Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Figma – сучасний інструмент для створення якісних методичних матеріалів. Від ідеї до реалізації
»

ктп українська мова 2 клас

Українська мова

Для кого: 2 Клас

04.09.2021

135

1

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування уроків «Українська мова та читання» підручник для 2 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Вашуленко М. С., Дубовик С. Г. (Частина 1) для 2 класу за програмою Савченко О.Я.(8 год/тжд.)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Навчання грамоти

Календарно-тематичне планування уроків

за підручником «Українська мова ти читання. Автори: М. С. Вашуленко, О. В. Вашуленко (2019)» для 2 класу за програмою Савченко О.Я.

8 год/тжд.

Дата

Тема

Корекція

Погодж.

Примітки


ІІ семестр



Моя родина — це наша славна Україна! Батькинайрідніші люди па землі. С. Дерманський «Віршик для мами». О. Попов «Хто це?» (с. 77-78).





  1. +2



Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. Доповнення вірша (с. 74-75, впр. 8-12).





  1. ++


Дітиокраса дому. Г. Гайовий «Будильник». Виразне читання (с. 79).






Шануй бабусю й дідуся. К. Перелісна «Мами й доні». «Дідусів маршрут» (за А. Музичуком) (с. 80-81).






Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання речень за запитаннями (с. 76, впр. 13-14).






Навчаюся вживати прикметники в мовленні. Складання словесного портрету (с. 77, впр. 15-16).






Батьківщинавсім матерям мати. Н. Рибальська «Добрий день, матусю Україно!». Виразне читання. Перегляд відео і слухання музики (с. 81-82).







Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати загадки. ____






Шануй державні символи! Н. Поклад «Прапор». Виразне читання. Прислів’я (с. 82-83).






Слова — назви дій предметів (дієслова). Навчаюся визначати слова — назви дій предметів (с. 78-79, вп1-4).






Легенда про народні символи України. «Як Оксана вербою стала» (народна творчість) (с. 83-85).






Оповідання. Скільки у нас імен? А. Григорук «Дивовижні імена» (с. 85-87).Діагностична робота Аудіювання






Навчаюся складати речення з дієслов ами. Навчальний діалог (с. 80-81, впр. 5-8).






Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Доповнення речень. Навчальний діалог (с. 82-83, впр. 9-12).






Робота з дитячою книжкою Г.-Х. Андерсен «Дикі Лебеді»






Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Робота з деформованим текстом. Інсценізація діалогу (с. 84-85, впр. 13-15).






Плекайте рідну мову. В. Верховень «Українська мова» (напам’ять). «Мудра мова» (за А. Григоруком) (с. 87-88).






Навчаюся вживати дієслова в мовленні. Листівка. Складання вітання до Нового року. Навчальний діалог (с. 85,






Плекайте рідну мову. «Мудра мова» (за А. Григоруком) (продовження) (с. 89-90).






Кожна мова пречудова. В. Нестойко «Тьохіванко, Тьохандрійко і Цвірінько». Читання в особах (с. 90-92).






Узагальнення знань за темою «Слова – назви ознак і дій»







Діагностична робота № 1 МТ - 3






Найрідніше місце на Землі. «Україна» (за Л. Повх). Досліджуємо, звідки походить назва нашого населеного пункту (с. 92).






Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом.






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Моя родина — це наша славна Україна!». (Тест)






Слова — назви чисел (числівники). Навчаюся визначати слова, які називають числа. Навчальний діалог (с. 86-87, впр. 1—4).






Мого дитинства сонячна країна Дружба та братствонайбільше багатство. Є. Гуцало «Під веселкою». Переказування твору (с. 104- 105).






Як вчинити правильно? А. Туз «Про Михася та Люка Скайвокера» (с. 106-107).






Навчаюся добирати числівники. Складання розповіді про свій талант (с. 88-89, впр. 5-6).






Навчаюся добирати числівники. Складання речень із числівниками. Ребуси (с. 88-89, впр. 7-8).






Робота з дитячою книжкою Г.-Х. Андерсен «Дюймовочка»






Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками (с. 90-91, впр. 9-11).






Найдорожчий скарб. Передбачення за заголовком твору. 3. Мензатюк «Золоте серце» (с. 108-109).






Навчаюсь утворювати сполучення слів із числівниками. Правильне наголошування числівників. Визначення часу за годинником (с. 90-91, впр. 12-14).






Незвичайна пригода. К. Василенко «НЛО». Читання в особах (с. 109-111).






Уміти дружитивелике мистецтво. Л. Нечаев «Про жовті грушки та червоні вушка». Читання в особах (с. 111-112).






Навчаюся вживати числівники в мовленні. Складання загадок (с. 92-93, впр. 15-19).






Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні (с. 94-95, впр. 20-24).






Наполеглива працязапорука успіху. «Пластиліновий песик» (за О. Коротюк). Переказування оповідання (с. 113-114).






Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь за малюнком.






Наполегливість, рішучість і важка працяоснова успіху. «Я все зможу!» (за Дж. Мур-Маллінос) (с. 115- 117).






Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Складання задачі (с. 96-97, впр. 25-27).






Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (с. 117-119).






Думай про наслідки. «День народження» (за 0. Радушинською) (продовження) (с. 119-120).






Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. Утворення словосполучень. Навчальний діалог (с. 96-97, впр. 28-29).






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Слова — назви чисел (числівники)». Діагностична робота . Списування






Робота з дитячою книжкою Г.-Х. Андерсен Улюблені казки






Службові слова. Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів (с. 98-99, впр. 1-4).






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Мого дитинства сонячна країна». (тест)






Навчаюся вживати службові слова в мовленні. Складання речень (с. 100, впр. 5-7).






Зустрічаймо весноньку! Як починається весна. «Весна світла» (за А. Волковою). Перегляд відео, складання за ним розповіді (с. 93-94).






Птахи несуть весну на крилах. Л. Вознюк «Весняний струмок». Складання заклички до пташок (с. 94-95).






Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова, числівники і службові слова в мовленні. Навчальний діалог (с. 101-102, впр. 8-11).






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Службові слова».






Вірш-діалог. К. Перелісна «Весна». Читання в особах. Складання продовження вірша (с. 95-96).






Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі спостережень.






Природа оживає навесні. В. Гринько «Струмок». А. М’ястківський «Пролісок». Виразне читання (с. 97-98).






Речення Вступ до теми. Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками (с. 103-105, впр. 1-4).






Творчість Лесі Українки. Леся Українка «Пісенька весняної води». Досліджуємо, які ще твори для дітей написала Леся Українка (с. 98-99).






Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (с. 99-101).






Види речень за метою висловлювання. Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних речень (с. 106-107, впр. 1-5).






Навчаюся правильно відтворювати інтонацію питальних речень. Навчальний діалог (с. 108-109, впр. 6-8).






Робота з дитячою книжкою Б.Грім «Рапунцель»






Навчаюся правильно відтворювати інтонацію спонукальних речень. Навчальний діалог (с. 110-111, впр. 9-1






Чому квіти верби називають котиками? Н. Кир’ян «Котики» (продовження). Створення ілюстрації до твору (с. 99-101).






Творчість Тараса Шевченка. Т. Шевченко «Встала весна...» (напам’ять). Досліджуємо, які ще твори написав Тарас Шевченко (с. 102).






Навчаюся складати розповідні, питальні і спонукальні речення. Навчальний діалог (с. 112-113, впр. 13-16).






Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (розповідних і питальних). Складання казки «Як Сонце і Крига хотіли подружитися» (с. 114-115, впр. 17-19).






Радість Великодня. Н. Куфко «Свято Пасхи недалечко». Слухання казки (с. 103).






Розвиток зв’язного мовлення. . Відвідаємо театр.____________________________________________






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Зустрічаймо весноньку!».






Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (спонукальних). Складання казки про розділові знаки (с. 114- 115, впр. 20-21).






Кожна пригода — до мудрості дорога Змаганнясправа серйозна. О. Павлова «Якби я мав такі кросівки...» (с. 121-123).






Як не залишитися самому. В. Чухліб «Заячий холодок» (с. 123-125).






Навчаюся складати різні за інтонацією речення (с. 116, впр. 22-24).






Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями (с. 117, впр. 25-26).






Робота з дитячою книжкою Г Чубач «Веселі стосики»






Навчаюся складати речення за малюнками. Читання в особах (с. 118-119, вир. 27-29).






Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (с. 126).






Навчаюся складати речення за малюнками. Навчальний діалог (с. 119-120, впр. 30-33).






Гуртом можна багато зробити. «Кревет Вася» (за В. Нестайком) (продовження). Читання в особах. Складання реклами. Придумування продовження твору (с. 127— 128).






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Кожна пригода — до мудрості дорога».






Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення».






Діагностична робота. Діалог






Довкола стільки є краси! Краса навколо нас. Л. Компанієць «У лісочку» (с. 129).






Розвиток зв’язного мовлення. Навчаюсь складати розповідь на основі власного досвіду. 






Будь природі другом! Н. Вернигора «Диво у долоньках» (с. 130-131).






Текст Вступ до теми. Текст. Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками (с. 121-123, впр. 1-4).






За добро платять добром. В. Бондаренко «Розумаха». Переказування твору. Створення ілюстрації до оповідання (с. 131-133).






Чудернацькі хмари. «Казка неба» (за Л. Біленькою) (с. 133).






Будова тексту. Навчаюся визначати частини тексту. Навчальне аудіювання (с. 124-125, впр. 1-3).






Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 126, впр. 4-5).






Робота з дитячою книжкою О.Коритченкова «Світ Дитячих запитань»






Навчаюся знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст (с. 127, впр. 6-7).






Де вигадка в казці, а деправда? М. Возіянов «Сонечко» (с. 134-135).






Типи текстів. Навчаюся розрізняти текст-розповідь. Складання усної розповіді (с. 128-129, впр. 1-4).






Де вигадка в казці, а деправда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка», 135-137).






Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті енциклопедії (с. 137).






Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту (с. 130, впр. 5-6).






Навчаюся розрізняти текст-опис. Складання усного опису орла беркута. Написання відповідей на запитання, користуючись текстом (с. 131, впр. 7-8).






Науково-пізнавальний твір. Чому риба-голка мас таку назву? М. Леденцов «Голка-риба» (с. 138-139).






Розвиток зв’язного мовлення Навчаюсь складати розповідь за поданим початком.






Незвичайний коник. М. Леденцов «Морський коник» (с. 139-140).






Навчаюся складати текст за ілюстрацією. Робота з деформованим текстом (с. 132, впр. 9-10).






Щоб усі були щасливі! О. Полянська «Щоб завжди був світ прекрасним» (с. 140).






Робота з дитячою книжкою Вчимося працювати з енциклопедією






Навчаюся складати текст за серією малюнків (с. 133-134, впр. 11-14).






Навчаюся складати текст за малюнком і запитаннями (с. 134-135, впр. 15-16).






. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Довкола стільки є краси!». Діагностична робота. Робота з літературним твором






Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 136, впр. 17-18).






Хрестоматія. О.Кратюк. «Різдвяні гостинці» с.10-12






Навчаюся складати текст про події із власного життя (с. 137, впр. 19-20).






Діагностична робота МТ№4 (Речення. Текст )






Хрестоматія. О.Кратюк. «Різдвяні гостинці» с.13-15






Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про усмішку (с. 138, впр. 21-22). 






Хрестоматія.К.Єгорушкіна «Цятки і плямки» с.16-17






Хрестоматія.О.Лущевська «Вірші» с.18-23






Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Написання розповіді про друга / подругу (с. 139, впр. 23).






Хрестоматія О.Лущевська «Шашки» с.23-25






Навчаюся створювати висловлювання на відому тему. Навчальний діалог (с. 139, впр. 24).






Розвиток зв’язного мовлення Навчаюсь складати казки






Робота з дитячою книжкою. Знайомимося з дитячими журналами






Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 140, впр. 25-26).






Хрестоматія З.Живка «Добре вдома» с. 26-27







Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).






Хрестоматія Т. Стус «Смугастик»с. 28-31







Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 28). Автоматизовані навички. Діагностична робота






Хрестоматія Ю.Бедрик. Вірші







Розвиток зв’язного мовлення Що я знаю про комп’ютер?






Хрестоматія І.Андрусяк «Третій сніг» с.36-39







Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».






Хрестоматія З.Мезантюк «Каша» с.40-43







Хрестоматія З.Мезантюк «Український прапор» с.44







Діагностична робота. Диктант






Повторення вивченого за рік «Звуки і букви. Склад. Наголос »






Робота з дитячою книжкою. Що читати влітку?







Повторення вивченого за рік «Апостроф. Правила переносу слів»






Хрестоматія К.Бабкіна «Равличні вірші» с.46-49







Повторення вивченого за рік «Слово. Значення слова.»






Діагностична робота. Читання вголос.






Хрестоматія Узагальнення і систематизація знань учнів






Повторення вивченого за рік «Частини мови»






Розвиток зв’язного мовлення

Мої плани на літні канікули






Підсумковий урок за рік






Підсумковий урок за рік








Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.