КТП 3 клас НУШ

НУШ

Для кого: 3 Клас

21.08.2021

308

14

0

Опис документу:
Календарно-тематичне планування до уроків української мови в 3 класі НУШ за підручником М. Захарійчук (3,5 години на тиждеь, 119 годин на рік). Додано примітки (сторінки до теми, номери вправ, сторінки з правилами)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Українська мова

(за підручником М.Захарійчук)

(3,5 год на тиждень)

(І група )

з\р

план

з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

Повторення вивченого у другому класі

Урок розвитку усного та писемного мовлення №1. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мої очікування від цього навчального року».


С. 1

Самостійні частини мови.



Службові частини мови.



Види речень.



Текст. Види текстів.



Вхідна діагностична робота



Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.



Українська абетка. Звуки та букви

Українська мова — державна мова України

(4-5)


С.5-7

Українська абетка: звуки та букви (6-10)


С.8-9

Голосні звуки. Букви, що їх позначають(11-14)


С.9-10

Урок розвитку усного та писемного мовлення №2. Створюю SMS-повідомлення друзям та близьким про події, які сталися зв мною.


С.16-17, картка

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (15-22)


С.10-13

Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками(23-30)


С.13-15

Тверді та м’які приголосні звуки.

Подовжені м’які приголосні звуки.(32-35)


С.17-18

Апостроф. Навчальний диктант.(36-39)


С.18-19

Діагностична робота №1. Письмове опитування.



Мої навчальні досягнення


С.20

Урок розвитку усного та писемного мовлення№3. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені».


С. 27


Слово. Значення слова

Лексичне значення слова.(40-43)


С.21-22

Однозначні й багатозначні слова(44-47)


С.23-24

Пряме й переносне значення слова (48-51)


С.24-26

Слова­антоніми. Навчальний диктант.(52-55)


С.26-27

Слова­синоніми. (57-60)


С.28-29

Урок розвитку усного та писемного мовлення№4. Створюю розповідь «Найкращий подарунок» за початком і опорними словами.


С.38, картка

Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. (61-64)


С.29-30

Діагностична робота №2. Тестові завдання.



Мої навчальні досягнення


С.31

Будова слова

Поняття про закінчення (65-68)


С.32-33

Споріднені слова. Форми слова(69-72)


С.33-35

Основа слова. Частини основи:

корінь, префікс і суфікс. (73-76)


С.35-36

Урок розвитку усного та писемного мовлення№5. Створюю розповідь за серією малюнків «Осіння пригода»


Картка

Спільнокореневі слова. Корінь слова(77-86)


С.36-39

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (87-98)


С.40-43

Префікс. Словотворча роль префіксів(99-102)


С.43-44

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (103-106)


С.45-46

Написання префіксів з-, с-. Навчальний диктант.(107-111)


С.46-47

Префікси, співзвучні з прийменниками

(114-117)


С.48-49

Урок розвитку усного та писемного мовлення№6. Створюю інструкцію до виконання «Фантазії шеф-кухаря».


Картка

Суфікс. Роль суфіксів(118-121)


С.50

Творення слів з найуживанішими суфіксами

(122-125)


С.51-52

Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня

(126-129)


С.52-53

Діагностична робота №3. Письмове опитування.



Мої навчальні досягнення(130-132)


С.53-54

Частини мови. Іменник

Повторення знань про різні частини мови.

(134-137)


С.55-56

Урок розвитку усного та писемного мовлення№7. Створюю навчальний переказ розповідного змісту «Країна дідів Морозів»(За с. Вангелі).


С. 76, картка

Іменник як частина мови. Поняття предметності (140-147)


С.58-60

Іменники — власні та загальні. Велика буква

у власних назвах. Навчальний диктант

.(148-152)


С.61-62

Велика буква в кличках тварин(153-157)


С.62-64

Велика буква в назвах гір, річок, морів, міст і сіл(158-161)


С.64-65

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(162-169, 172-174)


С.66-68

Діагностична робота №4. Диктант.


С.

Урок розвитку усного та писемного мовлення№8. Створюю вітальну листівку.


С.69, картка.

Мої навчальні досягнення. (174-176)


С.71-72

Прикметник

Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні.(177-184)


С.73-75

Зв’язок прикметників з іменниками(186-189)


С.77-78


Українська мова

(за підручником М. Захарійчук)

(3,5 год на тиждень)

(І група )

ІІ семестр

з\р

план

з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки



Роль прикметників у мовленні.

Впр.181-184


Довідка 75



Зв’язок прикметників з іменниками

Впр.186-189





Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.190-192





Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми.

Впр.193-200





Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Впр.201-204


Довідка 82



Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Впр.205-208


Правило 84



Урок розвитку усного та писемного мовлення №9.

Створюємо есе «Що я люблю» с.85





Родові закінчення прикметників.

Впр. 201-213


Правило 86



Уживання прикметників у загадках та описах.

Впр.214-218





Уживання прикметників у власних висловлюваннях.

Впр.219-222





Мої досягнення


с. 90



Діагностична робота.






Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин





Урок розвитку усного та писемного мовлення №10. Створюємо план до переказу тексту (картка).




Числівник


Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Впр.223-226


Правило 91



Кількісні і порядкові числівники. Впр.227-230


Довідка 93



Правопис і наголошення числівників. Впр.232-235





Вимова і правопис найуживаніших числових виразів.

Впр.236-239





Повторення знань про числівник. Впр.240-243





Визначаємо час за годинником. Впр.244-247


Довідка99



Урок розвитку усного та писемного мовлення №11.Створюю навчальний переказ тексту розповідного характеру. Впр. 231





Мої досягнення




Дієслово


Дієслово як частина мови. Впр.248-251


Правило 99



Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Впр.252-255





Змінювання дієслів за часами. Впр.257-260


Правило 104



Змінювання дієслів за часами. Впр.261-264





Написання частки не з дієсловами. Впр.265-268





Урок розвитку усного та писемного мовлення №12.Створюю письмове висловлювання за поданим початком і серією малюнків. Впр.256





Дієслова-антоніми.. Впр.273-276





Дієслова- синоніми. Впр.277-280





Уживання дієслів у прямому і переносному значенні.

Впр. 282-285





Мої досягнення


С. 115



Діагностична робота.






Урок розвитку усного та писемного мовлення №13. Створюємо навчальний переказ за складеним планом. Впр. 281





Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин




Речення


Закріплення та узагальнення знань про речення.

Впр.290-293


Таблиця 116



Види речень за метою висловлювання. Впр.294-297


Довідка118



Речення окличні та неокличні. Впр.298-301


Правило119



Спонукальні речення. Впр.303-306





Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.307-310


Правило 123



Урок розвитку усного та писемного мовлення №14. Створюємо художній образ за зразком та інформацією з різних джерел. Впр. 302.





Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.311-314





Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Впр.315-318


Правило125,

126



Головні та другорядні члени речення. Впр.319-322





Словосполучення.

Впр.323-327





Зв’язок слів у реченнях. Впр.328-336





Мої досягнення


С. 133



Урок розвитку усного та писемного мовлення №15. Створюємо привітання до дня матері.




Текст


Текст та його ознаки. Заголовок. Впр341-344


Правило 134, 135



Будова тексту. Абзац. Впр. 345-348


Правило137



Художній, науково-популярний та діловий тексти.

Впр. 250-354


Правило 139,140



План тексту. Впр. 355-359


Правило142



Текст – розповідь. Впр. 360-363





Текст – опис. Впр. 364-367





Текст – міркування. Впр.368-371





Діагностична робота.






Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин





Зв’язок між реченнями в тексті.





Мої досягнення





Урок розвитку усного та писемного мовлення №16. Складання есе на тему «Мої літні канікули»





Текст – есе. Впр.374-377





Повторення вивченого. С. 155-157





Підсумковий урок.





Українська мова

(за підручником М.Захарійчук)

(3,5 год на тиждень)

(І група )

з\р

план

з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки

Повторення вивченого у другому класі

Урок розвитку усного та писемного мовлення №1. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя «Мої очікування від цього навчального року».


С. 1

Самостійні частини мови.



Службові частини мови.



Види речень.



Текст. Види текстів.



Вхідна діагностична робота



Корекційно-рефлексійний урок.

Самоаналіз перевірної роботи.



Українська абетка. Звуки та букви

Українська мова — державна мова України

(4-5)


С.5-7

Українська абетка: звуки та букви (6-10)


С.8-9

Голосні звуки. Букви, що їх позначають(11-14)


С.9-10

Урок розвитку усного та писемного мовлення №2. Створюю SMS-повідомлення друзям та близьким про події, які сталися зв мною.


С.16-17, картка

Ненаголошені голосні звуки [е], [и] (15-22)


С.10-13

Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками(23-30)


С.13-15

Тверді та м’які приголосні звуки.

Подовжені м’які приголосні звуки.(32-35)


С.17-18

Апостроф. Навчальний диктант.(36-39)


С.18-19

Діагностична робота №1. Письмове опитування.



Мої навчальні досягнення


С.20

Урок розвитку усного та писемного мовлення№3. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені».


С. 27


Слово. Значення слова

Лексичне значення слова.(40-43)


С.21-22

Однозначні й багатозначні слова(44-47)


С.23-24

Пряме й переносне значення слова (48-51)


С.24-26

Слова­антоніми. Навчальний диктант.(52-55)


С.26-27

Слова­синоніми. (57-60)


С.28-29

Урок розвитку усного та писемного мовлення№4. Створюю розповідь «Найкращий подарунок» за початком і опорними словами.


С.38, картка

Синоніми, антоніми та багатозначні слова в текстах. (61-64)


С.29-30

Діагностична робота №2. Тестові завдання.



Мої навчальні досягнення


С.31

Будова слова

Поняття про закінчення (65-68)


С.32-33

Споріднені слова. Форми слова(69-72)


С.33-35

Основа слова. Частини основи:

корінь, префікс і суфікс. (73-76)


С.35-36

Урок розвитку усного та писемного мовлення№5. Створюю розповідь за серією малюнків «Осіння пригода»


Картка

Спільнокореневі слова. Корінь слова(77-86)


С.36-39

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е], [и] у корені слова, що перевіряються наголосом. (87-98)


С.40-43

Префікс. Словотворча роль префіксів(99-102)


С.43-44

Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (103-106)


С.45-46

Написання префіксів з-, с-. Навчальний диктант.(107-111)


С.46-47

Префікси, співзвучні з прийменниками

(114-117)


С.48-49

Урок розвитку усного та писемного мовлення№6. Створюю інструкцію до виконання «Фантазії шеф-кухаря».


Картка

Суфікс. Роль суфіксів(118-121)


С.50

Творення слів з найуживанішими суфіксами

(122-125)


С.51-52

Спостереження за збігом двох однакових приголосних на межі суфікса та кореня

(126-129)


С.52-53

Діагностична робота №3. Письмове опитування.



Мої навчальні досягнення(130-132)


С.53-54

Частини мови. Іменник

Повторення знань про різні частини мови.

(134-137)


С.55-56

Урок розвитку усного та писемного мовлення№7. Створюю навчальний переказ розповідного змісту «Країна дідів Морозів»(За с. Вангелі).


С. 76, картка

Іменник як частина мови. Поняття предметності (140-147)


С.58-60

Іменники — власні та загальні. Велика буква

у власних назвах. Навчальний диктант

.(148-152)


С.61-62

Велика буква в кличках тварин(153-157)


С.62-64

Велика буква в назвах гір, річок, морів, міст і сіл(158-161)


С.64-65

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній. Число іменників.(162-169, 172-174)


С.66-68

Діагностична робота №4. Диктант.


С.

Урок розвитку усного та писемного мовлення№8. Створюю вітальну листівку.


С.69, картка.

Мої навчальні досягнення. (174-176)


С.71-72

Прикметник

Прикметник як частина мови. Роль прикметників у мовленні.(177-184)


С.73-75

Зв’язок прикметників з іменниками(186-189)


С.77-78


Українська мова

(за підручником М. Захарійчук)

(3,5 год на тиждень)

(І група )

ІІ семестр

з\р

план

з\р

факт

Зміст уроку

Дата

Примітки



Роль прикметників у мовленні.

Впр.181-184


Довідка 75



Зв’язок прикметників з іменниками

Впр.186-189





Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

Впр.190-192





Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми.

Впр.193-200





Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. Впр.201-204


Довідка 82



Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Впр.205-208


Правило 84



Урок розвитку усного та писемного мовлення №9.

Створюємо есе «Що я люблю» с.85





Родові закінчення прикметників.

Впр. 201-213


Правило 86



Уживання прикметників у загадках та описах.

Впр.214-218





Уживання прикметників у власних висловлюваннях.

Впр.219-222





Мої досягнення


с. 90



Діагностична робота.






Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин





Урок розвитку усного та писемного мовлення №10. Створюємо план до переказу тексту (картка).




Числівник


Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Впр.223-226


Правило 91



Кількісні і порядкові числівники. Впр.227-230


Довідка 93



Правопис і наголошення числівників. Впр.232-235





Вимова і правопис найуживаніших числових виразів.

Впр.236-239





Повторення знань про числівник. Впр.240-243





Визначаємо час за годинником. Впр.244-247


Довідка99



Урок розвитку усного та писемного мовлення №11.Створюю навчальний переказ тексту розповідного характеру. Впр. 231





Мої досягнення




Дієслово


Дієслово як частина мови. Впр.248-251


Правило 99



Зв’язок дієслова з іменником у реченні. Впр.252-255





Змінювання дієслів за часами. Впр.257-260


Правило 104



Змінювання дієслів за часами. Впр.261-264





Написання частки не з дієсловами. Впр.265-268





Урок розвитку усного та писемного мовлення №12.Створюю письмове висловлювання за поданим початком і серією малюнків. Впр.256





Дієслова-антоніми.. Впр.273-276





Дієслова- синоніми. Впр.277-280





Уживання дієслів у прямому і переносному значенні.

Впр. 282-285





Мої досягнення


С. 115



Діагностична робота.






Урок розвитку усного та писемного мовлення №13. Створюємо навчальний переказ за складеним планом. Впр. 281





Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин




Речення


Закріплення та узагальнення знань про речення.

Впр.290-293


Таблиця 116



Види речень за метою висловлювання. Впр.294-297


Довідка118



Речення окличні та неокличні. Впр.298-301


Правило119



Спонукальні речення. Впр.303-306





Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.307-310


Правило 123



Урок розвитку усного та писемного мовлення №14. Створюємо художній образ за зразком та інформацією з різних джерел. Впр. 302.





Звертання. Розділові знаки при звертаннях. Впр.311-314





Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Впр.315-318


Правило125,

126



Головні та другорядні члени речення. Впр.319-322





Словосполучення.

Впр.323-327





Зв’язок слів у реченнях. Впр.328-336





Мої досягнення


С. 133



Урок розвитку усного та писемного мовлення №15. Створюємо привітання до дня матері.




Текст


Текст та його ознаки. Заголовок. Впр341-344


Правило 134, 135



Будова тексту. Абзац. Впр. 345-348


Правило137



Художній, науково-популярний та діловий тексти.

Впр. 250-354


Правило 139,140



План тексту. Впр. 355-359


Правило142



Текст – розповідь. Впр. 360-363





Текст – опис. Впр. 364-367





Текст – міркування. Впр.368-371





Діагностична робота.






Аналіз діагностичної роботи. Робота з усунення прогалин





Зв’язок між реченнями в тексті.





Мої досягнення





Урок розвитку усного та писемного мовлення №16. Складання есе на тему «Мої літні канікули»





Текст – есе. Впр.374-377





Повторення вивченого. С. 155-157





Підсумковий урок.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.