Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Кульмінація в музичному творі Урок музичного мистецтва у 3-му класі Учитель: Мовчан О.О. Іванівський ліцей №1 Іванівської селищної ради Херсонської області
Слухання музики Дорогі діти! Ми продовжуємо подорож країною Музики. На нас чекає остання мандрівка на кораблі "Дункан" разом із героями роману Жуля Верна "Діти капітана Гранта". Уявіть, як наш корабель пливе по морю, підіймаючись та спускаючись на високих хвилях. Чи не нагадує рух хвиль музику? Послухаємо увертюру до фільму "Діти капітана Гранта" композитора Ісаака Дунаєвського https://www.youtube.com/watch?v=X9HEBe75wfU
В. Батурін. Морський берег Розвиваючись, мелодія то підіймається, то спадає. Мелодійна хвиля, як і морська, починається тихо.
Невідомий художник. Хвиля Поступово підіймаючись, вона стає гучнішою. Мить найвищого підсилення в музиці називається КУЛЬМІНАЦІЄЮ.
А. Куїнджі. Берег моря зі скелі Досягаючи вершини (кульмінації), музика поступово спадає і знову затихає.
Ілюстрація до твору Жуля Верна «Діти капітана Гранта» В увертюрі до фільму "Діти капітана Гранта" можна відчути характер майбутніх подій, які відбудуться з героями фільму згодом, під час цікавої і небезпечної подорожі. Любі діти! Розгляньте ілюстрацію до роману Ж. Верна «Діти капітана Гранта». Що на ній зображено? А як ви уявили небезпечні місця, в яких довелось побувати героям фільму під час тривалої подорожі? Чекаю на ваші малюнки!
Отже, УВЕРТЮРА --- це вступ не тільки до опери, а й до інших творів мистецтва, зокрема, кіно. Який настрій чи характер музики? Чи змінюється характер музики протягом твору? Визнач кульмінацію твору. Що таке увертюра? Повторимо?
Вокально-хорова робота Але наша подорож по країні Музики ще не закінчилась. Любі діти! Після довгої подорожі всім треба трохи відпочити, підкріпитись чимось смачненьким, поспевайте, потанцювати. Але не забуваємо перед співом розігріти голосові зв'язки так, як це робить Єнотиха-мама зі своїми єнотинятами на ілюстрації до "Абетки" Ганни Чубач.
Дихальні вправи 1. Дихальні вправи стоячи. Поставте руки на ребра, і спостерігайте, як збільшується об'єм цієї частини тіла під час вдиху. Коли видихаємо, долоню правої руки тримаємо перед обличчям так, щоб відчувати якомога довше "подих легенького вітерця". 2. Тепер цю ж вправу виконаємо з голосом, по черзі протягуючи голосні звуки "У", "О", "А", "Е", "І". Пригадали ці вправи? Молодці!
Поспіваємо разом. Пісня - гра "Ой на горі жито". Для кожного куплета оберіть зайчика, який має придумувати й виконувати різні танцювальні рухи в центрі кола. Навколо головного героя співаки можуть водити хоровод. http://youtube.com/watch?v=D8gCATj3ILs&utm_source=youtube.com&utm_medium=short_domains&utm_
2) Співаємо разом пісню А. Житкевича, Муз. Л. Стельмащук "Заквітчали зорі обрій" www.ssyoutube.com/watch?v=QpXrxYrEuG
Ілюстрація до вірша Василя Войтовича «Кажан на ймення Жан» А ось цікава історія про "видатного виконавця", який співає не звуками, а ультразвуками! Це "кажан на ймення Жан". Про нього я дізналась з віршованої дитячої книжки Василя Войтовича "Теплі сни» А щоб і ваші сни були теплими і солодкими, залишайтеся, любі , вдома і дотримуйтесь розпорядку дня!
До нових зустрічей в країні Музики! Дякую за увагу!
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»