Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Країна ЗСЖ: подорож третя Місто " Спортики"

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XJ976220
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №XJ976220
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховна година

Тема: «Країна ЗСЖ: подорож третя – «спортики».

Мета: розширити знання учнів про основні види спорту; розвивати навички фізичного тренінгу, зацікавити школярів доцільною спортивною активністю; виховувати повагу до спорту як складової здорового життя.

Обладнання: аркуші паперу, кольорові олівці, спортивний інвентар.

Хід роботи

І. Мотиваційно-підготовчий етап.

1.1. Слово вчителя (про місто «Фізична культура» та його мешканців спортиків). Дітям пропонують намалювати спортика.

1.2. Загадки про спорт.

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт -

Об’єднало слово… спорт.

Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід… хокей.

Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

Два кольца, площадка, мяч.

На очередной свой матч

Собрались из разных школ

Мы, сразиться в... баскетбол.

Корт, сетка, мячик и ракетки.

Подачу шлёт ударом метким

Соперник. Я отбить надеюсь.

Спорт этот называют... теннис.

ІІ. Основний зміст роботи.

2.1. Розгляд сучасних видів спорту.

Класифікація видів спорту

Поділ видів спорту здійснюється за ознаками, які є загальними для всіх дисциплін: індивідуальні – види спорту, в яких змагається один учасник (гольф, теніс, більярд, шахи, крокет і т. д.);

циклічні – переміщення тіла в просторі з допомогою циклічно повторюваних рухів (біатлон, плавання, біг на ковзанах, веслування на байдарках, лижні гонки, ряд видів легкої атлетики та інше);

командні (ігрові) – у змаганнях бере участь колектив гравців, який, як правило, змагається з аналогічним колективом суперників (футбол, хокей, гандбол, баскетбол, перетягування канату тощо);

силові – учасники змагаються у вправах зі спеціальними важкими снарядами (важка атлетика, гирьовий спорт, бодібілдинг, пауерліфтинг);

спортивні єдиноборства – спортсмен перемагає іншого в результаті силового впливу в рамках певних умов (бокс, самбо, айкідо, кік-боксинг, боротьба на поясах, рукопашний бій та інше);

складнокоординаційні – вимагають від учасників спеціальних умінь і навичок, пов'язаних з володінням своїм тілом і координацією рухів (паркур, стрибки у воду, гірські лижі, спортивна акробатика, художня гімнастика та інше);

технічні – змагання, пов'язані з використанням технічних досягнень суспільства (бобслей, стрільба, спідвей, картинг, мотобол, ралі тощо);

прикладні – учасники змагань демонструють навички військового або господарського плану (спортивна риболовля, кінний спорт, вітрильний спорт, спортивне орієнтування, кастинг); екстремальні – змагання пов'язані з великим ризиком для життя учасників (альпінізм, дайвінг, спелеологія, спортивний туризм, зимове плавання та інше).

2.2. Гра «Покажи спортсмена».

Учень отримує картку з назвою виду спорту, показує дітям рухами (у стилі гри «Крокодил») завдання, учні відгадують.

2.3. Перевірка фізичної форми.

Першокласники проходять тест Руф’є, оцінюючи власний стан.

Вимірюють пульс протягом 15 сек (1 раз). Потім дитина виконує тридцять присідань за 45 секунд. За перші 15 сек знову підраховується пульс, потім – хвилинний відпочинок (2 раз). В останні 15 сек цієї хвилини знову підраховується пульс (3 разів). Потім залишається тільки обробити результати, підставивши їх у формулу Руф'є. Формула Руф'є: (4х (1 раз + 2 раз + 3 раз) - 200): 10. Тобто, кількість ударів серця складають (середина формули), множачи на 4, віднімаючи 200 і отриманий результат ділять на 10. Якщо отриманий результат буде менше нуля - серце атлетичне, добре треноване. Якщо результат коливається в межах від 0,1 до 5, то результат «відмінно». Від 5,1 до 10 - результат хороший,. Якщо результат більше 10,1, але менше 15 - то серце працює на «задовільно». Якщо результат більше 15 - серйозна серцева недостатність.

ІІІ. Підсумковий етап.

3.1. «Мікрофон відкритих думок»: доповніть речення «Спорт для людини…»

3.2. Складання тематичного орігамі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розширити знання учнів про основні види спорту; розвивати навички фізичного тренінгу, зацікавити школярів доцільною спортивною активністю; виховувати повагу до спорту як складової здорового життя.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    110
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    XJ976220
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XJ976220
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №XJ976220
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти