Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

КТП 5-9 класи Чумак 1 семестр

Французька мова

Для кого: 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас

06.07.2021

180

12

0

Опис документу:
за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 5-9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016-2018 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


5 клас

1-й рік навчання


( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami)

1


Громадянська

відповідальність

Алфавіт. Вітання та прощання!

Ex.1 p.5


A B C D,

Salut!

Ça va!

Au revoir!


Ех.2 р.5


Ех.4 р.6

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Вміє використовувати лексику, оперує новим граматичним матеріалом, володіння іноземною фонетикою, сприймає на слух іншомовні слова, розказує про себе та друзів.

Ех.5 р.6

(усно)

2


Мій друг (подруга)

Ех.3 р.11

s'appeler

Ех.2. р.7

Copain, copine, amie

Ех.1 р.7

Ех.5 р.9

Ех.7 р.10

Ех.6 р.9

Ех.7 р.13

(усно)

3


Мої друзі

Ех.6 р.12

s'appeler

Ех.4. р.8

Mes amis, mes copains

Ех.1 р.7

Ех.2 р.11

Ех. 4 р.12

Ех. 5 р.12

Ех. 8 р.13 (усно)

4


Мій найкращий друг (подруга)

Ех.4 р.19

Le verbe etre

Ех. 5 р.15

Ma meilleure copine, mon meilleur copain, mes copains

Ех. 1-2 р.14

Ех.9 р.17

Ех.3 а) р.18

Ех. 3 в) р.18

Ех.6 р. 19 (письмово)

5


Кількість. Числа 1-5

Ех.5 р.19

Le verbe avoir

Ех. 8 р. 16


Un, deux, trois, quatre, cinq

Ех. 9 . р 17

Ех9. Р 17 в)

Ех.3 а) р.18

Ех. 3 в) р.18

Ех. 7 р. 19 (письмово)

6


Опис людини

Ех.5 р. 25

Masculin et feminine des adjectifs

Ех.4 р.22

Fort, intelligent, petit, genial, rapide, discipliné, fantastique, sympathique

Ех. 1 р. 20

Ех.6 р.24

Ех.2

р. 25

Ех.3 р.22

Ех.7 р.26 (письмово

7


Кількість. Числа 6-10

Ех.6 р. 26

Masculin et feminine des adjectifs

Ех.5 р.22

Six, sept, huit, neuf, dix

Ех.1 р. 24

Ех.6 р.24

Ех.3 р. 25

Ех.3 р.22

Ех.8 р. 26 (усно)

8


Мої уподобання та моїх друзів

Ех.5 а р.33

Les verbes du 1er groupe

Ех.3 р.28


Aimer, adorer, detester,

la danse,

le college,

le cinema,

la musique,

les controles,

la violence



Ех.1 р. 27

Ех.7 в р. 31

Ех.2 р. 32

Ех.7 а р. 31

Ех.6 р. 34 (письмово)

9


Дні тижня

Ех.5 в р.33

La négation

Ех.6 р.29

Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche

Ех.1 р.32

Ех.7 в р. 31

Ех.4 р.33

Ех.7 а р. 31

Ех.7 р.34 (усно)

10



Твір-розповідь:

« Привіт, це – я» (контроль говоріння)













Розказувати тему (усно)

Тема 2: Шкільне життя ( La vie scolaire)

11


Громадянська відповідальність

Навчальні предмети. Розклад занять

Ех.7 а р.42

La locution verbale

il y a

Ех.4 в р.37

La negation



Le français, l'histoire-géographie, la literature, les mathmatiques, l'ukrainen, la gymnastique

Ех.1-2 р.36

Ех.8 в р.40

Ех.2 р.41

Ех.8 а р.40

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Учні вміють вживати нові граматичні правила, читати нові фонетичні звуки, використовувати лексичні одиниці, розповідати про шкільний день, описувати речі за кольором, рахувати до 16, розказувати про навчальні предмети, надають інформацію про Францію та Україну.

Ех.8 в р.43 (усно)

12


Кількість. Числа 11-16

Ех.7 в р.42

Le verbe etre+adjective

Les verbes de 1er groupe

Préférer

Ех.7 р.38


Onze, douze, treize, quatorze, quinze, seize

Ех.1 a-в р.41

Ех.5 р.42

Ех.4 р.41

Ех.8 c р.40

Ех. 9 р.43 (письмово)

13


Шкільне приладдя

Ех.6 а р.51

Article indéfini

Ех.3 в р.45

Des cahiers, des livres, une gomme, un tube de colle, les feutres fluo, une régle, un taille-crayon, un sac à dos, des ciseaux, une trosse, un classeur, des mouchoirs, un portable, une calculatrice, un agenda

Ех.1-2 р.44

Ех.7 р.49

Ех.3 р.50

Ех.5 р.47

Ех.7 р.51 (письмово)

14


Що у тебе у рюкзаку? Прохання.

Ех.6 в р.51

Article define

Ех.4 р.47


Prete-moi ….., s'il te plait,

J'ai besoin de ...

Ех.1 р.49

Ех.5 р.50

Ех.4 р.50

Ех.5 р.47

Ех.8 р.51 (письмово)

15


Символи Франції. Визначні місця: Ейфелева вежа, Діснейленд Париж, замки Луари

Ех.5 р.58

Le verbe parler

Ех.3 р.53

l'hexagone, le drapeau français, le coq gaulois, la Tour Eiffel, Disneyland Paris, les chateaux de la Loire

Ех.1-2 р.52

Ех.7 р.56

Ех.2 р.58

Ех.3 р.58

Ех.7 р.59 (письмво)

16


Кольори

Ех.6 в р.59

Les verbes

écrire et lire

Ех.6 в р.54


Bleu (e), rouge, blanc (che), noir (e), violet (te), orange, vert (e), jaune

Ех.1 р.57

Ех.8 р.58

Ех.4 р.58

Ех.6 в р.59

Ех.8 в р.59

(письмово)

17


Символи України

Ех.4 р.66

Le verbe irrégulier

Devoir+infinitif

Ех.2 в р.61

Les armoiries (le trizoub),

le drapeau ukrainen

Ех.1-2 р.60

Ех.8 р.64

Ех.3 р.66

Ех.42

р.66

Ех.6 р.67

(письмово)

18


Визначні місця: Собор святої Софії, Крим, Карпати, Кам'янець-Подільська фортеця, національний парк Софіївка

Ех.5 р.67

Le verbe

aider

Ех.5 р.62


La cathédrale Saint-Sophie, La Crimée, les Carpates, la forteresse à Kamenets- Podilsk, le parc dendrologigue Sofiivka

Ех.1 р.65

Ех.7 р.64

Ех.5 с р.67

Ех.2 р.66

Ех.7 р.67 (письмово)

19


Тест №1

Твір-розповідь:

« Я іду до школи» (контроль говоріння)








с.188

Розказувати розповідь

Тема 3: Моя родина, моє місто,подорож ( Ma famille, ma ville natale, voyage)

20


Громадянська відповідальність

Моя родина. Члени родини


Ех.4 р.75

Le Verbe irrégulier

Aller

Ех.5 р.70


Paternelle, maternalle, la grand-mére, le garnd-pére, la mére, le pére, le frére, la soure, la tante, le oncle, le cousin, la cousine, moi

Ех.1-2 р.69

Ех.9 р.73

Ех.2 р.74

Ех.6 р.76

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати

елементарні

уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Учні вміють розказувати про членів родини, їх професію, пропонувати, розказувати про своє рідне місто, надавати інформацію про Париж, володіють фонетикою, застосовують у речення нові лексичні одиниці, використовують граматичний матеріал

Ех.7 р.76

(письмово)

21


Кількість. Числа 17-20

Ех.5 в р.76

Les prépositions

à et chez

Ех.8 р.71


dix-sept, dix-huit, neuf, vingt

Ех.1 р.74

Ех.10 р.73

Ех.3 р.74

Ех.5 a р.75

Ех.8 р.76

(письмово)

22


Контроль аудіювання семестровий








Повторити Л.О

23


Професії батьків

Ех.3 р.82

Les adjectifs interrogatifs

Quell,quelle,

quels,quelles

Ех.3 р.78

l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur

Ех.1 р.77

Ех.7 р.81

Ех.2 р.82

Ех.4 р.83

Ех.5 р.83 (письмово)

24


Контроль читання семестровий








Повторити правила читання

25


Професії родичів

Ех.4 в р.83

Les adjectifs possessifs

Ех.6 р.79


l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur

Ех.1 р.82

Ех.8 р.81

Ех.2 р.82

Ех.4 р.79

Ех.6 р.83 (письмово)

26


Контроль письма

семестровий








Повторити Л.О та Г.С

27


Заняття. Моє місто

Ех.4 р.91

Les verbes

proposer et inviter

Ех.3 р.85


d'écrire un poéme, de faire un exposé, de dessiner, de prendre en photos, de colorizer, de faire une affiche, à réfléchir, à écrire, à se concentrer

Ех.1-2 р.84

Ех.10 р.89

Ех.1 р.89

Ех.4 р.86

Ех.6 р.91 (письмово)

28




Контроль говоріння семестровий








Повторити вивчені теми

29


Париж-столиця Франції

Ех.5 р.91

Le verbe irrégulier

Faire

Ех.7 р.86


Paris, la capitale, la Seine, la boucle, le chef-lieu, surnommer, la ville, lumiére, les habitants

le monde, majeur

Ех.3 р.90

Ех.9 р.88

Ех.2 р.89

Ех.8 р.87

Ех.7 р.91

(письмово)

30




Париж та його пам'ятки



Ех.4 р.98

Le verbe travailler

Ех.6 р.94

L'initiation au passé compose

Ех.4 р.94



La Tour Eiffel, l'arc de Triomphe, la cathéale Notr-Dame de Paris, le Louvre, les Champs Elysees,

La Defense


Ех.1 р.92

Ех.8 р.96

Ех.2 р.97

Ех.29

р.96

Ех.1 р.96

(усно)

31


Тест №2

Твір-розповідь:

«Моя родина» контроль говоріння










с.188

розказувати розповідь


32



Повторення вивченої теми:

Моя родина, моє місто,подорож









Повторити матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок






Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


6 клас

2-й рік навчання


( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім «Освіта» 2017)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami)

1


Громадянська

відповідальність

Зовнішність людини

Ex.9 p.10

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.3 p.6


Comment est-il (elle)?

De quelle couler sont ses yeux?

Comment sont ses cheveux?

Comment est son visage?

Ex.1 p.5

Ex.6 p.8

Ex.10 p.11

Ex.11 p.11

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Учні вміють опитувати своїх друзів та однокласників про професії їх батьків та розказувати про своїх, описувати характер людини та зовнішність, розрізняти позитивні та негативні якості власного характера, вміють вживати нові Л.О, знають нові фонетичні правила, застосовують нові граматичні структури



Ex.12 p.11

(письмово)

2


Зовнішність однокласника

Ex.9 p.10

Connaitre au present

Ex.5 p.7

Gros (se),

Maigre, mince, joli (e), beau, belle, lasd (e), verts, gris, bleus, marron, noirs, noisette,blinds, chatains, roux, noirs, bruns, longs, mi-longs, raides, rond, ovale, ravissant

Ex.8 p.10

Ex.7 p.9

Ex.10 p.11

Ex.2 p.5

Ex.13 p.11

(усно)

3


Характер людини. Позитивні риси.

Ex.10 p.18

Le comparative et le superlative des adjectifs

Ex.3 p.13

Agreeable, amusant(e), fidéle, intelligent(e),discipliné(e),

honnete, gentil(le)

Ex.1 p.12

Ex.5 p.15

Ex.1 p.16

Ex.7 p.17

Ex.12 p.18

(письмово)

4


Негативні риси

Ex.11 p.18

Le comparative et le superlative des adjectifs

Ex.4 p.14

Désagréable, ennuyeux(se)

Traitre, bête, indiscipline,

Malhonnete, méchant(e)

Ex.9 p.17

Ex.6 p.16

Ex.11 b p.18

Ex.8 p.17

Ex.13 p.18

(усно)

5


Професії твоїх батьків

Ex.10 p.26

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.3 p.20


Professeur, vétérinaire, acteur, actrice, vendeur, vendeuse, ouvrier, ouvriere, employé(е), coiffeur, coiffeuse

Ex.1 p.19

Ex.5 p.23

Ex.1 p.25

Ex.7 p.25

Ex.13 p.26

(письмово)

6


Професії батьків однокласників

Ex.13 p.26

Les adjectifs masculine et feminine

Ex.4 p.20


Que fait ta mere?

Quels sont les métiers?

Quelles sont les proffessions de tes parents?

Ex.8 p.25

Ex.5 p.23

Ex.12 p.26

Ex.9 p.25

Ex.13 p.26

(усно)

7


Порівняння характера

Ex.9 p.31

Écrire

Ex.3 p.28

Rapide comme l'eclaire, maigre comme un haricot, bavard(e) comme un pie, malin (maligne) comme un singe

Ex.1 p.27

Ex.2 p.25

Ex.7 p.30

Ex.6 p.30

Ex.11 p.32

(усно)

8


Які у тебе позитивні та негативні якості?

Ex.9 p.31

La forme négative

Ex.4 p.28

Quels sont tes défauts et tes qualités?


Ex.8 p.31

Ex.10 p.32

Ex.7 p.30

Ex.5 p.29

Ex.12 p.32

(письмово)

9


Тест №1

Твір-розповідь на тему:

«Моя родина та мій друг»

(контроль говоріння)








с.181

розказувати розповідь


Тема 2: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs)



10


Здоров'я та безпека

Час та моменти для дозвілля. Хоббі

Ex.9 p.39

La phrase interrogative

Ex.3 p.35

Après les cours, l'aprés-midi, le soir, le week-end, pendant les vacances, les jours fériés,

La lecture, les récits, les bandes dessinées, les magazines, l'ordinateur, jouer aux jeux video, surfer ser Internet, communiquer avec ses amis dans les reseaux sociaux, la musique, le rock, le pop, le jazz, la musique classique, le rap


Ex.1 p.34

Ex.5 p.38

Ex.7 p.39

Ex.2 p.34

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Учні вміють розрізняти види дозвілля, розказувати про захоплення інших, аналізують свій вільний час, вказують час, роблять опитування, знають граматичні правила, використовують нову лексику, читають по фонетичних правилах

Ex.11 p.40

(усно)

11


Активні види дозвілля

Ex.10 p.40

Les pronoms interrogatifs

Ex.4 p.35

Les loisirs actifs, le football, le basket-ball, le volley-ball, le rugby, la natation, l'équitation, l'athlétisme, le patinage, le tourisme vert, la randonnée

Ex.8 p.39

Ex.6 p.38

Ex.7 p.39

Ex.2 p.34

Ex.12 p.40

(усно)

12


Місце для дозвілля

Ex.9 p.46

Impératif

Ex.3 p.42

A la piscine, a la patinoire, a la bibliotheque, au cinema, au stade, sur un court

Ex.1 p.41

Ex.5 p.44

Ex.7 p.45

Ex.2 p.41

Ex.10 p.47

( усно)

13


Моє дозвілля

Ex.9 p.46

Impératif

Ex.4 p.42

Quel est ton passé-temps favori?

Ex.8 p.46

Ex.5 p.44

Ex.7 p.45

Ex.6 p.44

Ex.11 p.47

(усно)

14


Вказувати на час.

Ex.8 p.52

Courir

Ex.3 p.49

Quelle temps heure est-il?

Il est une…..

Ex.1 p.48

Ex.5 p.51

Ex.9 p.53

Ex.2 p.48

Ex.10 p.53

(усно)

15


Дозвілля молоді у Франції

Ex.8 p.52

Courir

Ex.3 p.49

Que fais-tu pendant tes loisirs?

Je fais de …

Ex.7 p.51

Ex.4 p.51

Ex.6 p.51

Ex.2 p.48

Ex.11 p.53

(письмово)

16


Домашні обов'язки по дому

Ex.9 p.58

Le COD

Ex.3 p.54

A ranger sa chamber, à essuyer la poussiére, à passer l'aspirateur, à faire des courses, à arroser les fleurs, à laver la vassselle

Ex.1 p.54

Ex.5 p.56

texte 1

Ex.2 p.54

Ex.10 p.58

(письмово)

17


Улюблене дозвілля

Ex.9 p.58

Le COD

Ex.4 p.54

Quelle ton loisirs prefere?

Mon loisir prefere est …

Ex.7 p.58

Ex.6 p.56

texte 1

Ex.8

p.57

Ex.11 p.58

(письмово)

18


Тест №2

Твір-розповідь:

«Моє улюблене дозвілля»

(контроль говоріння)








с.182

розповідати розповідь

Тема 3: Людина (un étre humain)

19


роопо

Щоденні дії

Ex.9 p.64

Les verbes pronominaux en –er

Se réveiller

Ex.3 p.61

Se réveiller, se lever, se laver, se peigner, se brosser les dents, s'habiller, prendre le petit déjeuner, partir à l'ecole, diner, se reposer, se laver, se coucher

Ex.1 p.60

p.62

Ex.2 p.60

Ex.5 p.63

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


Учні вміють планувати свій день, впорядковувати щоденні справи, знають частини тіла, вміють звертатися до лікарів, використовують нову лексику, граматичні вміння застосовують у темі, вживають нові фонетичні можливості


Ex.10 p.65

(усно)

20


Здоров'я та безпека

Початок дня

Ex.9 p.64

Les verbes pronominaux en –er

Se habiller

Ex.4 p.61

A quelle heure tu réveilles, le matin?

Tu te reveilles tout seul le matin?

Ex.7 p.63

p.62

Ex.8 p.64

Ex.6 p.63

Ex.11 p.65

(письмово)

21


Час після школи

Ex.9 p.70

La forme negative des verbes pronominaux

Ex.3 p.67

Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner

Ex.1 p.66

p.68

Ex.7 p.69

Ex.2 p.66

Ex.10 p.70

(письмово)

22


Як проходять щоденні справи?


Ex.9 p.70

Les verbes pronominaux en –er à l'imparatif

Ex.4 p.67


Se reposer, se promener, se dépecher, s'amuser, prendre le petit déjeuner, déjeuner , prendre le gouter, diner

Ex.8 p.70

p.68

Ex.6 p.69

Ex.5 p.68

Ex.11 p.70

(письмово)

23


У стоматолога

Ex.8 p.75

Expression de l'obligation

Devoir

Ex.2 p.71


Les dents, se brosser les dents, le grignotage

Ex.1 p.71

p.73

Ex.2 p.71

Ex.5 p.73

Ex.10 p.75

(письмово)

24


Як дбати за своїми зубами?

Ex.8 p.75

Expression de l'obligation

Il faut

Ex.4 p.72

Éviter limiter, un dentifrice, une brosse à dents, se rincer macher

Ex.7 p.74

p.73

Ex.9 p.75

Ex.6 p.73

Ex.11 p.75

(усно)

25



Частини тіла

Ex.9 p.80

Articles contractes

Ex.2 p.77

Les cheveux, l'oreille, la bouche, le cou, l'épaule, le doigt, le bras, le coude, la tete, l'oeil, le nez, l'estomac, la main, le genou, la jambe, le pied

Ex.1 p.76

Ex.5 p.79

Ex.10 p.81

Ex.2 p.76


Ex.12 p.82

(Письмово)

26


У лікаря

Ex.9 p.80

Articles contractes

Ex.4 p.77

Comment te sens-tu?

Es-tu (etes-vous) fatigé(e),

As-tu (avez-vous) ……?

Ex.7 p.80

Ex.11 p.81

Ex.6 p.79

Ex.13 p.82

Ex.14 p.82

(усно)

27


Тест №3

Твір-розповідь:

«Мої обов'язки»

(контроль говоріння)









с.183

розповідати розповідь

28



Контроль аудіювання

(семестровий)









Повторити Л.О



29



Контроль читання

(семестровий)









Повторити правила читання

30



Контроль письма

(семестровий)









Повторити Г.С та Л.О

31



Контроль говоріння

(семестровий)









Повторити вивчені теми

32



Повторення вивченої теми:

«Людина»









Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок






Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


7 клас

3-й рік навчання


( за підручником для 7 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 7), Київ, видавничий дім «Освіта» 2018)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: шкільне життя ( La vie scolaire)

1


Громадянська

відповідальність

Як проходять літні канікули?

Ex.12 p.10

L'interrogation directe: trois manieres de poser une question

Ex.4 p.6

Au bord de la mer, à la champagne, à la montagne, à l'etranger, en colonie, un séjour, en voiture, en avion, en bateau, en car, à cheval, à vélo

Ex.1-2 p.5

p.9

Ex.9 p.8

Ex.7 p.8

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
















Учні вміють вживати нові Л.О у діалогах, писати листи до іноземних друзів, знають граматичні правила, розказують про шкільні будні, ознайомлені з систему освіти у Франції.


Ex.13 p.10

(письмово)

2


Мої літні канікули

Ex.12 p.10

L'interrogation directe: trois manieres de poser une question

Ex.5 p.6

Quel transport préféres-tu pour au ……?

Quel transport préféres-tu pour aller à ……?

Pour aller dans ….. quell transport préféres-tu?


Ex.10-11 p.9

p.9

Texte 1

Ex.8 p.8

Ex.14 p.10 (усно)

3


Проблеми учнів при навчанні

Ex.10 p.15

Les mots de temps au passé

Ex.4 p.12

Je n'ai pas eu le temps, j'ai envie de faire le prombléme, je me débrouille bien en physique (en chimie), je suis nul(-le) en.. je me considere comme un (е), bon(-ne) eleve

Ex.1-2 p.12

p.15

Ex.7 p.14

Ex.3 p.12

Ex.11 p.15

(письмово)

4


Як допомагати учням у проблемах?

Ex.10 p.15

Les mots de temps au passé

Ex.5 p.12

Tu as fait ton devoir?

On va faire ensemble le problem de mathématiques?

Tu ne vas pas manger?

Ex.8-9 p.14

p.15

Texte 1

Ex.6 p.13

Ex.12 p.16

(письмово)

5


Найкращі та найгірші уроки для учнів?

Ex.10 p.21

Réussir

II groupe

Ex.4 p.18

La recreation, le cours, en cours, le leçons

Ex.1-3 p.17

p.19

Ex.13 p.22

Ex.6 p.20

Ex.11 p.22

(письмово)

6


Шкільна система у Франції

Ex.10 p.21

Réussir

II groupe

Ex.5 p.18

l'école élémentaire, primaire, collége, le lycée

Ex.8-9 p.17

p.19

Ex.13 p.22

Ex.7 p.20

Ex.12 p.22

(усно)

7


Тривалість

Ex.9 p.27

Pronoms y

Ex.4 p.24

La fréquence, jamais, rerement, parfois, souvent, d'habitude, aujourd'hui, toujours, de temps en temps

Ex.1-3 p.23

p.26

Texte 1


Ex.10 p.27

(письмово)

8



Позашкільні заняття

Ex.9 p.27

Pronoms y

Ex.5 p.24

Chorale, danse classique, l'atalier de couture, l'école de musique, la peinture




Ex.7-8 p.27

Ex.6 p.25

Texte 1


Ex.11 p.27

(усно)

9



Твір-розповідь:

«Шкільні дні учнів»

(контроль говоріння)









Розказувати розповідь

Тема 2: Дозвілля та відпочинок (les loisirs et le repos)

10


Здоров'я тт. безпека

Літні олімпійські ігри

Ex.9 p.34

Pronoms en

Ex.4 p.30

Athlétisme, badminton, baseball, basketball, boxe anglaise, canoe-kayak, ceclisme, escrime, football, golf, gymnastique, handball, judo, natation, rugby, taekwondo, tennis, tennis de table, volleyball

Ex.1-3 p.29

p.33


Ex.6 p.32

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.



Учні вміють використовувати нові лексичні засоби у реченнях, давати відповідь на запитання стосовно спорту, писати поради про здоров'я, обирають свій улюблений спорт, розрізняють людські якості, використовують нові набуті граматичні знання

Ex.10 p.34

(письмово)

11


Зимові олімпійські ігри. Категорії спорту

Ex.9 p.34

Pronoms en

Ex.5 p.31

Biathlon, bobsleigh,curling, hockey sur glace, luge, patinage, skeleton et ski, la discipline, le respect des autres, le controle et la confiance en soi, la force, souplesse

Ex.7-8 p.34

p.33

Texte 1


Ex.11 p.34

(усно)

12


Поради для здоров'я

Ex.8 p.40

Faire de

Jouer à

Ex.3 p.36

Prendre l'ascenseur, monter l'escalier, descendre l'escalier,

Aller à l'école à pied, bouger à plusiers, c'est sympa, descendre du bus un arret plus tot et terminer en marchant, promener son chien

Ex.1-2 p.35

p.39


Ex.5 p.39

Ex.9 p.40

(усно)

13


Як обрати свій спорт?

Ex.8 p.40

Faire de

Jouer à

Ex.4 p.37

Quel sport choisir?

Je choisi …..

Ex.6-7 p.39

p.39

Texte 1


Ex.10 p.40

(усно)

14


Хороші якості людини

Хто такий «справжній друг»?

Ex.9 p.44

l'expression de l'obligation

Devoir

Ex.4 p.42

Gentil(ille), genereux(euse), pret à aider, present dans les moments difficiles, à l'écoute

Ex.1-2 p.41

p.43

Ex.3 p.41

Ex.6 p.43

Ex.10 p.45

(усно)

15



Як спорт впливає на здоров'я?

Нетрадиційні заняття спортом у Франції

Ex.9 p.50

Article partitif

Ex.4 p.47

l'endurance, l'esprit d'équipe, la discipline, l'esprit, la concentration, des bons reflexes, la volonte de gagner, l'énergie physique

Ex.1-2 p.46

Ex.7-8 p.49

p.48

Ex.3 p.46

Texte 1

Ex.6 p.48

Ex.10 p.50

(письмово)

16



Твір-розповідь:

«Спорт у житті»

(контроль говоріння)









Розказувати розповідь

Тема 3: Покупки (Les achats)

17


Підприємливість та фінансова грамотність

Хлібний магазин. Відомі французькі круасани.

Ex.11 p.57

Article indefini

La forme negarive

Ex.4 p.55


La boulangerie, patisserie, un boulanger, un patissier, une boulangere, une patissiere, un pain au chocolat, un pain, un gateau, une brioche, une tarte, une baguette, des viennoiseries

Ex.1-2 p.52

Ex.8-9 p.56


Ex.7 p.55

Texte 1

Ex.5 p.53

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.



Учні вміють вживати вивчену лексику в межі теми, використовувати в реченнях нові граматичні структури, складають діалог по ситуаціях, пишуть пропозиції та порівняння покупок.

Ex.13 p.57

(усно)

18


Супермаркет

Ex.9 p.63

Expression des quantites

Ex.4 p.59

Supermarche, je voudrais, il me faudrait, est-ce que je peux avoir...donnez-moi...s'il vous plait, la cremerie, la cinfiserie, la boucherie, la charcuterie, la rayon des boissons, le rayon

Ex.1-2 p.58

Ex.7-8 p.62

p.61

Ex.10 p.63

Ex.5 p.60

Ex.11 p.63

(усно)

19


Відділ одягу. Модні бренди

Ex.9 p.69

Future proche

Aller + infinitive

La farme negative

La locution restrective ne..que

Ex.4 p.66

Les vetements, une chemise à manches courtes, une chemise rayee, une jupe à carreaux, un pantalon à fleurs, un pull, un pull à capuche, une robe, un cardigan, essayer, quelle taille portex-vous?quelle taille portes- tu? Je porte de ….

Ex.1-2 p.64

Ex.7-8 p.58

Ex.10 p.69

Texte 1

Ex.5 p.67

Ex.11 p.69

(усно)

20


Ціна. Гроші

Ex.9 p.74

La comparaison

Plus… que,

Beaucoup plus …que,

moins .. que, beaucoup moins ..que, aussi...que,

le meme,

la meme,

c'est pareil, c'est indentique

Ex.3 p.71

C'est combien, s'il vous plait?

Ça fait combine?

Ça coute combine?

Combien cela coute-t-il?

Quell est le prix de…?

Vous pourriez me dire le prix de…?

Les cerises sont à combien?

Ce pantalon fait combine?

Je voudrais savoir quell est le prix du billet, s'il vous plait?

l'argent, la monnaie, une piece, c'est cher, c'est bon marche

Ex.1-2 p.70

Ex.7-8 p.74

Ex.11 p.75

Texte 1

Ex.5 p.72

Ex.10 p.75

(усно)

21


Твір-розповідь:

«Я і покупки»

(контроль говоріння)








Розказувати розповідь

Тема 4: На голодний шлунок, і наука не іде (Bien manger pour bien étudier)

22


Здоров'я тт. безпека

Зернові продукти. Сухі овочі.

Ex.8 p.81

Impératif

Verbes du II groupe

Fournir

Grossir

Ex.3 p.78

Les féculents, les aliments céréaliers, pain, farine, pates, riz, les légumes secs, haricots, lentiles, feves, les pommes de terre

Ex.1-2 p.77

Ex.6-7 p.81

Ex.9 p.81

Texte 1

Ex.5 p.80

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.





Учні вміють відрізняти продукти по групам, вживати вивчену лексику, знають як треба накривати на стіл, розуміють користь продуктів, використовують граматичні структури в даній темі

Ex.10 p.81

(письмово)

23






Контроль аудіювання

(семестровий)








Повторити Л.О

24


Смак продуктів

Ex.9 p.86

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Ex.4 p.83

La citron est acide, le miel est sucre, le poisson est sale, le café est amer

Ex.1-2 p.82

p.85


Ex.6 p.84

Ex.10 p.86

(усно)

25


Контроль читання (семестровий)












Повторити правила читання

26


Користь продуктів

Ex.9 p.86

La place des adjectifs qualificatifs

Avant le nom

Ex.5 p.83

Tu prends du thé avec ……?

Tu prends du café avec ..

Ex.7-8 p.85

p.85

Texte 1


Ex.11 p.86

(письмово)

27



Контроль письма (семестровий)












Повторити Г.С та Л.О

28


Столові прибори

Ex.8 p.91

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Avant le nom

Ex.4 p.88

Mettre la table, une nappe, les assiettes creuses, les assiettes plates, les cuilleres, les couteaux, les verres, servir, une tasse


Ex.1-2 p.87

p.90


Ex.5 p.90

Ex.9 p.91

(письмово)

29


Контроль говоріння

(семестровий)









Повторити вивчені теми

30


Накривати на стіл

Ex.8 p.91

La place des adjectifs qualificatifs

Après le nom

Avant le nom

Ex.3 p.88

Qui met la table dans ta famille?

Sais-tu mettre la table?

Ex.6-7 p.91

Р.90

Texte 1


Ex.10 p.91

(усно)

31


Твір-розповідь:

«Я люблю готувати»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

32



Повторення вивченої теми:

На голодний шлунок, і наука не іде









Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок





Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


8 клас

4-й рік навчання


( за підручником для 8 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 8), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: Шкільне життя (La vie scolaire)

1


Громадянська

відповідальність

Навчальні предмети у Франції

Ex.12 p.10

l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question

Ex.5 p.6

Le français, les arts plastiques, la physique, la chimie, l'ePS, la technoloqie, l'anglais, l'education musicale, les mathematique,l'histoire, la geographie, l'education civique, SVT

Ex.1-3 p.5

Ex.7 p.8

Texte 1

Ex.9 p.8

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

















Учні вміють розказувати про свій шкільний розклад, пишуть поради, аналізують урок французької мови, знають як встановити час, організовують свій шкільний процес, використовують нові лексичні засоби у діалогах, вживають нові граматичні навички.

Ex.13

p.10

(усно)

2


Шкільний розклад занять у Франції

Ex.12 p.10

l'inrettogation derecte: trois manieres de poser une question

Ex.6 p.7

Es-tu pret pour l'ecole?

Combien de cours as-tu demain?

c'est quoi tes cours demain?

Ex.10-11 p.9

Ex.8 p.8

Texte 1

Ex.9 p.8

Ex.14

p.10

(письмово)

3


На уроці французької мови

Ex.14 p.17

Les verbes irreguliers apprendre et comprendre

Ex.5-6 p.12

Lire et comrendre des textes, des announces, des publicites etc, ecouter et comprendre des messages, des chansons, des emissions, ecrire des lettres, des messages, des exposes, parler en continu, dialoguer, ager dans les sitations de la vie reelle

Ex.11-12 p.15

Ex.8 p.14

Texte 1

Ex.7 p.14

Ex.15 p.17

(письмово)

4


Поради для успішного навчання

Ex.15 p.24

l'imperatif

Ex.6-7 p.20

Limitez les distractions numeriques, adoptez une bonne hygiene alimentaire, il faut etre assidu et attentif a tous les cours, preparez votre materiel ainsi que vos vetements la veille au soir, pratiquez une activite physique regulire

Ex.1-2 p.18

Ex.9 p.22

Texte 1

Ex.8 p.22

Ex.15 p.24

(усно)

5


Котра година?

Ex.13 p.30

Le passé compose des verbes pronominaux

Ex.5 p.26

Quelle heure est-il?

Il est…

Demie, le quart, midi, minuit

Ex.1-2 p.25

Ex.8

p.28

Ex.7 p.28

Ex.3

p.25

Ex.14 p.30

(письмово)

6


Початок шкільного дня

Ex.13 p.30

Le passé compose des verbes pronominaux

Ex.6 p.27

A quelle heure tu t'es reveillee aujourd'hui?

Est-ce tu t'es couchee tard hier?

Ex.10 p.29

Ex.12 p.29

Texte 1

Ex.11 p.29

Ex.15 p.30

(усно)

7


Твір-розповідь:

«Мої шкільні будні»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

Тема 2: моє місто/село рідне (ma ville/mon village natal)

8


Громадянська відповідальність

Життя у місті: переваги та недоліки

Ex.12 p.37

Les promons relatifs qiu, que, qu'

Ex.5-6 p.33

Les inconvenients, les avantages, le bruit, la pollution, les problem de circulation, le stress, la richesse des divertissements culturels, le college n'est pa loin, les amis sont a cote

Ex.1-2 p.32

Ex.7 p.35

Texte 1

Ex.8 p.35

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.




Учні вміють писати листівки свого рідного міста, орієнтуються у місті, визначають недоліки та переваги міста та села, складають маршрут по місту, вживають нові Л.О, застосовують Г.С

Ex.13 p.37

(усно)

9


У місті

Ex.13 p.44

Les adjectifs

Après le nom

Ex.5 p.40


La ville, des buildings, des maisons mitoyennes

Ex.1-2 p.38

p.41

Texte 1

Ex.3 p.38

Ex.14 p.44

(усно)

10


Мій район. Магазини

Ex.13 p.44

Les adjectifs

Avant le nom

Ex.6 p.40


Le quartier, les commerces, le marche, l'epicerie, la pharmacie, la boulangerie, la boucherie, la patisserie, la librairie, le salon de coiffure, la droguerie, dans le quartier il n'y a pas de plages

Ex.10 p.43

Ex.11 p.43

Ex.9 p.42

Ex.12 p.43

Ex.15 p.44

(письмово)

11


У селищі

Ex.13 p.51

La negation:

Ne…..rien, ne personne, ne..aucun, ne….jamaise, ne…que

Ex.5-6 p.46

Le village, les paysages pittoresques, les villages caches dans les montagnes, les maisons en pierre brute, les maisons a toit de chaume, une maison a toit en ardoise

Ex.11-12 p.50

Ex.8 p.48

Ex.10 p.49

Ex.9 p.48

Ex.14

p.44

(усно)

12


Моє рідне місто. Листівка міста

Ex.12 p.58

Le future simple

Ex.5 p.53

Un depliant, un titre, la ville choise, une accroche, les monuments, les legendes

Ex.1-2 p.52

Ex.7 p.56

Ex.12 p.58

Ex.8 p.56

Ex.13 p.58

(письмово)

13


Місто лева – Львів. Популярні місця міста

Ex.12 p.58

Le future simple

Ex.6 p.54

Lviv, la place du Marche, le theatre d'Opere et de Ballet Solomiiia Krouchelnytska de Lviv, l'hotel de ville, la colline Vysoky Zamok, la cathedrale Dominicaine

Ex.10 p.57

p.56

Ex.12 p.58

Ex.11 p.58

Ex.14 p.58

(письмово)

14


Твір-розповідь:

«Сокаль через 10 років!»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

Тема 3: Подорож (la voyage)

15


Громадянська відповідальність

Час подорожувати!

Ex.13 p.66

Les verbes en-dre

Ex.6 p.52

Le voyage, un reseau de chemine de fer, la gare ferrovaire, le TGV, un des reseaux autoroutiers, la gare routiere

Ex.1-2 p.60

p.64

Texte 1

Ex.8 p.63

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


























Учні вміють складати план подорожі, ведуть бесіду у квиткові касі, пишуть листи про Францію та Україну, замовляють номер у готелі, обирають транспорт для подорожі, використовують нову набуту лексичну навичку, розвивають граматичні навички

Ex.14 p.66

(усно)

16


Франція - як член ЄС

Ex.13 p.66

Les verbes en-dre

Ex.7 p.52


La France, l'Union Europeenne, l'espace Schengen, Erasmus, Erasmus Mundus, saisir, multiculturalite

Ex.11-12 p.64

Ex.9 p.64

Texte 1

Ex.3 p.61

Ex.15 p.66

(письмово)

17


Як обрати транспорт для подорожі?

Ex.13 p.66

Les prepositions en, a, avec

Ex.5 p.68

Voyager, en avion, en bateau, le depart en train, l'arrivee en voiture, les horaires de train, les transports ecologiques, preserver, se deplacer, a velo, en voiture electrique, en tramway, en train, marcher

Ex.1-2 p.67

Ex.8 p.71

Texte 1

Ex.7 p.70

Ex.13 p.74

(усно)

18


Квиткова каса

Ex.13 p.66

Les prepositions en, a, avec

Ex.6 p.68

Billets, combiene de temps dure le voyage?

Aller retours, aller simple, est-que le train est direct?

A quelle heure part train?

Comment payez-vous?

Combien ca coute?

A quelle heure le train arrive-t-il a…..?


Ex.11 p.73

Ex.10 p.73

texte 1

Ex.3 p.68

Ex.14 p.74

(письмово)

19


Україна – європейська країна

Ex.16 p.80

Le gerondif

Ex.8-9 p.77

Nom official, la nature de regime, la capital, les quelques velles princapales, lanque officielle, la mannaie, la fete nationale

Ex.13-14 p.80

Ex.11 p.78

Ex.12 p.79

Ex.10 p.78

Ex.17 p.80

(письмово)

20


Готель. Резервація

Ex.11 p.87

l'adjectif indefeni tout

Ex.6-7 p.82

Reserver, louer, un hotel, une chamber, une auderge jeunesse, le campus universitaire, une chamber chez l'habitant, un chalet

Ex.1-2 p.81

Ex.10 p.87

Ex.9 p.86

Ex.8 p.85

Ex.12 p.88

(усно)

21


Твір-розповідь:

«Ну, ось! Час на подорож»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

Тема 4: Відпочинок та дозвілля (le repos et les loisirs)

22



Комп'ютер та його можливості

Ex.9 p.94

La tournure impersonnelle

Ex.3 p.91

Regarder des photos, partager de photos, correspondre, gaire connaissance, apprendre des langues, jouer a l'ordinateur, jouer en ligne, decouvrir les images de nombreux lieux, preparer mon prochaine voyage, acheter le billet, faire le courses, payer en ligne, partager mes connaissances et et experiences, creer mon blog, ecouter, jouer, apprendre a jouer, telecharger de la musique, effectuer des recherches documantaires

Ex.1-2 p.90

Ex.6 p.92

texte 1

Ex.5 p.92


Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.



Учні вміють аналізувати переваги та недоліки відеоігрів, бути безпечним в інтернеті, знають як використовувати комп'ютер, складають поради до захоплень, вживають нову лексику, використовують граматичні навички в даній темі.

Ex.12 p.87

(письмово)

23



Здоров'я тт. безпека

Безпека в інтернеті

Ex.9 p.94

La tournure impersonnelle

Ex.4 p.91

l'internet, prudence, vigilance, discusions privees, web, les courriels, des mots de passé, l'ordinateur, le cyberattaques, un proframme antispam, les espions

Ex.10-11 p.95

Ex.7 p.93

Texte 1

Ex.5 p.92

Ex.13 p.95

(усно)

24


Контроль аудіювання

(семестровий)








Повторити Л.О

25


Відеоігри: переваги та недоліки

Ex.9 p.99

Les adverbs en –ment

Ex.5-6 p.94

Simuler la vie reelle, developper la creativite, stimuler les reflexes, faire elaborer des strategies, developper l'espret entraide, apprenner a respecter les regles, a forter dose, provoquer un effet de dependence, etre violents, rester sedentraires

Ex.1-2 p.96

Ex.8 p.98

Ex.10 p.99

Ex.7 p.98

Ex.13 p.100

(усно)

26


Контроль читання

(семестровий)








Повторити правила читання

27


Музика, як захоплення

Ex.10 p.106

Participe passé

Ex.6-7 p.94

La musique nous met de bonne hebur, la musique, rend creative, elle est bonne pour nos capacities cognitives, elle diminue le stress, la musique deviant notre meilleure amie pour atteindre nos objectifs sportifs, l'etude de la musique developpe l'esprit critique, l'imaganation, la discipline personnelle

Ex.1-2 p.101

Ex.9 p.105

Texte 1

Ex.8 p.105

Ex.12 p.107

(письмово)

28


Контроль письма

(семестровий)








Повторити Л.О та Г.С

29


Фотографування, як класне заняття

Ex.8 p.112

Accord du participe passé: etre et avoir

Ex.5-6 p.109

Prendre en photo, appuyer sur le buton, bien cadrer, developer les photos, faire un fou, le flash, la lumiere, la couleur, l'arriere-plan, l'avant plan

Ex.1-2 p.108

p.111

Texte 1

Ex.7 p.11

Ex.11 p.113

(письмово)

30


Контроль говоріння

(семестровий)








Повторити вивчені теми

31


Твір-розповідь:

«Чим я захоплююсь!»

(контроль говоріння)








Розказувати тему

32



Повторення вивченої теми: відпочинок та дозвілля










Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок





Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


9 клас

5-й рік навчання


( за підручником для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2019)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi)

1


Громадянська

відповідальність

Автобіографія

Ex.9 a p.8

Les adjectifs indefinis

Ex.6 p.6

l'autobiographie, une, plusieurs,

un moyen de partager ses experiences,

un moyen d'extetioriser,

un moyen d'exprission,

laisser une trace,

d'etre reconnu,

s'ouvrir aux autres

Ex.1-2 p.5

Ex.3 p.5

Ex. 11 p.9

Ex.8 p.7

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.


















Учні вміють складати власну автобіографію, розповідають автобіографію друга, описують характер людини, розуміють цінність дружби, вживають нову лексику, використовують нові граматичні можливості



















Ex.14 p.10

(усно)

2


Моя автобіографія

Ex.9 с p.8

Les adjectifs indefinis

Ex.7 p.7

Je m'appelle…,

Ju suis ne (e),

j'etais leur premier....enfant,

j'ai grandi...,

quand j'etais petit (e).....,

ju suis alle (e) a .......

je m'interesse a.....

Ex.12-13 p.9

Ex.10 p.9

Ex. 11 p.9

Ex.4 p.6

Ex.15 p.10

(письмово)

3


Характеристика

Ex.10 p.15

Conjonction de coordination

Ex.5 p.12

anxieux,

anxieuse,

angoisse (e),

inquiet (e) pour l'avenir et le present,

aimer recevoir des autres,

cruel,

cruelle,

querelleur,

querelleuse,

raisonneur,

raisonneuse,

grincheux,

grincheuse


Ex.1-2 p.11

Ex.7 p.14

Ex. 12 p.16

Ex.3 p.11

Ex.11 p.15

(усно)

4


Мій характер

Ex.10 p.15

Conjonction de coordination

Ex.6 p.13

Gai, gaie, actif, franc, decontracte, excentrique, fantaisiste, original, serieux, indifferent, indifferent, maladroit, philosophe, realiste, libere, nervueux, neuter,

Silencieux, leger, optimiste, aimable, paresseux, pessimiste

Ex.13-14 p.16

Ex.8 p.14

Ex.12 p.16

Ex.4 p.12

Ex.15 p.16

(письмово)

5


Дружба між хлопцями та дівчатами

Ex.10 p.20

l'adverbe en-ment

Ex.5 p.18

on se confie des secrets,

on se promet de ne jamais se quitter,

on partage des gouts musicaux,

des blaques,

des betises

Ex.1-2 p.17

Ex.7 p.20

Ex.12 p.21

Ex.8 p.20

Ex.17 a, b p.22

(усно)


6


Дружба у колективі

Ex.10 p.20

l'adverbe en-ment

Ex.6 p.19

En bande, on se retrouve pour parler de tout et de rien,

Juste pour plaisir de se voir

Ex.13-14 p.22

Ex.11 p.21

Ex.12 p.21

Ex.9 p.20

Ex.17 c p.22

(усно)

7


Проект 1

Радіопередача: «Моя ідеальна родина»








Завдання:1-2 с.24-25

8


Тест 1








с.197

9



Твір-розповідь:

«Моя автобіографія»

(контроль говоріння)










Розповідати розповідь

Тема 2: Шкільне життя (la vie scolaire)

10


Громадянська

відповідальність

Шкільне приладдя

Ex.8 p.30

Les adjectifs indefinis

Ex.4 p.28

cahier de textes, l'agenda,

un note scolaire,

les moyennes,

un bulletin scolaire,

la moyenne generale


Ex.1-2 p.27

Ex.7 p.29

Ex.10 p.31

Ex.3 p.28

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

























Учні вміють розказувати про свого улюбленого вчителя та користь від його предмету, знають як обрати навчальний предмет, будують плани на майбутнє, вживають нові лек чині одиниці, вдосконалюють свою граматичні вміння

Ex.13 p.32

(письмово)

11


Проблеми при вивчені іноземної мови на уроці

Ex.8 p.30

Les adjectifs indefinis

Ex.5 p.28

Es-tu fort (e) en langues etrangeres?

j'ai encore un prombleme....

veux-tu que je te donne quelques astuces pour apprendre une langue avec succes?

Ex.11-12 p.32

Ex.9 p.30

Ex.10 p.31

Ex.6 p.29

Ex.14 p.32

(письмово)

12


Мій улюблений урок

Ex.9 p.36

Futur proche

Forme negative

Ex.5 p.34

mieux se connaitre, maitriser leurs corps,

developpe le respect des regles,

la pris en compte des autres,

d'acquerir de la ragueur,

un esprit de synthese,

de logique,

indispensable,

s'ouvrir aux autres pays,

me reperer dans le presse,

poser un regard objectif,

valorise,

ennuyeux


Ex.1-2 p.33

Ex.7 p.36

Ex.12 p.38

Ex.9 b p.37

Ex.15 p.39

(усно)

13


Мій улюблений вчитель

Ex.9 p.36

Futur proche

Forme negative

Ex.6 p.35

Mon proffeseur melliure est …

Parce que..

Ex.13-14 p.39

Ex.8 p.36

Ex.12 p.38

Ex.10 p.37

Ex.16 p.39

(письмово)

14


Як обрати навчальний предмет?

Ex.9 p.43

Futur simple

Ex.4 p.41

prendre le temps,

interroger,

s'infomer,

dialoguer,

murir


Ex.1-2 p.40

Ex.10 p.43

Ex.11 p.44

Ex.7 p.32

Ex.13 p.44

(письмово)

15


Плани на майбутнє

Ex.9 p.43

Futur simple

Ex.6 p.42

Quels sont tes projects d'avanir?

Pourquoi?

Veux-tu partir a l'etrangeres?

Es-ceque tu as l'intention d'apprendre encore une langue enrangere?

Ex.12 p.44

Ex.10 p.43

Ex.11 p.44

Ex.8 p.43

Ex.14 p.44

(письмово)

16


Проект 2

Конкурс «Школа моєї мрії»








Завдання

1-2 с.45

17


Тест 2









с.198

18


Твір-розповідь:

«Мої вчителі»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

Тема 3: література (la literature)

19


Громадянська відповідальність

Читання для задоволення

Ex.9 p.54

Les pronoms personnels

Les pronoms COD et COI

Ex.5 p.51

La lecture,

s'evader,

se detendre,

developper son imagination,

chasser l'ennui,

faire des etudes,

ameliorer ses perrmances scolaires,

pour bien communique,

se forger une opinion,

ne pas etre manipule,

les livres

Ex.1-2 p.49

Ex.10 p.54

Ex.11 p.55

Ex.7 p.53

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.





Учні вміють розрізняти літературні жанри, розуміють потребу у читанні, розказують про улюблені книги, пишуть короткі вірші, вживають нову лексику, вдосконалюють граматичні вміння

Ex.14 p.56

(усно)

20


Що читають підлітки?

Ex.9 p.54

Les pronoms personnels

Les pronoms COD et COI

Ex.6 p.52

l'heroic,

fantasy,

l'action,

se derouler,

un univers imaginaire,

les creatures,

les aventures,

Ex.12-13 p.56

Ex.10 p.54

Ex.11 p.55

Ex.8 p.53

Ex.15 p.56

(письмово)

21


Літературні жанри

Ex.11 p.62

Place du pronom personnel a l'imperatif

Ex.6 p.59

les genres litteraires,

poetiques,

ballade, calligramme,chanson, eligie, epigramme, epopee, fable, ode, poesie en prose,

narratifs,

roman,

science-faction,

fantasy,

biographie,

conte,

nouvelle,

epopee,

temoignanage,

reportage,

theatraux,

tragedie,

comedie,

tragicomedie,

drame,

mystere


Ex.1-2 p.57

Ex.8 p.60

Ex.10 p.61

Ex.3 p.58

Ex.15 p.64

(усно)

22


Чому молодь читає фантастику?

Ex.11 p.62

Place du pronom personnel a l'imperatif

Ex.7 p.59

emerger,

le sorcier,

l'audace,

s'accorder,

l'etagere,

conceder,

redactrice,

une genie,

narratif,

fideliser,

lecorat

Ex.14-16 p.64

Ex.9 p.60

Ex.13 p.63

Ex.5 p.59

Ex.17 p.64

(усно)

24


Електроні книги

Ex.10 p.69

Pronoms en et y

Ex.5 p.67

un livre numerique,

livre electronique,

une liseuse,

disponibles,

d'ajouter des merquepages,

simple,

rapide,

regrouper,

peu,

restent trop chers

Ex.1-2 p.65

Ex.11 p.70

Ex.12 p.70

Ex.7 p.68

Ex.14 p.72

(письмово)

25


Улюблена книга

Ex.10 p.69

Pronoms en et y

Ex.6 p.67

une histoires d'amoure,

une mythique hostoire,

une monoloque theatrale

Ex.13 p.71

Ex.11 p.70

Ex.12 p.70

Ex.8 p.69

Ex.15 p.72

(усно)

26


Проект 3

Ти бажаєш стати поетом?








Завдання 1-2

с.73

27


Тест 3








с.199

28



Контроль аудіювання

(семестровий)










Повторити Л.О

29



Контроль читання

(семестровий)









Повторити правила читання

30



Контроль письма

(семестровий)









Повторити Л.О та Г.С

31



Контроль говоріння

(семестровий)









Повторити вивчені теми

32



Повторення вивченої теми:

Література









Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок





Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.