Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування з німецької мови
4 клас
за підручником
Німецька мова : підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів
/ С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва- Х. : Ранок , 2015
Навчальний рік: -----/---- Семестр І
№ з/п | Дата | Назва підтеми | Фонетика | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||||||||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | |||||||||||||
1 Я, моя сім’я і друзі | ||||||||||||||||||
1 | 1 | Друзі з усього світу. Введення ЛО та МЗ. | Впр.1 с.4 | Впр.4 с.5 | Географічні назви Впр.1,2 с.4 | Впр.3 с.5 | Впр.2 с.4, Впр. 4 с.5 | Впр.3 с.5, 5 с.6 | Впр.5 с.6 | |||||||||
2 | 2 | Ми - з України. Активізація ЛО та МЗ. | Впр.1 с.7 | Впр. 2 с.7 | Прийменник «mit» | Впр. 3(а) с.7, 3(б) с.8 | Впр.1 с.7 | Впр.4 с.9 | Впр.5 с.9 | Розповіда-ти про себе | ||||||||
3 | 3 | Де ти живеш? Вживання питальних слів. | Впр.1,2 с.10 | Впр.2 с.10 | Дієвідмінювання дієслова «gefallen» Впр.5(а) 5 (б), 6 с.12, 7 с.13 | Впр.4 с.11 | Впр.3 с.11, 5(а), 6 с.12 | Впр.7 с.13 | ||||||||||
4 | 4 | У місті. Розвиток навичок читання. | Впр.1 с.14 | Впр.2 с.14, 3 с.15 | Множина іменників. Речення зі зворотом «es gibt» | Впр.4 с.15 | Впр.5(а) с.15 | Впр.5 (а)с.15, 5(б) с.16 | Впр.6 с.16 | Вивчити вірш впр.1,с.14 | ||||||||
5 | 5 | Міський транспорт. Розвиток навичок монологічного мовлення. | Впр.1,2 с.17 | Впр.2 с.17 | Прийменники «mit», «zu». Впр.3 с.18, 5 с.19,7 с.20 | Впр.4 с.18 | Впр.3 с.18, 5 с.19, 6 с.20 | Впр.7с.20 | ||||||||||
6 | 6 | Робити покупки. розвиток навичок діалогічного мовлення. | Впр.1с.21 | Впр.1,2а с.21, 2(б), 3 с.22 | Словотвір: складні слова. Впр.1 с.21 | Впр.4 с.23 | Впр.3 с.22 | Впр.5 с.23 | Вивчити слова впр.2а,с.21 | |||||||||
7 | 7 | Життя в селі. Розвиток навичок читання. | Впр.1 с.24 | Впр.2 с.24, 4а с.26 | Словотвір: складні слова. Впр.1 с.24 | Впр.3 с.25 | Впр.2 с.24 | Впр.4 (б) с.26 | Впр.5 с.26 | Впр.5с.26 вивчити ЛО | ||||||||
№ з/п | Дата | Назва підтеми | Фонетика | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||||||||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | |||||||||||||
8 | 8 | Моє рідне місто/село. РН монологічного мовлення | Впр.1 с.27 | Впр.1,2 с.27 | Речення зі зворотом «es gibt»Впр4,с.28 | Впр.3 с.27 | Впр.4а, 4б с.28, 5 с.29 | Впр.6 с.29 | Впр.6 с.29,розпо-відати | |||||||||
9 | 9 | На моїй вулиці. Розвиток навичок письма. | Впр.1 с.30 | Впр.3 с.30 | Речення зі зворотом «es gibt».Впр.4с.31, 5,6 с.32. Множ. імен. | Впр.4 с.31, 5,6 с.32 | Впр.7 с.32 | Впр.5 с.32 вивчити слова | ||||||||||
10 | 10 | Наша столиця. РН монологічного мовлення. | Впр.1,2 с.33 | Впр.3 с.34 | Впр.4с.34 | Впр.5,с.34вивчити слова. | ||||||||||||
11 | 11 | Урок узагальнення знань, умінь та навичок.РН ММ. | Впр.1,2а с.35, 6 с.37 | Повторити ЛО теми. | ||||||||||||||
2 Помешкання (10 год) | ||||||||||||||||||
12 | 13 | Яка в тебе адреса? Введення нових ЛО та МЗ. | Кількісні числівники від 1 до 100. Впр.1,2 с.40 | Впр.3,4 с.34 | Впр.1 с.33 | Впр.4с.34 | Впр.5 с.34 | Впр.3, с.40 | ||||||||||
13 | 14 | Наш будинок. Автоматизація ЛО та МЗ. | Впр. 1,2а с.43 | Множина іменників. Впр.1 с.43. Речення зі зворотом «es gibt». Впр.4а с.44, 4б,5 с.45 | Впр.4 с.36, 5,6 с.37,7 с.38 | Впр.2б с.35,3,4 с.36 | Впр.6, с.45 | |||||||||||
14 | 15 | Моя квартира. РН монологічного мовлення. | Впр.1с.46 | Впр.2 с.46 | Словотвір:складні слова. Впр.1 с.46 | Впр.3 с.40 | Впр.4 с.41, 4б с.42 | Впр.5 с.42 | Впр.5 с.48 | |||||||||
15 | 16 | У квартирі. Розвиток навичок письма. | Впр.1 с.49 | Впр.4 с.50 | Неозначено-особовий займенник «man». Впр.3 с.49,4,5 с.50 | Впр.2б с.43, 4а с.44, 4б с.50 | Впр.6 с.45 | Впр.5 с.50 | ||||||||||
16 | 17 | Меблі. Введення нових ЛО. | Впр.2 с.51 | Впр.1,2 с.51 | Множина іменників. Впр. 2 с.51 | Впр.3 с.47,4 с.48 | Впр.2 с.46 | Впр.4 с.48 | Впр.5 с.48 | Вивчити ЛО, Впр.4, с.52 | ||||||||
№ з/п | Дата | Назва підтеми | Фонетика | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||||||||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | |||||||||||||
17 | 18 | У вітальні. Розвиток навичок письма. | Впр.1 с.54 | In der Mitte, in der Ecke, das Fenster, der Fußboden | Прийменники місця «in», «auf», «an». Впр.2а с.54, 3с.55, 5 с.56 | Впр.1 с.54 | Впр.2 (б) с.55 | Впр.2(а) с.54 | Впр.5 с.56 | |||||||||
18 | 19 | На кухні. Розвиток навичок монологічного мовлення. | Впр.1,3 с.57, 5 с.58 | Множина іменників. Впр.4 с.58 | Впр.2 с.57, впр.3 с.57 | Впр. 1 с.57, впр.5 с.58 | Впр.6 с.58 | |||||||||||
19 | 20 | У дитячій кімнаті. Розвиток навичок письма. | Впр.3(б) с.60 | Впр.1 с.59 | Впр.3(а) с.60, впр.3(с) с.61 | Впр.2 с.59 | Впр.5, с.61 | |||||||||||
20 | 21 | Моя кімната. Розвиток навичок монологічного мовлення. | Der Tisch, der Stuhl, der Computer, das Bett… | Впр.2с.62, Впр.5(а)с.64 | Впр.1 с.62 | Впр.4 с.63 | Впр.3 с.63 | Впр.6,с.64 | ||||||||||
21 | 22 | Урок узагальнення знань. РН діалогічно-го мовлення. | Впр.5с.67 | Впр.3с.66 | Впр.1,2с.65 | Повторити лексику теми. | ||||||||||||
3 Свята і традиції. (11 год.) | ||||||||||||||||||
22 | 24 | Гарні свята. Введення ЛО та МЗ | Впр.4с.70 | Впр.3(а)с.69 | Впр.1(а)с.68, впр.2 с.69 | Впр.1(б)с.68 | Впр.5,с.70 | |||||||||||
23 | 25 | Святкування дня народження. розвиток монологічного мовлення. | DieGeschenkedie Gäste, der Geburtstagkuchen,dieGeburtstagsparty | Впр.1с.71 | Впр.2с.71, впр.4с.72 | Впр.3с.71 | Впр. 6,с.73 | |||||||||||
24 | 26 | Вечірка з нагоди дня народження. Розвиток навичок письма. | Займенники: mich, dich ihn, sie, uns, euch, sie, Sie | Впр.6с.76 | Впр.1c.74, впр. 4с.75 | Впр.2c.74 | Впр.3c.75 | Впр.7, с.76 | ||||||||||
25 | 27 | Чудові подарунки. Розвиток навичок монологічного мовлення. | Впр.2с.77 | Впр.1с.77, впр. 4 с.79 | Впр.6, с.80 | |||||||||||||
26 | 28 | Зимові свята. РН читання. | Weihnachten, Neujahr, | Впр.3с.81 | Впр.1с.81 | Впр.3с.81, впр.4 с.82 | Впр.2с.81, впр. 3 с.83 | Впр.6, с.83 | ||||||||||
№ з/п | Дата | Назва підтеми | Фонетика | Мовна компетенція | Мовленнєва компетенція | Домашнє завдання | ||||||||||||
Лексика | Граматика | Читання | Аудіювання | Говоріння | Письмо | |||||||||||||
27 | 29 | День Святого Миколая. Розвиток навичок читання. | Впр.2c.84 | Впр.1c.84 | Впр.3с.85 | Впр.2(б) с.85 | Впр.6, с.86 | |||||||||||
28 | 30 | Ми святкуємо Різдво. РН діалогічного мовлення. | Впр.3с.88 | Впр.1, 2с.87 | Впр.4с.89 | Впр.5с.89 | Впр.6, с.89 | |||||||||||
29 | 31 | Новий Рік. Розвиток навичок читання. Контроль навичок читання. | Der Tannenbaum, schmücken, feiern, besuchen | Впр.1с.90 | Впр.2с.90, впр.3 с.91 | Впр.4с.92 | Впр.5, с.92 | |||||||||||
30 | 32 | Наше Новорічне свято. Контроль навичок аудіювання. Розвиток навичок письма. | Впр.2c.93 | Впр.4c.94 | Впр.3c.94 | Впр.1c.93 | Впр.6, c.95 | |||||||||||
31 | 33 | Урок закріплення знань, умінь та навичок. Контроль навичок письма. РН діалогічного мовлення. | Впр.2c.96 | Впр.1c.96, впр.3с.97 | Впр.5, с.99 | |||||||||||||
32 | Повторення вивченого. Контроль навичок говоріння. | |||||||||||||||||
33 | Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток навичок говоріння. | Впр.6с.99 | Впр.4с.98 |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»