Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма “Космодром”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Короткі історичні відомості про старовинні обчислювальні прилади. Програма “Космодром”

Мета. 1. Закріплення навичок роботи з маніпулятором мишею ;

2. Ознайомлення з старовинними обчислювальні прилади;

3. Розвиток кмітливості, просторового мислення, логіки, уваги;

4. Сприяння формуванню алгоритмічного мислення;

5. Виховання охайності, почуття взаємодопомоги.

Обладнання: підручник, зошит з інформатики, таблиця з клавіатурою, картки.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Повторення правил техніки безпеки.

  • Як потрібно заходити до компютерного класу?

  • Поведінка дітей в комп’ютерному класі.

  • Коли можна розпочинати роботу за комп’ютером?

  • На якій відстані повинні сидіти діти за компютером?

  • Що потрібно робити по закінченню роботи в компютерному класі?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Які дії можна виконувати за допомогою компютерної миші?

ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.

  • Сьогодні ми на машині часу відправимося у далеке минуле нашої планети, познайомимось з обчислювальними прилади, якими користувалися наші предки. Продовжимо працювати у Центрі керування польотами ракет.

V. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя про те, як раніше рахували люди.

  2. Робота з підручником (ст. 18 ).

  • Використання інтерактивної технології « Навчаючись учусь».

Учні читають самостійно статтю «З чого усе почалося» і дають відповіді на поставлені запитання.

Абаки

VІ. Хвилинка відпочинку.

VІІ. Практична робота.

1. Продовження удосконалення обчислювальних навичок за програмою “Космодром”.

2. Релаксація.

Уявіть собі, що ви спостерігаєте за дітьми, які спускаються з гірки. Простежте очима за цими дітьми. Подивіться в далину. Подивіться на кінчик носа. Підніміть очі вверх, а потім вниз.

ІХ.Логічна сторінка “Для розумників і розумниць”.

Учні працюють в групах.

  1. Завдання 1 (підручник, ст.19): розв’язати задачу.

  2. Завдання 2 (підручник, ст.19): встановити закономірність і продовжити ряд.

  3. Завдання 3 (підручник, ст.19): прочитати назву держави і столиці.

  4. Намалюй предмети так, щоб одна картинка відображала істинне висловлення, а інша – хибне. Сформулюй ці висловлення.

Х. Підсумок уроку.

  • Чи цікавим був урок ?Що найбільше сподобалося на уроці?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!