+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

« Корисна їжа і здоров'я»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховна година на тему « Корисна їжа і здоров'я»

Мета: навчати дітей науці здоров'я, узагальнити знання про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих і дітей; формувати в них уміння та навички здорового способу життя; виховувати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров'я.

Обладнання: кошик з різними предметами та продуктами, плакати з прислів'ями, картки, малюнки, фотографії, вирізки з газет і журналів.

Діти всі:

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

Вихователь.

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько усміхніться.

А тепер тихенько поверніться,

один одному всміхніться,

На урок старання не забудьте взяти,

Сядьте всі рівненько , будемо починати.

Мабуть, кожен із вас чув такий вислів: їсти треба, щоб жити, а жити, щоб їсти. Від того, що і як ми їмо залежить наше здоров'я, розвиток, настрій, самопочуття. На протязі усього заняття ви будете отримувати фішки які потім вам знадобляться для обміну у нашого магазині.

На бібліотечних уроках нами було підготовлено декілька прислів’їв. Озвучте їх будь ласка.

Діти:

   1. Здоров’я – всьому голова .

   2. Найбільше багатство – здоров’я .

   3. Здоров’я за гроші не купиш .

   4 Праця – здоров’я , а лінь – хвороба .

   5. У здоровому тілі здоровий дух .

   6. Здоровому все здорово .

   7. Бережи одяг , доки новий , а здоров’я - доки молодий .

   8. Хворому і мед гіркий.

   9. Вартість здоров’я знає той , хто його втратив .

   10. Здоров’я маємо – не дбаємо , а втративши –плачемо .

   11. Було б здоров’я , все інше наживемо .

Вихователь: дякую, а зараз відгадайте загадки

Не золото, а найдорожче?

(Здоров'я.)

Чого хочеш — не купиш, а що хочеш продати — не продаси.

(Здоров'я, хвороби.)

Вихователь:

Для того, щоб зміцнювати здоров’я , рости здоровими - потрібно вести здоровий спосіб життя та вживати корисну їжу. Що саме ви знаєте про їжу?

Учень 1

Харчування – неодмінна умова нашого життя .Без їжі людина не може жити . З їжею ми отримуємо поживні речовини , необхідні для роботи мозку , серця , легенів , м’язів. Від того , яку їжу ми вживаєте , залежить наше здоров’я . Отже , щоб бути здоровими , потрібно правильно харчуватися .  

Учень 2

А ще у мене є помічники . Це – вітаміни . Слово вітамін походить від латинського слова “ віта “ – життя .Назва ця не випадкова .Якщо вітамінів не вистачає , людина тяжко хворіє . Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку дитячого організму.

Вихователь: Ще діти підготували сценку “ МИ – ВІТАМІНИ “

   А - Я сприяю росту , допомагаю нормальному зору . Мене багато в моркві , маслі , сирі , яйцях , печінці , помідорах , зеленій

цибулі , гарбузі , риб’ячому жирі .

   В – Я дуже потрібний для розумової і фізичної праці , поліпшення травлення .Міщусь у вівсяній та гречаній крупах , у горосі , квасолі , жовтку яєць , печінці , м’ясі .

   С – Я запобігаю простуді , поліпшую кровообіг , сприяю росту ,

лікую цингу .Багаті мною капуста , картопля ,помідори , цибуля ,

щавель , шипшина , хрін , часник , лимони , настій хвої , чорна смородина .

   Д – Я зміцнюю кістки , запобігаю рахітові . Живу в молоці , риб’ячому жирі , житньому хлібі .

    Учениця :

     Щоб здоровим підростати ,

     Треба в їжу уживати

    Овочі та фрукти –

     Вітамінні ці продукти .

     Вітаміни в нас смачненькі :

      І солодкі , і кисленькі .

     Їжте , діти , нас охоче ,

     Кожний , хто , коли захоче ,  

     Щоб були ви здоровенькі ,

     І красиві й рум’яненькі ,

     Щоб росли міцні і дужі ,

     До хвороб були байдужі .

Вихователь: дякуємо нам дуже сподобалося ви молодці, шановні гості а вам сподобалося? Поаплодуємо дітям.?

Що ж, мабуть, прийшла пора

Трохи відпочити

Я хочу на «Гумористична хвилинка»

Всіх вас запросити.

(інсценування гуморески)

Довго гуляла на святі я містом,

І захотілось смачно поїсти.

От і кафе, кличу офіціантку:

-Борщ український,будь ласка, подайте.

Склянку узвару, вареники з м'ясом…

-Пані, ну що ви?! Кафе в нас сучасне:

Ось вам стек, гамбургер, чизбургер, піца…

-Що вона каже і як воно їсться?!

-«Фанта», «Мерінда», є «Спрайт»,

«Кока-кола»,

Ось і «Бонаква», а ще «Пепсі-кола».

Є ще солодощі-тільки для вас:

«Орбіт», «Пікнік», свіжі «Снікерс»

І «Марс»…

-Це вона лається?

-Прошу, сідайте!

-Ой, щось погано, водички подайте!

Вихователь : Дякуємо. Треба правильно харчуватись, щоб до лікаря не звертатись. А зараз давайте пограємо в гру «Так чи ні».

Діти станьте в коло, поки грає музика якнайшвидше передавайте маркери. Музика зупиняється. Хто отримує маркер, той відповідає – синій маркер відповідає «ні», а червоний «так» , якщо відповідь вірна, ви отримаєте жетони, якщо не вірна – то сідаєте на своє місце. Будьте дуже уважні.(Музичний супровід. )

1.     Корисно об'їдатися цукерками та тістечками. Так чи ні?

2.     Ви повинні їсти 16 разів на день.

3.     Ви повинні вживати корисну та свіжу їжу, яка зберігає ваше здоров'я.

4.     Ви повинні їсти різноманітні продукти - м'ясо, рибу, молоко.

5.     Вам корисно їсти тільки макарони.

6.     Ви повинні їсти більше овочів та фруктів, тому що в них багато вітамінів.

7.     Корисно їсти смажену масну їжу.

Вихователь: сідайте. Вам сподобалася гра? А тепер давайте послухаємо Марину.

Учень.

У всіх є власні смакові уподобання. Хтось більше полюбляє м'ясні продукти, а хтось - рибу. Декому смакують молоко і каші або страви з овочів і фруктів. Є й такі, які намагаються їсти й пити лише « смачненьке»: копчену ковбасу, морозиво, чіпси, пиріжки, шоколад, пепсі-колу.

Вихователь: А чи потрібно при виборі їжі орієнтуватися лише на власні уподобання?

Діти: Так, Ні.

Вихователь: Думки розділилися. Давайте проведемо міні-дискусію. Зверніть увагу на дошку. І подумайте, яка їжа вам подобається. Зробіть свій вибір.

Учень 1. Я люблю колу.

Марина: Кока- і пепсі-кола містять багато цукру та речовин, які негативно впливають на перетравлювання їжі.

Учень 1. Але вони ж смачні!

Учень 2.Солодкі газовані напої - небезпечна суміш хімії та газів, які швидко розносяться кров'ю. «Кока-кола», наприклад, – чудовий засіб для відмивання вапняного накипу на іржі з посуду.

Вихователь: Подивіться відео ролик.

Учень 1. Але холодна кока-кола тамує спрагу, можливо я її чимось корисним буду запивати?

Учень 3.Давайте проведемо Експеримент з колою та молоком. (через 2 години з’явився осад – саме такий осад з’являється і в нашому шлунку. Тому дуже небезпечно вживати колу.)

Учень 1. Гаразд з колою зрозуміло. Тепер я ніколи не буду її вживати.

Учень 4. Я дуже полюбляю жувальні цукерки, але в школі їх заборонено їсти?

Учень 5. Жувальні цукерки, «чупа-чупси», окрім того, що містять велику кількість цукру, ще мають шкідливі хімічні добавки та барвники.

Учень 6. А ось деякі негативні факти жувальних гумок: біль у животі, виразки порожнини рота, від цукру, що входить до її складу,- карієс зубів, підвищення тиску крові, алергії, запалення шкіри навколо рота.

Учень 4. Невже я навіть не здогадувався.

Вихователь: а що ще шкідливо вживати?

Учень 7. У дешевих шоколадних цукерках, вафельних батончиках дороге какао замінюють жирами, які в усій Європі заборонені вже понад 20 років. Ці жири накопичуються в кістках, м'язах, викликаючи тяжкі невиліковні хвороби.

Учень 9. Картопляні та кукурудзяні чіпси - це суміш вуглеводів і жиру з оболонкою із барвників і підсилювачів смаку. Як ви розумієте, нічого натурального й корисного ці продукти не містять.

До особливо небезпечних слід віднести продукти швидкого приготування: вермішель, супи, розчинні напої.

Учень 10. Ми перерахували лише кілька видів продукції, біля якої варто виставити табличку «Небезпечно для життя!»

Вихователь: Дякуємо групі за цікаву й корисну інформацію. Справді, перш ніж придбати якийсь товар, погляньте на його упаковку. Там повинні бути відомості про харчові добавки та консерванти.

Гра «калинка». Об’єднайтеся в команди по кількості днів тижня. Що ж діти у кожного з вас вдосталь фішок і тепер ви можете по черзі обміняти свої фішки на емблеми для колажу.

Гра «Колаж»

1група Тваринна їжа

2 група Рослинна їжа.

Серед поданих малюнків , фотографій, вирізок з газет та журналів, на яких зображена різноманітна їжа, вибрати ті, де зображена корисна їжа.

- Чи було щось однакове на малюнках? Що саме?

- Чим вони відрізнялися?

- Чи була на них їжа, яку ви не знаєте?

- Як ви відрізнили корисну їжу від некорисної?

Заключне слово вчителя.

Люди в усьому світі вживають різноманітну їжу, але вона має бути корисною. Корисно їсти свіжі продукти - молоко, рибу, м'ясо. Не можна вживати якийсь один продукт, тоді ваш організм не отримає потрібних йому речовин. Треба їсти більше овочів та фруктів, тому що там багато вітамінів. Не можна їсти надмірно солодощі, бо це шкодить зубам і шлунку.  

Учні хором :

      - Будьте здоровими !

      - Будьте щасливими !

      - Будьте красивими !

      - Ми даруємо вам здоров’я !

  Здоров’я – це сила !

      Здоров’я – це клас !

       Хай буде здоров’я

       У вас і у нас !

Опис документу:
навчати дітей науці здоров'я, узагальнити знання про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров'я дорослих і дітей; формувати в них уміння та навички здорового способу життя; виховувати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров'я.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн