Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Коригувально - профілактичні вправи на балансирі

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.04.2020

1129

18

0

Опис документу:
Класичний дерев'яний балансир, вправи на ньому сприяють зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. А також розвивають координаційні здібності, зорово-моторну координацію, сприяють формуванню навичок самоконтролю, сприяють формуванню просторового сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Тому в цій презентації підібрані ігрові вправи для роботи на балансирі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
КОРЕГУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНІ ВПРАВИ НА БАЛАНСИРІ Підготувала: Інструктор з фізкультури Гребеніченко Н. І.
Слайд № 1

КОРЕГУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНІ ВПРАВИ НА БАЛАНСИРІ Підготувала: Інструктор з фізкультури Гребеніченко Н. І.

Класичний дерев'яний балансир. Вправи на ньому сприяють зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постав...
Слайд № 2

Класичний дерев'яний балансир. Вправи на ньому сприяють зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. А також розвивають координаційні здібності, зорово-моторну координацію, сприяють формуванню навичок самоконтролю, сприяють формуванню просторового сприйняття і уявлень про себе, своє тіло.

Балансир дуже корисний для фізичного розвитку дитини, так як утримувати рівновагу на рухомий конструкції досить складно, але коли дитина зрозуміє, ...
Слайд № 3

Балансир дуже корисний для фізичного розвитку дитини, так як утримувати рівновагу на рухомий конструкції досить складно, але коли дитина зрозуміє, що таке балансир, йому точно сподобатися використовувати його за призначенням, а може бути і зовсім інакше. Балансир допомагає дитині тренувати м'язи преса, розвиває координацію рухів, рівновагу. Однак балансир досить складний спортивний снаряд, і краще за все маленьким дітям використовувати його під наглядом.

Вправи на балансирі рекомендують дітям з наступниими проблемами: • зниження пам'яті • проблеми навчання • гіперактивність, підвищена збудливість • ...
Слайд № 4

Вправи на балансирі рекомендують дітям з наступниими проблемами: • зниження пам'яті • проблеми навчання • гіперактивність, підвищена збудливість • затримка мовного розвитку • затримка психічного розвитку • центральне порушення слухового аналізу • розлад сенсорної обробки • порушення ходи • порушення постави • порушення моторики • порушення роботи вестибулярного апарату • порушення координації рухів

Ігрова вправа «Рівновага» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи....
Слайд № 5

Ігрова вправа «Рівновага» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Розвивати координаційні здібності. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Обладнання: дошка-балансир. Хід: Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу: - стати на балансир обома ногами, стоячи позаду балансиру; - стати на балансир обома ногами, стоячи попереду балансиру; - стати на балансир обома ногами, стоячи зліва від балансиру; - стати на балансир обома ногами, стоячи справа від балансиру.

Ігрова вправа «Кольорові мішечки» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і звод...
Слайд № 6

Ігрова вправа «Кольорові мішечки» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло, зорово-моторну координацію. Розвивати координацію рухів, рівновагу. Обладнання: дошка-балансир, кольорові мішечки. Хід: 1. Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу. Інструктор по черзі кидає дитині мішечок, а дитина намагається його спіймати. 2. Інструктор пропонує дитині, спіймавши мішечок, назвати його колір. 3. Дитина сама називає колір мішечка, який хоче спіймати.

Ігрова вправа « Спритний м’ячик» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу...
Слайд № 7

Ігрова вправа « Спритний м’ячик» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Розвивати координаційні здібності. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Розвивати координацію рухів, рівновагу. Обладнання: дошка-балансир, м’яч на мотузці (резинці). Хід: 1. Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу. Інструктор націлює м’яч на дитину, а дитина відбиває м’яч обома руками. 2. Інструктор націлює м’яч на дитину, а дитина відбиває м’яч правою рукою. 3. Інструктор націлює м’яч на дитину, а дитина відбиває м’яч лівою рукою. 4. Інструктор націлює м’яч на дитину, а дитина відбиває м’яч по черзі лівою та правою рукою.

Ігрова вправа «Бадмінтон» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи....
Слайд № 8

Ігрова вправа «Бадмінтон» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Розвивати координаційні здібності. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Обладнання: дошка-балансир, воланчики, ракетки для бадмінтону. Хід: 1. Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу, тримаючи ракетку в руках. Інструктор підкидає дитині воланчик, а дитина намагається відбити його ракеткою. 2. Інструктор підкидає дитині воланчик знизу. 3. Інструктор підкидає дитині воланчик зверху. 4. Інструктор підкидає дитині воланчик зліва. 5. Інструктор підкидає дитині воланчик справа.

Ігрова вправа « Цілься влучно» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу с...
Слайд № 9

Ігрова вправа « Цілься влучно» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Розвивати координаційні здібності. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Обладнання: дошка-балансир, тенісний м’ячик, дошка з цифрами. Хід: Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу. Перед дитиною лежить дошка з цифрами. 1. Дитина, стоячи на балансирі, м’ячиком намагається влучити в цифру, яку назве інструктор. 2. Дитина сама називає цифру, а потім намагається влучити в цифру м’ячиком. 3. На дошці можуть бути кольори, фрукти, овочі, тварини, птахи, рослини, тощо.

Ігрова вправа « Серсо» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Ро...
Слайд № 10

Ігрова вправа « Серсо» Мета: сприяти зміцненню м'язів спини і ніг; зміцненню вестибулярної системи; формуванню правильної постави і зводу стопи. Розвивати координаційні здібності. Сприяти формуванню навичок самоконтролю, формувати просторове сприйняття і уявлень про себе, своє тіло. Обладнання: дошка-балансир, набір для гри «Серсо». Хід: Дитині пропонують стати на балансир та утримувати рівновагу. Перед дитиною лежить дошка з кілками для «Серсо». Дитина, тримаючи кільця, намагається накинути їх на кілки.

Слайд № 11

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.