Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Копіювання і переміщення фрагментів тексту

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DR014376
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №DR014376
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема уроку. Копіювання і переміщення фрагментів тексту

Мета:

  • формувати в учнів навички розрізняти операції копіювання і переміщення фрагментів тексту;

  • розвивати логічне мислення, навички роботи з текстовими документами;

  • виховувати уважність, дисциплінованість.

Обладнання: роздатковий матеріал, інструкційні картки.

ТЗН: ПК.

Програмне забезпечення:ОС Windows, МС Word.

Тип уроку: комбінований.

Клас: 4.

Хід уроку

І.Організація учнів до уроку

1.1.Привітання

-Доброго дня, діти!

-Сьогоднішній урок проведу у вас я, звати мене Ілона Володимирівна.

1.2.Повторення правил техніки безпеки

- Діти, перш ніж розпочати наш урок, давайте пригадаємо які правила поводження в комп’ютерному класі ви знаєте.

  • В комп’ютерному класі не можна знаходитись з їжею та напоями.

  • Забороняється ходити по класі без дозволу вчителя.

  • Не можна класти одяг і сумки на стіл.

  • Не можна включати й вимикати комп’ютер самостійно.

ІІ. Актуалізація опорних знань

2.1. Навідні питання

-Що таке редагування тексту? (виправлення помилок)

-Як відкрити текстовий редактор Word?(Пуск - Всі програми - Microsoft Office - МС Word)

кі правила вводу текста ви знаєте? (після кожного слова ставиться пробел, після крапки, коми, та інших знаків обов’язково ставиться пробел)

-Як зберегти теперішній документ?

2.2. Кроссворд

1.Яку клавішу слід натиснути, щоб розділити текст на 2 абзаци? (Ентер)

2.Процес виправлення помилок? (Редагування)

3.Як називається файл програми МС Word? (документ)

4. Що виділяється з обох боків пробілами? (слово)

5. Праграму призначину для роботи з текстовим документом, що не потребують складного форматування, називають текстовим…? (редактором)

-Добре діти.Молодці! Тож сьогодні ми з вами будемо працювати з текстом, а саме будемо його форматувати.

ІІІ.Повідомлення теми, мети уроку

-Тож тема нашого сьогоднішнього уроку буде « Копіювання і переміщення фрагментів тексту»

ІV. Вивчення нового матеріалу

4.1. Робота з картками

-Діти візьміть картки, що лежать у вас на партах.

-Давайте з’ясуємо, що таке фрагмент тексту, і як його виділяти, прочитавши це в картці.

Окрему частину текстового документа називають фрагментом. Фрагментом тексту може бути слово, рядок, абзац, довільна частина тексту. Фрагмент можна виділити за допомогою миші. Для скасування виділення достатньо клацнути лівою клавішею миші в тексті.

-А зараз, давайте розглянемо наступну схему , які фрагменти і як їх можна виділяти за допомогою миші?

-Діти, давайте розглянемо які є операції між фрагментами тексту.

- Під час редагування тексту часто виникає потреба поміняти місцями певні слова або речення, видалити частину текста чи cкопіювати її.
У середовищі текстового редактора виконати такі операції можна за допомогою сполучення клавіш, кнопок на стрічці Основне, команд контекстного меню.

-А зараз розгляньте схему Порівняйте операції, які можна виконувати над фрагментами тексту, з операціями над файлами і папками.


-Коли ми копіюємо фрагмент тексту
, то цей фрагмент буде вміщений у спеціальну частинку пам’яті комп’ютера.

-Якщо ми виконуємо операцію вставляння частини текста, то вона вставляється саме з цієї ділянки комп’ютерної пам’яті.

-Цю ділянку пам’яті комп’ютера називають буфером обміну.

-Буфер обміну — проміжне сховище даних, що призначається для перенесення чи копіювання між програмами або в межах однієї програми.

Вставляти об’єкт із буфера обміну можна скільки завгодно разів.

У разі копіювання інформації в буфер обміну Word, його попередній вміст зникає. Тобто в буфері обміну може знаходитись тільки один фрагмент.

-Ще є спеціальні «Гарячі» клавіші для користування буфером обміну:

1) Ctrl + С скопіювати виділені об’єкти в буфер обміну

2) Ctrl + X вирізати виділені об’єкти в буфер обміну

3) Ctrl + V- вставити з буфера обміну

4.2.Фізкультхвилинка

Всі піднесли руки - раз! (потягування)

На носках стоїть весь клас.

Два - присіли, руки вниз, (присідання)

На сусіда подивись

(повороти головою вправо-вліво)

Раз! — І вгору( потягування)

Два! - І вниз (присідання)

На сусіда подивись.

Будем дружно присідати,

Щоб ногам роботу дати.

Раз! - Піднялись. Два! - Присіли.

Хай мужніє наше тіло.

Хто старався присідати,

Може вже відпочивати.

V.Практична робота

5.1.Повторення правил ТБ за ПК

-Давайте пригадаємо правила техніки безпеки за комп’ютером. Ви повинні пам’ятати:

  • Відстань від екрану до очей 70-80 см;

  • Забороняється вмикати і вимикати комп’ютер без дозволу вчителя;

  • Не можна самостійно усувати несправності в роботі апаратури;

  • Приєднувати або від’єднувати кабелі, чіпати роз’єми дроти, розетки;

  • Працювати не більше 15 хвилин за ПК;

5.2. Інструктаж до практичної роботи

-1. Запустіть текстовий редактор Word.
2. Відкрийте файл за вказівкою вчителя.
3. Зіставте текст у файлі з поданим зразком.
4. Виконайте редагування фрагмента текста:

Напередодні свята діти  пишуть листи до Святого
Миколая зі своїми побажаннями, кладуть на вікно
і читають молитву. 19 грудня — день Святого Мико-
лая.  Чемні діти обов’язково знаходять під подушкою
різочки, а неслухняні діти — подарунок.


Для цього:
- перемістіть друге речення на початок тексту;
- поміняйте місцями слова «подарунок» і «різочки»;
-скопіюйте фрагмент тексту «день Святого Миколая», додайте як заголовок, виправте першу букву на велику.
5. Збережіть результат у файлі за заданою адресою.

5.3.Виконання практичної роботи

-Зараз по черзі по два чоловіки сідайте за комп’ютери.Та розпочинайте виконувати практичну роботу.

5.3.Перевірка виконання практичної роботи

-Давайте ж перевіримо як ви виконали практичну роботу.

5.4. Вправи для очей

Очі щільно ми закрили – 
це один, два, три, чотири. 
Потім ширше розкриваєм, 
Вдалині щось роглядаєм. 
І поки ми розглядали 
До шести порахували. 
Щоб очі наші відпочили, 
Робим це разів чотири. 

VІ.Підсумок уроку

-Діти, тож з чим ознайомились на сьогоднішньому уроці?

-Що ви робили на сьогоднішньому уроці?

-Чи навчилися ви переміщувати та копіювати фрагменти тексту?

-Меня будо приємно з вами працювати.Допобачення!

6

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета: - формувати в учнів навички розрізняти операції копіювання і переміщення фрагментів тексту; - розвивати логічне мислення, навички роботи з текстовими документами; - виховувати уважність, дисциплінованість.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    4327
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    DR014376
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
390 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DR014376
За публікацію цієї методичної розробки Луценко Ірина Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №DR014376
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти