Козацьке виховання дошкільників в освітньому процесі дошкільного закладу за програмою «Я у Світі».

Я і Україна

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

30.07.2020

298

11

0

Опис документу:
Головна мета козацького виховання дошкільників - формування волелюбної і незалежної творчої особистості козака-лицаря, мужнього громадянина, захисника рідної землі з яскраво вираженою українською національною свідомістю і самосвідомістю, світоглядом і духовністю.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Козацьке виховання дошкільників

в освітньому процесі дошкільного закладу

Головна мета козацького виховання дошкільників - формування волелюбної і незалежної творчої особистості козака-лицаря, мужнього громадянина, захисника рідної землі з яскраво вираженою українською національною свідомістю і самосвідомістю, світоглядом і духовністю.

Базова програма «Я у Світі», за якою працює наш ДЗ, розподіляючи програмні завдання по сферам життєдіяльності «Природа», «Культура», «Люди», «Я сам» та по лініям розвитку (фізичний, емоційно-ціннісний, соціально-моральний, мовленнєвий, пізнавальний, художньо-естетичний, креативний), спрямовує діяльність педагогів на використання національного надбання: предметів народного вжитку та побуту, іграшок, одягу, національної символіки, художніх творів, залучення до національних традицій, звичаїв, культури; а також наголошує на першочерговій цінності виховання національної самоідентифікації та самосвідомості.

Провідні завдання:

  • Виховувати у дошкільників національну свідомість і самосвідомість, український характер і світогляд.

  • Формувати національну і загальнолюдську духовність.

  • Розвивати фізично загартованих і мужніх захисників рідного народу.

  • Виховувати інтерес та повагу до культурних надбань, історії, традицій українського народу.

Основні завдання по освітнім лініям розвитку

Фізичний розвиток:

  • виховувати фізично загартованих, дужих тілом і духом синів і дочок України;

Соціально-моральний розвиток:

  • формувати український козацький характер, високі лицарські якості, шляхетність, моральні чесноти, почуття милосердя;

  • виховувати силу волі і силу духу, мужність, уміння перемагати в життєвих обставинах.

Емоційно-ціннісний:

  • плекати віру, надію, любов, готовність творити добро і красоту в собі і в довкіллі;

  • формувати здатність до альтруїзму, гармонійного поєднання особистих, індивідуальних і загальнонаціональних, державних потреб та інтересів, відчувати себе невід’ємною складовою частиною української нації, держави.

Пізнавальний:

  • дати знання про рідний край та Україну;

  • знайомити з символами України, національними народними традиціями, звичаями та обрядами;

  • виховувати український світогляд, історичну пам’ять і національну свідомість.

Мовленнєвий:

  • виховувати любов до української мови;

  • ознайомлювати з багатством словникового складу української мови.

Художньо-естетичний:

  • ознайомлювати з найкращими зразками українського мистецтва;

  • формувати та розвивати вміння, пов’язані з художнім відображенням предметів, явищ у різних видах образотворчої, музичної, танцювальної, літературної, театральної діяльності.

Креативний:

  • залучати дошкільнят до активної національної творчості, участі в розвитку рідної культури, духовності в межах віку.

Джерело:

  1. https://psipedpck.bpc.ks.ua/2016/06/sutnist-i-osoblyvist-kozatskoyi-pedagogiky/

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.