"Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними"

Опис документу:
Дана презентація допоможе вчителеві провести урок математики у 4 класі в цікавій формі. Складена презентація відповідно до чинної " Навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 1 - 4 класи. Математика" та підручника " Математика. 4 клас" М.В. Богдановича, Г.П. Лишенка. ( 2015 р.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Математика 4 клас Урок 48 Автор презентації: Керімова Лариса Вікторівна
Слайд № 1

Математика 4 клас Урок 48 Автор презентації: Керімова Лариса Вікторівна

Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок. Будем добре працювати, Хороші результати будемо мати.
Слайд № 2

Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок. Будем добре працювати, Хороші результати будемо мати.

Перевірка домашнього завдання Задача № 437 180 : 3 = 60 (л) – бензину для автомобіля; 9 ∙ 3 = 27 (л) – бензину для мотоциклів; 60 + 27 = 87 (л) – б...
Слайд № 3

Перевірка домашнього завдання Задача № 437 180 : 3 = 60 (л) – бензину для автомобіля; 9 ∙ 3 = 27 (л) – бензину для мотоциклів; 60 + 27 = 87 (л) – бензину використали; 180 – 87 = 93(л) Відповідь: 93 л бензину залишилося.

Приклади № 438
Слайд № 4

Приклади № 438

Повторення 15 т 580 кг + 38 т 560 кг 50 км – 28 км 800 м 7 ц 2 кг – 49 кг
Слайд № 5

Повторення 15 т 580 кг + 38 т 560 кг 50 км – 28 км 800 м 7 ц 2 кг – 49 кг

Каліграфічна хвилинка Випишіть числа, що закінчуються нулем 403, 90, 100, 815, 1000, 170, 15, 40, 99, 1300, 151, 250, 1009, 950, 1200
Слайд № 6

Каліграфічна хвилинка Випишіть числа, що закінчуються нулем 403, 90, 100, 815, 1000, 170, 15, 40, 99, 1300, 151, 250, 1009, 950, 1200

Тема уроку Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними
Слайд № 7

Тема уроку Круглі числа. Периметр прямокутної ділянки. Задачі з буквеними даними

37 = 30 + 7 37 = 40 – 3 152 = 150 + 2 152 = 160 – 8
Слайд № 8

37 = 30 + 7 37 = 40 – 3 152 = 150 + 2 152 = 160 – 8

76 = + 76 = – 379 = + 379 = – 70 80 6 4 370 380 9 1
Слайд № 9

76 = + 76 = – 379 = + 379 = – 70 80 6 4 370 380 9 1

350 800 1 150 27 350 800 28 150 + +
Слайд № 10

350 800 1 150 27 350 800 28 150 + +

Самостійна робота 1 варіант 3500+ 4100 14000 + 3200 7100 + 15 000 4000 – 10 2 варіант 3300 + 1200 6500 + 101000 32000 + 3020 4950 – 70
Слайд № 11

Самостійна робота 1 варіант 3500+ 4100 14000 + 3200 7100 + 15 000 4000 – 10 2 варіант 3300 + 1200 6500 + 101000 32000 + 3020 4950 – 70

Самоперевірка 1 варіант 4 600 17 200 22 100 3 090 2 варіант 4 500 107 500 35 020 4 880
Слайд № 12

Самоперевірка 1 варіант 4 600 17 200 22 100 3 090 2 варіант 4 500 107 500 35 020 4 880

№ 442
Слайд № 13

№ 442

Фізкультхвилинка Хто вже, хто вже так стомивсь Що ліворуч нахилився? Треба дружно всім вам встати Фізкультпаузу почати.
Слайд № 14

Фізкультхвилинка Хто вже, хто вже так стомивсь Що ліворуч нахилився? Треба дружно всім вам встати Фізкультпаузу почати.

Робота над задачами № 443 Р = а ∙ 4 Р = (а + b) ∙ 2
Слайд № 15

Робота над задачами № 443 Р = а ∙ 4 Р = (а + b) ∙ 2

Слайд № 16

Задача № 444 І д.–13 750м ІІ д.–13 750м ІІІ д.- ?, на 11 800м < ? ?
Слайд № 17

Задача № 444 І д.–13 750м ІІ д.–13 750м ІІІ д.- ?, на 11 800м < ? ?

Домашнє завдання С. 72, № 445(1),447
Слайд № 18

Домашнє завдання С. 72, № 445(1),447

Рефлексія “ Смайлик засвоєння” все зрозуміло майже все зрозуміло зрозуміло наполовину дещо зрозуміло нічого не зрозуміло
Слайд № 19

Рефлексія “ Смайлик засвоєння” все зрозуміло майже все зрозуміло зрозуміло наполовину дещо зрозуміло нічого не зрозуміло

В презентації використано Інтернет-ресурси
Слайд № 20

В презентації використано Інтернет-ресурси

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.