Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Культура публічного виступу

Українська мова

Для кого: 10 Клас, 11 Клас

27.09.2018

2734

48

1

Опис документу:
1. Реалізація законів риторики у публічному спілкуванні. 2. Методика підготовки й виголошення публічного виступу. 3. Вербальні та невербальні засоби впливу на аудиторію. 4. Основні засади службового спілкування
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Культура публічного виступу та усного мовлення Проценко Олена Антонівна Учитель Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 93
Слайд № 1

Культура публічного виступу та усного мовлення Проценко Олена Антонівна Учитель Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 93

Культура публічного виступу та усного мовлення 1. Реалізація законів риторики у публічному спілкуванні. 2. Методика підготовки й виголошення публіч...
Слайд № 2

Культура публічного виступу та усного мовлення 1. Реалізація законів риторики у публічному спілкуванні. 2. Методика підготовки й виголошення публічного виступу. 3. Вербальні та невербальні засоби впливу на аудиторію. 4. Основні засади службового спілкування.

Риторика – навчальна дисципліна, яка досліджує особливості організації мисленнєво-мовленнєвої діяльності в різних ситуаціях спілкування, засоби впл...
Слайд № 3

Риторика – навчальна дисципліна, яка досліджує особливості організації мисленнєво-мовленнєвої діяльності в різних ситуаціях спілкування, засоби впливу на співрозмовника.

Реалізація законів риторики у публічному спілкуванні
Слайд № 4

Реалізація законів риторики у публічному спілкуванні

ЗАКОНИ РИТОРИКИ концепту- альний моделюван- ня слухацької аудиторії стратегічний тактичний мовленнєвий
Слайд № 5

ЗАКОНИ РИТОРИКИ концепту- альний моделюван- ня слухацької аудиторії стратегічний тактичний мовленнєвий

ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ соціально- демографічні індивідуально- психологічні соціально- психологічні
Слайд № 6

ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ соціально- демографічні індивідуально- психологічні соціально- психологічні

СОЦІАЛЬНО-ДЕМОГРАФІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ стать національність склад сім’ї освіта вік
Слайд № 7

СОЦІАЛЬНО-ДЕМОГРАФІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ стать національність склад сім’ї освіта вік

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ мотиви поведінки ставлення до предмета мовлення і до оратора рівень розуміння предмета розмови потреби
Слайд № 8

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ мотиви поведінки ставлення до предмета мовлення і до оратора рівень розуміння предмета розмови потреби

Мотиви поведінки морально- дисциплінарний емоційно- естетичний інтелектуально- пізнавальний
Слайд № 9

Мотиви поведінки морально- дисциплінарний емоційно- естетичний інтелектуально- пізнавальний

Потреби особисті суспільні професійні
Слайд № 10

Потреби особисті суспільні професійні

Реакція на предмета мовлення та оратора байдужа конфліктна конструктивна угодницька
Слайд № 11

Реакція на предмета мовлення та оратора байдужа конфліктна конструктивна угодницька

Рівень розуміння предмета розмови сприйняття форми (значення) слів осмислення змісту почутого застосування одержаних знань розуміння суті предмета ...
Слайд № 12

Рівень розуміння предмета розмови сприйняття форми (значення) слів осмислення змісту почутого застосування одержаних знань розуміння суті предмета обговорення на рівні сприйняття чужих думок

ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ тип нервової системи; тип і спосіб мислення; особливості характеру; тип темпераменту; розвиток інтелект...
Слайд № 13

ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ АУДИТОРІЇ тип нервової системи; тип і спосіб мислення; особливості характеру; тип темпераменту; розвиток інтелектуальних, емоційних, інстинктивних функції тощо.

Методика підготовки й виголошення публічного виступу
Слайд № 14

Методика підготовки й виголошення публічного виступу

ПРОМОВА Логічний компонент Емоційний компонет знання предмета мовлення уміння розкрити тему промови схвилювати аудиторію сформувати позитивне став-...
Слайд № 15

ПРОМОВА Логічний компонент Емоційний компонет знання предмета мовлення уміння розкрити тему промови схвилювати аудиторію сформувати позитивне став- лення до оратора і змісту сказаного примусити чинити певні дії

СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ЧАСТИНИ ПРОМОВИ   СТРУКТУРА ПРОМОВИ   КОМПОЗИЦІЯ ПРОМОВИ     ВСТУП   ГОЛОВНА ЧАСТИНА     ВИСНОВ- КИ   ЗАЧИН   КІНЦІВ-КА
Слайд № 16

СТРУКТУРНО-КОМПОЗИЦІЙНІ ЧАСТИНИ ПРОМОВИ   СТРУКТУРА ПРОМОВИ   КОМПОЗИЦІЯ ПРОМОВИ     ВСТУП   ГОЛОВНА ЧАСТИНА     ВИСНОВ- КИ   ЗАЧИН   КІНЦІВ-КА

ПРИЙОМИ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА АУДИТОРІЮ 1. Цікаві історії, приклади з життя тощо. 2. Цитування, зокрема парадоксальне цитування. 3. Використання кри...
Слайд № 17

ПРИЙОМИ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА АУДИТОРІЮ 1. Цікаві історії, приклади з життя тощо. 2. Цитування, зокрема парадоксальне цитування. 3. Використання крилатих висловів. 4. Запитання до аудиторії. 5. Наведення статистичної інформації.

ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ Вибір теми Складання плану Збирання матеріалу Запис промови Графічна підготовка тексту Тренування
Слайд № 18

ЕТАПИ ПІДГОТОВКИ ПУБЛІЧНОГО ВИСТУПУ Вибір теми Складання плану Збирання матеріалу Запис промови Графічна підготовка тексту Тренування

ВИБІР ТЕМИ 1) тема пропонується доповідачеві організаиторами; 2) доповідач самостійно обирає тему промови; ораторові пропонується об’єкт промови, у...
Слайд № 19

ВИБІР ТЕМИ 1) тема пропонується доповідачеві організаиторами; 2) доповідач самостійно обирає тему промови; ораторові пропонується об’єкт промови, у межах якого він самостійно виокремлює тему.

Об'єкт – “Наркоманія” Теми: “Медико-біологічні фактори розвитку наркозалежності”. “Конфлікти з оточенням як фактор виникнення наркотичної залежност...
Слайд № 20

Об'єкт – “Наркоманія” Теми: “Медико-біологічні фактори розвитку наркозалежності”. “Конфлікти з оточенням як фактор виникнення наркотичної залежності”. “Причини поширення наркоманії в підлітковому та юнацькому середовищі”. ...

СКЛАДАННЯ ПЛАНУ Простий план 1. Пункт (мікротема 1). 2. Пункт (мікротема 2). 3. Пункт (мікротема 3). 4. Пункт (мікротема 4). Складний план І. Вступ...
Слайд № 21

СКЛАДАННЯ ПЛАНУ Простий план 1. Пункт (мікротема 1). 2. Пункт (мікротема 2). 3. Пункт (мікротема 3). 4. Пункт (мікротема 4). Складний план І. Вступ (актуальність проблеми). ІІ. Головна частина (висвітлення теми). 1. Пункт (підтема 1). 1.1. Підпункт (мікротема). 1.2. Підпункт (мікротема). 2. Пункт (підтема 2). ІІІ. Висновок.

ЗБИРАННЯ МАТЕРІАЛУ вивчення першоджерел перевірку фактів, цифр, імен, прикладів, дат підбір засобів наочності та виражально- зображальних засобів д...
Слайд № 22

ЗБИРАННЯ МАТЕРІАЛУ вивчення першоджерел перевірку фактів, цифр, імен, прикладів, дат підбір засобів наочності та виражально- зображальних засобів для зацікавлення слухачів аналіз власного життєвого досвіду

ГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА ТЕКСТУ ПРОМОВИ ´ ⇗ ⇘
Слайд № 23

ГРАФІЧНА ПІДГОТОВКА ТЕКСТУ ПРОМОВИ ´ ⇗ ⇘

/ // /// <>
Слайд № 24

/ // /// <>

ПІДРЯДКОВІ ЗНАКИ ПАРТИТУРИ Логічний наголос – інтонаційне виділення слова чи групи слів у висловленні. Вживання наркотиків (а не інших речовин) шко...
Слайд № 25

ПІДРЯДКОВІ ЗНАКИ ПАРТИТУРИ Логічний наголос – інтонаційне виділення слова чи групи слів у висловленні. Вживання наркотиків (а не інших речовин) шкодить вашому здоров’ю. Вживання наркотиків шкодить вашому (а не чужому) здоров’ю. Уповільнення темпу для фіксації уваги на слові чи групі слів. Вживання наркотичних речовин завдає величезної шкоди здоров’ю. Пришвидшення темпу мовлення. У 2002 році, наприклад, за неофіційними даними (оприлюдненими й ніким не оскарженими), на території Таджикистану одночасно знаходилось 800 тонн цього важкого наркотику .

ТРЕНУВАННЯ 1) визначення часу її звучання; 2) з’ясування орфоепічних, акцентуаційних, інтонаційних особливостей тексту; 3) відпрацювання техніки па...
Слайд № 26

ТРЕНУВАННЯ 1) визначення часу її звучання; 2) з’ясування орфоепічних, акцентуаційних, інтонаційних особливостей тексту; 3) відпрацювання техніки паравербального (інтонація, паузи, сила голосу) та невербального (міміка, жести, кінесика) спілкування з аудиторією.

ТИПИ ПРОМОВ ЗА СПОСОБОМ ВИГОЛОШЕННЯ промови, що читаються з конспекту промови, які готуються заздалегідь і вчаться напам’ять промови, які готуються...
Слайд № 27

ТИПИ ПРОМОВ ЗА СПОСОБОМ ВИГОЛОШЕННЯ промови, що читаються з конспекту промови, які готуються заздалегідь і вчаться напам’ять промови, які готуються заздалегідь, але напам’ять не вчаться імпровізовані промови

Вербальні та невербальні засоби впливу на аудиторію
Слайд № 28

Вербальні та невербальні засоби впливу на аудиторію

ЗАСОБИ ВПЛИВУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОНЦЯ ВЕРБАЛЬНІ НЕВЕРБАЛЬНІ
Слайд № 29

ЗАСОБИ ВПЛИВУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАВООХОРОНЦЯ ВЕРБАЛЬНІ НЕВЕРБАЛЬНІ

ВЕРБАЛЬНІ ФОНОЛОГІЧНІ ЛЕКСИЧНІ ФРАЗЕОЛОГІЧНІ МОВНО-СТИЛІСТИЧНІ СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНІ КУЛЬТУРОМОВНІ
Слайд № 30

ВЕРБАЛЬНІ ФОНОЛОГІЧНІ ЛЕКСИЧНІ ФРАЗЕОЛОГІЧНІ МОВНО-СТИЛІСТИЧНІ СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНІ КУЛЬТУРОМОВНІ

ЗНАННЯ, ЯКЕ ПОВ’ЯЗАНЕ У СЛУХАЧІВ ІЗ ПЕВНИМ СЛОВОМ неусвідомлене знання усвідомлене знання чуттєво- емоційне знання вербальне знання впливати на під...
Слайд № 31

ЗНАННЯ, ЯКЕ ПОВ’ЯЗАНЕ У СЛУХАЧІВ ІЗ ПЕВНИМ СЛОВОМ неусвідомлене знання усвідомлене знання чуттєво- емоційне знання вербальне знання впливати на підсвідомість вплив на інтелект, розум, свідомість вплив на почуття, емоції людини словник, або тезаурус, особи

ЛЕКСИЧНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ словниковий запас мовця; уміння одне й те саме явище описати лексичними засобами, оптимальними для певної ситуації; неприпус...
Слайд № 32

ЛЕКСИЧНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ словниковий запас мовця; уміння одне й те саме явище описати лексичними засобами, оптимальними для певної ситуації; неприпустимість вживання слів, незрозумілих підлітковій і юнацькій аудиторії; образність використовуваних лексичних засобів.

Формально-семантична структура речення як засіб впливу порядок слів у реченні довжина речення вживання речень з активними особовими дієсловами-прис...
Слайд № 33

Формально-семантична структура речення як засіб впливу порядок слів у реченні довжина речення вживання речень з активними особовими дієсловами-присудками “синтаксичне перетворення”

Культура мовлення оратора як засіб впливу Знання норм української літературної мови та уміння їх реалізувати Реалізація норм мовленнєвої поведінки ...
Слайд № 34

Культура мовлення оратора як засіб впливу Знання норм української літературної мови та уміння їх реалізувати Реалізація норм мовленнєвої поведінки постулати кооперації постулати ввічливості

НЕВЕРБАЛЬНІ ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ ЕКСТРА-ЛІНГВІСТИЧНІ ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТАКТ ОПТИКО-КІНЕТИЧНІ
Слайд № 35

НЕВЕРБАЛЬНІ ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ ЕКСТРА-ЛІНГВІСТИЧНІ ПРОСТОРОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТАКТ ОПТИКО-КІНЕТИЧНІ

ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ тембр голосу ритм політ голосу дикція
Слайд № 36

ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ тембр голосу ритм політ голосу дикція

ЕКСТРАЛІНГВІСТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ гучність мовлення паузи темп мовлення запинки
Слайд № 37

ЕКСТРАЛІНГВІСТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ гучність мовлення паузи темп мовлення запинки

ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТАКТ
Слайд № 38

ВІЗУАЛЬНИЙ КОНТАКТ

КОНТРОЛЬ ПОГЛЯДУ
Слайд № 39

КОНТРОЛЬ ПОГЛЯДУ

ОПТИКО-КІНЕТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ міміка лобний м’яз лінія губ брови щелепи пози жести ритмічні емоційні відкриті закриті вказівні зобража...
Слайд № 40

ОПТИКО-КІНЕТИЧНІ НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ міміка лобний м’яз лінія губ брови щелепи пози жести ритмічні емоційні відкриті закриті вказівні зображальні символічні

МАНЕРА ОДЯГАТИСЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПТИКО-КІНЕТИЧНОГО НЕВЕРБАЛЬНОГО ВПЛИВУ
Слайд № 41

МАНЕРА ОДЯГАТИСЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПТИКО-КІНЕТИЧНОГО НЕВЕРБАЛЬНОГО ВПЛИВУ

МІМІКА Гнів Задоволення Сум
Слайд № 42

МІМІКА Гнів Задоволення Сум

ПОЗИ І ЖЕСТИ, ЯКИХ СЛІД УНИКАТИ Невпевненість у сказаному чи почутому, брехня, пошук контраргументу
Слайд № 43

ПОЗИ І ЖЕСТИ, ЯКИХ СЛІД УНИКАТИ Невпевненість у сказаному чи почутому, брехня, пошук контраргументу

Невпевненість у сказаному чи почутому, брехня, пошук контраргументу
Слайд № 44

Невпевненість у сказаному чи почутому, брехня, пошук контраргументу

Мала зацікавленість спілкуванням, намагання приховати негативне ставлення до ситуації, розчарування
Слайд № 45

Мала зацікавленість спілкуванням, намагання приховати негативне ставлення до ситуації, розчарування

Мала зацікавленість спілкуванням, намагання приховати негативне ставлення до ситуації, розчарування
Слайд № 46

Мала зацікавленість спілкуванням, намагання приховати негативне ставлення до ситуації, розчарування

Оборонний або негативний стан людини
Слайд № 47

Оборонний або негативний стан людини

Неспокій, схвильованість, сором’язливість, замасковане хвилювання
Слайд № 48

Неспокій, схвильованість, сором’язливість, замасковане хвилювання

ПОЗИ І ЖЕСТИ, ЯКІ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ З МЕТОЮ ВПЛИВУ НА СЛУХАЧІВ Відвертість, бажання продовжувати спілкування
Слайд № 49

ПОЗИ І ЖЕСТИ, ЯКІ ВАРТО ВИКОРИСТОВУВАТИ З МЕТОЮ ВПЛИВУ НА СЛУХАЧІВ Відвертість, бажання продовжувати спілкування

ПРОСТОРОВА ПІДСИСТЕМА СПІЛКУВАННЯ Публічна зона 3 – 6 м Соціальна зона 1,2 – 3,6 м Особиста зона 46 см – 1,2 м Інтимна зона 15 – 46 см
Слайд № 50

ПРОСТОРОВА ПІДСИСТЕМА СПІЛКУВАННЯ Публічна зона 3 – 6 м Соціальна зона 1,2 – 3,6 м Особиста зона 46 см – 1,2 м Інтимна зона 15 – 46 см

Основні засади службового спілкування
Слайд № 51

Основні засади службового спілкування

Етикет ділового спілкування Засади ділового спілкування Регламентованість – підпорядкування встановленим обмеженням Зручність – доцільність і практ...
Слайд № 52

Етикет ділового спілкування Засади ділового спілкування Регламентованість – підпорядкування встановленим обмеженням Зручність – доцільність і практичність спілкування

Правила ділового спілкування Горизонтальні В е р т и к а л ь н і
Слайд № 53

Правила ділового спілкування Горизонтальні В е р т и к а л ь н і

Принципи ділового етикету Роби все вчасно. Не говори зайвого. Думай не лише про себе, а й про інших. Одягайся як слід. Говори й пиши гарною мовою.
Слайд № 54

Принципи ділового етикету Роби все вчасно. Не говори зайвого. Думай не лише про себе, а й про інших. Одягайся як слід. Говори й пиши гарною мовою.

Привітання 1. Чоловік першим вітається з жінкою. 2. Молодший за віком першим вітає старшого. 3. Молодша за віком жінка першою вітає старшу, а також...
Слайд № 55

Привітання 1. Чоловік першим вітається з жінкою. 2. Молодший за віком першим вітає старшого. 3. Молодша за віком жінка першою вітає старшу, а також чоловіка, набагато старшого за неї. 4. Молодший за посадою співробітник першим вітається зі старшим. 5. Керівник вітається першим з підлеглими, коли входить у приміщення або коли підлеглі – це жінки чи старші люди. 6. Жінка першою вітає чоловіка, якщо вона його обганяє, проходить повз групу людей, чи коли приєднується до цієї групи.

Рукостискання Домінантне Уступальне Рівноправне
Слайд № 56

Рукостискання Домінантне Уступальне Рівноправне

Рукостискання
Слайд № 57

Рукостискання

Представлення Представляють раніше: невідомого або новоприбулого тим, хто зібрався; чоловіка – жінці; нижчого за рангом – вищому за службовим стано...
Слайд № 58

Представлення Представляють раніше: невідомого або новоприбулого тим, хто зібрався; чоловіка – жінці; нижчого за рангом – вищому за службовим становищем.

Представлення Якщо ви представляєте людей: 1. Називайте ім'я, по батькові (у разі потреби) та прізвище особи. 2. Під час представлення людей старшо...
Слайд № 59

Представлення Якщо ви представляєте людей: 1. Називайте ім'я, по батькові (у разі потреби) та прізвище особи. 2. Під час представлення людей старшого віку звичайно називають їх титули і звання. 3. Скажіть кілька слів неособистого характеру про людину. 4. Якщо ви знайомите рівних за статусами людей, представте першим того, кого менше знаєте, тому, кого знаєте краще.

Ділова бесіда Прийом відвідувачів Дисциплінарна бесіда Кадрова співбесіда
Слайд № 60

Ділова бесіда Прийом відвідувачів Дисциплінарна бесіда Кадрова співбесіда

Передумови успішного проведення бесіди Попереднє визначення теми й мети бесіди Попереднє визначення черговості питань Складання психологічного порт...
Слайд № 61

Передумови успішного проведення бесіди Попереднє визначення теми й мети бесіди Попереднє визначення черговості питань Складання психологічного портрета співрозмовника Розпочинати бесіду з питань, у яких співрозмовники є однодумцями Чергування “позитивних” і “негативних” питань Завершення бесіди на “позитивній” ноті Зрозуміле і переконливе висвітлення питань, точність формулювань Уміле використання техніки формулювання запитань Ділова бесіда

Прийом відвідувачів 1. Проводиться у точно визначений час. 2. Варто практикувати попередній запис на прийом. 3. Керівника не повинні відволікати ін...
Слайд № 62

Прийом відвідувачів 1. Проводиться у точно визначений час. 2. Варто практикувати попередній запис на прийом. 3. Керівника не повинні відволікати інші відвідувачі, телефонні дзвінки тощо. 4. Варто дати відвідувачеві можливість спокійно викласти своє прохання або пропозицію, створивши атмосферу невимушеної бесіди. 5. Необхідно враховувати характер відвідувачів, а також те, що, йдучи на прийом, відвідувач, як правило, хвилюється. 6. Керівник повинен уміти ставити запитання.

Прийом відвідувачів 7. Керівникові варто тактовно підсумувати висновки бесіди, дати їм оцінку. 8. Якщо питання вирішується позитивно, потрібно сказ...
Слайд № 63

Прийом відвідувачів 7. Керівникові варто тактовно підсумувати висновки бесіди, дати їм оцінку. 8. Якщо питання вирішується позитивно, потрібно сказати, які заходи буде вжито і встановити строки їх виконання. 9. Якщо питання вимагає додаткового вивчення, необхідно переконати у цьому відвідувача і запросити його прийти ще раз. 10. Керівник не має права давати обіцянки, якщо немає твердої впевненості у тому, що вони можуть бути виконані. 11. Керівник повинен слухати 60 – 70 % часу, а решту часу говорити.

Дисциплінарна бесіда 1. Головне завдання проблемної бесіди — майбутня робота працівника, який чимось завинив. 2. Критикувати потрібно не особу, а н...
Слайд № 64

Дисциплінарна бесіда 1. Головне завдання проблемної бесіди — майбутня робота працівника, який чимось завинив. 2. Критикувати потрібно не особу, а негативну ситуацію. 3. Не потрібно проводити бесіду без належної підготовки. 4. Бесіда про дисципліну — не вистава, а довірча розмова. 5. Не можна приймати рішення наперед. 6. Важливо погодити із працівником програму його подальших дій і термін її реалізації.

Розташування учасників за столом Кутове
Слайд № 65

Розташування учасників за столом Кутове

Позиція ділової взаємодії
Слайд № 66

Позиція ділової взаємодії

Конкурентна позиція
Слайд № 67

Конкурентна позиція

Конкурентна позиція
Слайд № 68

Конкурентна позиція

Незалежна позиція
Слайд № 69

Незалежна позиція

Нарада як форма ділового спілкування Нарада - це усна комунікативна взаємодія групи людей (колективу)
Слайд № 70

Нарада як форма ділового спілкування Нарада - це усна комунікативна взаємодія групи людей (колективу)

Типи нарад (за метою проведення) Інфор- мативна Нарада- інструктаж Проблемна (мозкова атака) Для прийняття рішень Навчальна
Слайд № 71

Типи нарад (за метою проведення) Інфор- мативна Нарада- інструктаж Проблемна (мозкова атака) Для прийняття рішень Навчальна

Типи неправильно організованих головою нарад Диктаторські Автократичні Сегрегативні Ліберальні
Слайд № 72

Типи неправильно організованих головою нарад Диктаторські Автократичні Сегрегативні Ліберальні

Передумови успішного проведення наради Ретельна попередня підготовка. Попередня поінформованість учасників наради в порядку денному. Умілі дії голо...
Слайд № 73

Передумови успішного проведення наради Ретельна попередня підготовка. Попередня поінформованість учасників наради в порядку денному. Умілі дії голови протягом наради. Тривалість наради не повинна перевищувати півтори - дві години. Участь у нараді тільки причетних до ситуації, що обговорюється. Змінний склад учасників. Оптимальна кількість учасників – 10 – 12 осіб. Приміщення, пристосоване до проведення нарад. НАРАДА

Обов’язки голови наради Заздалегідь чітко визначити тему і мету наради Чітко сформулювати предмет обговорення Виносити на наради ті питання, які не...
Слайд № 74

Обов’язки голови наради Заздалегідь чітко визначити тему і мету наради Чітко сформулювати предмет обговорення Виносити на наради ті питання, які не можна розв'язати у робочому порядку Стежити за дотриманням регламенту наради: 5 — 7 хвилин кожному на виступ Говорити чітко та коротко самому і вимагати того ж від тих, хто виступає

У ході наради голова не повинен: Вести телефонні розмови Переглядати, підписувати які-небудь документи Коментувати й оцінювати виступи учасників на...
Слайд № 75

У ході наради голова не повинен: Вести телефонні розмови Переглядати, підписувати які-небудь документи Коментувати й оцінювати виступи учасників наради Висловлювати свою точку зору з обговорюваної проблеми на початку наради Застосовувати негативні формулювання

Порядок денний наради Містить таку інформацію: тема наради; мета наради; перелік обговорюваних питань; час початку і закінчення наради; місце прове...
Слайд № 76

Порядок денний наради Містить таку інформацію: тема наради; мета наради; перелік обговорюваних питань; час початку і закінчення наради; місце проведення; прізвища доповідачів, співдоповідачів, відповідальних за підготовку питань; час, відведений на кожне питання; місця і час, де можна ознайомитися з матеріалом з кожного питання.

Правила поведінки на нараді Говоріть "я" замість "ми" чи безособової форми. Якщо ви ставите запитання, скажіть, навіщо ви його ставите. Утримуйтеся...
Слайд № 77

Правила поведінки на нараді Говоріть "я" замість "ми" чи безособової форми. Якщо ви ставите запитання, скажіть, навіщо ви його ставите. Утримуйтеся, наскільки можливо, від інтерпретації чужих думок. Виражайте власну позицію. Намагайтеся не робити невиправданих узагальнень. Говоріть не про вчинки та думки інших, а про ваше сприйняття цих вчинків і думок

Методи контролювання дискусії для збереження єдності учасників наради для мобілізації учасників наради для фокусування уваги на завданні для актива...
Слайд № 78

Методи контролювання дискусії для збереження єдності учасників наради для мобілізації учасників наради для фокусування уваги на завданні для активації учасників наради розрядити обстановку в суперечці не приймати чиюсь позицію до остаточного підбиття підсумків захищати того, хто має менше досвіду уникати повторів не залишати без уваги навіть незначні пропозиція, якщо вони хоч якось допоможуть справі ґрунтуватися на фактах записувати внесені пропозиції поєднувати їх так, щоб складалася цілісна картина ставити додаткові запитання висловити схвалення на адресу учасника, який вніс конструктивну пропозицію

Телефонна розмова Вимоги до мовлення: 1. Чіткість. Послідовність інформації. 2. Витримування паузи. 3. Чітка артикуляція, темп мовлення - рівний, т...
Слайд № 79

Телефонна розмова Вимоги до мовлення: 1. Чіткість. Послідовність інформації. 2. Витримування паузи. 3. Чітка артикуляція, темп мовлення - рівний, тон - спокійний 4. Називайте вашого співрозмовника на ім'я та по батькові. 5. Уникати категоричності. Тон розмови має бути доброзичливим. 6. Завжди стисло підсумовуйте бесіду.

Правила ведення службового телефонного діалогу 1. На початку розмови слід перепитати, чи не заважаєте ви і чи можуть приділити вам кілька хвилин. 2...
Слайд № 80

Правила ведення службового телефонного діалогу 1. На початку розмови слід перепитати, чи не заважаєте ви і чи можуть приділити вам кілька хвилин. 2. Якщо телефон механічно відключився, вдруге набирає номер ініціатор розмови. 3. Передавати стороннім телефони знайомих можна лише за згоди останніх. 4. Навіть гарним знайомим після 22 години не телефонують. Краще не турбувати телефонними розмовами співробітників у вихідні дні.

Правила ведення службового телефонного діалогу 5. Якщо на 5-6 сигнал вам ніхто не відповідає, варто покласти слухавку. 6. Не тактовно вітати по тел...
Слайд № 81

Правила ведення службового телефонного діалогу 5. Якщо на 5-6 сигнал вам ніхто не відповідає, варто покласти слухавку. 6. Не тактовно вітати по телефону з днем народження літню людину, запрошувати людей похилого віку на весілля, дякувати за подарунок чи послугу. 7. Не варто телефонувати у особистих справах із службового телефону. 8. Ініціатива закінчення розмови належить тому, хто телефонував.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.