Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

КТП 10-11 класи Клименко 1 семестр

Французька мова

Для кого: 10 Клас, 11 Клас

06.07.2021

149

7

1

Опис документу:
за підручником для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко, Французька мова (Français 10-11), Київ, видавництво «Генеза» 2018-2019 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


10 клас

10-й рік навчання, рівень стандарту


( за підручником для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко,

Французька мова (Français 10), Київ, видавництво «Генеза» 2018)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: Шкільне життя (la vie scolaire)

1


Громадянська

відповідальність

Перший дзвоник у Франції

Ex.5 p.6

Passe compose avec avoir et etre

Ex.6 p.6

Ex.7 p.7

la rentree,

la lycee,

svt,

inscriter,

profiter,







Ex.1 p.4

Ex.4 p.5

Ex.2 p.4

Ex.8 p.7

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання



















Учні вміють розказувати про систему освіти у Франції, знають різницю у системі навчання Франції та інших країнах, долають труднощі у навчанні, застосовують нові лексичні одиниці, використовують нові граматичні можливості


































Ex.9 p.7

(усно)

2


Труднощі старшокласників

Ex.5 p.9

Imparfait

Ex.10 p.11

l'ecole primaire,

ecolier,

ecoliere,

la college,

le collegien,

la collegienne,

la lycee,

le lyceen,

la lyceenne,

un brevet,

le bac

Ex.1 p.8

Ex.4 p.9

Ex.2 p.8

Ex.7 p.10

Ex.6 p.9

(усно)

3


Початкова освіта у Франції

Ex.1 p.12

Les adjectif

Ex.7 p.15

l'institueurs,

l'institutrices,

la maître,

la maitresse,

le surveillant,

la cantine,

la cour de recreation,

le coin potager


Ex.3 p.13

Ex.2 p.13

Ex.4 p.14

Ex.6 p.15

Ex.10 p.15

(письмово)

4


Освіта у Франції та у франкомовних країнах

Ex.1 p.12

Les adjectif

Ex.7 p.15

Le stage,

Les etudes,

La licence,

l'Equateur,

laisser




Ex.1 p.16

Ex.3 p.17

Ex.2 p.14

Ex.8 p.18

Ex.9 p.18

(письмово)

5


Зусилля учнів у навчанні

Ex.4 p.20

Imparfait/Passe compose

Ex.6 p.21

la semaine de quatre jour,

experimenter,

les enseignant,

positif,

la mis en place,


Ex.1 p.19

Ex.3 p.20

Ex.2 p.19

Ex.7 p.21

Ex.9 p.21

(письмово)

6


Bilan 1




Ex.2-3 p.22


Ex.1 p.22

Ex.4-5 p.23

Ex.6 p.23

(письмово)

7


Сторінка цивілізації 1

Твір-розповідь:

«Система шкільної освіти у Франції»

(контроль говоріння)




Ex.1-2 p.25




Розказувати розповідь

(усно)

Тема 2: дозвілля та спорт ( les loisirs et le sport)

8


Здоров'я тт. безпека

Спорт у нашому житті

Ex.4 p.28

Pour, pour ne pas, sans

Ex.5 p.28

faire du sport, faire du patinage artistique,

joueur au football,

jouer aux echecs,

etre professionnel,

gagner un match,

se reposer,

balader,

la sante



Ex.1 p.26

Ex.2 p.27

Ex.3 p.27

Ex.8 p.29

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання












Учні вміють розказувати про спорт у Франції, розбираються у спортивному приладді, знають про користь спорту, вживають лексику, використовують у темі граматичні вміння

Ex.10 p.29

(усно)


9


Спорт у Франції

Ex.4 p.28

La consequence

Ex.4 p.32

pratiquer le sport,

pratiquer le tir a l'arc,

jouer du violon,

s'entrainer pour le plaisir,

devenir champion,

se promener,

pour etre fort,

le role dela societe


Ex.1 p.30

Ex.2 p.31

Ex.4 p.31

Ex.6 p.232

Ex.5 p.20

(письмово)

11


Спортивне приладдя

Ex.4 p.28

Les prepositions de cause

Ex.6 p.35

aps,

activites,

physique,

interroger,

occasionnelle,

adherents,

un noyau,

le footing-jogging,

les boules,

la marche,

l'orderes

Ex.2 p.33

Ex.4 p.34

Ex.3 p.34

Ex.5 p.25

Ex.7 p.35

(письмово)


12


Спорт та здоров'я

Ex.4 p.28

Opposotion

Ex.7 p.38

Le Ministere des Sports de la Jeunesse,

l'Education populaire et de la Vie associative,

le Ministere des Affaires et de la Sante

Ex.1 p.36

Ex.5 p.38

Ex.4 p.37

Ex.8 p.38

Ex.6 p.38

(усно)

13


Bilan 2




Ex.1 p.39




Ex.2p.40

(усно)

14


Сторінка цивілізації 2

Твір-розповідь:

«Переваги та недоліки спорту»

(контроль говоріння)




Ex.1 p.41




Розказувати розповідь

(усно)

Тема 3: Мистецтво (l'art)

15


Громадянська відповідальність

Життя митця

Ex.2 p.48

Le conditionnel

Ex.7 p.45

l'artiste,

artistique,

l'amateur d'art,

le connoisseur,

le createur,

attribue a,

le tableau

Ex.1 p.42

Ex.2 p.43

Ex.3 p.44

Ex.6 p.44

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання



Учні вміють розрізняти види мистецтва за видами, описують картини, складають розповідь про митців, використовують нову лексику, вживають граматичні вміння

Ex.9 p.46

(усно)

16


Спадщина

Ex.2 p.48

Le conditionnel

Ex.8 p.51

le patrimoine,

un patchwork,

sedentaire,

edifices,

un panorama,

le versant,

paradoxalement,

l'architecteur,

le construction

Ex.1 p.47

Ex.3 p.49

Ex.4 p.49

Ex.5 p.50

Ex.10 p.51

(письмово)

17


Імпресіонізм

Ex.2 p.48

l'expression du temps

Ex.7 p.55

la collection,

la copie,

le chef-d'oeuvre,

le critique,

le vernissage,

peindre,

l'exposition,

le courant

Ex.1 p.52

Ex.2 p.52

Ex.5 p.53

Ex.8 p.55

Ex.10 p.55

(письмово)

18


Сучасне мистецтво

Ex.2 p.48

Le Plus-que-parfait

Ex.8 p.58

abstrait,

contemporain,

realizer,

exposer,

l'atalier,

la caricature,

l'influance,

esthetique

Ex.2-3 p.56

Ex.4 p.57

Ex.1 p.56

Ex.5 p.57

Ex.11 p.58

(усно)

19


Візуальне мистецтво

Ex.2 p.48

Le conditionnel

Ex.6 p.61

la sculpture,

le calcul,

des beaux-arts,

sculpteur,

casser,

ouvres,


Ex.1 p.59

Ex.2 p.60

Ex.3 p.60

Ex.7 p.61

Ex.8 p.61

(усно)

20


Bilan 3




Ex.1 p.62




Ex.2 p.63

(письмово)

21


Сторінка цивілізації 3

Твір-розповідь:

«Мистецтво у нашому житті»

(контроль говоріння)





Ex.1 p.64




Розказувати розповідь

(усно)

Тема 4: Харчування (la nourriture)

22



Здоров'я та безпека

Французька кухня

Ex.5 p.67

Les pronoms possessifs

Ex82 p.68

la cuisine française,

les croissants,

les escargots,

les cuisses de grenouille,

exagerer,

la reputation,

un livre de cuisine

Ex.2 p.65

Ex.7 p.67

Ex.4 p.66

Ex.3 p.66

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання








Учні вміють готувати страви за рецептом, спілкуються у ресторані з офіціантом, розуміють користь здорового харчування, розказують про французьку та українську кухню, вживають нову лексику, використовують нові граматичні навички

Ex.9 p.68

(письмово)

23


Ресторан швидкої їжі

Ex.8 p.72

Le pronoms possessif

Ex.9 p.72

la restauration rapide,

les burgers,

un sandwich,

les fast-food,

le pizza,

un repas equilibre

Ex.1 p.69

Ex.4 p.70

Ex.6

p.71

Ex.3 p.70

Ex.5 p.70

(усно)

24


Рецепт страви. Здорова кухня

p.74

Il faut + infinitive

Ex.8 p.78

faire la cuisine,

savourer,

preparer les plats,

gouter,

prendre le repas,

cuisiner

Ex.1 p.76

Ex.6 p.78

Ex.3 p.77

Ex.7 p.78

Ex.4

p.78

(усно)

25



Клієнт це король


Exprimer l'interdiction

Exprimer l'obligation

Ex.5 p.82


le menu,

fruits de mer,

specialites,

entrees froides,

entrees chaudes,

les poissons,

nos specialites,

le plateau de fromage,

les desserts maison

Ex.1 p.79

Ex.3 a p.81

Ex.3 p.81

Ex.2 p.80

Ex.6 p.82

(усно)

26


Українська кухня


Il faut + infinitive

Ex.5 p.85

varenyki,

pampushki,

galushki,

salo,

farshirovannie pertsi,

farshirovannie sinenkie,

glazunia s salom,

golubtsi,

pid-shuboyu,

marinovannie ovoschi i frukti

Ex.1 p.83

Ex.4 p.84

Ex.6 p.85

Ex.3 p.84

Ex.2 p.84

27



Bilan 4

Твір-розповідь:

«Моя улюблена страва»

(контроль говоріння)




Ex.1-2 p.87




Ex.3 p.88

(усно)

Розказувати розповідь


28



Контроль аудіювання

(семестровий)









Повторити Л.О



29



Контроль читання

(семестровий)









Повторити правила читання


30



Контроль письма

(семестровий)









Повторити Г.С та Л.О


31



Контроль говоріння

(семестровий)









Повторити вивчені теми

32



Повторення

вивченої теми:

Харчування









Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок I семестр









Підбити підсумок




Перегляд
матеріалу
Отримати код

Календарно-тематичне планування

з французької мови


11 клас

11-й рік навчання, рівень стандарту


( за підручником для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко,

Французька мова (Français 11), Київ, видавництво «Генеза» 2019)


Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень


I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З





фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо



Тема 1: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi)

1


Громадянська

відповідальність

Моя сім'я

Ex.9 p.7

Subjonctif

Ex.8 p.6

accaparer,

accaparer les honneurs,

le travail l'accaparer tout entier,

accaparer la conversation,

accaparer l'assiete du beure

Ex.5 p.5

Ex.4 p.5

Ex.2 p.5

Ex.11 p.7

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання



















Учні вміють розрізняти стосунки між поколіннями, уникають конфліктів, знають про проблеми у родині, використовують нові граматичні вміння, вживають нову лексику

Ex.12 p.7

(усно)

2


Французька сім'я

Ex.9 p.7

Subjonctif

Ex.10 p.7

etre accapare par quelq'un,

discuter avec un ton aggressif,

il faut apprendrer a s'ecouter,

se croirer bien faire,

accepter une personne telle qu'elle est


Ex.1 p.4

Ex.7 p.6

Ex.2 p.5

Ex.11 p.7

Ex.13 p.7

(письмово)

3


Конфлікти поколінь

Ex.12 p.11

Subjonctif

Ex.8 p.10

Encourager ses enfants a faire .......,

s'occuper beaucoup de ses enfants,

surveiller le choix des copains de ses enfants,

fournir une protection contre l'enviroment,

interdire a ses enfants de fumer,

incicter les jeunes du travaile,

preter attention a ses enfants

Ex.2 p.8

Ex.3 p.9

Ex.4 p.9

Ex.2 p.8

Ex.11 p.11

(усно)

4


Батьки та діти

Ex.12 p.11

Subjonctif

Ex.9 p.11

pousser quelq'un faire qqlch,

defender quelq'un de faire qqlch,

consacrer du temps a quelq'un,

proteger quelq'un de faire qqlch


Ex.7 p.10

Ex.3 p.9

Ex.4 p.9

Ex.6 p.9

Ex.10 p.11

(письмово)

5


Коли кішка не вдома

Ex.10 p.15

Subjonctif

Ex.6 p.14

sortir, partir, prendre soin de,

responsabilité, assumer la responsabilité de quelqu'un

Ex.1 p.12

Ex.3 p.15

Ex.4 p.15

Ex.7 p.14

Ex.9 p.15

(письмово)

6



Малі діти малі проблеми, великі діти великі проблеми

Ex.11 p.19

Verbes de obligation

Ex.5 p.17

ne pas réaliser ses rêves,

ne pas être amis,

ne pas avoir de cours, insulter,

avoir des difficultés avec les cours, des problèmes avec le travail, les petits-enfants

Ex.1 p.16

Ex.3 p.17

Ex.7 p.18

Ex.4 p.17

Ex.10 p.15

(усно)

7


Фото-сувенір


Subjonctif

Ex.8 p.23

la photo,

la photographe, l'appareil photo,

la cadre, le génération,

la lignée familiale

Ex.3 p.20

Ex.1 p.20

Ex.6 p.21

Ex.9

p.23

Ex.11 p.23

(усно)

8


Нове покоління


Subjonctif

Ex.6 p.26

développé, actif, moderne, progressif,

intéressé,

contradictoire

Ex.1 p.24

Ex.3 p.25

Ex.5 p.24

Ex.7 p.27

Ex.8 p.27

(усно)

9



Bilan 1





Ex.1 p.29




Ex.5 p.31

(письмово)


10


Твір-розповідь:

«покоління моєї родини»

(контроль говоріння)









Розказувати розповідь


Тема 2: Україна (l'Ukraine)

11


Громадянська відповідальність

Географічне місце положення України


Future compose

Ex.12 p.35

l'Ukraine

est situé

Europe de l'Est

carré

population

Kiev

Des pays voisins

Le Pologne

La Moldavie

Le Roumanie

La Slovaquie

Le Hongrie

Le Bélarusie

La Russie

baignée par

un Mer Noire

un Mer d'Azov

des Carpates

la Hoverla

le Dnipro

le Buog

Ex.1 p.32

Ex.3 p.32

Ex.6 p.32

Ex.4 p.32

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
















Учні вміють характеризувати нашу Батьківщину, як одну із великих країн Європи, розуміють важливість досягнень України, розказують про свята, символи, систему вищої освіти в Україні, вживають нові Л.О, застосовують нові граматичні вміння






























Ex.14 p.35

(усно)

12


Державні символи України


Future compose

Ex.13 p.35

Une hymne

L'Ukraine n'est pas encore morte

le drapeau

jaune et bleu

le trident

Ex.6 p.32

Ex.10 p.34

Ex.2 p.32

Ex.7 p.34

Ex.11 p.35

(усно)

13


Україна моя Батьківщина


Le future dans le passé

Ex.8 p.38

longue histoire

l'émergence de

Tribus slaves

Ukrainiens

Cosaques

ancêtres

tyrannie

saisie

fondée

beaucoup de culture

grand pays

terre fertile

sol noir

un pays démocratique

Ex.1 p.36

Ex.2 p.36

Ex.7 p.37

Ex.3 p.37

Ex.11 p.39

(письмово)

14



Система вищої освіти в Україні


Le future dans le passé

Ex.9 p.39

l'universite,

l'academie,

les ecoles polytechniques,

les agraires,

le pedagogiue,

le juridique,

la medicale


Ex.7 p.37

Ex.6 p.37

Ex.4 p.37

Ex.10 p.39

Ex.12 p.39

(письмово)

15


Сім чудес України


Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.8 p.42

Les Carpates

Park de Sofievka

La vieille ville de Lviv

Lac de Synevyr

Un Forteresse de Khotyn

Un Tunnel d'amour

l'Île de Khortytsya

Le château de Mukacheve

Un Babiy Yar

Lavra de Pochaev

Kamianets-Podilsky forteresse

Château de Radomysl

Dniester

Château de Lutsk

Château d'Olesky

Musée Pysanka

Une Askania-Nova

Ex.1 p.40

Ex.3 p.41

Ex.7 p.42

Ex.5 p.42

Ex.11 p.45

(письмово)

16



Євро 2012 в Україні


Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.9 p.43

Le championnat d'Europe de Nations de Football,

se retrecit,

les infrastructures



Ex.7 p.42

Ex.4 p.41

Ex.2 p.41

Ex.6 p.42

Ex.12 p.45

(письмово)

17


Політичні стосунки Франції та України


Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.13 p.49

partager,

voir de noir,

mauvaise impression,

detendrer,

sentir l'aise


Ex.1 p.46

Ex.6 p.47

Ex.8 p.48

Ex.14 p.49

Ex.11 p.49

(усно)

18



Різдво в Україні

Ex.6 p.51

Le future dans le passé avec les verbes irreguliares

Ex.11 p.52

Le did,

La koutia,

Le vertepe,

Les koliatkys

Ex.1 p.50

Ex.7 p.51

Ex.8 p.51

Ex.5 p.41

Ex.9 p.52

(усно)

19


Bilan 2




Ex.1 p.53




Ex.3 p.54

(письмово)

20


Твір-розповідь:

«Україна як велика європейська країна»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

(усно)

Тема 3: Людина та довкілля (l'homme et l'environnement)

21


Екологічна безпека тт. сталий розвиток

Бути еко-активістом


L'imparfait et le plus-que-parfait

Ex.9 p.59

l'aluminium

le bois

le caoutchouc

le carton

le déchet, le déchet vert

le liège

le métal

le papier

le plastique

le textile

le verre

Ex.1 p.56

Ex.6 p.57

Ex.5 p.57

Ex.4 p.57

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури.

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання



















Учні вміють захистити довкілля, розуміють потрібність у сортуванні відходів, оберігають довкілля, використовують нові лексичні засоби, застосовують нові граматичні вмінння

Ex.13 p.60

(усно)

22


Бути в гармонії з природою


La concordance des temps

Ex.8 p.65

l'aérosol (m.)

le bocal

la boîte

la boîte de conserve

la bouteille

la brique (de lait, de jus)

la canette

la capsule de café

l'emballage (m.)

le flacon

le gobelet

le paquet

la pile

le pot

le prospectus

le sac

le sachet

Ex.1 p.61

Ex.2 p.63

Ex.5 p.64

Ex.7 p.65

Ex.11 p.66

(письмово)

23


Еко-будики для прожиття


La concordance des temps

Ex.9 p.65

abandonner (ne pas)

le bac à compost

broyer

brûler

chauffer

le circuit

collecter/le point de collecte

compacter

compresser

le conteneur

couler

sc debarrasser

la déchetterie

fondre

jeter (ne pas)

Ex.3 p.63

Ex.2 p.63

Ex.10 p.66

Ex.7 p.65

Ex.12 p.66

(усно)

24


Боротьба проти забруднення довкілля

Ex.4 p.69

l'expression de cause

Ex.7 p.70

presser

le processus

le ramassage

ramasser

ramollir

récupérer

recycler

réutiliser

séparer

transformer

le tri (sélectif)

trier

Ex.1 p.67

Ex.2 p.67

Ex.3 p.68

Ex.8 p.71

Ex.11 p.71

(усно)

25


Як боротися із забрудненням довкілля?


Les adverbs

Ex.8 p.74

défendre

développement durable s’engager

être sensibilisé(e) à

s’investir

lutter contre

militant(e)

militer

préserver

la ressource

Ex.1 p.72

Ex.2 p.73

Ex.3 p.73

Ex.7 p.74

Ex.12 p.75

(усно)

26


Bilan 3




Ex.1 p.76




Ex.6 p.77

(письмово)

27


Твір-розповідь:

«Мій план по збереженню довкілля»

(контроль говоріння)








Розповідати розповідь

28



Контроль аудіювання

(семестровий)









Повторити Л.О

29



Контроль читання

(семестровий)









Повторити правила читання

30



Контроль письма

(семестровий)









Повторити Г.С та Л.О

31



Контроль говоріння

(семестровий)









Повторити вивчені теми

32



Повторення вивченої теми:

Людина та довкілля









Повторити вивчений матеріал

33



Підсумок за I семестр









Підбити підсумок




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.