Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Цивільний захист у закладах освіти: складаємо мобілізаційний план
»
Взяти участь Всі події

Квест до Дня довкілля "Майбутнє довкілля в наших руках"

Виховна робота

Для кого: 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас

15.04.2021

350

19

0

Опис документу:
Квест до Дня довкілля "Майбутнє довкілля в наших руках"розрахований на учнів 7-8 класів. Метою проведення є формування у дітей основ екологічної культури, правильного ставлення дитини до навколишньої природи, до себе і до людей.
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Станція

Інтелектуальна”

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Станція

Крик душі”

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Квест «Майбутнє довкілля в наших руках»

Мета: Сформувати у дітей основи екологічної культури, правильне ставлення дитини до навколишньої природи, до себе і до людей.

 Завдання:

– освітні (учасники засвоюють нові знання і закріплюють наявні, ознайомити з глобальними проблемами забруднення планети Земля; прищепити екологічне мислення; сформувати основи екологічної культури; навчити вирішувати екологічні завдання і проблеми);

– розвиваючі (в процесі гри відбувається підвищення освітньої мотивації, розвиток творчих здібностей та індивідуальних позитивних психологічних якостей, формування дослідницьких навичок, самореалізація дітей);

– виховні (навчити дітей взаємодіяти в колективі однолітків, підвищити атмосферу згуртованості і дружби, розвивати самостійність, активність та ініціативність; формувати навички толерантності, взаємодопомоги та інші)

Форма організації заходу: квест

Матеріально-технічне забезпечення заходу: Назви станцій, дороговказні листи, матеріали для виконання завдань

Учасники заходу: 6- 8 класи

Тривалість заходу: 1 година.

Попередня робота: знайомство з екологічними ситуаціями, складання назв команд і обрання капітанів

Хід гри:

Вступне слово: 

Ми часто чуємо слово “екологія”. Воно пов’язане в нашій свідомості з охороною довкілля, з тими негативними явищами, які дуже часто оточують нас у повсякденні – з Чорнобильською катастрофою, з забрудненням навколишнього середовища промисловими відходами, з викидами у річки, озера, ставки не тільки промислових, але й побутових відходів, і просто з тим сміттям, яке ми бачимо на наших вулицях. Але ж це не стороння сила забруднює все навколо нас: це роблять люди, які живуть поряд з нами, а іноді й ми самі.

І хоч ми особисто можемо не нищити природу, але якщо мовчимо, не боремось з тими, хто це робить, то стаємо по суті співучасниками злочину.

Що було спочатку? – зламане дерево, розбита пляшка, каналізаційні стоки, направлені у чудовий ставок, чи рішення зробити це – рішення, яке людина дозволила собі прийняти?

Що первинне – забруднене довкілля, чи брудна душа?

Сьогодні ми пропонуємо у веселій ігровій формі підняти серйозні питання екології нашої планети і спробувати їх вирішити.

Тож розпочинаємо наші екологічно - розважальні змагання. Але змагання не зовсім звичайні, це гра-квест «Майбутнє довкілля в наших руках». Тому пропонуємо вам уважно послухати правила гри.

Ми пропонуємо кожному з вас витягнути наклейку зі скриньки.

У ваших руках різнокольорові наклейки. Ваше завдання об’єднатися за

кольорами, назвати свою еко команду, обрати капітанів команд, представити свою команду. Для цього завдання ви маєте три хвилини.

(пісня)

Готові?

І так команда №1 жовті, ваша назва, і капітан.

Команда № 2 червоні, ваше представлення.

Команда № 3 сині, Вам слово.

Команда №4 зелені, розкажіть про себе.

Таким чином у нас є 4 команд. Зараз ви отримаєте маршрутні листи, де прописані всі станції, які розміщені на території цього закладу. Завдання для команд відвідати кожну станцію за тим порядком, за яким вони записані у вашому маршрутному листі. Пропускати станції заборонено. На кожній станції є відповідальна людина, яка повинна поставити свій підпис після того, як ви виконаєте відповідні завдання. Переможцем стане та

команда, яка першою прибуде до актової зали.

Команди сформовані. Запрошую капітанів команд. Я тримаю у руках ваші

маршрутні листи. Зараз ви їх отримаєте і злагоджено командою вирушите виконувати завдання кожен на свою станцію, відповідно до цього листа.

(Команди вирушають на станції)

Визначення переможців, нагородження та обмін враженнями.

  1. Станція Логічний ланцюжок”

Потрібно знайти зайве слово в ланцюжку. Якщо ви чуєте слово, що відповідає названій ознаці, плескаєте у долоні всі разом, якщо ви почули зайве слово, маєте підстрибнути. Не правильно виконане завдання читаємо до тієї пори, поки всі разом виконаєте правильно.

1. Частини рослин: корінь, стебло, квітка, букет, лист

2. Нежива природа: сонце, камінь, дуб, небо, сніг

3. Листяні дерева: В’яз, вільха, ялиця, ясен, клен

4. Чагарники : глід, бересклет, ліщина, жимолость, липа

5. Зимуючі птахи: поповзень, сойка, дятел, дрізд, снігур.

6. Звірі, що впадають у сплячку: ведмідь, бурундук, борсук, білка

7. Хвойні дерева: ялина, сосна, ялиця, береза, модрина, туя, ялівець

8. Перелітні птахи: соловей, ластівка, стриж, ворона, зозуля, жайворонки.

9. Птахи співучі: горобець, соловей, жайворонок, дрізд

10. Лікарські рослини: мати-й-мачуха, ромашка, деревій, кропива, кульбаба, вовче лико

  1. Станція мистецька «Природоохоронні знаки»

Завдання: намалюйте природоохоронні знаки на тему «Не зривайте квітів», «Бережіть зелені насадження», «Дбайте про чистоту водойм», «Бережіть ліс від пожеж», «За життя без сміття!», «Чисте довкілля – чисте сумління».

  1. Станція «Юний поет»

Ваше завдання: на аркушах паперу є закінчення рядочків вірша вам потрібно дописати його. А також презентувати для учасників зльоту. Єдина умова –заборона користуватися телефоном. ___________________________________________________________берегти! ___________________________________________________________ _летить. _____________________________________________________________стоїть. _____________________________________________________________повзе. ___________________________________________________________ _росте. __________________________________________________________ бурлить. ___________________________________________________________ лежить. _______________________________________________________________ б’є. _____________________________________________________________ святе. __________________________________________________________ шумлять. _____________________________________________________________ їдять. _______________________________________________________________ ти? ___________________________________________________________ берегти!

  1. Станція «Фітознахарі»

Завдання: вгадати лікарську рослину за смаком чаю, назвати її цілющі властивості – (череда, ромашка, мʼята, лимонграс).

  1. Станція «Крик душі»

Ні для кого не секрет, що екологічна ситуація у цілому світі бажає бути кращою. Небайдужі активісти, політики, молодь, артисти, учні по своєму висловлюють своє ставлення до екологічної катастрофи, що наближається. Так наприклад Грета Тунберг, відома активістка зі Швеції, яка отримала Нобелівську премію за свою активну позицію організовувала акції, голодування, виступала з дуже сильними промовами у Європейському парламенті. Хтось організовує акції прибирання, хтось звертається до людства через пісні. Так артистка під псевдонімом Баба Доська підготувала відео кліп і пародію на пісню Артура Пірожкова «Зачепило мене» аби привернути увагу молоді до проблем екології (показати фрагмент відео). Ваше завдання -створити соціальну рекламувідео звернення (пісня, танець, вірш, слова від душі, заклик до збереження навколишнього середовища) до дітей, молоді, чиновників чи просто дорослого населення на вибір. Зверніться до людей із екологічним закликом на відео камеру.

(Записати відеозверненя до молоді про збереження планети)

  1. Станція «Інтелектуальна»

Вас вітає станція Інтелектуальна.

Перед вами лежать літери, ви маєте їх одягнути на себе таким чином, щоб одна буква була попереду вас, інша позаду.

Ваше завдання:

1. Скласти 10 слів на будь-яку тематику (система, відео, заповіт, тема, сім, мета, сік, віник, замок, вода,кома, вікно)

2. Скласти всі букви таким чином, щоб вийшло два слова на екологічну тематику (Одне попереду вас, одне позаду) і пояснити їх значення (Екосистема, заповідник)

Маршрутний лист

Команда

__________________________

станції

Назва станції

Місце розташування

Бали

Координатор

1

Логічний ланцюжок”

2

«Природоохоронні знаки»

3

«Юний поет»

4

«Фітознахарі»

5

«Крик душі»

6

«Інтелектуальна»

Маршрутний лист координатора

Назва команди

Бали

1.

2.

3.

4.

7

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Станція

Природоохоронні

знаки

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Станція

Юний поет”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.