Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

КТП з німецької мови 3 клас НУШ

Німецька мова

Для кого: 3 Клас

16.01.2021

333

28

1

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з німецької мови 3 клас Німецька мова : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) /С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 160 с. : іл. Складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна ІІ семестр
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з німецької мови

3 клас

Німецька мова : підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) /С. І. Сотникова, Г. В. Гоголєва. — Харків : Вид-во «Ранок», 2020. — 160 с. : іл.

Складено відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна

ІІ семестр

Дата

К-сть годин

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Мовний інвентар

Змістова лінія

Примітки

Лексика

Фонетика, граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемна взаємодія

Писемне висловлювання

Онлайн взаємодія

Домашнє завдання

Lektion 5. Der Mensch (Людина)

1

1

Частини тіла. Гра «Ми складаємо слова». Розвиток навичок читання.

називати частини тіла в однині та множині

Назви частин тіла.

Впр.1 с.79

Впр. 2 с.79

Впр. 6 с.80

Впр. 5, с.80

Впр. 6 с. 80

2

Це я. Гра «Вгадайте, хто це!» Розвиток навичок письма.

описувати зовнішність людини

Повторення назв частин тіла.

Впр.1 с. 81,

Впр. 2 с.81

Впр. 4. с.82

Впр. 3 с.82

Впр. 4 с.82

впр. 5 с.82

Гарний одяг. Рухлива гра «Чистий одяг»

вміти описувати свій одяг

Предмети одягу

займенника diese, dieses, dieser

Впр. 1, 2, 3 с. 83-84

впр. 4 с.84

Впр. 5 с.84

впр.6, с. 84

Ми порівнюємо. Розвиток навичок мовлення.

порівнювати різні за якістю предмети

Повторення назв одягу

ступені прикмеників

Впр. 1с. 85

Впр. 2 с. 85

Впр.3 с.86

впр. с.4, с.86

Впр.5 с.86

Хто найстаран ніший? Розвиток навичок читання.

розуміти опис якостей людини

ступені прикмеників

Впр. 1, с. 87

Впр. 3 с.87

Впр.2 с.87

впр. 4, 5, с.88

Впр.6 с.88

2

Наші хобі. Розвиток навичок мовлення.

порівнювати різні види дозвілля і розповідати про своє улюблене заняття

відмінювання gern

Впр.2 с. 89;

Впр. 1 с.89

впр. 3, 4 с.90

Впр.5с. 90

Улюблені дії на дозвіллі. Робота з текстом.

розуміти зміст листа про дозвілля

Впр. 1 с. 91

Впр. 3 с. 91, впр. 5, с.92

Впр. 2 с. 91

Впр.4 с.92

Впр.6 с.92

2

Повторення теми «Людина». Виконання тренувальних вправ. Гра з кубиком «Хобі». Виконання тестових завдань.

повторити та закріпити лексичний та граматичний матеріал теми.

лексичні одиниці попередніх уроків

граматичний матеріал попередніх уроків

Впр. 1 с. 93

впр. 2 , 3 с.93

впр. 5 с.94

Впр. 4 с.94

Впр. 6 с.94

підготувати матеріал для проєкту

2

Проєкт «Усе про мене» Виготовлення лепбуку про себе. Презентація леп буків.

впр. 2, с. 97

Lektion 2. Essen und Trinken (Їжа та напої)

2

Смачного! Гра «Трапези»

називати продукти харчування

продукти харчування

Впр. 1, 2,4 с.98-99

Впр. 3 с.98

Впр. 5 с.99

Впр.6 с.99

Це ми їмо на перерві. Гра «Їмо на перерві». Розвиток навичок читання.

розповідати про їжу на перерві в школі

Впр.1, 2 с. 100

Впр.4 с.101

впр. 3,с.101

Впр. 5 с.102

Впр. 6 с.102

2

Що ти любиш? Гра «Чи подобається вам це?»

розповідати про те, яка їжа подобається, а яка ні

відмінювання дієслова mgen

Впр. 1с. 103

впр. 3, с. 103

Впр. 2 с.103

Впр.4 с.104

Впр. 5 с.104

впр.6 с.104

Корисно чи ні? Розвиток навичок мовлення.

розрізняти корисну й некорисну їжу

продукти харчування

Впр. 1, 4 с.105-106

Впр. 2, 3 с.105

Впр.5 с. 106

Впр. 6 с.106

2

Повторення теми «Їжа і напої». Виконання тренувальних вправ. Гра «Хрестики-нулики» Виконання тестових завдань.

повторити та закріпити лексичний та граматичний матеріал теми.

лексичні одиниці попередніх уроків

граматичний матеріал попередніх уроків

Впр. 1 с. 107

Впр. 3 с.108

впр. 2 с.107

Впр. 4 с.108

підготувати матеріал для проєкту

2

Проєкт «Ми їмо корисну їжу». Виготовлення пірамід «Корисна їжа» й «Некорисна їжа». Презентація пірамідок та проведення дискусії про корисну й некорисну їжу.

Lektion 3. Erholung und Freizeit (Відпочинок і дозвілля)

Друзі звідусіль. Гра «Відгадай імена»

розповідати про свого товариша/ подругу

Впр. 1 с. 110

Впр. 2 с. 110

Впр. 4 с.111

впр. 3с. 110

Впр. 5 с. 111

Впр. 6 с. 111

2

Ми шукаємо друзів. Розвиток навичок читання.

розуміти зміст текстів про хобі дітей

хобі

Впр. 2 с. 112

Впр. 3 с. 112

Впр. 2 с. 112

Впр. 4, 5 с. 113

впр. 6 с. 113

Наше дозвілля. Гра-пантоміма «Вгадайте»

розповідати про дозвілля дітей та казкових персонажів

Впр. 1,2, 3 с. 114

Впр. 4 с. 115

впр. 5 с. 115

Ми любимо гратися. Гра «У тебе це є?» Розвиток навичок мовлення.

називати деякі іграшки

назви іграшок

Впр 1 с. 116

Впр.2, 3, 4 с. 116-117

Впр. 5 с.117

Впр. 6 с. 117

2

Відпочинок узимку. Розвиток навичок мовлення.

розповідати про відпочинок взимку

Впр. 1, 3 с.118-119

Впр. 2 с.118

впр. 4 с. 119

Впр. 5 с.119

Відпочинок влітку. Гра «Корисно чи ні?»

Розповідати про види дозвілля влітку

Впр. 1, с. 120

Впр. 2, 4 с. 120-121

Впр. 5 с. 121

впр. 6 с.121

2

Дозвілля й емоції. Робота з текстом.

називати деякі емоції людини

відмінювання дієслова sich freuen

Впр. 1 с. 122

Впр.6 с. 124

впр. 2 с.122

Впр. 5 с. 123

впр.3с. 123

впр. 6 с.124

Впр. 6в с.124

Плани на літо. Розвиток навичок мовлення.

розуміти, що говорять однолітки про свої бажання

впр.1, с. 125

Впр. 2, 3, 4 с.125

Впр. 5, 6, с. 126

Впр. 7 с.126

2

Повторення теми «Відпочинок і дозвілля». Виконання тренувальних вправ. Гра-лото «Дозвілля» Виконання тестових завдань.

повторити та закріпити лексичний та граматичний матеріал теми.

лексичні одиниці попередніх уроків

граматичний матеріал попередніх уроків

Впр. 1 с. 127

Впр. 3 с. 128

Впр. 2 с. 127

впр. 4, с. 128

підготувати матеріал для проєкту

2

Проєкт «Наше дозвілля». Виготовлення фото колажу «Наше дозвілля». Презентація колажу та розповідь про дозвілля.

Lektion 4. Natur und Umwelt (Природа і довкілля)

2

Пори року і погода. Гра «Відгадай пору року»

Називати пори року і місяці

Der Winter, der Frűhling, der Sommer, der Herbst, der Januar, der Februar, der Mӓrz, der April, der Mai, der Juni, der Juli, der August, der September, der Oktober, der November, der Dezember

Впр. 1, 4 с.130-131

Впр. 3 с.130

Впр. 2 с.130

Впр. 5 с.131

Впр. 6 с. 131

Улюблені пори року. Розвиток навичок мовлення.

розповідати, що можна робити в різні пори року

Впр. 1, с. 132

Впр. 2, 3,4 с. 132-133

Впр 5 с.133

Правильний одяг за будь-якої погоди. Розвиток навичок читання.

вміти обирати одяг відповідно до погоди

Впр. 1 с.134

Впр. 4 с.135

Впр. 3 с.134

Впр. 5 с.135

впр. 6 с.135

2

Ландшафти. Виконання тренувальних вправ.

Називати деякі ландшафти

Впр. 1 с. 136

Впр. 4 с. 137

Впр. 2 с.136

Впр. 3 с.137

Впр. 5 с.137

впр. 6 с.137

Контроль аудіювання

Ми любимо тварин. Розвиток навичок читання

називати багатьох тварин і розповідати, де вони живуть

назви тварин

Впр. 1 с.138

Впр.4 с.139

Впр.2, 3 с.138

Впр. 6 с.139

Контроль читання

Ми дбаємо про природу. Гра «Наша природа»

розповідати про захист довкілля

Впр. 1 с.140

Впр2,.3 с.140

Впр. 4 с.141

впр. 5 с. 141

Контроль письма

2

Повторення теми «Природа і довкілля» Виконання тренувальних вправ. Гра «Знайди тінь» Виконання тестових завдань.

повторити та закріпити лексичний та граматичний матеріал теми.

лексичні одиниці попередніх уроків

граматичний матеріал попередніх уроків

Впр. 2, с. 142

Впр. 4, с. 143

Впр. 1, 3, с. 142

Впр. 5, с. 143

Контроль говоріння

Проєкт «Ми театралізуємо». Розподіл ролей та виготовлення костюмів. Прослуховування розповіді та розігрування ролей.

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.