Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Календарно-тематичне планування уроків у 5(1) класі за підручником М. Сидоренко, О. Палій (2013)
№ з/п | Дата | Урок | Очікуваний результат | Тематика | Змістові лінії (інтегровані) | Мовний інвентар | Комунікативні види мовленнєвої діяльності | Домашнє завдання | Примітка | ||||
Лексика | Граматика | Зорове сприймання | Слухове сприймання | Усна взаємодія | Писемна взаємодія |
І семестр
Тема «Давайте познайомимось»
1 | ур.1 | Знає країни в яких говорять нім. мовою; вміє вітатися та прощатися з другом та з дорослими вранці, вдень, ввечері та вночі; знає інтонацію у питальних та розповідних реченнях. | Привіт діти! Вітаємось по німецьки. Ознайомлення з мовним зразком «Мене звати…» Написання букв A,O,E, I, U. | 2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми | Hallo! Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! heißen. | Wie heißt du? Woher bist du? | в.2,3,5, с.8-9 | в.4,с.8 | A,O,E,I, U. | повтор. вирази; | |||
2 | ур.2 | Запитує однолітків про самопочуття та відповідає; знає нім. алфавіт; розповідає, хто де живе та звідки родом; вміє писати та читати букви та словосполуч; | Введення та активізація мовного зразка «Як у тебе справи?» Букви D,T, N,G. | 2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми | Gut, super, prima, klasse, schlecht, es geht, dankе | Wie geht’s? Woher kommst du? | в.8, с.13 | в.1,с.10 | в.2,3, с.10-11 | в.5, с.12 | букви, ло | ||
3. | ур.3 | знає числівники 1-12; вміє ставити запитання та відповідати на них; вміє відмінювати дієслова в 1 і 2 ос. однини; вміє писати та читати букви та словосполуч; знає різницю між питаннями “Wo?” i “Woher?” | Я живу в Берліні. Утворення запитань. Числівники 1-12 Ознайомлення з мовним зразком «Звідки ти?» Букви S, K, M, B. | 2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи | Числівники 1-12. Auf Wiedersehen! Wo wohnst du? | Порядок слів у реченні. Дієслова в 1 та 2 ос. однини | в.8,с.15-16 | в.1,2a,b 5,с.14-15 | в.2c, 4, с.14 | в.7,с.15 | вивч. букви, ло, числівн | ||
4. | ур.4 | Може відрекомендов. іншу людину та називати її вік; вміє відмінювати дієслово sein; може писати та читати букви та словосполучення; | Хто це? – Це Еріка. Називаємо інших осіб. Відмінювання дієслова «бути». Букви H,R,P, ß,ei. | 2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи | Er, sie, wer, sein, ja, auch. Wer ist das? Wie alt bist du? | Відмінювання дієслова «бути» | в.7,с.19 | в.2,с.18 | в.3,5b,6 c.18-19 | в.5,с.18 | напис. букви, вивч. ло | ||
5. | ур.5 | Вміє ставити запитання з питальним словом та без; може давати ствердну чи заперечну відповідь; вміє писати та читати букви та речення; | Це – я. Заперечення. Букви Q, P, L, F, C, ck. ch. Виготовляємо візитку | 2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми | Nein, Entschuldigung, bitte, macht nichts. | Питальні слова. Заперечення nein | в.1,4,6 с.20-21 | в.2,3,с.21 | в.4b, с.22 | в.1,с.20 | напис. букви, вивч. ло | ||
6. | ур.6 | Вміє читати та розігрувати діалоги; розповідати про третю особу; писати та читати букви та речення | Ти і я. Інсценізування діалогів. Букви V,W,J, Z,X,Y, ie, au. | 2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи | Willkommen! | в.2,6 с.24, 26 | в.1,2,5 с.24-26 | в.3,4,5с с.25 | в.5b,с.26 | напис. букви, повтор. ло | |||
7. | Узаг та системат вивченого за темою «Давайте познайом.» | повтор. ло алф.. | |||||||||||
Тема «Моя сім’я» | |||||||||||||
8. | ур.1 | Називає членів сім’ї та розповідає про них; знає вживання артикля та родового відмінка від імен; вміє відповідати на запитання wessen? | Це – моя сімя. Називаємо членів сім’ї. Поняття про артикль. Питальне слово «wessen?» Ää, oh, sch. | 2. Громадянська відповідальність Сімейні традиції | Die Familie, die Mutter, der Vater, die Eltern, die Großeltern, der Opa, die Oma, das Kind, der Sohn, die Tochter, die Geschwister, der Bruder, die Schwester, wessen? | Артикль. Родовий відмінок від імен. Питальне слово «wessen?» | в.4b,с.35 | в.1,с.34 | в.3,с.35 | в.4а,с.36 | вивч. ло, правила | ||
9. | ур.2 | Вміє характеризовувати людину за зовнішністю; знає порядок слів питальних речень;та інтонацію ствердних речень. | Якою є людина? Введення прикметників, що характеризують людину. Öö, st i th. | 3. Здоров’я і безпека Вплив звичок на стан здоров’я | Alt, jung, groß, klein, lustig, traurig, gut, böse, nett, mutig, klug | Wie ist Anna? Порядок слів у питальних реченнях | в.1,4b, с.38 | в.3,с.38 | в.4с,с.38 | в.1* | вивч. ло, правило | ||
10. | ур.3 | Вміє ставити запитання про дії дітей та відповідати на них; відмінювати дієслова в однині, розповідати про свою сім’ю. | Що робить Еріка? – Вона співає. Відмінювання дієслів у однині. Тренувальні вправи - ng | 2. Громадянська відповідальність Приклади свого внеску в життя громади | Machen, lernen, singen, rennen, tanzen, basteln, was? | Питальне слово was? Відмінювання дієслів у однині | в.2а,с.40 | в.1,с.39 | в.3,с.41 | в.2с,с.41 | вивч. ло, правила | ||
11. | ур.4 | Може розповісти про себе та свого друга; читати тексти; вміє відмінювати дієслова. | Що я роблю охоче? sp i tsch. Розвиток навичок монологічного мовлення. | 2. Громадянська відповідальність Приклади свого внеску в життя громади | Malen, turnen, spielen, springen. Ich male gern. | в.1,4b, с.42-43 | в.1,с.42 | в.2,3,5, с.43 | провід. дієслова | вивч. ло, правило | |||
12. | ур.5 | Вміє розповісти про сім’ю Еріки; лічити від 1 до 19; читати та перекладати текст; | Це батьки. Числівники 13-19. Розповіді про сім’ю Еріки. Üü, eh, eu | 2. Громадянська відповідальність Сімейні традиції | Числівники 13-19. | в.1,с.44 | в.3,с.45 | в.1b,4c, c.44-46 | в.2b,с.45 | повтор. ло числівники | |||
13. | ур.6 | Може розповісти про свою сім’ю; знає вживання присвійних займенників; вміє відповідати на запитання. | Це – мій тато. Присвійні займенники. Вживання з іменником. ih, chsgh | 2. Громадянська відповідальність Сімейні традиції | der Freund, die Freundin, Klavier spielen, mein(e), dein(e), sein(e), ihr(e) | Присвійні займенники | в.1,с.46-47 в.4,с.48 | в.3,с.47 | в.4с,5, с.48 | в.3в,с.47 | вивч. ло правило | ||
14. | ур.7 | Знає вживання особового займенника – es; порядок слів у заперечних речення | Він співає? – Ні, він не співає. Заперечення nicht. Тренувальні вправи. | 2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи | nicht, aber | Заперечення nicht. Порядок слів у заперечних реченнях | в.4,с.50 | в.1,2,с.49 | в.3,6, с.50-51 | в.4в,с.51 | вивч. ло правило | ||
15. | ур.8 | Вміє складати діалоги за зразком; робота над текстом. | Це моя сім’я. Розповіді учнів про свою сім’ю. | 2. Громадянська відповідальність Сімейні традиції | lieben | в.4,с.55 | в.3,с.54 | в.1,2, с.53 | в.3в,с.54 | повтор. ло | |||
16. | Узагал та систематиз вивченого Контрольна робота. | повтор. ло | |||||||||||
Тема «Школа» | |||||||||||||
17. | ур.1 | Називає приміщення школи, вказує місцезнаходження предметів у класі; | Класна кімната. Введення та активізація лексики до теми. Опис клас. кімната. | 2. Громадянська відповідальність Шкільні правила | die Turnhalle, der Schuldirektor, , c.62-63 die Tafel,…. c.64 | в.3,4,с.65 | в.1,с.64 | в.4в,с.65 | в.2,с.64 | вивч. ло | |||
18. | ур.2 | Називає шкільне приладдя; знає вживання неозначеного артикля. | Мій пенал. Поняття про неозначений артикль. Короткі розповіді про те, що є у пеналі. | 2. Громадянська відповідальність Шкільні правила | der Kuli, der Spitzer, der Bleistift, der Filzstift, der Pinsel... с.66 | Відмінювання іменника з не означ.артиклем.Заперечення kein(e) | в.8,с.68 | в.1,с.66 | в.2,3,6, с.66-67 | в.8в,с.68 | вивч. ло правило | ||
19. | ур.3 | Називає шкільне приладдя; описує свій рюкзак; веде діалог за зразком. | Мій портфель. Розвиток монологічного мовлення | 2. Громадянська відповідальність Шкільні правила | die Schulsachen, das Buch, die Farbstifte, das Heft, …с.69 | в.2,с.69 в.4,5,с.70-71 | в.1,с.69 | в.2в,с.69 | в.3,с.70 | вивч. ло | |||
20. | ур.4 | Знає вживання неозначеного і заперечного артиклів у н. і зн. відмінках; складає діалог за зразком; розповідає, що потрібно до школи. | Що ти маєш? Відмінювання дієслова «мати». Заперечення «kein» | 2. Громадянська відповідальність Розуміння потреби працювати разом | haben, brauchen, tut mir Leid…с.71 | Відмінювання дієслова «haben» Уживання артикля (відсутність артикля) | в.5,с.73 | в.1,с.71 | в.2,3,4 с.72-73 | в.4,с.73 | вивч. ло правило | ||
21. | ур.5 ур.6 | Вміє вживати складні слова; складає діалоги із запереченням; читає текст із розумінням змісту, називає дні тижня; знає вживання наказового способу дієслів. | Моя школа. Короткі розповіді учнів по темі. Дні тижня. Наказовий спосіб, утворення та вживання. | 2. Громадянська відповідальність Шкільні правила | streng, das Lieblingsfach, …с.74 stehen, boxen, geben, besuchen, … с.76 | Складні слова Наказовий спосіб | в.2,с.74 в.5,с.75 в.6,с.77 в.7,с.78 | в.1,с.75 в.4,с.75 в.1,с.76 | в.5в,с.76в.2-5 с.77 | в.3с,с.75 | вивч. ло правило | ||
22. | ур.7 | Вміє лічити від 20-100; читає та розв’язує матем. приклади; розповідає про свою сім’ю та шкільні гуртки з опорою на зразок. | У школі. Бесіда про те, що ми робимо у школі. Числівники 20-100. | 2. Громадянська відповідальність Розуміння потреби працювати разом | am Wochenende, fleiβig, faul, kurz, plus, minus, durch, ..с.79 | Числівники 20-100 | в. 7,с.81 | в.1,с.79 | в.2-4, с.80-81 | в.5,с.80 | вивч. ло числівники | ||
23. | Узагал та системат вивченого Контрольна робота. | повтор. ло правила гра с.82-83 | |||||||||||
Тема «Пори року» | |||||||||||||
24. | ур.1 ур.2 ур.3 | Називає пори року та місяці; розповідає про працю людей восени; описує погоду восени; називає тривалість та основні характеристики кожного місяця. Називає осінні свята; знає осінні свята Німеччини; | Осінь. Введення назв пір року. Розвиток ситуативного мовлення. Місяці. Введення та активізація лексики до теми місяці. Розвиток монолог. мовлення. Осінні свята. Читання та переклад тексту, відповіді на запитання. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах | der Frühling, der Sommer, der Herbst, der Winter, viel zu tun haben, … c.90 der Januar, …, im Januar, Geburtstag feiern, das Erntedankfest, der Herbstball, die Kirche,…с.96 | Уживання артикля (відсутність артикля) Порядок слів у реченні | в.1,5,6,с.90-92 в.1,с.93 в.1,2,4 с.93-95 | в.2,с.94 | в.3,4, с.91 в.4с,с.95 | в.3,с.94 в.2в,с96 | вивч. ло правила | ||
25. | ур.4 | Називає розваги взимку; описує погоду взимку; називає зимові свята; вміє відмінювати сильні дієслова | Зима. Бесіда з учнями про розваги взимку. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах | rodeln, Schi laufen, die Gluckwunsch- karte schreiben,…с.98 | Відмінювання сильних дієслів у тепер. часі | в.1,с.98 в.7,с.100 | в.3,с.99 в.5,6,8 с.100 | в.1,с.101 | вивч. ло правила | |||
26 | ур.5 ур.6 | Знає наказовий спосіб сильних дієслів; знає різдвяні прикраси; вміє розповідати про підготовку до Різдва в Німеччині. | Готуємося до Різдва. Утворення наказового способу від сильних дієслів. Розвиток діалогічного мовлення про свята у грудні. | 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах | (das)Weihnachten, der Advent, die Kerze, … der Schuh, die Pralinen, die Rute, der Stern, …с.102 | Утворення наказового способу (сильні дієслова) | в.1,с.102 в.7,с.104 в.1,2, с.105-106 | в.3,с.103 | в.6,с104 в.4,5,7 с.107 | в.1,с.105 | вивч. ло правила | ||
27. | Перевірка знаннь учнів за вивченими темами | Узагал. і системат. знань | повтор. ло | ||||||||||
28. | Перевірка навички читання та розуміння змісту тексту | Контроль читання | повтор. ло | ||||||||||
29. | Перевірка навички сприймання тексту на слух | Контроль аудіювання | повтор. ло | ||||||||||
30. | Перевірка навички письма за вивченими темами | Контроль письма | повтор. ло | ||||||||||
31. | Перевірка навички говоріння | Контроль говоріння | повтор. ло | ||||||||||
32. | Перевірка засвоєння матеріалу за І семестр | Підсумковий урок | повтор. ло | ||||||||||
ІІ семестр Тема «Одяг» | |||||||||||||
33. | ур.1 | Називає предмети одягу; вміє відмінювати дієслово “tragen” та знає множину іменників | Що ти любиш носити? Введення назв предметів одягу. Розвиток діалогічного мовлення. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Власні потреби | der Rock, der Anorack, der Pullover, …. с.116 | Відмінювання дієслова “tragen”. Множина іменників | в.2-6, с.117-118 | в.1,с.116 | в.3-5 с.117 | в.2,с.118 | вивч. ло правила | ||
34. | ур.2 | Називає кольори; описує предмети одягу та одяг людей. | Блузка червона. Опис одягу людини. Назви кольорів. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Власні потреби | Schwarz, weiβ, grun, rot, gelb, grau, braun, orange, …с.118 | в.1,с.118 в.4,6, с.120 | в.5,с.120 | в.2,3, с119 | вивч. ло | ||||
35. | ур.3 | Розповідає, що вдягають люди; вміє вживати дієслова із відокрем. префіксами у реченні; вміє читання. | На мені капелюх. Тренувальні вправи. | 3. Здоров’я і безпека Вибір одягу залежно від погоди | anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, …с.122 | Дієслова з відокремлюв. префіксами | в.1,с.122 | 3-7, с.123 | в.2в,с122 | вивч. ло правило | |||
36. | ур.4 | Знає числів. 101-1000; відмінює дієслово möchten; веде бесіду у магазині одягу. | «У бутіку» Числівники 101-1000. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Власні потреби з можливостями сімейного бюджету | die Boutique, möchten, einkaufen, gefallen, zahlen | Відмінювання дієслова “möchten” Числівники 101-1000 | в.1,с.124 в.4,с.125 | в.6,с.126 | в.3,5, с.125 | в.7,с.127 | вивч. ло правило числівники | ||
37. | ур.5 | Знає вживання прийменників зн. відм. у реченні; розповідає, що і куди одягають люди. | Домашнє читання Прийменники, що вимагають знахідного відмінка. Питальний займенник wann? | 3. Здоров’я і безпека Вибір одягу залежно від погоди | für, um, durch, gegen, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine, … Ich glaube.. | Прийменники, що вимагають знахідного відмінка | в.2,с.128 | в.1,3,с.128 в.5,с.130 | в.4,5, с.130 | вивч. ло правило | |||
38. | ур.6 | Розповідає і описує свій улюблений одяг; називає аксесуари. | Мій улюблений предмет одягу. Короткі розповіді про улюблений одяг. Словотвір іменників. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Власні потреби з можливостями сімейного бюджету | zusammen passen, die Kette, …с.131 | Множина іменників | в.1,с.131 | в.4,с.133 | в.2,3,6 с.132-134 | в.5,с.134 | вивч. ло | ||
39. | ур.7 ур.8 | Веде бесіду про одяг і моду; висловлює своє ставлення до моди. | За одягом зустрічають. Я і мода. Висловлення думки про одяг інших людей. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Власні потреби з можливостями сімейного бюджету | (un)wichtig, verrückt, doof | в.1,3, с.135 в.2,с.138 | в1,с.137 | в.2,4, с.135 в.3,4, с.139 | в.3с,с.136 в.2,с.139 | вивч. ло | |||
40. | Узагальнення та систематизація вивченого | повтор. ло | |||||||||||
Тема «Вільний час і захоплення» | |||||||||||||
41. | ур.1 ур.2 | Розповідає про вільний час та можливості відпочинку; читає текст; | Дозвілля. Мої хоббі. Розповіді учнів про свої захоплення. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Приклади з власного досвіду | Schi fahren, … c.144 die Freizeit…c.146 das Hobby, Freunde treffen, verbringen …с.149 | Складносурядне речення | в.5,6, с.147 в.1-5, с149-150 | в.2,3,6 с.146-147 в.2-4, с.150 | в.6в,с.147 в.5в,с.150 | вивч. ло правило | |||
42. | ур.3 | Розповідає про свої улюблені книги, складає діалоги. | Я охоче читаю книжки. Розвиток діалогічного мовлення. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Приклади з власного досвіду | gefallen, der Krimi, der Witz, ….с.151 | Множина іменників | в.1,с.151 в.3,с.152 | в.4,с.152 | в.5,6 с.153 | в.1,с.154 | вивч. ло правило | ||
43. | ур.4 | Називає види танців; розповідає про відвідування танцювального гуртка. читає та перекладає текст. | Я люблю танцювати | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Приклади з власного досвіду | die Volkstänze, die Sporttänze, …с.155 | в.1,с.155 в.4,с.156 | в.3,с.155 | в.2,5, с.155-156 | в.4в,с.136 | вивч. ло правило | |||
44. | ур.5 | Називає іграшки; знає множину іменників. | Я колекціоную іграшки. Тренувальні вправи на закріплення лексики. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Необхідність прибирання за собою під час вілпочинку | die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, ….с.157 | Множина іменників | в.1,с.157 в.7,с.158 | в.2,с.157 | в.3-6 с.158 | в.1,с.159 | вивч. ло правило | ||
45. | ур.6 | Відповідає на запитання повними відповідями, складає розповіді. | Домашнє читання. Спорт – це здорово. | 2. Громадянська відповідальність Власні спортивні уподобання та потреби | Sport treiben, weit springen, ….с.160 | в.1,с.160 | в.2,4, с1.161 | в.2в,с.151 | вивч. ло | ||||
46. | ур.7 | Розповідає основну інформацію про Україну, виразно читає текст | Ми подорожуємо по Україні. Основні відомості про країну. | 2. Громадянська відповідальність Порівнює Україну та Київ з іншими європейськими країнами та столицями | die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, …с.163 | Множина іменників | в.2,с.163 в.6,7, с.166 | в.1,с163 | в.4,5, с.165 | в.3,с165 | вивч. ло правило | ||
47. | ур.8 | Розповідає основну інформацію про Німеччину, читає текст | Задоволення від подорожі. Основні відомості про Німеччину. | 2. Громадянська відповідальність Розуміння цінності культурного розмаїття | die Reise, Deutschland, das Vergnügen, ….с.167 | в.1,с.167 в.2,с.168 в.7,с.170 | в.3-5, с.169 | в.1,с.171 | вивч. ло правило | ||||
48. | Узагальнення та систематизація знань Контрольна робота. | повтор. ло | |||||||||||
Тема «Навесні» | |||||||||||||
49. | ур.1 | Називає тварин; розповідає, де вони живуть, що вони вміють робити; | Тварини. Відгадування загадок. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | der Hase, das Zebra … c.176 der Bär, der Wolf, die Maus, с.178 | Множина іменників | в.5,с.179 | в.1,с.178 | в.2-4, с.178 | в.6,с.179 | вивч. ло правило | ||
50. | ур.2 | Розповідає де живуть, що в вміють робити тварини; описує тварин. | Якими є тварини? Опис тварин за опорними словами. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | das Insekt, gefährlich fauchen, …с.180 | в.1,с.180 | в.2-4, с.181 | в.5,с.181 | вивч. ло | ||||
51. | ур.3 | Розповідає про весну та дії на весні, впорядковує діалог, знає слова в однині і в множині | Весна прийшла. Бесіда про погоду та природу навесні. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | zurückkommen, es taut, blühen,… | в.1,с.182 | в.3,6, с.183-184 | в.4,с.183 | вивч. ло | ||||
52. | ур.4 | Називає весняні квіти, складає діалог з опорою на словосполучення | Весняні квіти. Введення назв квітів. Розвиток діалогічного мовлення. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | das Schneeglöckchen, das Maiglöckchen, .. с.182 | Множина іменників | в.1,3, с.183 | в.5,с.184 | в.3-5, с.186 | в.6,с.186 | вивч. ло правило | ||
53 | ур.5 | Вміє співати весняну пісню, розповідає про весняні розваги, читає текст з повним розумінням змісту прочитаного, складає діалог за зразком. | Домашнє читання. Що ми робимо навесні. Розвиток монологічного мовлення. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | Versteck spielen, schauken, rutschen | в.6,с.189 | в.1,с.187 | в.3,4, с.188 | в.6в,с.189 | вивч. ло | |||
54. | ур.6 | Вміє співати вітальну пісню до дня народження, вміє писати вітальну листівку, розповідає про святкування дня народження та, що дарують на день народження. | Розповіді про святкування Дня народження. Написання вітальної листівки за зразком. | 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах | der Geburtstag, alles Gute wnschen, feiern, …. с. 190 | Порядок слів у реченні | в.6,с.193 | в.1,с.190 в.5,с.192 | в.3,4 с.192 | в.6в,с.193 | вивч. ло правило | ||
55. | ур.7 ур.8 | Називає великодні символи, розповідає про великодні традиції у Німеччині та в Україні, складає розповідь з опорою на малюнку та речення, пише лист у відповіль та вітальну листівку. | Великодні символи. Великдень наступає. Введення та активізація лексики до теми. Ознайомлення зі звичаями у Німеччині. | 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах | (das) Ostern, der Osterkuchen, …с.194 die Ostermesse besuchen, backen, färben | Порядок слів у реченні | в.1,2, с.194 в.1-3, с.197 | в.7,с.196 в.4,с.198 | в.3-5 с.195 в.5в, с.199 | в.6,с197 в.5,с.199 | вивч. ло правило | ||
56. | Узагальнення та систематизація знань Контрольна робота. | ||||||||||||
Тема «Влітку» | |||||||||||||
57. | ур.1 | Називає види діяльності влітку, складає діалог за зразком, розуміє зміст почутого тексту. | Наші радощі влітку. Розповіді про улюблені заняття влітку. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | zelten, baden, Boot fahren... ..c.206 | Порядок слів у реченні | в.1,с.208 | в.5,с.210 | в.2-4, с.208 | в. 6,7, с.209 | |||
58. | ур.2 | Називає види діяльності влітку, на морі, вміє ставити запитання та відповідати на них, складає діалог за зразком і розігрує його. | На морі. Складання діалогів. Відповіді на запитання. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Ефективне та раціональне використання природних ресурсів | segeln, surfen, Wasserball spielen,с.210 | в.1,с.210 | в.2,с.211 | в.2-4, с.211-212 | в.1,с.213 | ||||
59. | ур.3 | Розповідає про підготовку до подорожі, складає діалоги за зразком, читає та пише смс -повідомлення | Ми мандруємо. Виконання вправ. | 4.Підприємливість та фінансова грамотність Ефективне та раціональне використання природних ресурсів | die Route bestimmen, (das Essen) kochen, ..с.215 | в.1,2, с.215 | в.3,с.216 | в.4,5, с.216 | в.1,с.217 | ||||
60. | ур.4 | Називає та характеризує свійських тварин, описує їх, складає діалог зп зразком, знає мові тварин,читає та розуміє зміст тексту | На селі. Робота над текстом. Виконання вправ | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | die Kuh, das Schwein, das Pferd, …с.218 | в.1,с.218 в.7,с.219 | в.3,4, с.218-219 | в.5,6 с.219 | в.8,с.220 | ||||
61. | Домашнє читання | ||||||||||||
62 | ур.5 | Називає свійських птиць, складає діалоги, та розповідь з опорою на малюнки. | Домашнє птаство. Введ. назв свійських тварин | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | das Geflügel, der Hahn,…с..221 | в.1,2, с221-222 | в.3,4, с.222 | ||||||
63 | ур.6 ур.7 | Розповідати про плани на літні канікули, складає діалог за зразком, розповідає про погоду влітку та, що одягають діти, розуміє зміст почутого тексту. | Мої плани на літні канікули. | 1. Екологічна безпека та сталий розвиток Природа як цілісна система | das Regenwetter, der Sonnenschein, …с.224 | Прийменники з географічними назвами | в.1,с224 в.5,с225 в.1,с.227в.4,с.228 | в.4,с.225 в.5,с.229 | в.5,с.225 в.2,с227 | в.1с.226 в.6,с.229 | |||
64. | Домашнє читання | ||||||||||||
65. | Узагал та системат вивченого | ||||||||||||
66. | Контроль читання | ||||||||||||
67. | Контроль письма | ||||||||||||
68. | Контроль аудіювання | ||||||||||||
69. | Контроль говоріння | ||||||||||||
70. | Підсумковий урок |
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»