(За сигналом перший учасник боковими стрибками проходять дистанцію: обручі 4х4=16 шт. зв'язані між собою. Наступний учасник може стартувати стільки тоді, коли попередня «жаба» виявиться на фініші. На фініші лежить іграшкова «принцеса жаб»)

Інструктор: Далі карта показує, що нам треба пройти печеру. Перед нами четверо дверей, в які ж нам йти. Давайте пошукаємо може і тут є підказка. (Діти в лапах жаби знаходять фотографії чотирьох дверей, скручені трубочкою, і тільки на дверях сенсорної кімнати стрілкою вказано, що треба зайти саме сюди).

3 перешкода «Лабіринт»

(Діти долають перешкоди в сенсорній кімнаті)

Інструктор: Щось ми довго блукаємо, дістаємо карту, подивимося, що у нас далі на шляху.

4 перешкода «Печера дракона»

А куди йти? Давайте уважно подивимося на карту може тут підказка. В кінці лабіринта басейн. Що це може означати?

(діти в сухому басейні знаходять пластикові пляшки, в них знаходиться папір, тільки на одному папері зображена зірка).

Інструктор: Це означає, що зірка нам покаже, де знаходиться печера дракона. Шукайте зірку. (Зірка весить на стрічках і на дверях, які ведуть до спальні групи «Калинонька» Проходи між ліжками накриті покривалами).

Інструктор: Ой! Як нам пройти цю печеру?

(Діти самостійно вирішують цю проблему і приходять до висновку, що треба пролізти під покривалами. Потім піднімаються і заходять до групи. Там стоїть вихователь з дітьми обмотані вовняною пряжею).

Інструктор: Що з вами сталося?

Вихователь: Дракон взяв нас в полон.

Інструктор: Діти, що ж нам робити? Як їм допомогти? (Діти приходять до висновку, що треба розірвати пряжу і визволити дітей).

Інструктор: Діти, а чи знаєте ви, як нам вийти з печери дракона?

Вихователь: Давайте подумаємо. В казці сила дракона була захована в яйці. Треба шукати яйця, там підказка.

(Діти знаходять кіндер-яйця, захавані по всій групі, розкривають їх і тільки в одному знаходять вовняну нитку іншого кольору).

Інструктор: Що це означає? (відповіді дітей)

Треба знайти від чого цей шматочок нитки. (Діти знаходять довгу нитку такого ж кольору, яка веде до виходу з групи, а на сходах прив'язана до каната. Інструктор пропонує йти туди куди веде нитка).

5 перешкода «Гора Говерла»

На сходах тримаючись за канат діти задки сходять на перший поверх. Тут захований конверт з підказкою.

Інструктор: Подивимося на карту, куди йти далі. «Вогняна річка», «Тунель ключів», «Сліди», які нарешті приведуть нас до скрині. Перед нами знову глухий кут, як пройти до «вогняної річки». Шукайте підказку (діти знаходять конверт з картою схемою. На ній схематично зображено три стрілки: вліво до комп'ютера, вправо до солодощів і прямо до скрині).

Інструктор разом з дітьми «читає» карту-схему:

Направо підешь солодощі знайдешь,

Наліво підешь комп'ютер знайдешь,

Прямо підешь скарб свій знайдешь!

Який шлях ви вибераєте? (відповіді дітей)

6 смуга перешкод

(Діти йдуть прямо, проходять по «місточку», поклавши один одному руки на плечі, через «вогняну річку», пролазять по «тунелю» грудьми вперед, підстрибують зривають ключ, йдуть по слідах, які ведуть до спортивної зали).

Інструктор: Карта показує, що тут повинна бути скриня. Ключі не загубили? Для чого вони нам потрібні? Шукайте її. (діти знаходять скриню за натягнутими перед нею гумовими мотузками, а на них висить «павук»).

Хто здогадався, що це таке? (відповіді дітей). Так, це «павук-велетень» сплів своє величезне повутіння. Що будемо робити? Так, пролізимо в отвори.

7 перешкода «Павук-велетень»

– Ось нарешті наш скарб. Скриня закрита на ключ. Як же її відкрити? Ключів у нас багато. Щоб відкрити скриню, нам потрібно підібрати ключ. (Діти підбирають ключ, відкривають скриню і знаходять там продукти для корисного харчування)

Підсумок: Що ж це за скарб такий? Так, це продукти для здорового харчування. Для чого потрібно вживати ці продукти? Так, корисні продукти наповнюють нас енергією здоров'я і життя. А ще подаруємо один одному посмішку, тому що коли людина посміхається вона буде здоровою. Вам сьогодні було весело? Який же ви скарб знайшли? (скарб здоров'я)

Беріть, пригощайтеся, і завжди бережіть своє здоров'я, тому що немає для людини найціннішого скарбу, як її здоров'я.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.