Котрольна робота на тему "Від романтизму до реалізму"

Опис документу:
Мета: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість; прагнення самовдосконалення; виховувати самостійність.Завдання контрольної роботи різнорівневі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Варіант І

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Тему призначення мистецтва О. С. Пушкін розкриває у творі:

а) «Євгені йОнєгін»;б) «Я пам'ятник собі поставив незотлінний...»;в) «Я пам'ятаю мить чудову...»;г) «Я вас кохав...».

2. У творі «ЄвгенійОнєгін» О. С. Пушкін використав композицію:

а) дзеркальну; б) кільцеву;в) роману в романі; г) зворотну.

3. Онєгін не відмовився від дуелі з Ленським, тому що:

а) хотів похизуватися своєю вправністю;б) не боявся загинути;

в) злякався пересудів, пліток;г) зненавидівЛенського.

4. Чий це портрет?

Слухняна завжди,непримхлива,

Весела завжди, як весна,

Як снипоетові, правдива,

Як поцілунок, чарівна;

Блакитні очі, чистий голос,

Неначе льон, білявий волос...

а) Тетяни;б) Ольги;в) Анни Керн;г) матері Тетяни й Ольги.

5. У ліриці Лермонтова найпомітнішим є мотив:

а) історичний; б) фантастично-романтичний;в) фольклорний;

г) світовоїскорботи.

6. По-справжньомуПечорінкохавлише:

а) Віру; б) Мері;в) Белу; г) Ундіну.

Достатнійрівень (по 1,5 б.)

7. Порівняйте образи Євгенія Онєгіна та Володимира Ленського

8. Виконайте ідейно-тематичний аналіз будь-якої поезії М.Лермонтова

Високийрівень (3 бали)

9. Виконайтеоднеіззавдань (за вибором):

а) напишітьесенаосновівраженьвідлірики О. С. Пушкіна;

б) Висловіть свою думку проте,у чому полягає трагедія головного героя роману «Герой нашого часу»

в) Напишітьесе на основівраженьвідлірики М. Лермонтова;

г) Доведіть, що роман О.Пушкіна «Євгеній Онєгін» є «енциклопедією російського життя»

Варіант ІІ

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал)

1. Строфа, яку винайшов О. С. Пушкін, називається:

а) гомерівською;б) байронівською; в) онєгінською; г) спенсеровою.

2. ЄвгенійОнєгінопинивсявселі, тому що:

а) отримавйого у спадщину;б) хотівсаме там захистити свою честь на дуелі;в) йоговмовивприїхатитудиЛенський;

г) прагнувпознайомитися з ТетяноюЛаріною.

3. ТетянавідмовилаОнєгіну (хочамала до нього почуття) тому, що:

а) не вірилайому; б) палкокохаласвогочоловіка-генерала;

в) булавідданоюобов'язкудружини;г) бояласяскомпрометуватидітей.

4. Чий це портрет?

Печальна, дика, мовчазлива,

Неначесарнаполохлива,

Вона росла в сім'їсвоїй,

Немовбизовсім у чужій.

Вона горнутися не вміла,

Як іншідіти, до батьків.

а) Тетяни; б) Ольги; в) Анни Керн; г) матеріТетяни й Ольги.

5. Чому Печорін з роману М.Лермонтова «Герой нашого часу» постійно втручався в життя інших людей, часто завдаючи їм шкоди:

а) через свою товариську вдачу; б) через нудьгування; в) бо був дуже цікавим до всього; г) бо був турботливим, але безталанним.

6. Печорінутрутився в життяконтрабандистів тому, що:

а) цебулойогопрофесійнимобов'язком;

б) вінбувпалкимприхильникомзаконності;

в) з нудьги та цікавості;г) цезагрожуваложиттюмісцевихмешканців.

Достатнійрівень (3 по 1,5 б.)

7. Порівняйте образи Євгенія Онєгіна та Григорія Печоріна

8. Виконайте ідейно-тематичний аналіз будь-якої поезії О. Пушкіна

Високийрівень (3 бали)Виконайтеоднеіззавдань (за вибором):

а) напишітьесе на основівраженьвідлірики О. С. Пушкіна (Лермонтова);

б) Висловіть свою думку проте,у чому полягає трагедія головного героя роману «Герой нашого часу»

г) Доведіть, що роман О.Пушкіна «Євгеній Онєгін» є «енциклопедією російського життя»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн