Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

КТП. Літературне читання. 3 клас. 2семестр (4 год)

Літературне читання

Для кого: 3 Клас

09.01.2021

6426

136

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з Літературного читання (4 год) на 2 семестр, розроблене до підручника "Українська мова та читання": (у 2-х частинах): Частина 2 // О.Я.Савченко, відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Літературне читання

4 години на тиждень

п/п

Тема уроку

Прим.

Дата

ІІ семестр

Розділ «Як не любить свій край!» (9 год)

58.

Вступ до розділу. Тема. Наш рідний край — це наша Україна. Вірші Варвари Гринько «Рідний край», Олекси Палійчука «Київ». Навчання виразному читанню.

59.

Тема. «Їх силу й мужність — не здолати!». Вірші учнів Павлиської школи. Дарина Телкова «Героям», Максим Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну». Виховання патріотичних почуттів учнів. (напамять за вибором).

60.

Тема. Музей просто неба. Науково-пізнавальне оповідання Оксани Коротюк «Наші скарби». Дослідження жанрових особливостей і структури тексту.

61.

Тема. Наш Кобзар — це український лицар. Тетяни Щербаченко «Український лицар». Розкрити значущість особистості Т. Г. Шевченка для українців. Навчальне аудіювання.

62.

Тема. «Земля — це книга, у якій історія твого народу». Наталка Поклад «Гарно жити у селі»; Микола Вінграновський «Сама собою річка ця тече…»

63.

Робота з різними джерелами інформації: Тема. Будьте дослідниками: дізнайтесь про походження своєї річки, ставка. Формування умінь самостійної роботи з різними джерелами інформації : енциклопедії для дітей, можливості Інтернету, ЗМІ.

64.

Тема. Мистецтво гончарів.Наталія Олійник «Гончарики з Опішного». Загадка-добавлянка.

65.

Узагальнення за розділом, аналіз виконаних завдань «Перевіряю свої досягнення». (с. 18).

66.

Урок позакласного читання. Михайло Слабошпицький «Мій друг лелека».

Розділ « Літературні казки. П’єса-казка. Байки.» (21 год)

67.

Тема. Чарівні казки. Валентин Бичко «Казка вигадка, та в ній...». Розвиток емоційного інтелекту, уяви; прогностичних умінь .

68.

Тема. Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце». Слово про письменника. Багатозначність слова серце. Засвоєння ознак чарівної казки.

69.

Тема. Чарівні казки. А. Дімаров «Для чого людині серце». Інсценізація уривків казки. Проблемна ситуація «займи позицію». ( уривок напамять )

70.

Тема. Сила духу головного героя. О.Дерманський «Білячок». Слово про письменника. Дійові особи казки; зв’язок між ними і Білячком.

71.

Тема.Сила духу головного героя. О.Дерманський «Білячок». (продовження). Характеристика головного героя казки. Навчання читати діалоги. Складання плану казки. Вибірковий переказ частин твору. Висловлювання оцінювальних суджень

72.

Тема. Сила духу головного героя. О.Дерманський «Білячок». Складання плану казки. Вибірковий переказ частин твору. Висловлювання оцінювальних суджень.

73.

Урок позакласного читання. Іван Франко «Заєць і ведмідь».

74.

Тема. Упертість чи допитливість? Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». Слово про письменника. Комбіноване читання: вголос і мовчки. Дійові особи твору.

75.

Тема. Упертість чи допитливість?Казка Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». (продовження) .

76.

Тема. П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Слово про письменницю. Особливості п’єси як жанру. Дія перша.

77.

Тема. П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Навчання виразного читання в особах з огляду на їх настрій і вчинки. Дія друга.

78.

Тема. П’єса-казка. Наталія Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія третя.

79.

Тема. Таємниці театру. Ознайомлення з різними видами театрів для дітей, показ з облаштуванням зали. Театральні слова: афіша, зал, куліси, сцена, декорації, актор, антракт, фоє; символи театру. Інсценізація п’єси - казки «Стрімкий, як вітер» (епізоди на вибір).

80.

Медіавіконце: афіша вистави. Творча робота: створення афіші до вистави.

81.

Урок позакласного читання. Анатолій Костецький «Все – як насправді».

82.

Діагностична робота № 6 Робота з літературним твором.

83.

Аналіз діагностичної роботи. Б.Бойко «Веселе слово».

84.

Тема. Байки. Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Лебідь, Щука і Рак».

85.

Тема. Байки. Ознайомлення учнів з поняттям байка, байкар; мораль байки. Байки Леоніда Глібова «Чиж та Голуб». (напамять за вибором).

86.

Тема. Байки. Анатолій Костецькй «Добра порада».

87.

Узагальнення за розділом. Колективна та індивідуальна перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення».

Розділ «Поезії про дивосвіт природи» (13 год)

88.

Вступ до розділу. Вірш Любові Забашти «Дивосвіт».

89.

Робота з дитячою книжкою.

90.

Тема. Картини природи в пезії. Т.Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...», інші твори автора.

91.

Тема. Морський пейзаж у вірші Лесі Українки «Плине білий човник...»Слово про поетесу. Настрій вірша. Удосконалення навички виразного читання. Картин С.Васильківського «Ранок на морі».

92.

Тема. Радість зустрічі весни у вірші Олександра Олеся «В небі жайворонки вються» . Слово про поета.

93.

Тема. Краса волошкового поля у вірші Миколи Сингаївського «Волошкове поле». Слово про поета.

94.

Тема. Казковий образ дощу у вірші Дмитра Павличка «Дядько Дощ». Слово про поета.

95.

Тема. «Я ж тут для всіх, а не для тебе лиш…». Вірш Ліни Костенко «Шипшина важко віддає плоди». Слово про Ліну Костенко. Навчання виразного читання віршає. (напамять за вибором).

96.

Тема. Пташка, яка в’яже рукавичку. А.Качан «Розливається Дунай...». Удосконалювання навички виразного читання.

97.

Урок позакласного читання. Байки С. Руданського та Олени Пчілки.

98.

Медіавіконце: міні-проєкт — створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш». Виставка книжок, принесених учнями. Створення обкладинки книжки, у якій є улюблений вірш (індивідуальна і групова робота). Колаж на тлі дошки.

99.

Діагностична робота № 7 Аудіювання.

100.

Узагальнення за прочитаним розділом. Перевірка завдань блоку «Перевіряю свої досягнення».

Розділ «Все добре переймай, а недобре — виправляй». (15 год)

101.

Тема. Гарні не красиві слова, гарні красиві діла. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Читання мовчки. Смисловий і структурний аналіз оповід. Стислий переказ.

102.

Тема. Щирість і турбота. Тетяна Майданович «Телефонна розмова». Навчання виразно читати. Інсценізування вірша.

103.

Тема. Дружбу треба берегти. Нана Деменкова «Дружок і Образа». Читання мовчки і вголос . Прийом «займи позицію».

104.

Тема. Дружбу треба берегти. Нана Деменкова «Я друзів не продаю». Визначення головної думки.

105.

Урок позакласного читання. Світ навколо тебе (науково-популярні твори).

106 –

107

Тема. Зрозуміти і підтримати інших. Уривок з книжки Надійки Гербіш «Мене звати Мар’ям» «Різні культури». Слово про письменницю та її книжки. Читання мовчки, перечитування вголос.

108.

Тема. «Ми разом ходим під небесним дахом» Вірш Надії Кир’ян «Ми з вами у цьому світі не самі». Марко Вітлер «Кошеня пропало». Читання мовчки і вголос; розвиток уміння виразно читати.

109.

Тема. Наші улюбленці. Анатолій Костецький «Спішу додому». Читання мовчки. Виразне читання діалогів. Інсценізування вірша.

110.

Тема. Собака-рятівник. « Пес, відомий на весь світ.»(за матеріалами інтернет-джерел.) Вибіркове вичитування фактів, які засвідчують подвиги Баррі, і факти, які переконливо розкривають вдячність людей.

111.

Працюємо з інтернет-джерелами. Розповідаємо факти, події, цікаві історії з життя тварин. Створюємо міні-проєкт.

112.

Діагностична робота № 8. Навичка читання мовчки .

113.

Урок позакласного читання. Творче завдання: есе-розповіді, малюнки, селфі зі своїми домашніми улюбленцями.

114.

Веселе слово. Оксана Сенатович «Балакуни».

115.

Перевірка виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення». Обмін враженнями за змістом прочитаних творів.

Розділ «Іскринки творчості» ( 15 год)

116.

Вступ до розділу. Розгляд колажу. В.Коломієць «Лис і Ліс». Навчання виразного читання.

117.

Медіавіконце: мініпроєкт-колаж «Про мене». Підготовча робота за порадами підручника.

118.

Природа надихає. Вірш С. Жупанина «Намалюю вітер». Вірш В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною.

119.

Тема. Надзвичайне можна знайти скрізь. Оповідання Олександра Єфімова «Тут усе є». Читання вголос. Проблемне запитання: чи розкриває зміст твору його назву

120.

Діагностична робота № 9. Навичка читання вголос

121.

Урок позакласного читання. Всеволод Нестайко «Одиниця «з обманом».

122.

Тема. Як здійснити мрію. Д.Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь.

123.

Тема. “У кожної людини є своя співуча пір’їнка...ˮ Казка Василя Сухомлинського «Співуча пір’їнка». Читання мовчки. Вдумливе читання, визначення структури твору.

124.

Творча робота. Сторінки моєї фантазії. Читання творів написаних учнями.

125.

Тема. Казкарі світу-дітям. Фелікс Зальтен «Бембі».

126.

Тема. Казкарі світу-дітям. Джанні Родарі «Подорож блакитної стріли».

12.7.

Тема. Казкарі світу-дітям. Ено Рауд «Муфтик, Півчеревичок, Мохобородько».

128.

Узагальнення за розділом. Виконання завдань блоку «Перевіряю свої досягнення».

129.

Урок позакласного читання. Екскурсія в бібліотеку.

130.

«Скринька очікувань» — що справдилось, а що ні? Самооцінка учнів та імовірний прогноз щодо своїх досягнень у другому семестрі. Обговорення книжкових очікувань на літо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.