Контрольно – підсумкове заняття з математики « Маша готується до школи»

Опис документу:
Контрольно – підсумкове заняття з математики у старшій логопедичній групі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дошкільний навчальний заклад

комбінованого типу ( ясла – садок)№1

«Олімпієць»

Голопристанської міської ради

Херсонської області

Контрольнопідсумкове заняття

з математики за 2 півріччя

у старшій логопедичній групі № 7 «Веселка»

Тема : « Маша готується до школи»

Вихователь : Милосердова Т.Ю.

м. Гола Пристань

Тема: «Маша готується до школи»

Програмовий зміст:

Показати знання цифр від 1 до 10, вправляти у розрізненні прямої та зворотної лічби, лічби від заданого числа; розвивати уявлення про склад числа з одиниць та двох менших у межах 10.

Показати вміння виконувати обчислення, розв’язувати нескладні арифметичні задачі. Виявляти навички порівняння предметів за довжиною, вагою, вміння називати за допомогою умовної мірки.

Узагальнити знання про одиниці часу: хвилина, година, тиждень, місяць, рік; різні види годинників і календарів, вміння користуватись ними.

Уточнити уявлення про геометричні фігури, співвідношення предметів довкілля і геометричних фігур; вміння виділяти частину від цілого.

Розвивати інтерес до заняття, бажання показати свої знання.

Виховувати повагу до товаришів.

Обладнання: лялька «Маша»; бджілка;математичні смужки, цифри від 1 до 10; знаки +, -, =; картинки з арифметичними задачами; картки-будиночки «склад числа»;гра «Твістер»; три схеми-карти;смужки, лінійки; годинники; предмети для вимірювання сипучогота рідини;дидактична гра «Що зайве?» (геометричні форми);сюрпризний момент.

Організаційний момент:

Другу руку простягнем,

Посмішку усім пошлем.

Добрий ранок!Добрий день!

Ми заняття розпочнем!

Хід заняття:

Сьогодні у нас незвичайне заняття. До нас прийшла гостя.

- Хочете знати хто?

Всі ви бачили мультфільм з пригодами цієї маленької, невгамовної дівчинки, яка нікому не дає спокою, особливо своєму другові Ведмедеві. Вона потрапляє в дуже веселі і кумедні ситуації.

Здогадались, хто це? (Маша з мультфільму «Маша і Ведмідь») - Маша прийшла до вас за допомогою.

Якось посеред весни Виникло питання в Маші В перший клас усі до школи? Маші Ведмедик відповів До школи треба готуватись Треба виконувати завдання всі Щоб називали вас школярами.

Діти, а ви готові йти до школи? Допоможемо Маші виконати завдання? – Скажіть, чому Маша зібралась до школи навесні?(Тому, що вона не знає, що до школи йдуть восени) - Скільки існує пір року? - Що складають пори року?(Рік)- Скільки в році місяців? - По скільки місяців у кожній порі року? - Як називаються зимові місяці? Весняні? Літні? Осінні? - Як дізнатися, який сьогодні день тижня, число, місяць, рік? - Чим можна скористатися? (Календарем)- Які види календарів ви знаєте? (Настінний, настільний, відривний, кишеньковий) - Назвіть мені дні тижня.

Доки Маша лісом бігла Навколо цифри розгубила Треба їх впорядкувати, У рядок повикладати, То ж сідайте за столи І завдання почали.

Маша замислилася трішки Треба всім вивчати цифри Бо, хто цифри не вивчає Склад числа не викладає.(Викладання складу числа)

До наступного завдання всі підійдемо Зайвий предмет на картинці знайдемо.

Дидактична гра «Що зайве?» (Геометричні форми)

На яку площинну фігуру схожий циліндр? (На прямокутник) – На яку фігуру схожий конус? (На трикутник) - Чим відрізняються циліндр від конуса? (У конуса одна основа і вершина, а у цилиндра-дві) - В основі якої фігури є ще круг? (У кулі ) - Чим куб не схожий на кулю, конус, циліндр? (У куба є сторони і кути)

Пропоную відпочити Фізхвилинку всім зробити.

Фізкультхвилинка

По доріжці, по стежині

Маша з кошиком іде.

У своїймалійкорзині

Мед Ведмедику несе.

Поставим кошика на землю,

Вгору руки підіймем,

Трохи ними поплескаєм,

Трішки ними потрясем.

Пошукаєм ягідок,

Покладемо в свій роток.

Кошик в руки ми візьмемо,

Тихо крадучись, підемо.

Доки лісом ми блукали,

В дім Ведмедя завітали.

Всі ми трішки відпочили Але Маша зголодніла А щоб смачно готувати Рецепт нам треба прочитати.

Рецепт каші: 2 склянки води, 1 склянка крупи, 3 ложки цукру. - Але в нас немає продуктів. І Ведмедик приготував для Маші завдання. Можна дістати ці продукти, скориставшись підказкою (карта – план).Орієнтування за планом.

Щоб дійти нам до води Кроки три вперед зроби Без зупинки ми підемо І направо повернемо Вправо двічі ми крокуєм Вліво повернемось Крок вперед, не відстаєм І водичку ми берем.

Для того, щоб цукор нам дістати Вправо треба повертати Три кроки ідемо вперед І вліво повернем Щоб цукор нам дістати Треба кроки рахувати.

  • Скільки треба кроків зробити до цукру?

Ще крупа нам потрібна Ми й її візьмемо швидко Вперед два кроки ми підем Потім праворуч повернем Двічі крокуємо вперед І вліво знов підем До крупи дістанемось вмить Якщо крок один зробить.

-Що треба зробити, щоб правильно приготувати кашу? (Треба виміряти продукти) - Чим ми будемо виміряти? (Умовною міркою) - Що ми візьмемо за умовну мірку? (Склянку, ложку)- В чому виміряється рідина? (У літрах) - В чому виміряються сипучі? (У кілограмах і грамах)

Маші сподобалося готувати А ви хочете їй ще допомогти? Компот зварити, законсервувати, Й пиріг смачний спекти. Яблука для цього підготуєм Для різних блюд їх посортуєм.

Треба цілі яблука відкласти у банку, половинні- на компот, частинки – у пиріг. – Діти, що ви можете сказати про половинки яблук? (Половина яблука- це ½ від цілого, вона меша за ціле) - Що можна сказати яблуко, поділене на 4 частини?(Яблуко складається з чотирьох частин, одна частина- це ¼ від цілого, вона менша за ціле)

Поки Маша готувала Бджілка в гості завітала Хоче з вами в гру пограти З лічилочкою порахувати. Уявимо себе квіточками А бджілка літає між вами.

ЛічилочкаЗ квітки на квітку літає бджілка Хто її зупиняє, рахувати починає. (Діти рахують зворотною лічбою, рахунок від заданого числа)

Далі вчимося і дружно ми граємо, З бджілкою рахуємо, задачі складаємо. (Складання задач за картинкою)

Час минає дуже швидко, Але нам його не видно, Щоб про час всім розказати Треба нам годинник взяти.

-Які види годинниківви знаєте?(настінні,настільні,наручні,пісочні,водяні). -Чим відрізняються годинники?(формою,величиною,кольором). -Чим схожі?(В них є циферблат,цифри,стрілки). -Як називаються стрілки в годиннику?(Годинна і хвилинна). -Яка стрілка рухається швидше?(Довга-хвилинна). -Що вона показує?(кількість хвилин) -Яка стрілка рухається повільно?(Коротка-годинна) -Що вона показує?(кількість годин).

- Покажіть на годиннику сьому годину, пів на другу, четверту.

Час вимірює годинник, Діти це повинні знати. А щоб смужки виміряти, Що для цього треба взяти? (Лінійку) Вимірювання довжини відрізка лінійкою – В яких одиницях вимірюємо довжину?(В сантиметрах)

Підсумок заняття:

Ось скінчилися завдання Маші ви допомогли Майже стали школярами До школи всі готові йти. В школу й Маша захотіла І за парту таки сіла. Клас Ведмідь облаштував Сам учителем він став. Мусив добре потрудитись, Щоб почала Маша вчитись.

Сюрпризний момент: цукерки «Маша і ведмідь»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
1
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!