і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Краєзнавчий квест "Знай і люби свій рідний край"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XJ502159
За публікацію цієї методичної розробки Натха Світлана Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №XJ502159
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Комунальний заклад освіти

«Кислянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»

вул. Миру,1, с.Кислянка, Синельниківський район, Дніпропетровська область, 52512

E – mail: kysljanka1@gmail.com Код ЄДРПОУ 26460526

Підготувала: Натха С.М.

вчитель географії, вища категорія

с.Кислянка

2017 р.

Мета: поглибити і закріпити знання з географії та історії рідного краю, розвивати пізнавальний інтерес і стимулювати учнів до вивчення краєзнавчого матеріалу; ознайомити учнів із топонімами рідного краю та їх походженням; формувати навички розпізнавати топоніми та наводити приклади; розвивати інтерес до пошукової діяльності, виховувати любов до своєї малої Батьківщини; формувати навички ефективної колективної взаємодії, ініціативність, креативність.

Обладнання: картки з завданнями, мультимедійний проектор для демонстрації презентації з фото-запитаннями, фізичними картами нашого краю. Учні забезпечені необхідним навчальним приладдям (аркуші паперу, маркери, лінійки.) Меблі розставлені для роботи двох команд по 6 учнів.

Квестери: учні 6-7 класів.

Координатор квесту – вчитель географії.

Хід гри

Організаційний момент .

Оголошення теми гри та хід її проведення. Вибір журі та капітанів команд.

Вступне слово ведучого

Синельниківщина - чудовий, багатий, мальовничий край. Тут жили наші прадіди, діди, тут живуть наші батьки. І де б ми не були, скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємось аж до сліз, зачувши рідне слово. Ми з вами щасливі люди, адже живемо в чудовому куточку нашої України – Синельниківщині. Ця давня земля споконвіку славилася плодоносними садами, родючими чорноземами та волелюбними людьми, що боронили свою землю від ворогів, примножували її багатства щоденною працею.

Любов до Батьківщини, до рідного краю – це найсвітліші і найвищі почуття. Коли така любов є в серці, тоді людина добра, щира, відважна. Ви, діти, маєте у своєму серці це високе почуття любові, а тому зможете зробити все для того, щоб наш край ставав квітучим, сильним і багатим. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати, вміти, бо ж вам будувати майбутнє нашого краю. Тож старайтесь вчитися так, щоб вами пишалася Синельниківщина.

Ми вирушаємо в захоплюючу мандрівку по рідному краю.

1.Перша зупинка : Анаграмна ( за 3 хв. учні повинні скласти слово, пвязане з географією чм історією рідного краю, з запропонованої комбінації літер, кожне відгадане слово-1 бал).

СЛЯКАНКИ – Кисянка, НЬЕВІЛ- Вільне, ОЕВКНИЛЬНЕИС – Синельникове, ВЕШЕРОХО – Хорошеве, АРКАТАТ –Татарка, ВИКАОЛ- ковила, ОРДІПН – Дніпро, КРАУНАЇ – Україна, ОРЧНЗОЕМ – чорнозем, РЄР’КА – кар’єр, ТНІАРГ – граніт, ТЕСП – степ.

2.Друга зупинка : Назви вулиць нашого краю ( за 3 хв. учні повинні з переліку назв вулиці Кислянської та Вільненської с\рад, , кожна відгадана назва-1 бал)

Леніна, Коломийська, Стадіонна, Вишнева, Куйбишева, Некрасова, Миру, Шевченко, Центральна, Каштанова , Комсомольська, Степова, Резніченко, Набережна, Яворницького, Щабельського, Калініна, Виконкомівська, Чехова, Крилова, Первомайська, Жовтня, Вишнева, Калинова, Затишна, Весняна, Кленова.

3.Третя зупинка : Фотографічна ( командам пропонують переглянути фото видатних історичних об`єктів рідного краю назвати та пояснити їх походження . Чим більше правильних відповідей, Правильна відповідь-1 бал.)

4.Четверта зупинка Первоцвіти нашого краю. ( командам пропонують переглянути фото первоцвітів рідного краю назвати їх . Чим більше правильних відповідей, Правильна відповідь-1 бал.)

5.Пята зупинка: Історичне дослідження (командам дано випереджальне завдання додому)

1.Дослідити назву походження річки Татарки – 6 клас

2.Дослідити події 1941-43 рр. у Надеждівському кар’єрі. – 7 клас

по черзі дають відповіді. Кожна правильна відповідь-5 балів)

6.Шоста зупинка: Географічна (вчитель протягом 30 секунд показує на фото географічних об’єктів рідного краю (балки, яри, ставок і т.д. ), члени команд по черзі повинні їх назвати. (Хто встигає більше назвати об’єктів, той і переміг).

Або

Зупинка Картографічна скласти пазли з топографічних карт сіл рідного краю, по 2 карти кожній команді. (Хто швидше встигає скласти карти, той і переміг). Правильна відповідь-1 бал.)

7. Сьома зупинка “Екологічна розминка”

Відгадати загадки про тваринний світ нашого краю

1.Хто подорожує по повітрю на нитці?

(Павук).

2.У косого немає барлогу

Не потрібна йому нора

Від ворогів рятують ноги

А від голоду – кора.

(Заєць).

3.Яку птицю називають “білобока”?

(Сорока).

4.Пташенята, якої птахи не знають своєї матері?

(Зозулі).

5.Він ікластий і сердитий,

Дуже любить землю рити

Жолуді весь час шукає

Й малюків смугастих має

(дикий кабан).

6.Скаче звірятко:

Чи не рот, а пастка.

Потраплять в пастку

І комар, і мушка.

(Жаба).

7.Відкриваються щоночі

Величезні її очі

Землю темрява вкрива

Полювать летить…

(Сова).

8.Тоненьке, вузеньке, по землі вється

Як батіг, та зовсім не бється

Людей боїться, молоко вживає

В ставку їх багато, це кожен знає

(Вуж).

9.Вдень я сплю, а прийде ніч

Отоді вже – інша річ!

Я виходжу полювати -

Стережись мишва хвостата!

Не злічу вже скільки штук

За життя я зїв гадюк.

Я колючий мов будяк,

А зовуть мене…..

(Їжак)

10.Ця мала сліпа тваринка

Має чорну-чорну спинку

Під землею риє хід

День і ніч трудяга -….

(кріт)

11.І не змій, і не звір,

І не жаба, й не птах

Виповзає із нір –

Нагла смерть для комах.

(ящірка)

8.Восьма зупинка Демографічне дослідження. (командам дано випереджальне завдання додому)

1.Дослідити населення Кислянської с\ради ( к-сть, віковий склад, статевий склад, національності за 2015р та 2016 р. у порівнянні) – 7 клас

2.Дослідити населення Вільненської с\ради ( к-сть, віковий склад, статевий склад, національності за 2015р та 2016 р. у порівнянні) – 6 клас

по черзі дають відповіді. Кожна правильна відповідь-5 балів)

9. Девята зупинка «Шукаємо скарб» (командам дано завдання за допомогою компаса за вказаним азимутом знайти скарб)

Нагородження

За активну участь в краєзнавчому квесті «Знай і люби свій рідний край» нагороджуються команди …

Заключне слово ведучого: Дякую командам за активність і знання про рідний край. Проведена подорож довела наскільки ми досконало знаємо свою малу Батьківщину. А відомо, щоб по справжньому любити рідний край, його треба добре знати, оскільки знання своєї історії не просто підносять і звеличують людину, а й служать своєрідним містком між минулим, нинішнім і прийдешнім поколінням.

Команда учнів 6 класу.

Від пункту А (клас де Ви зараз знаходитесь) до пункту Б пройдіть_________м. за азимутом ____________.

Від пункту Б до пункту В пройдіть відстань____________м. за азимутом ___________.

Від пункту В знову пройдіть ____________м. за азимутом _____________.

Шукайте Ви біля скарбу!!!!!!

Команда учнів 7 класу.

Від пункту А (клас де Ви зараз знаходитесь) до пункту Б пройдіть_________м. за азимутом ____________.

Від пункту Б до пункту В пройдіть відстань____________м. за азимутом ___________.

Від пункту В знову пройдіть ____________м. за азимутом _____________.

Шукайте Ви біля скарбу!!!!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета квесту:поглибити і закріпити знання з географії та історії рідного краю, розвивати пізнавальний інтерес і стимулювати учнів до вивчення краєзнавчого матеріалу; ознайомити учнів із топонімами рідного краю та їх походженням; формувати навички розпізнавати топоніми та наводити приклади; розвивати інтерес до пошукової діяльності, виховувати любов до своєї малої Батьківщини; формувати навички ефективної колективної взаємодії, ініціативність, креативність.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Географія
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7467
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    XJ502159
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти