КТП 5 клас (2 іноземна мова) Сидоренко

Опис документу:
Календарно-тематичне плануванняна 5 клас (2 іноземна мова) Сидоренко із змістовими лініями. Адаптовано для учнів загальносередніх шкіл без поглибленого вивчення німецької мови. Повністю відповідає чинній програмі та державним стандартам України. Розраховано на перший та другий семестри. КПТ включає в себе домашні читання, контрольні роботи та чотири види контролю заплановані на кінець семесту: контроль аудіювання, контроль читання, контроль письма і контроль мовлення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування уроків у 5(1) класі за підручником М. Сидоренко, О. Палій (2013)

з/п

Дата

Урок

Очікуваний результат

Тематика

Змістові лінії

(інтегровані)

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Примітка

Лексика

Граматика

Зорове сприймання

Слухове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

І семестр

Тема «Давайте познайомимось»

1

ур.1

Знає країни в яких говорять нім. мовою; вміє вітатися та прощатися з другом та з дорослими вранці, вдень, ввечері та вночі; знає інтонацію у питальних та розповідних реченнях.

Привіт діти! Вітаємось по німецьки. Ознайомлення з мовним зразком «Мене звати…» Написання букв A,O,E, I, U.

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Hallo! Guten Tag! Guten Morgen! Guten Abend! Gute Nacht! heißen.

Wie heißt du? Woher bist du?

в.2,3,5,

с.8-9

в.4,с.8

A,O,E,I, U.

повтор. вирази;

2

ур.2

Запитує однолітків про самопочуття та відповідає; знає нім. алфавіт; розповідає, хто де живе та звідки родом; вміє писати та читати букви та словосполуч;

Введення та активізація мовного зразка «Як у тебе справи?» Букви D,T, N,G.

2. Громадянська відповідальність

Безпосереднє спілкування з людьми

Gut, super, prima, klasse, schlecht, es geht, dankе

Wie geht’s? Woher kommst du?

в.8, с.13

в.1,с.10

в.2,3,

с.10-11

в.5,

с.12

букви, ло

3.

ур.3

знає числівники 1-12; вміє ставити запитання та відповідати на них; вміє відмінювати дієслова в 1 і 2 ос. однини; вміє писати та читати букви та словосполуч; знає різницю між питаннями “Wo?” iWoher?”

Я живу в Берліні. Утворення запитань. Числівники 1-12 Ознайомлення з мовним зразком «Звідки ти?» Букви S, K, M, B.

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи

Числівники 1-12. Auf Wiedersehen! Wo wohnst du?

Порядок слів у реченні. Дієслова в 1 та 2 ос. однини

в.8,с.15-16

в.1,2a,b

5,с.14-15

в.2c, 4, с.14

в.7,с.15

вивч. букви, ло, числівн

4.

ур.4

Може відрекомендов. іншу людину та називати її вік; вміє відмінювати дієслово sein; може писати та читати букви та словосполучення;

Хто це? – Це Еріка. Називаємо інших осіб. Відмінювання дієслова «бути». Букви H,R,P, ß,ei.

2. Громадянська відповідальність Особливості взаємодії особистості та групи

Er, sie, wer, sein, ja, auch. Wer ist das? Wie alt bist du?

Відмінювання дієслова «бути»

в.7,с.19

в.2,с.18

в.3,5b,6 c.18-19

в.5,с.18

напис. букви, вивч. ло

5.

ур.5

Вміє ставити запитання з питальним словом та без; може давати ствердну чи заперечну відповідь; вміє писати та читати букви та речення;

Це – я. Заперечення. Букви Q, P, L, F, C, ck. ch. Виготовляємо візитку

2. Громадянська відповідальність Безпосереднє спілкування з людьми

Nein, Entschuldigung, bitte, macht nichts.

Питальні слова. Заперечення nein

в.1,4,6 с.20-21

в.2,3,с.21

в.4b, с.22

в.1,с.20

напис. букви, вивч. ло

6.

ур.6

Вміє читати та розігрувати діалоги; розповідати про третю особу; писати та читати букви та речення

Ти і я. Інсценізування діалогів. Букви V,W,J, Z,X,Y, ie, au.

2. Громадянська відповідальність

Особливості взаємодії особистості та групи

Willkommen!

в.2,6 с.24, 26

в.1,2,5 с.24-26

в.3,4,5с с.25

в.5b,с.26

напис. букви, повтор. ло

7.

Узаг та системат вивченого за темою «Давайте познайом.»

повтор. ло алф..

Тема «Моя сім’я»

8.

ур.1

Називає членів сім’ї та розповідає про них; знає вживання артикля та родового відмінка від імен; вміє відповідати на запитання wessen?

Це – моя сімя. Називаємо членів сім’ї. Поняття про артикль. Питальне слово «wessen?» Ää, oh, sch.

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

Die Familie, die Mutter, der Vater, die Eltern, die Großeltern, der Opa, die Oma, das Kind, der Sohn, die Tochter, die Geschwister, der Bruder, die Schwester, wessen?

Артикль. Родовий відмінок від імен. Питальне слово «wessen

в.4b,с.35

в.1,с.34

в.3,с.35

в.4а,с.36

вивч. ло, правила

9.

ур.2

Вміє характеризовувати людину за зовнішністю; знає порядок слів питальних речень;та інтонацію ствердних речень.

Якою є людина? Введення прикметників, що характеризують людину. Öö, st i th.

3. Здоров’я і безпека

Вплив звичок на стан здоров’я

Alt, jung, groß, klein, lustig, traurig, gut, böse, nett, mutig, klug

Wie ist Anna? Порядок слів у питальних реченнях

в.1,4b, с.38

в.3,с.38

в.4с,с.38

в.1*

вивч. ло, правило

10.

ур.3

Вміє ставити запитання про дії дітей та відповідати на них; відмінювати дієслова в однині, розповідати про свою сім’ю.

Що робить Еріка? – Вона співає. Відмінювання дієслів у однині. Тренувальні вправи - ng

2. Громадянська відповідальність

Приклади свого внеску в життя громади

Machen, lernen, singen, rennen, tanzen, basteln, was?

Питальне слово was? Відмінювання дієслів у однині

в.2а,с.40

в.1,с.39

в.3,с.41

в.2с,с.41

вивч. ло, правила

11.

ур.4

Може розповісти про себе та свого друга; читати тексти; вміє відмінювати дієслова.

Що я роблю охоче? sp i tsch. Розвиток навичок монологічного мовлення.

2. Громадянська відповідальність

Приклади свого внеску в життя громади

Malen, turnen, spielen, springen. Ich male gern.

в.1,4b, с.42-43

в.1,с.42

в.2,3,5, с.43

провід. дієслова

вивч. ло,

правило

12.

ур.5

Вміє розповісти про сім’ю Еріки; лічити від 1 до 19; читати та перекладати текст;

Це батьки. Числівники 13-19. Розповіді про

сім’ю Еріки. Üü, eh, eu

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

Числівники 13-19.

в.1,с.44

в.3,с.45

в.1b,4c, c.44-46

в.2b,с.45

повтор. ло

числівники

13.

ур.6

Може розповісти про свою сім’ю; знає вживання присвійних займенників; вміє відповідати на запитання.

Це – мій тато. Присвійні займенники. Вживання з іменником. ih, chsgh

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

der Freund, die Freundin, Klavier spielen, mein(e), dein(e), sein(e), ihr(e)

Присвійні займенники

в.1,с.46-47 в.4,с.48

в.3,с.47

в.4с,5, с.48

в.3в,с.47

вивч. ло

правило

14.

ур.7

Знає вживання особового займенника – es; порядок слів у заперечних речення

Він співає? – Ні, він не співає. Заперечення nicht. Тренувальні вправи.

2. Громадянська відповідальність

Особливості взаємодії особистості та групи

nicht, aber

Заперечення nicht. Порядок слів у заперечних реченнях

в.4,с.50

в.1,2,с.49

в.3,6, с.50-51

в.4в,с.51

вивч. ло

правило

15.

ур.8

Вміє складати діалоги за зразком; робота над текстом.

Це моя сім’я. Розповіді учнів про свою сімю.

2. Громадянська відповідальність

Сімейні традиції

lieben

в.4,с.55

в.3,с.54

в.1,2, с.53

в.3в,с.54

повтор. ло

16.

Узагал та систематиз вивченого Контрольна робота.

повтор. ло

Тема «Школа»

17.

ур.1

Називає приміщення школи, вказує місцезнаходження предметів у класі;

Класна кімната. Введення та активізація лексики до теми. Опис клас. кімната.

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

die Turnhalle, der Schuldirektor, , c.62-63 die Tafel,…. c.64

в.3,4,с.65

в.1,с.64

в.4в,с.65

в.2,с.64

вивч. ло

18.

ур.2

Називає шкільне приладдя; знає вживання неозначеного артикля.

Мій пенал. Поняття про неозначений артикль. Короткі розповіді про те, що є у пеналі.

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

der Kuli, der Spitzer, der Bleistift, der Filzstift, der Pinsel... с.66

Відмінювання іменника з не означ.артиклем.Заперечення kein(e)

в.8,с.68

в.1,с.66

в.2,3,6, с.66-67

в.8в,с.68

вивч. ло

правило

19.

ур.3

Називає шкільне приладдя; описує свій рюкзак; веде діалог за зразком.

Мій портфель. Розвиток монологічного мовлення

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

die Schulsachen, das Buch, die Farbstifte, das Heft, …с.69

в.2,с.69 в.4,5,с.70-71

в.1,с.69

в.2в,с.69

в.3,с.70

вивч. ло

20.

ур.4

Знає вживання неозначеного і заперечного артиклів у н. і зн. відмінках; складає діалог за зразком; розповідає, що потрібно до школи.

Що ти маєш? Відмінювання дієслова «мати». Заперечення «kein»

2. Громадянська відповідальність

Розуміння потреби працювати разом

haben, brauchen, tut mir Leid…с.71

Відмінювання дієслова «haben»

Уживання артикля (відсутність артикля)

в.5,с.73

в.1,с.71

в.2,3,4 с.72-73

в.4,с.73

вивч. ло

правило

21.

ур.5 ур.6

Вміє вживати складні слова; складає діалоги із запереченням; читає текст із розумінням змісту, називає дні тижня; знає вживання наказового способу дієслів.

Моя школа. Короткі розповіді учнів по темі. Дні тижня. Наказовий спосіб, утворення та вживання.

2. Громадянська відповідальність

Шкільні правила

streng, das Lieblingsfach, …с.74 stehen, boxen, geben, besuchen, … с.76

Складні слова Наказовий спосіб

в.2,с.74 в.5,с.75 в.6,с.77 в.7,с.78

в.1,с.75 в.4,с.75 в.1,с.76

в.5в,с.76в.2-5 с.77

в.3с,с.75

вивч. ло

правило

22.

ур.7

Вміє лічити від 20-100; читає та розв’язує матем. приклади; розповідає про свою сім’ю та шкільні гуртки з опорою на зразок.

У школі. Бесіда про те, що ми робимо у школі. Числівники 20-100.

2. Громадянська відповідальність

Розуміння потреби працювати разом

am Wochenende, fleiβig, faul, kurz, plus, minus, durch, ..с.79

Числівники 20-100

в. 7,с.81

в.1,с.79

в.2-4, с.80-81

в.5,с.80

вивч. ло

числівники

23.

Узагал та системат вивченого

Контрольна робота.

повтор. ло

правила гра с.82-83

Тема «Пори року»

24.

ур.1

ур.2

ур.3

Називає пори року та місяці; розповідає про працю людей восени; описує погоду восени; називає тривалість та основні характеристики кожного місяця. Називає осінні свята; знає осінні свята Німеччини;

Осінь. Введення назв пір року. Розвиток ситуативного мовлення. Місяці. Введення та активізація лексики до теми місяці. Розвиток монолог. мовлення. Осінні свята. Читання та переклад тексту, відповіді на запитання.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система 2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

der Frühling, der Sommer, der Herbst, der Winter, viel zu tun haben, … c.90

der Januar, …, im Januar, Geburtstag feiern, das Erntedankfest, der Herbstball, die Kirche,…с.96

Уживання артикля (відсутність артикля) Порядок слів у реченні

в.1,5,6,с.90-92 в.1,с.93 в.1,2,4 с.93-95

в.2,с.94

в.3,4, с.91 в.4с,с.95

в.3,с.94 в.2в,с96

вивч. ло

правила

25.

ур.4

Називає розваги взимку; описує погоду взимку; називає зимові свята; вміє відмінювати сильні дієслова

Зима. Бесіда з учнями про розваги взимку.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

rodeln, Schi laufen, die Gluckwunsch-

karte schreiben,…с.98

Відмінювання сильних дієслів у тепер. часі

в.1,с.98 в.7,с.100

в.3,с.99 в.5,6,8 с.100

в.1,с.101

вивч. ло

правила

26

ур.5

ур.6

Знає наказовий спосіб сильних дієслів; знає різдвяні прикраси; вміє розповідати про підготовку до Різдва в Німеччині.

Готуємося до Різдва. Утворення наказового способу від сильних дієслів. Розвиток діалогічного мовлення про свята у грудні.

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

(das)Weihnachten, der Advent, die Kerze, …

der Schuh, die Pralinen, die Rute, der Stern, …с.102

Утворення наказового способу (сильні дієслова)

в.1,с.102 в.7,с.104 в.1,2, с.105-106

в.3,с.103

в.6,с104 в.4,5,7 с.107

в.1,с.105

вивч. ло

правила

27.

Перевірка знаннь учнів за вивченими темами

Узагал. і системат. знань

повтор. ло

28.

Перевірка навички читання та розуміння змісту тексту

Контроль читання

повтор. ло

29.

Перевірка навички сприймання тексту на слух

Контроль аудіювання

повтор. ло

30.

Перевірка навички письма за вивченими темами

Контроль письма

повтор. ло

31.

Перевірка навички говоріння

Контроль говоріння

повтор. ло

32.

Перевірка засвоєння матеріалу за І семестр

Підсумковий урок

повтор. ло

ІІ семестр

Тема «Одяг»

33.

ур.1

Називає предмети одягу; вміє відмінювати дієслово “tragen” та знає множину іменників

Що ти любиш носити? Введення назв предметів одягу. Розвиток діалогічного мовлення.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Власні потреби

der Rock, der Anorack, der Pullover, …. с.116

Відмінювання дієслова “tragen”. Множина іменників

в.2-6, с.117-118

в.1,с.116

в.3-5 с.117

в.2,с.118

вивч. ло

правила

34.

ур.2

Називає кольори; описує предмети одягу та одяг людей.

Блузка червона. Опис одягу людини. Назви кольорів.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Власні потреби

Schwarz, weiβ, grun, rot, gelb, grau, braun, orange, …с.118

в.1,с.118 в.4,6, с.120

в.5,с.120

в.2,3, с119

вивч. ло

35.

ур.3

Розповідає, що вдягають люди; вміє вживати дієслова із відокрем. префіксами у реченні; вміє читання.

На мені капелюх. Тренувальні вправи.

3. Здоров’я і безпека

Вибір одягу залежно від погоди

anhaben, anziehen, umbinden, aufsetzen, einpacken, …с.122

Дієслова з

відокремлюв. префіксами

в.1,с.122

3-7, с.123

в.2в,с122

вивч. ло

правило

36.

ур.4

Знає числів. 101-1000; відмінює дієслово möchten; веде бесіду у магазині одягу.

«У бутіку» Числівники 101-1000.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Власні потреби з можливостями сімейного бюджету

die Boutique, möchten, einkaufen, gefallen, zahlen

Відмінювання дієслова “möchten” Числівники 101-1000

в.1,с.124 в.4,с.125

в.6,с.126

в.3,5, с.125

в.7,с.127

вивч. ло

правило числівники

37.

ур.5

Знає вживання прийменників зн. відм. у реченні; розповідає, що і куди одягають люди.

Домашнє читання Прийменники, що вимагають знахідного відмінка. Питальний займенник wann?

3. Здоров’я і безпека

Вибір одягу залежно від погоди

für, um, durch, gegen, ohne, bis, entlang, aussehen, wann? Ich meine, … Ich glaube..

Прийменники, що вимагають знахідного відмінка

в.2,с.128

в.1,3,с.128 в.5,с.130

в.4,5, с.130

вивч. ло

правило

38.

ур.6

Розповідає і описує свій улюблений одяг; називає аксесуари.

Мій улюблений предмет одягу. Короткі розповіді про улюблений одяг. Словотвір іменників.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Власні потреби з можливостями сімейного бюджету

zusammen passen, die Kette, …с.131

Множина іменників

в.1,с.131

в.4,с.133

в.2,3,6 с.132-134

в.5,с.134

вивч. ло

39.

ур.7

ур.8

Веде бесіду про одяг і моду; висловлює своє ставлення до моди.

За одягом зустрічають. Я і мода. Висловлення думки про одяг інших людей.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Власні потреби з можливостями сімейного бюджету

(un)wichtig, verrückt, doof

в.1,3, с.135 в.2,с.138

в1,с.137

в.2,4, с.135 в.3,4, с.139

в.3с,с.136 в.2,с.139

вивч. ло

40.

Узагальнення та систематизація вивченого

повтор. ло

Тема «Вільний час і захоплення»

41.

ур.1 ур.2

Розповідає про вільний час та можливості відпочинку; читає текст;

Дозвілля. Мої хоббі. Розповіді учнів про свої захоплення.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Приклади з власного досвіду

Schi fahren, … c.144

die Freizeit…c.146 das Hobby, Freunde treffen, verbringen …с.149

Складносурядне речення

в.5,6, с.147 в.1-5, с149-150

в.2,3,6 с.146-147 в.2-4, с.150

в.6в,с.147 в.5в,с.150

вивч. ло

правило

42.

ур.3

Розповідає про свої улюблені книги, складає діалоги.

Я охоче читаю книжки. Розвиток діалогічного мовлення.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Приклади з власного досвіду

gefallen, der Krimi, der Witz, ….с.151

Множина іменників

в.1,с.151 в.3,с.152

в.4,с.152

в.5,6 с.153

в.1,с.154

вивч. ло

правило

43.

ур.4

Називає види танців; розповідає про відвідування танцювального гуртка. читає та перекладає текст.

Я люблю танцювати

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Приклади з власного досвіду

die Volkstänze, die Sporttänze, …с.155

в.1,с.155 в.4,с.156

в.3,с.155

в.2,5, с.155-156

в.4в,с.136

вивч. ло

правило

44.

ур.5

Називає іграшки; знає множину іменників.

Я колекціоную іграшки. Тренувальні вправи на закріплення лексики.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Необхідність прибирання за собою під час вілпочинку

die Spielsache, der Aufkleber, die Puppe, ….с.157

Множина іменників

в.1,с.157 в.7,с.158

в.2,с.157

в.3-6 с.158

в.1,с.159

вивч. ло

правило

45.

ур.6

Відповідає на запитання повними відповідями, складає розповіді.

Домашнє читання.

Спорт – це здорово.

2. Громадянська відповідальність Власні спортивні уподобання та потреби

Sport treiben, weit springen, ….с.160

в.1,с.160

в.2,4, с1.161

в.2в,с.151

вивч. ло

46.

ур.7

Розповідає основну інформацію про Україну, виразно читає текст

Ми подорожуємо по Україні. Основні відомості про країну.

2. Громадянська відповідальність Порівнює Україну та Київ з іншими європейськими країнами та столицями

die Ukraine, die Heimat, die Stadt, die Hauptstadt, …с.163

Множина іменників

в.2,с.163 в.6,7, с.166

в.1,с163

в.4,5, с.165

в.3,с165

вивч. ло

правило

47.

ур.8

Розповідає основну інформацію про Німеччину, читає текст

Задоволення від подорожі. Основні відомості про Німеччину.

2. Громадянська відповідальність Розуміння цінності культурного розмаїття

die Reise, Deutschland, das Vergnügen, ….с.167

в.1,с.167 в.2,с.168 в.7,с.170

в.3-5, с.169

в.1,с.171

вивч. ло

правило

48.

Узагальнення та систематизація знань

Контрольна робота.

повтор. ло

Тема «Навесні»

49.

ур.1

Називає тварин; розповідає, де вони живуть, що вони вміють робити;

Тварини. Відгадування загадок.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

der Hase, das Zebra … c.176 der Bär, der Wolf, die Maus, с.178

Множина іменників

в.5,с.179

в.1,с.178

в.2-4, с.178

в.6,с.179

вивч. ло

правило

50.

ур.2

Розповідає де живуть, що в вміють робити тварини; описує тварин.

Якими є тварини? Опис тварин за опорними словами.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

das Insekt, gefährlich fauchen, …с.180

в.1,с.180

в.2-4, с.181

в.5,с.181

вивч. ло

51.

ур.3

Розповідає про весну та дії на весні, впорядковує діалог, знає слова в однині і в множині

Весна прийшла. Бесіда про погоду та природу навесні.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

zurückkommen, es taut, blühen,…

в.1,с.182

в.3,6, с.183-184

в.4,с.183

вивч. ло

52.

ур.4

Називає весняні квіти, складає діалог з опорою на словосполучення

Весняні квіти. Введення назв квітів. Розвиток діалогічного мовлення.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

das Schneeglöckchen, das Maiglöckchen, .. с.182

Множина іменників

в.1,3, с.183

в.5,с.184

в.3-5, с.186

в.6,с.186

вивч. ло

правило

53

ур.5

Вміє співати весняну пісню, розповідає про весняні розваги, читає текст з повним розумінням змісту прочитаного, складає діалог за зразком.

Домашнє читання.

Що ми робимо навесні. Розвиток монологічного мовлення.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

Versteck spielen, schauken, rutschen

в.6,с.189

в.1,с.187

в.3,4, с.188

в.6в,с.189

вивч. ло

54.

ур.6

Вміє співати вітальну пісню до дня народження, вміє писати вітальну листівку, розповідає про святкування дня народження та, що дарують на день народження.

Розповіді про святкування Дня народження. Написання вітальної листівки за зразком.

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

der Geburtstag, alles Gute wnschen, feiern, …. с. 190

Порядок слів у реченні

в.6,с.193

в.1,с.190 в.5,с.192

в.3,4 с.192

в.6в,с.193

вивч. ло

правило

55.

ур.7

ур.8

Називає великодні символи, розповідає про великодні традиції у Німеччині та в Україні, складає розповідь з опорою на малюнку та речення, пише лист у відповіль та вітальну листівку.

Великодні символи. Великдень наступає. Введення та активізація лексики до теми. Ознайомлення зі звичаями у Німеччині.

2. Громадянська відповідальність Порівнює свята і традиції в різних країнах

(das) Ostern, der Osterkuchen, …с.194

die Ostermesse besuchen, backen, färben

Порядок слів у реченні

в.1,2, с.194 в.1-3, с.197

в.7,с.196 в.4,с.198

в.3-5 с.195 в.5в, с.199

в.6,с197 в.5,с.199

вивч. ло

правило

56.

Узагальнення та систематизація знань

Контрольна робота.

Тема «Влітку»

57.

ур.1

Називає види діяльності влітку, складає діалог за зразком, розуміє зміст почутого тексту.

Наші радощі влітку. Розповіді про улюблені заняття влітку.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

zelten, baden, Boot fahren... ..c.206

Порядок слів у реченні

в.1,с.208

в.5,с.210

в.2-4, с.208

в. 6,7, с.209

58.

ур.2

Називає види діяльності влітку, на морі, вміє ставити запитання та відповідати на них, складає діалог за зразком і розігрує його.

На морі. Складання діалогів. Відповіді на запитання.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Ефективне та раціональне використання природних ресурсів

segeln, surfen, Wasserball spielen,с.210

в.1,с.210

в.2,с.211

в.2-4, с.211-212

в.1,с.213

59.

ур.3

Розповідає про підготовку до подорожі, складає діалоги за зразком, читає та пише смс -повідомлення

Ми мандруємо. Виконання вправ.

4.Підприємливість та фінансова грамотність

Ефективне та раціональне використання природних ресурсів

die Route bestimmen, (das Essen) kochen, ..с.215

в.1,2, с.215

в.3,с.216

в.4,5, с.216

в.1,с.217

60.

ур.4

Називає та характеризує свійських тварин, описує їх, складає діалог зп зразком, знає мові тварин,читає та розуміє зміст тексту

На селі. Робота над текстом. Виконання вправ

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

die Kuh, das Schwein, das Pferd, …с.218

в.1,с.218 в.7,с.219

в.3,4, с.218-219

в.5,6 с.219

в.8,с.220

61.

Домашнє читання

62

ур.5

Називає свійських птиць, складає діалоги, та розповідь з опорою на малюнки.

Домашнє птаство. Введ. назв свійських тварин

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

das Geflügel, der Hahn,…с..221

в.1,2, с221-222

в.3,4, с.222

63

ур.6

ур.7

Розповідати про плани на літні канікули, складає діалог за зразком, розповідає про погоду влітку та, що одягають діти, розуміє зміст почутого тексту.

Мої плани на літні канікули.

1. Екологічна безпека та сталий розвиток

Природа як цілісна система

das Regenwetter, der Sonnenschein, …с.224

Прийменники з географічними назвами

в.1,с224 в.5,с225 в.1,с.227в.4,с.228

в.4,с.225 в.5,с.229

в.5,с.225 в.2,с227

в.1с.226 в.6,с.229

64.

Домашнє читання

65.

Узагал та системат вивченого

66.

Контроль читання

67.

Контроль письма

68.

Контроль аудіювання

69.

Контроль говоріння

70.

Підсумковий урок

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00