• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • КТП української мови за підручником «Українська мова ти читання. К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова

КТП української мови за підручником «Українська мова ти читання. К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова

НУШ

Для кого: 3 Клас

16.03.2021

383

25

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)» для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.) Розвиток зв’язного мовлення за зошитом К. Пономарьової « Малюю словом»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків

української мови за підручником «Українська мова ти читання.

Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020

для 3 класу за програмою НУШ (2020-2021 н.р.)

Розвиток зв’язного мовлення за зошитом К. Пономарьової

« Малюю словом»

ІІ семестр

Дізнаюся більше про іменники

11.01

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень

(впр. 1—7, с. 78-79).

12.01

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями

(впр. 1-7, с. 80-81).

13.01

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог

(впр. 1—7, с. 81-83).

15.01

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту « Гарна

»( с. 26 – 28)

18.01

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту

(впр. 1-10, с. 83-85).

19.01

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання

(впр. 1-8, с. 85-87).

20.01

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників

(впр. 1-9, с. 88-89).

25.01

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень

( впр. 1-9, с. 90-91).

26.01

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники».

Діагностична робота.

Дізнаюся більше про прикметники

27.01

Розпізнаю прикметники. Складання речень

( впр. 1-10, с. 92-93).

29.01

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу про враження від свята.

01.02

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників

(Ч. 1, впр. 1-8, с. 94-95)

02.02

Змінюю прикметники за числами. Складання речень

(впр. 1-9, с. 96-97).

03.02

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками

( впр. 1-7, с. 97-99).

08.02

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (впр. 1-7, с. 99-100).

09.02

Прикрашаю своє мовлення прикметниками

(впр. 1- 11, с. 101-102).

10.02

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

Діагностична робота.

12.02

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказую текст « Віщуни погоди

с. 32 – 34)

Розпізнаю числівники

15.02

Пригадую числівники. Робота з географічною картою

впр. 1-9, с. 103-104).

16.02

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень

(впр. 1—10, с. 105-106).

17.02

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту

(впр. 1-8, с. 106-107).

22.02

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

Діагностична робота.

Дізнаюся більше про дієслова

23.02

Розпізнаюдієслова.

Складання тексту

(впр. 1-8, с. 108-109)

24.02

Правильно записую дієслова на -ться, -шся. Складання тексту за малюнками

(впр. 1-7, с. 110-111).

26.02

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу про друга або подружку

.( с. 35 – 37)

01.03

Розрізняю часові форми дієслів

(впр. 1-7, с. 111- 113).

02.03

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків

(впр. 1-10, с. 113-115).

03.03

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад

(впр. 1—7, с. 115—116).

09.03

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту

(впр. 1-9, с. 117-118).

10.03

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (

впр. 1-9, с. 119- 120).

12.03

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту.

15.03

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

Діагностична робота.

Розпізнаю службові слова

16.03

Пригадую службові слова

( впр. 1—7, с. 121—122).

17.03

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками

(впр. 1-9, с. 122-124).

29.03

Розрізняю частини мови. Робота з афішею

(впр. 1- 10, с. 124-126).

30.03

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

Будую речення

31.03

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні

(впр. 1-9, с. 127-129).

02.04

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю про свою сім’ю.

05.04

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог

(впр. 1-9, с. 129—130).

06.04

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками

(впр. 1-9, с. 131-133).

07.04

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень

(впр 1-8, с. 133-134).

12.04

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні

(впр. 1-11, с. 134-136).

13.04

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні

впр. 1-11, с. 137-138).

14.04

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

Діагностична робота.

16.04

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я

( с.44 – 46)

Досліджую текст

19.04

Пригадую будову тексту. Редагування тексту

(впр. 1-8, с. 139-140).

20.04

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів

(впр. 1-8, с. 141-143).

21.04

Будую текст-міркування (

впр. 1-8, с. 143-145).

26.04

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів

(впр. 1-7, с. 145-147).

27.04

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ

(впр. 1-9, с. 147-149).

28.04

Складаю план тексту. Доповнення речень (

впр. 1- 12, с. 149-151).

30.04

Розвиток зв’язного мовлення.

Розрізняю опис художній і науково – популярний

( с. 47 – 49)

05.05

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту

(впр. 1-8, с. 151-153).

11.05

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту

12.05

Розрізняю тексти різних стилів

впр. 1-10, с. 153- 155).

14.05

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту « Зозуля»

(с.53 – 55)

17.05

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене

(впр. 1-7, с. 156).

18.05

Застосовую вивчене

(впр. 1-5, с. 158-159).

19.05

Застосовую вивчене

(впр. 7—11, с. 159).

25.05

Повторення вивченого.

26.05

Повторення вивченого. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

28.05

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказую текст « Дружні шпаки»

( с.50 – 52)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.