квест

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Веселий експрес»

Мета. Розширити, поглибити й закріпити знання дітей з природознавства, з читання; розвивати мислення, швидкість реакції, мовлення; виховувати товариськість, почуття взаємоповаги і взаємодопомоги, бажання перемагати.)

Обладнання: столи для станцій, спортивний майданчик, скакалки, м'ячі, маршрутні листки, компаси, гербарій «Лікарські рослини», олівці, таблиці з деформованими словами і текстами.

Х І Д Г Р И

Усі команди шикуються на майданчику . Кожна команда має своє назву, девіз та емблему .

Ведучий. Команди, рівняйсь, струнко. Командирам загонів приготуватися і здати рапорти про готовність до проведення гри – змагання „Веселий експрес ”.

Командир. Загін, рівняйсь, струнко. На змагання прибув загін… (загін проговорює свій девіз , а командир підходить до ведучого і здає рапорт ).

Ведучий. Вільно ( після того , як командири здадуть рапорти ). Загони, рівняйсь, струнко! Слухай умови проведення гри. Усі загони отримують маршрутні листки з картами маршруту і завданнями. Ваша мета – пройти якомога швидше свій шлях і виконати всі завдання, набравши максимальну кількість балів. Кожен загін іде точно за своїми маршрутним листком.

Перемагає команда, яка першою пройде маршрут і набере найбільше балів. Всі зустрічаємось біля стадіону.

ПРАВИЛА ГРИ

1. Учасники гри пересуваються по маршруту згідно плану заданого в маршрутному листі.

2.  Прибуваючи на станцію, члени групи виконують завдання, дане суддею.

3. Суддя ставить оцінку у маршрутному листку, після чого група шикується та продовжує рух до наступної станції, дотримуючись правил техніки безпеки та вуличного руху.

4. Після проходження всього маршрут, група повертається на центральний майданчик і здає маршрутний листок суддівській комісії.

5. Комісією враховується дотримання чіткості побудови згідно задуму впродовж проходження всієї дистанції, відсутність травм серед членів групи та якість виконання завдань на станціях.

Завдання, які виконуватимуть загони на кожній станції.

Маршрутний листок № 1.

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Танцювальна”.

2 станція – „ Загадкова”

3 станція – „ Показуха”.

4 станція – „ Пісенна”.

5 станція – „ Казкова”.

6 станція – „ Спортивна”.

Маршрутний листок № 2

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Загадкова”.

2 станція – „ Показуха”

3 станція – „ Пісенна”.

4 станція – „ Казкова”.

5 станція – „ Спортивна”.

6 станція – „ Танцювальна”.

Маршрутний листок № 3

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Показуха”.

2 станція – „ Пісенна”

3 станція – „ Казкова”.

4 станція – „ Спортивна”.

5 станція – „ Танцювальна”.

6 станція – „ Загадкова”.

Маршрутний листок № 4

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Пісенна”.

2 станція – „ Казкова”

3 станція – „ Спортивна”.

4 станція – „ Танцювальна”.

5 станція – „ Загадкова”.

6 станція – „ Показуха”.

Маршрутний листок № 5

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Казкова”.

2 станція – „ Спортивна”

3 станція – „ Танцювальна”.

4 станція – „ Загадкова”.

5 станція – „ Показуха”.

6 станція – „ Пісенна”.

Маршрутний листок № 6

Визначте назви станцій , знайдіть їх на карті, а тоді вирушайте .

1 станція – „ Спортивна”.

2 станція – „ Танцювальна”

3 станція – „ Загадкова”.

4 станція – „ Показуха”.

5 станція – „ Пісенна”.

6 станція – „ Казкова”.

Станція «Казкова»

Яка казка має такий початок?

1. «Жили собі котик та півник, і були вони у великій приязні…» (Котик і півник).

2. «Жили собі чоловік і жінка і мали вони шестеро синів та одну дочку...» (Котигорошко).

3. «Жили собі двоє мишенят Круть та Верть.. .» (Колосок).

4. «В одного чоловіка був кіт, та такий старий, що нездужав і мишей ловити...» (Пан Коцький).

5. «Колись була птиця-жайворонок царем, а царицею - миша, і мали вони своє поле.. .»(Яйце-райце).

6. «Десь-не-десь, у деякім царстві жили цар та цариця, а у них три сини - як соколи.. » (Царівна-жаба).

  1. «Жили собі дід та баба. Уже й старі стали, а дітей нема. От баба й просить діда: «Поїдь, діду, в ліс, вирубай там мені деревинку та зробимо колисочку,! то я положу деревину в колисочку...» (Івасик-Телесик).

  2. «В одному селі жили чоловік, і жінка. Мали вони дівчинку Оленку і хлопчика Івасика...»(Про сестрицю Оленку і її брата Івасика).

  3. «Був собі дід та баба, та не було у них дітей. От вони собі сумують, а далі дід і каже бабі: «Ходімо, бабо, в ліс по грибки...»(Кривенька качечка).

  4. «Нема гіршого за того чоловіка, що не вміє язика за зубами вдержати. А найбільше лихо з жінками...» (Язиката Хвеська).

Станція «Спортивна»


Гра-змагання «Побудуй міст».

1. Усі гравці загону шикуються в колону по одному. Командир з м'ячем у руках біжить до фінішної лінії і кидає м'яч наступному гравцеві, той, у свою чергу, біжить до лінії фінішу і кидає м'яч наступному. Коли всі гравці перетнуть фінішну лінію - гру закінчено. Максимальна кількість балів – 3 бали.

2. Команди шикуються в колону по одному. Кожен учасник команди закидає мяч в корзину. За кожний закинутий м’яч – 2 бали.

3. Команди шикуються в шеренгу. На відстані 10 м від них помічники ведучої тримають вертикально обручі. Кожний учасник естафети біжить до обруча, пробігає крізь нього, повертається назад, передаючи естафету наступному учаснику команди. Чия команда швидше закінчить естафету, та перемогла і отримує 5 балів.

Командир отримує позначку у маршрутному листку і загін вирушає де наступної станції.

Станція «Загадкова»

Казка зустрічає дітей словами:

Казка.

Здрастуйте, друзі,

Я- тітонька-казка.

А казка, милі, не на сміх,

Не із брехеньок пустих.

Казка - наче той горіх.

Ти попробуй розкуси -

Знайдеш стільки в ній краси.

Казка – вигадка, та в ній

В шкаралупці золотій

Зерня сховане смачне.

Хто дістане, той почне

Думу думати про життя,

Збудить в серці почуття.

Діти, я вам розповім казочку, а ви спробуйте відгадати у ній всі загадки.

Казка

Жили собі дід та баба. Бабуся часто носила «два скельця, три дужки - на ніс і за вушка» (Окуляри)

Була в діда і баби внучка Галинка, яка дуже любила гратися з тим, хто «вдень і вночі у кожусі на печі» (Кіт). Завжди за ним бігав той, хто «гавкає, кусає, а в дім не пускає» (Собака).

Галинка разом із собакою часто водила на луг ту, що голодна-мукає, сита - жує, всім дітям молоко дає» (Корова). На лузі дівчинка милувалася квітами, бігала, гралася. Вона була доброю помічницею стареньким, пасла «крилатих, горлатих, на ногах ласти» (Гуси).

Часто бачила біля річки дітей, які ловили те, що «крила має, а не літає, без ніг, а не наздоженеш» (Риба).

А якось Галинка побачила ось кого: «Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь». (Чапля). Довгонога, довгоноса чапля, походжаючи по болоту, ловила ту, що « у зеленому жакеті . галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак». (Жаба).

Дівчина дуже любила ліс. Вона часто ходила туди зі своїми друзями. Одного дня діти рвали «солодку Гапочку в червоній шапочці». (суниця), збирали тих, що « стоїть при дорозі на одній нозі» (Гриби). Аж раптом із-за кущів вискочив прудконогий звірок - «Довгі вуха. Куций хвіст, невеликий сам на зріст.» (заєць).

А за ним викотився «клубочок в сто голочок». (Їжак). Вони обоє, напевно тікали від істоти, якої «хвіст пухнастий, хутро золотисте, в лісі живе, курей краде» (Лисиця). На галявині пурхало справжнє диво: «живе лише улітку він, шовкові крила має. Із квіточки на квіточку весело літає» (Метелик). Побачили діти на квітці й ту, що «взимку спить, , літом бринить, понад садом літає, солодку росу збирає.» (Бджола).

Прислухалися - з гущавини долинав приємний спів - і відразу впізнали птаха. «Він великий має хист і співає, як артист, спів той радісний усюди дуже люблять слухати люди» (Соловейко). Потім друзі помандрували в поле. Дорогою зустріли красеня - а кого б ви думали? «Як біжить він в’ється грива, копитами ТУП- ТУП-туп, по камінцю цок-цок-цок.» (Кінь).

Незчулися діти, як за лісом сховалося «тепле, гарне, на людей дивиться, а на себе дивитися не дозволяє» (Сонце). Задоволені поверталися вони додому. День закінчувався. Невдовзі на небі зійшов той, що «ходить у дорозі і пильнує в небі зорі, з високості дрібно - дрібно розсипає сяйво срібне» (Місяць).

Система оцінювання:

16-19 правильних відповідей -5 балів

11-15- 4 бали

6-10- 3 бали

5- 2 бали

Станція «Танцювальна»

Кожен загін має виконати танці, що вказані у переліку. За кожен виконаний танець команді нараховується 5 балів.

  1. Ламбада

  2. Гопак

  3. Циганочка

  4. Сучасний танець

  5. Східний танець

Станція «Показуха»

Команда має зобразити тільки за допомогою жестів та міміки, все, про що розповідається. За виконане завдання команді нараховується 2 бали та додатковий 1 бал - за артистичність та винахідливість.

Зобразіть:

  • телефон, що дзвонить;

  • чайник, що кипить;

  • дзвінок вхідних дверей;

  • людину з гострим приступом радикуліту;

  • як на вас у лісі напала зграя комарів

  • як ви входите удвох у вузькі двері.

  • транспорт, що заводять

  • як лижник іде по снігу

Станція «Пісенна»

Кожна команда має пригадати якнайбільше пісень про море та літо та заспівати декілька рядків з цих пісень. За кожну названу пісню нараховується 2 бал, заспівану – ще 5 балів.

Приклади:

1. Серебряное море, и диско корабли (Время и Стекло)

2. Морячка (Газманов)

3. Море, море, мир бездонный (Юрий Антонов)

4. Лето, ах лето (Алла Пучагова)

5. Лето (Блестящие)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!