Контрольні роботи з природознавства у з класі на І семестр

Опис документу:
Контрольні роботи з природознавства у 3 класі. 1. Вода. Повітря. 2. Корисні копалини. Ґрунт. 3. Рослини та середовище їхнього існування. Кожна контрольна робота складається з 7 завдань: 3 завдання закритого типу і 4 завдання відкритого типу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ВОДА. ПОВІТРЯ

Варіант 1

1. Вода в газоподібному стані – це:

А) сніг і лід;

Б) водяна пара;

В) дощ.

2.Властивості повітря:

А) прозоре, безбарвне, не має запаху;

Б) непрозоре, безбарвне, не має запаху;

В) прозоре, безбарвне, має запах.

3. Найбільше у повітрі:

А) вуглекислого газу;

Б) кисню;

В) азоту.

4. Які речовини не розчиняються у воді? Підкресліть.

Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.

5.З’єднай лінією стан повітря і його властивість.

піднімається вгору

важке

тепле повітря легке

стелиться низом

6. Допиши речення.

Повітря – це _________________________________________________________

7.Запропонуй свої заходи з охорони повітря. Запиши їх.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ВОДА. ПОВІТРЯ

Варіант 2

1.Вода у твердому стані – це:

А) сніг і лід;

Б) водяна пара;

В) дощ.

2. Властивості води:

А) текуча, не має власної форми, прозора, безбарвна;

Б) має власну форму, непрозора, має запах;

В) блакитного кольору, має смак.

3. Повітря потрібне людині, тваринам і рослинам, щоб:

А) дихати;

Б) думати;

В) рухатись.

4. Які речовини розчиняються у воді? Підкресліть.

Крейда, сіль, глина, олія, пісок, цукор.

5. З’єднай лінією стан повітря і його властивість.

піднімається вгору

важке

холодне повітря легке

стелиться низом

6. Допиши речення.

Вітер – це _________________________________________________________

7.Запропонуй свої заходи з охорони повітря. Запиши їх.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Корисні копалини. Ґрунт

Варіант 1

1. Хто створив гірські породи?

а) Людина; б) природа; в) тварини.

2. Які бувають корисні копалини?

а) Горючі й рудні;

б) рудні й будівельні;

в) горючі, рудні, будівельні.

3. Що входить до складу ґрунту?

а)Тварини, пісок, повітря, каміння, вода, глина, перегній;

б) пісок, повітря, каміння, вода, глина, перегній;

в) пісок, повітря, вода, глина, перегній.

4. Підкресли ознаки піску.

Пухкий, пластичний, схожий на пластилін, пропускає воду, не пропускає воду,пропускає повітря, міститься в ґрунті, в’язкий, добре ліпиться, сипкий.

5.З’єднай групи корисних копалин:

кухонна сіль газоподібний стан

нафта рідкий стан

природний газ твердий стан

6. Допиши визначення.

Ґрунт – це верхній __________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Запиши. Чому ґрунти потребують охорони та захисту?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Корисні копалини. Ґрунт

Варіант 2

  1. Що таке корисні копалини?

а) усі гірські породи, що знаходяться біля поверхні або на великих глибинах;

б) гірські породи, які використовує людина для своїх потреб;

в) гірські породи у великій кількості.

2.Головна ознака ґрунту — це:

а) родючість; б) світлий шар піску; в) різні за кольором шари землі.

3.Які бувають корисні копалини?

а) Рудні й будівельні;

б) горючі й рудні;

в) горючі, рудні, будівельні.

4. Підкресли ознаки глини.

Пухка, пластична, схожа на пластилін, пропускає воду, не пропускає воду, пропускає повітря, міститься в ґрунті, в’язка, добре ліпиться, сипка.

5.З’єднай групи корисних копалин.

нафта твердий стан

буре вугілля рідкий стан

природний газ газоподібний стан

6. Допиши визначення.

Ґрунт – це верхній ___________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Запиши. Чому ґрунти потребують охорони та захисту?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

РОСЛИНИ ТА СЕРЕДОВИЩЕ ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ

Варіант 1

1.Під час дихання рослини виділяють:

а) поживні речовини;

б) кисень;

в) вуглекислий газ.

2. До істотних ознак  дерев належать:

а) корінь;     б) стовбур;     в)стебло.

3.Насіння хвойних рослин утворюється:

а) у квітах;     б) у хвої;     в)у шишках.

4.Підкресли потрібне.

Всі живі організми поділяються на царства: бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.

5. З’єднай стрілками, якими органами розмножуються зазначені рослини.

Соняшник бульбами

Виноград насінням

Картопля цибулинами

Тюльпан живцями

 

6.Щоб вижити у надміру вологих місцях, рослина має ________________________ коріння і ______________________ листки.

7. Що роблять люди для охорони рослин?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

РОСЛИНИ ТА СЕРЕДОВИЩЕ ЇХНЬОГО ІСНУВАННЯ

Варіант 2

1.Під час дихання рослини поглинають:

а) поживні речовини;

б) кисень;

в) вуглекислий газ.

2. До істотних ознак  трав’янистих рослин належать:

а) корінь;     б) соковите стебло;     в)квітка.

3.Насіння квіткових рослин утворюється:

а) у квітах;     б) у плоді;     в)у шишках.

4.Підкресли потрібне.

Всі живі організми поділяються на царства: бактерії, рослини, квіти, дерева, гриби, віруси, тварини, кущі.

5. З’єднай стрілками, якими органами розмножуються зазначені рослини.

Морква бульбами

Смородина насінням

Картопля цибулинами

Нарцис живцями

 

6.Щоб вижити у посушливих місцях, рослина має ________________________ коріння і ______________________ листки.

7. Яким є значення хвойних рослин у природі?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.