Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

КТП «Біологія», 7 клас

Біологія

Для кого: 7 Клас

19.10.2020

287

19

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія», 7 клас 70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні (за новою програмою) де учнів 7 класів орієнтують на: • формування розуміння про взаємозв’язки компонентів екосистеми; вплив людини та її діяльності на екосистеми; дотримання екологічної етики щодо поведінки людини в природі; значення охорони тваринного світу, природоохоронних територій; значення Червоної книги України.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування навчального матеріалу «Біологія», 7 клас

70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервні

п/п

Дата

Примітка

Тема уроку

Вступ (4 год. + 1 год. резервна)

Тварина – живий організм.

Повторення: Поняття про гриби та особливості живлення грибів.

Особливості життєдіяльності тварин.

Повторення: Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Клітинна будова тваринного організму.

Повторення: Розмноження та поширення грибів.

Тканини, органи, системи органів тваринного організму.

Повторення: Отруйні гриби, їстівні та неїстівні.

Тема 1. Різноманітність тварин (26 год.+ 5 год. резервні)

Класифікація тварин.

Повторення: Мікроскопічні сапротрофні гриби: дріжжі та цвілеві гриби.

Різноманітність та поширення тварин

Повторення: Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби

Особливості будови та життєдіяльності Кишковопорожнинних.

Повторення: Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; Значення грибів у природі та житті людини.

Різноманітність та значення Кнідарій.

Повторення: Лишайники.

Загальна характеристика кільчастих червів.

Особливості життєдіяльності кільчастих червів.

Лабораторне дослідження. Зовнішня будова та рух кільчастих червів на прикладі дощового червяка або трубочника.

Практичне значення кільчастих червів.

Загальна характеристика членистоногих.

Особливості будови та життєдіяльності ракоподібних.

Різноманітність та практичне значення ракоподібних.

Особливості будови та життєдіяльності павукоподібних.

Різноманітність та практичне значення павукоподібних.

Особливості будови та життєдіяльності комах. Практична робота №1. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у комах

Різноманітність та практичне значення комах

Молюски.

Різноманітність та практичне значення молюсківЛабраторне дослідження: Будова черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових.

Паразитичні безхребетні.

Хордові, їхні особливості та різноманітність.

Особливості будови та процесів життєдіяльності риб.

Різноманітність та практичне значення риб.

Особливості будови та процесів життєдіяльності амфібій

Різноманітність та практичне значення амфібій.

Особливості будови та процесів життєдіяльності рептилій.

Різноманітність та практичне значення рептилій.

Особливості будови та процесів життєдіяльності птахів.

Розмноження, різноманітність, значення птахів.

Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у представників різних екологічних груп птахів.

Ссавці, їхні особливості.

Різноманітність та значення Ссавців.

Практична робота №3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних тварин у звязку з пристосуванням до різних умов існування.

Узагальнення, систематизація знань з теми «Різноманітність тварин».

Контрольна робота №1

Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин (16 год . + 1 год. резервна)

Живлення тварин.

Травлення тварин.

Дихання тварин.

Транспорт речовин у тварин.

Практична робота №4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.

Виділення у тварин.

Опора тварини.

Практична робота №5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин.

Рух тварин.

Покриви тіла . Лабораторне дослідження: Особливості покривів тіла тварин.

Подразливість тварин.

Регуляція функцій. Нервова система.

Практична робота №6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин.

Розмноження тварин.

Індивідуальний розвиток тварин.

Тривалість життя, ріст тварин

Лабораторне дослідження: Визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб.

Узагальнення , систематизація знань з теми «Процеси життєдіяльності тварин».

Тема 3. Поведінка тварин (10 год. + 1 год. резервна)

Поведінка тварин, Поведінкові реакції Лабораторне дослідження: Спостереження за поведінкою тварин.

Практична робота №7. Визначення форм поведінки тварин.

Вроджена поведінка тварин.

Набута поведінка тварин.

Елементарна розумова діяльність тварин.

Індивідуальна, поведінка тварин.

Репродуктивна поведінка тварин.

Соціальна поведінка тварин.

Територіальна поведінка тварин.

Еволюція поведінки тварин.

Узагальнення та систематизація вивченого з теми «Поведінка тварин».

Тема 4. Організми і середовище існування (6 год .)

Організми і середовище існування. Чинники неживої природи.

Організми та чинники живої природи.

Організми й екосистеми. Охорона природи.

Узагальнення , систематизація знань з теми «Організми і середовище існування».

Контрольна робота № 2 .

Узагальнення та систематизація знань ( 1 год )

Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності живої природи

Екскурсія до міського зоопарку «Різноманітність тварин свого краю.» «Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні».

3

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.