Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Корекція навичок читання. Розвиток зв’язного мовлення.

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GO914160
За публікацію цієї методичної розробки Загородній Петро Миколайович отримав(ла) свідоцтво №GO914160
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Корекція навичок читання. Розвиток зв’язного мовлення.

Мета: Розвивати память, мислення, уяву, слухове та зорове сприймання, звязне мовлення, швидкість та виразність читання, виховувати бажання вчитися.

Девіз уроку: Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

1 .Саморефлекція(на карточках)

Швидко читати ( )
Вмію Виразно читати ( )

Вибирати головне( )

Робити висновки ( )

Нові завдання ( )
Ціную Думки товаришів( )

Корисні поради( )

- Дайте відповідь ТАК ,НІ

2. Оголошення теми та мети заняття

3.Мовна розминка

а) за таблицею складів;

б)піраміда слів (для розширення кута зору)

в)прочитати на одному мовному диханні:

Ручка, олівець, пенал, зошит, книжка, зима;

Читати, рахувати, думати, білий, малювати;

Стіл, стілець, горобець, ліжко, диван;

Синій, жовтий, дятел, червоний, зелений.

- Визначте зайві слова в рядках. Поясніть чому ви так вважаєте.

4. Робота зі складовою таблицею.(скласти слова)

КА НО НОК НА

РА ЛИ ШИ СИ

ЛЮ ЛА МА ПА

(Ранок, рама, липа, калина, малюнок, шина і т.д.)

5. Розшифрувати слова (Анаграми)

Тапар, амиз, зором, ловос, тясли, ницяси, телдя.

6. Гра «Вузлики»

Закресліть однакові букви і прочитайте слово:

ОПКРУИКСУЛУІОВОЯ-прислівя

Закресліть букви А Е 3 і прочитайте слово:

АСЗКЕОЗРЕОАМЗОВАКЕИ -скоромовки

Серед букв відшукайте слово:

УКРЗАИГАДЖНКИМ- загадки

7. Робота над прислівями:

а) Утворити прислівя:

Книга вчить усе знати

З книгою подружишся як на світі жить

Книги читати розуму наберешся

б) Продовжити прислівя:

Читання - ось краще

Хто багато читає, той ....

Фізхвилинка (розвиток асоціативного мислення)

Закрийте очі. Я буду називати слово, а ви уявіть предмети, явище,

дію, з якими асоціюється це слово.

Наприклад: зима - ковзани, сніг

Урок - колесо -

Книга - театр -

Птах - дельфін -

7. Робота над текстом «Якби я стала невидима»

1 група

Ой, якби я стала невидима - стільки б цікавого побачила! Пішла б лугами, берегами, підійшла б до соловейка-співуна та й слухала б його пісню. Сиділа б поруч із ним і слухала, як він співає. Ще й дивилася б йому в очі - які вони? Що він бачить тоді, коли співає свою дивну пісню?

2 група

1 ще одне диво хотілося б мені побачити. Десь у нашому садку ввечері починає свою пісню цвіркун. Це не пісня, а гра на скрипочці. Є в нього маленька скрипочка, перед заходом сонця він бере її, веде смичком по струнах — і дзвенить чарівна мелодія

Якби я стала невидима, побачила б і скрипочку, й смичок. А то як тільки хочу побачити, підкрадаюся до цвіркуна, а він помітить мене й змовкає.

3 група

Увечері червона троянда стуляє докупи пелюстки, а вранці, дивлюся, красується – розкрита, пишна. Мама каже, що троянда прокидається на сході сонця. Але ніколи не розтуляє пелюсток .як хтось на неї дивиться .Бо вона дуже соромлива. Якби я стала невидима, то підгледіла ,як троянда вмивається росою й розтуляє свої пелюстки. Але ні, не наважилася б я підглядати. То непорядно. Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

Завдання

  1. Прочитати мовчки, а потім вголос іншим командам.

  2. Задати по два запитання командам за змістом тексту.

  3. Довести , або заперечити мою думку рядками тексту.
    - Якби я стала невидима-підійшла б до соловейка та й
    налякала б його.( ні)

- Якби я стала невидима побачила б і скрипочку і смичок.(так)

- Якби я стала невидима , то підгледіла б , як троянда вмивається росою і розтуляє свої пелюстки.(ні)

- Чому я не змогла б підгледіти ?

Троянда - соромлива.

Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

- Як це соромлива?

- Яке слово синонім?(стидливий, боязкий в поведінці)

Скромний - який не має звички підкреслювати свої позитивні якості хвалитися своїми заслугами, не пихатий.

- Яка головна думка оповідання?

Прочитайте з відповідною інтонацією: Ой, якби я стала невидима - стільки б цікавого побачила! Що він бачить тоді, коли співає свою дивну пісню? Соромливість - це велика краса, а красу треба берегти.

8. Створити вірш і прочитати його виразно

А кр. са ж . ве у всьому

На з . млі і в н . бесах

В св . тлі с . нечка ясн . му

У з . м ріяних л . сах

9.Підібрати слова, які б характеризували героїв оповідання

ц

цікавий

в-

веселий

і -

р-

к-

у-

н-

с- співучий

т

тендітна

о- особливий

р-

рожева

л -

о -

о-

я -

в -

н -

є -

д-

й -

а-

10. Розвиток уяви.

Якби я стала хмаринкою…

11. Скласти приказку.

Щоб краса ніколи не зникала, щоб цвіли квіти, щоб співали птахи, жили люди нам потрібне сонце.

А щоб багато знати – треба багато читати.

Сонце треба - для життя, а читання для знань.

12. Продовжіть мою думку …

- Моє вміння читати швидко, виразно, розуміти прочитане, визначати головне залежить від (…).

13. Підсумок заняття.

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Розвивати пам’ять, мислення, уяву, слухове та зорове сприймання, зв’язне мовлення, швидкість та виразність читання, виховувати бажання вчитися.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Читання
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    3298
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    GO914160
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №GO914160
За публікацію цієї методичної розробки Загородній Петро Миколайович отримав(ла) свідоцтво №GO914160
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти