Коспект заняття школи журналістики "Мультимедійні системи" для учнів 6-8 класів.

Опис документу:
Коспект заняття школи журналістики "Мультимедійні системи" для учнів 6-8 класів. Мета: -формувати знання про мультимедійні системи , загальнокультурні навички роботи з інформацією , розширення знань гуртківців про професію журналіста ; - розвивати та систематизувати уявлення вихованців про мультимедійні технології та мультимедійні продукти , логічне мислення , увагу пам'ять, дикцію; - розвивати журналістське мислення; - виховувати пізнавальний інтерес, етичні норми ,повагу до професії .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема заняття: «Мультимедійні системи»

Мета:

-формувати знання про мультимедійні системи , загальнокультурні навички роботи з інформацією , розширення знань гуртківців про професію журналіста ;

- розвивати та систематизувати уявлення вихованців про мультимедійні технології та мультимедійні продукти , логічне мислення , увагу пам'ять, дикцію;

- розвивати журналістське мислення;

- виховувати пізнавальний інтерес, етичні норми ,повагу до професії журналіста.

Тип: Набуття нових знань, умінь, навичок.

Форма: Групова.

Вид: Лекція.

Обладнання: Роздатковий матеріал, ксерокопії видів мультимедійної техніки, магнітномаркерна дошка з кросвордом, девіз заняття, таблиці з поняттями.

Хід заняття.

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Техніка безпеки на занятті .

3. Вільний мікрофон (очікування)

Чи цікава для вас професія журналіста?

Що ви очікуєте від сьогоднішнього заняття?

4. Розвиток дикції. Промовляння скоромовки під час руху.

ІІ. Актуалізація опорних знань вихованців.

Девіз заняття:

« Мистецтво вести бесіду- напевно , найскладніше. Тому що вчитися цьому доводиться все життя».

Сократ

1. Вступна бесіда.

Я думаю, ви не випадково обрали саме наш гурток журналістики. Адже професія журналіста дуже цікава, креативна, завжди актуальна. Можливо, в майбутньому саме вона буде вашою професією. Ми вже дещо знаємо про професію журналіста, давайте пригадаємо вивчену нами теорію.

2. Повторення раніше вивченої теми «Професія журналіста» та обговорення за питаннями:

1.Дайте визначення поняття «журналіст»

  1. Які привабливі сторони журналістики?

  2. А які труднощі цієї спеціальності?

  3. Які існують вимоги до журналіста?

  4. Назвіть завдання, які стоять перед журналістом.

  5. Назвіть, будь ласка, види журналістики

  6. Які тематичні спеціалізації журналістики?

  7. Які типи журналістики вам відомі?

Розгадування кросворду

  1. Як називається цікавий , незвичайний вступ. Лідер- абзац, що вводить читатча в тему.

  2. Широке розяснення факту.

  3. Вид преси. Вона буває щоденна , щотижнева, щомісячна.

  4. Невелика розповідь журналіста про один факт, схоплений , як кажуть

« на льоту».

  1. Журналіст, який пише або робить репортажі в ЗМІ.

  2. Складання сторінок газети з набраних рядків , заголовків, ілюстрацій відповідно з розміткою.

  3. Аналітичний жанр . Він буває проблемним , науково- популярним.

  4. Послідовність і зв’язок опису подій.

л

і

д

к

о

м

е

н

т

а

р

з

а

м

і

т

к

а

г

а

з

е

т

а

р

е

п

о

р

т

е

р

в

е

р

с

т

ка

с

ю

ж

е

т

ІІІ. Основний зміст заняття

  1. Повідомлення теми і мети заняття.

Сьогодні ми з вами познайомимося з мультимуійними системами та систематизуємо уявлення про мультимедійні технології та мультимедійні продукти.

Мультиме́діа (лат. Multum + Medium) — комбінування різних форм представлення інформації на одному носієві, наприклад текстової, звукової і графічної, або, останнім часом все частіше — анімації і відео. Характерна, якщо не визначальна, особливість мультимедійних веб-вузлів і компакт-дисків — гіперпосилання. Поняття, що означає сполучення звукових, текстових і цифрових сигналів, а також нерухомих і рухомих образів. Так, мультимедійна база даних буде вміщувати текстову і образну інформацію, відеокліпи і таблиці, і все це має однаково легкий доступ. Мультимедійна телекомунікаційна послуга дозволяє користувачеві посилати і одержувати будь-яку форму інформації, взаємозамінну за бажанням.

Мультимедіа може бути представлена у вигляді основних складових:

Мультимедіа може бути грубо класифікована як лінійна й нелінійна. Аналогом лінійного способу подання може бути кіно. Людина, що переглядає даний документ жодним чином не може вплинути на його зміст. Нелінійний спосіб подання інформації дозволяє людині брати участь у поданні інформації, взаємодіючи якимось чином зі засобом відображення мультимедійних даних. Участь людини в даному процесі також називається «інтерактивністю». Такий спосіб взаємодії людини й комп'ютера найбільш повно представлений у категоріях комп'ютерних ігор. Також, нелінійний спосіб подання даних називається «гіпермедіа».

Як приклад лінійного і нелінійного способу подання інформації, можна розглядати таку ситуацію, як проведення презентації. Якщо презентація була записана на плівку й показується аудиторії, то цей спосіб повідомлення інформації може бути названий лінійним, тому що глядачі не мають можливості впливати на доповідача. У випадку ж живої презентації, аудиторія має можливість задавати доповідачеві питання і взаємодіяти з ним в інший спосіб, що дозволяє доповідачеві відходити від теми презентації, наприклад пояснюючи деякі терміни або більш докладно висвітлюючи спірні частини доповіді. Таким чином, жива презентація може бути представлена, як нелінійний(інтерактивний) спосіб подачі інформації…

Мультимедійна техніка. ( Повідомлення вихованців) ( Зразки техніки на дошці у вигляді ксерокопій)

Мультимедійний проектор

Мультимедійний екран

Показ 3 D в музеї мультимедіа

Аерокосмічні мультимедійні новини.

Програвач мультимедіа (медіа-плеєрангл. Media player) —тип комп'ютерних програм, призначених для відтворення мультимедіа файлів. Більшість програмних мультимедіа програвачів підтримують значну кількістьмедіа-форматів, включаючи аудіо і відео файли.

Деякі мультимедіа програвачі призначені для відтворення тільки аудіо або відео файлів і називаються, відповідно, програвачі аудіо (аудіоплеєри) і програвачі відео (відеоплеєри). Розробники таких програвачів прагнуть зробити їх якомога зручнішим для відтворення відповідних форматів.

Поява відносно дешевих портативних аудіоплеєрів сприяла пощиренню аудіокниги (звукової книги).

Операційна система Microsoft Windows уже містить у собі програвач медіа файлів Windows Media Player. Остання версія цього програвача, Windows Media Player 11, вбудована в операційну систему Windows Vista і доступна для скачування для Windows XP SP2. Операційна система Mac OS X поставляється з убудованим програвачем QuickTime Player, який призначений для відтворення відео у форматі QuickTime, і програвачем iTunes, призначеним для відтворення багатьох медіа-форматів. Для Unix/Linux популярні мультимедіа програвачі

Мультимедійні презентації можуть бути проведені людиною на сцені, показані через проектор, або ж на іншому локальному пристрої відтворення. Широкомовна трансляція презентації може бути як «живою», так і попередньо записаною. Широкомовна трансляція або запис можуть бути засновані на аналогових або ж електронних технологіях зберігання й передачі інформації. Варто відзначити, що Мультимедіа може бути або завантажена з інтернету на комп'ютер користувача й відтворена будь яким чином, або відтворена за допомогою технологій потокової передачі даних.

2. Логічна розминка.

У словах на дошці переплутані літери. Наприклад АДОРІА. Що це за слово? РАДІО . Вам необхідно вгадати ці слова , тема « Журналістика»

Преса расепс

Стаття атястт

Репортаж торжерап

Газета тезага

Огляд доялг

Блог богл

Мультимедійні ігри — такі ігри, у яких гравець взаємодіє з віртуальним середовищем, побудованим комп'ютером. Стан віртуального середовища передається гравцеві за допомогою різних способів передачі інформації (аудіальний, візуальний, тактильний). Наразі всі комп'ютерні ігри відносяться до мультімедийних ігор. В такий тип ігор можна грати як в поодинці на локальному комп'ютері або приставці, так і з іншими гравцями через локальну або глобальну мережу.

Різні формати Мультимедіа даних можливо використати для спрощення сприйняття інформації споживачем. Наприклад, надати інформацію не тільки в текстовому виді, але й проілюструвати її звуком або відеокліпом. У такий же спосіб сучасне мистецтво може представити повсякденні речі у новому вигляді.

Лазерне шоу — «живе» Мультимедіа представлення

Різні форми надання інформації уможливлюють інтерактивну взаємодію споживача з інформацією. Онлайн Мультимедіа все більшою мірою стає об'єктно-орієнтованою, дозволяючи споживачеві працювати над інформацією, не маючи специфічних знання. Наприклад, для того, щоб викласти відео на YouTube, від користувача не вимагаються знання техніки редагування відео, кодуванна і стиснення інформації, чи знань про будову web-серверів. Користувач просто вибирає локальний файл і тисячі інших користувачів відеосервісу мають можливість переглянути новий відеоролик.

В 1965 році термін Мульти-медиа був використаний для опису Exploding Plastic Inevitable — шоу, що сполучило в собі живу рок-музику, кіно, експериментальні світлові ефекти і нетрадиційне мистецтво.

Протягом сорока років даний термін отримував різні значення. Наприкінці 1970-х років цей термін позначав презентації, складені із зображень, одержуваних від декількох проекторів, синхронізованих зі звуковою доріжкою. В 1990-х цей термін набув сучасного значення.

Мультимедіа знаходить своє застосування в різних областях, включаючи рекламу, мистецтво, освіту, індустрію розваг, техніку, медицину, математику, бізнес, наукові дослідження і просторово-часові програми.

3. Гра « Гарячий стілець»

Ця гра дозволить спробувати себе не тільки журналістом, а і людиною , що дає інтервю.Попрактикуємося!

Є бажаючі присісти на «Гарячий стілець» і відповісти на питання , які можуть бути не обовязково простими , а й «гарячими» . Вам потрібно буде визначити найкраще інтервю, найцікавіше питання. ( Один вихованець на «гарячому» стільці , другий журналіст)

ІV. Закріплення знань, умінь та навичок

Давайте проведемо лотерею питань. Зараз кожен із вас на папірці напише питання, ми складемо їх у скриньку і по черзі будемо витягувати питання і відповідати на них. Таким чином ми перевіримо ваші вміння відповідати на питання.

V. Підсумок заняття.

Перед вами на столах лежать листочки від цього дерева( намальоване на магнітномаркерній дошці) . Ви повинні написати на зелених листочках все , що вам сподобалося на занятті, а на жовтих – що не сподобалося.

( Діти пишуть, і коментуючи свої записи чіпляють листочки на дерево)

А завершити я хочу словами девізу нашого заняття « Мистецтво вести бесіду- напевно , найскладніше. Тому що вчитися цьому доводиться все життя».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!