КТП 2 клас за підручником С.Сотникова,Г.Гоголєва "Німецька мова"

Опис документу:
Календарно-тематичне планування з німецької мови у 2 класі за підручником С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» 2 клас, видавництво Харків «Ранок». 2019 (І семестр та ІІ семестр) НУШ. на 3 год. на тиждень

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 2 класі за підручником

С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» 2 клас,Харків «Ранок». (І семестр)

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

1

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10

11.

12.

13.

Я і мої друзі.

Новенькі у класі.

Звідки ти приїхав?

Як справи?.

У мене багато друзів.

Мої друзі.

Скільки років твоїм друзям?

Скільки років твоїм друзям?

Повторення.

Проєкт. «Наші друзі»

Моя родина.

Моя сім`я.

Це моя родина.

Мої брати і сестри.

У тебе є брати і сестри?

Знайомство.

Питання до теми.

Питання до теми.

Питання та відповідь.

Ic h habe

Wie alt ist…? Er/Sie ist ….

Цифри до 10.

Das ist… Das sind…

Ich habe eine… einen….

Hast du einen…, eine..

1-а,2-а особа од.

Однина

Множина.

3-я особа однини.

Вміють вітатися та знайомитися.

Вести діалог по темі

Вміють запитати, як справи.

Вміють розповідати про своїх друзів.

Називати імена своїх друзів.

Запитати про вік своїх однолітків.

Назвати вік своїх друзів.

Вміють писати тексти про дітей.

Розігрувати діалоги.

Розуміти розповіді дітей про їхні родини

Написати короткий текст про свою родину.

Називати своїх братів, сестер.

Зрозуміти розповіді дітей про їхніх братів та сестер.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Наші брати і сестри.

Його родина. Її родина.

Цифри від 11 до 20

Скільки їм років?

Мої друзі.

Моє родинне дерево.

Годинник.

Мій день.

Повторення

Проєкт. «Родинний альбом»

Їжа та напої.

Смачного!

Сніданок, обід, вечеря.

Ми їмо здорову їжу.

Здорова їжа.

Чи смакує?

Чи смакує?

Скільки це коштує?

Скільки це коштує?

Питання та відповідь.

Питання до теми.

Питання до теми.

Питання та відповідь.

Члени родини та їх вік.

Котра година?

Цифри до 24.

Страви.

Час приймання їжі.

Корисне і не корисна їжа.

Здорова їжа

Продукти харчування та напої.

Ягоди та фрукти.

Цифри.

Haben у 3-х ос. од. та мн.

Займенники:

Sein/seine, Ihr/ihre.

Від11….20

3-я особа однини.

Відмінювання essen

UmUhr

Однина та множина .

Вести діалог по темі

Вміють розповісти про родини інших дітей.

Вміють називати цифри 11….20

Називати вік людини до 20 років.

Розповідати про свою родину.

Називати годину.

Розповідати про свій день.

Виконувати завдання по темі

Називати страви німецькою мов.

Розповідати про сніданок,обід,вечерю

Називати корисну і не корисну їжу

Розповідати, що я охоче їм.

Називати продукти харчування німец

Сказати чи смаку страва.

Запитати про ціну.

Дати відповідь на запитання

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.

42.

43.

44.

Повторення.

Проєкт: «Корисна їжа».

Школа

Уроки.

Розклад уроків.

Розклад уроків.

На уроці.

На уроці.

Що ти любиш робити?

На уроці німецької мови.

На уроці німецької мови.

Шкільне приладдя.

Наша класна кімната..

Що є у класній кімнаті?

Що є у класній кімнаті?

Питання та відповідь.

Питання до теми.

Шкільні предмети

Дні тижня.

Питання та відповідь.

Питання до теми.

Питання та відповідь.

Діалог до теми.

Прохання.

Питання та відповідь

Шкільне приладдя

Предмети у класній кімнаті.

Питання відповідь по темі.

Дієслова: basteln, rechnen, lesen

Дієслова: turnen,rechnensprechen.

Наказовий спосіб.

Однина, множина іменників.

Кольори

Вести діалог по темі

Вміють коментувати.

Вміють називати шкільні предмети

Вміють називати дні тижня.

Вміють розказати свій розклад уроків.

Запитати, що роблять на уроках.

Розповідати, що я роблю на уроці.

Запитати однокласників, що вони люблять робити

Зрозуміти прохання.

Висловити прохання.

Назвати німецькою шкільне приладдя.

Назвати німецькою кольори.

Називати предмети у класній кімнаті за кольорами та описати її.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мова

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

45.

46.

Повторення..

Поєкт: «Наш клас».

Питання та відповідь.

Школа, шкільне приладдя….

Вести діалог по темі

Описувати клас, називати шкільні предмети….

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Календарно-тематичне планування з німецької мови у 2 класі за підручником

С.І.Сотникова,Г.І.Гоголева «Німецька мова» 2 клас,Харків «Ранок» (ІІ семестр)

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

V

47.

48.

49.

50.

51.

52.

53.

54.

55.

56.

57.

58.

59.

60.

Дозвілля.

Хобі та дозвілля.

Хобі та дозвілля.

Наші іграшки.

Наші іграшки.

Дай мені свою ляльку.

Ми граємо на вулиці.

Ми граємо на вулиці.

Ми мандруємо.

У селі.

У селі.

Наші домашні улюбленці.

Наші домашні улюбленці.

Повторення.

Проєкт « Я знімаю

фільм»

Дієслово «können»

Питання та відповідь.

Назви іграшок.

Лексика до теми.

Діалог по темі.

Назви різних видів дозвілля.

Питання та відповідь.

Я мандрую охоче.

Назви свійських тварин.

Дозвілля у селі.

Назви домашніх тварин.

Лексика до теми.

Питання та відповідь.

1-а,2-а, 3-я особа од. та множ.

Вживання неозначеного артикля.

Однина

Множина.

Дієслова «fahren» , «laufen».

Однина, множина.

Вміють сказати, що вміють робити на дозвіллі.

Вести діалог по темі

Вміють назвати та описати іграшки.

Вміють сказати яких іграшок у мене не має.

Назвати різні види дозвілля на вулиці.

Сказати, що я роблю на дозвіллі.

Розповідають,що роблять під час мандрівки.

Назвати деяких свійських тварин.

Розповідати про дозвілля у селі.

Описати домашню тварину.

Розповідати про д.т

Працювати у малих групах.

Коментувати свою роботу.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя. Уміння вчитися впродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9

VI

61.

62.

63.

64.

65.

66.

67.

68.

69.

70.

71.

72.

VII.

73.

74.

75.

Людина.

Це людина.

Це людина.

Покажи мені своє обличчя.

Покажи мені своє обличчя.

Ми описуємо людей.

Якою є Тіна? Яким є Макс?

Одяг.

Одяг.

Так багато одягу.

Що ти любиш носити?

Що ти любиш носити?

Повторення.

Проєкт. «Гарний одяг»

Гарні свята.

Ми охоче святкуємо.

День народження.

Назви частин тіла.

Питання до теми.

Назви частин обличчя.

Вживання прикметників.

Назви емоцій.

Предмети одягу.

Питання та відповідь.

Діалог до теми.

Діалог по темі.

Питання та відповідь

Назви свят.

Лексика до теми.

Однина, множина.

Однина, множина.

Дієслово «tragen»

Однина,

множина.

Присвійні займенники у Akk.

Називають деякі частини тіла.

Вміють коментувати.

Називати частини обличчя.

Називати частини обличчя у од. та у мн.

Описувати зовнішність людини.

Називати предмети одягу.

Описувати свій одяг.

Розповідати, що я роблю на уроці.

Розповідати, який одяг носять.

Написати про свій одяг.

Описати одяг свого друга.

Називати свята та символи до них.

Розповідати про подарунки до дня народження.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мова

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

76.

77.

78.

79.

80.

81.

82.

VII.

83.

84.

85.

86.

87.

88.

День народження.

Вечірка з нагоди дня народження.

Вечірка з нагоди дня народження.

Великдень.

З Великоднем.

Повторення.

Проєкт. «Вітальні листівки»

Природа.

Чотири пори року.

Осінь.

Осінь.

Зима.

Зима.

Зима приносить задоволення.

Питання та відповідь.

Діалог по темі.

Розігрування діалогу.

Лексика до теми.

Лексика до теми.

Питання та відповідь.

Діалог до теми.

Назви пір року та місяців.

Лексика до теми.

Питання та відповідь

Лексика до теми.

Діалог по темі.

Питання відповідь по темі.

Наказовий спосіб.

Однина, множина.

Написати запрошення на день народження.

Розповідати про святкування дня народження.

Складати святкове меню.

Розповідати про традиції святкування Великодня..

Привітати з Великоднем.

Написати вітальну листівку.

Зробити презентацію до теми.

Розрізняти місяці та пори року.

Описати погоду восени.

Розв`язувати анаграми.

Називати зимові природні явища.

Описувати погоду взимку.

Розповідати про зимові розваги.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мова

Уміння вчитися впродовж життя.

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний

інвентар -

лексика

Мовний

інвентар –

граматика

Очікувані результати

На кінець уроку учні вміють/можуть

Інтегровані змістові ліні

Ключові компоненти

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідвльність

Здоров`я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотсність

2

Б

2

Г

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9

10

8.

9.

89.

90.

91.

92.

93.

94.

95.

96.

97.

98..

99.

100.

Весна настає.

Весна настає.

Погода на весні.

Погода на весні.

Влітку.

Влітку.

Літо чудова пора.

Повторення.

Проєкт. «Дуель пір року.»

Повторення. «Моя улюблена пора року»

Повторення. «Моє літо»

Підсумковий урок.

Елементи природи.

Питання до теми.

Явища природи.

Питання та відповідь.

Лексика до теми.

Питання та відповідь.

Питання до теми.

Питання та відповідь.

Діалог до теми.

Питання та відповідь

Питання відповідь по темі.

Називати елементи природи.

Описувати малюнок.

Називати природі явища на весні.

Описувати весняну погоду.

Називати літні розваги.

Порівнювати пори року.

Розповідати про літо.

Описувати малюнки за зразком..

Запитати, що роблять на уроках.

Розповідати, що я роблю на уроці.

Працювати у малих групах.

Вміють коментувати.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Уміння вчитися впродовж життя.

Спілкування іноземними мовами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00