Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і придумане за аналогією зі словом «кросворд». Цей вид головоломку винайшли не зовсім давно, близько п’ятнадцяти років тому.
Кроссенс – це асоціативний ланцюжок з дев’яти картинок. Зображення розташовують так, щоб кожна картинка мала логічний зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднувала за змістом декілька.
2 | 3 | |
4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 |
Завдання того, хто розгадує кроссенс –це знайти асоціативний зв'язок між сусідніми картинками. Цей сучасний методичний прийом виконує такі функції :
Інформативна;
Мотиваційна;
Дослідницька;
Пізнавально – пошукова;
Виховна;
Соціальна;
Розвиваюча.
Кроссенс я використовую і на уроках української мови, і на уроках української літератури. Пропоную зразок кроссенсу до повісті Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»