Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Миргородська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №3
Миргородської міської ради Полтавської області
Квест до Дня захисту тварин
Підготувала вчитель біології
С.В.Марченко
2018/2019 н. р
Старт -початок
Загадки:
Має вуса й пишний хвіст І негарну звичку: Спершу добре він поїсть, Після — вмиє личко.…….(Котик)
І своє дитя не забула, і чужих погодувала.…… (Корова)
Не ходжу я, а стрибаю, Бо нерівні ноги маю. Через поле навмання Перегнав би я коня. Я страшенний боягуз, Всіх на світі я боюсь. (заєць)
Гавкає, кусає і в дім не пускає.. (Собака)
Яке слово вийшло? Коза! Отож шукаємо наступне завдання там, де намальована коза.
Локація Коза
Текст завдання “Дорогі діти! Коли я паслась в лісі, то помітила, що на кущику з’явилися незвичні листочки. Мабуть, їх тут залишили лісові звірі. Листочки потрібно зібрати і разгадать, що ж на них написано”
Участники збирають підготовлені листочки зі словами і
складами. В словах деякі склади пропущені, їх потрібно вставить.
Слова:
Склади:
Вставляємо склади в слова і маємо назви тварин:
білочка;
хомячок;
бурундук;
мишка;
шиншила;
лисичка.
Ведучий: А тепер давайте подивимось, що спільного між нашими тваринками? Може хтось з них зайвий?
Діти повинні здогадатися, що практично всі з перерахованих тварин гризуни, окрім лисиці. Якщо дітям важко здогадатися, ведучий може задавать наводящі питання: що їдять всі ці тварини, що спільного в їх зовнішнім вигляді тощо. В решті решт діти приходять до висновку, що в цьому списку зайва лисиця. Ось вона і буде ключем для наступного завдання. Діти шукають зображення лисички.
Ведучий: Давайте дістанемо конверт і поглянемо, яке завдання нам підготувала хитра лисичка.
Ведучий дістає конверт і читає завдання: “Здрастуйте діти, я лисичка-сестричка. Допоможіть мені в моїй біді! Були у мене підказки, але я бігла, хвостиком махнула і підказки розсипалися. Допоможіть мені їх зібрати!”
Діти шукають сірникові коробки з підказками.
А ось і самі підказки:
не вода, а рідке, не сніг, а біле (молоко)
живе в річці та не жаба (риба)
він буває дитячий, а ще з нього роблять сирники (творог)
маленька і сіренька, а всі її бояться (мишка)
Ведучий: Ну ось ми і допомогли лисичці з підказками, але що в них зашифровано ?
Діти пробують здогадатися самі, але якщо не виходить, то можна підказати. Всі відгадки — це їжа якоїсь тварини. Якої ? Правильно, кота! А значить тепер треба шукати зображення кота.
Ведучий: Діти, давайте поглянемо, яке завдання нам приготував пухнастий котик. Дістаємо з конверта текст завдання.
Текст завдання: “Доброго дня, дітки! Я заблукав у лісі і розгубив по дорозі всіх своїх мишенят всех. Допоможіть мені їх знайти. Я точно знаю, що мишки повинні вам підказати щось дуже важливе, та я не знаю, що іменно…”
На картоних мишках написані букви, яке складають в слово. Слово “Скарб”.
Ведучий: Що у нас вийшло? Скарб! А що це означає? Що скарб вже поряд! А хто нам дав підказку про скарб! Правильно! Мишки! Отже наступне завдання шукаємо у мишенят.
Текст завдання: “Доброго дня, дітки, ми — подружки-мишки! В нашій нірці був захований ключ від скарба, але нірка засипалась і тепер ключ під піском. Допоможіть знайти ключик, а в нагороду отримаєте скарб із таємного сундука ”.
Участники дружно шукають ключик у відрі з піском.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»