і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Країна ЗСЖ: подорож друга Місто " Фізкультура"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Виховна година

Тема: «Країна ЗСЖ: подорож друга – місто «Фізична культура».

Мета: продовжити знайомство з ЗСЖ, поглибити знання про фізичні вправи, спорт, їх роль у житті дитини; розвивати навички доцільної фізичної активності; виховувати прагнення бути активним і фізично здоровим, свідомо ставитися до свого здоров’я.

Обладнання: м’яч, скакалка, ракетка з воланчиком.

Хід роботи

  1. Мотиваційно-підготовчий етап.

    1. Розповідь учителя про місто «Фізична культура».

Опитування учнів «Що таке фізкультура?».

Фізична культура – це об'єднання різних заходів, спрямованих на досягнення людиною фізичного здоров’я або результатів у спортивному житті.

    1. Вікторина «У світі спорту».

1. Скільки гравців у футбольній команді? (11)

2. Як часто проводять Олімпійські Ігри? (Один раз на 4 роки)

3. Під час якої гри вболівальники кричать «Оле -оле -оле»? (Футбол)

4. Під час якої гри вболівальники кричать «Шайбу-шайбу»? (Хокей)

4. У якому виді спорту вдягають рукавиці? (Бокс)

5. Назвіть зимові види спорту (лижні гонки ,біатлон, хокей, бобслей, фігурне катання).

6. Назвіть літні види спорту (плавання, гімнастика, велогонки, футбол, баскетбол, пляжний волейбол).

7. Назвіть ігри, в яких грають у м’яч (водне поло, мотобол, волейбол, баскетбол, футбол, хокей на траві, теніс, гольф).

8. Що захищає воротар? (Ворота)

9. Хто такий Віталій Кличко? (Олімпійський чемпіон з боксу)

10. Хто такий Андрій Шевченко? (Видатний футболіст сучасності)

11. Певне місце, з якого починається змагання, - це ... (Старт)

12. Попадання м'яча у ворота - це ... (Гол).

  1. Основний зміст роботи.

2.1. «Випробування» для гостей міста.

Учні мають пострибати на скакалці, потрапити м’ячем у «сітку», набити 10 разів воланчик.

2.2. «Асоціативний кущ».

На дошці діти вписують асоціації до слова «Спорт».

2.3. Гра «Продовжи речення».

Рухайся більше – проживеш… (довше).

Щоб зберегти бадьорість душі, потрібно підтримувати бадьорість… (тіла).

Дай роботу тілу – відпочине… (голова).

Здоров'я — краще… (багатства).

  1. Підсумки.

Діти малюють герб міста «Фізична культура».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Продовжити знайомство з ЗСЖ, поглибити знання про фізичні вправи, спорт, їх роль у житті дитини; розвивати навички доцільної фізичної активності; виховувати прагнення бути активним і фізично здоровим, свідомо ставитися до свого здоров’я.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    99
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    YB898455
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання