Контрольні роботи з природознавства

Опис документу:
Контрольні роботи з природознавства: 1. Енергія. 2. Рослини. 3. Корисні копалини. 4. Вода. 5. Повітря. Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми (2-4 кл.). Протягом навчального року передбачається 6 тематичних контрольних робіт (по 3 роботи у кожному семестрі).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________________________

Вода. Повітря.

1. Познач найбільш повний і правильний перелік властивостей повітря.

А прозоре, текуче, безбарвне, пружне, без запаху, заповнює весь простір

Б прозоре, без запаху, безбарвне, невидиме, пухке, пружне

В прозоре, невидиме, пружне, безбарвне

2. Вода у природі перебуває у станах:

А твердому, рідкому, газоподібному

Б міцному, рідкому, газоподібному

В твердому, рідкому, легкому

3. Звідки в повітря потрапляє вуглекислий газ?

А з рослин

Б з людського організму

В з ґрунту

4. З'єднай лініями назву океану та його характеристику. Познач їх на карті

Атлантичний найбільший

Тихий через нього проходили торгові шляхи в Індію

Північний Льодовитий удвічі менший за Тихий океан

Індійський найменший

5. Розстав складові повітря в порядку зменшення їх вмісту.

Вуглекислий газ

Азот, домішки

Кисень

6. У якому стані вода легка і невидима?

_____________________________________________________________

7. Як людина використовує в повсякденному житті властивість води розчиняти деякі речовини? Наведи приклад.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ________________________

______________________________________

Вода. Повітря.

1. Познач найбільш повний і правильний перелік складових повітря.

А азот, вуглекислий газ, кисень, інші гази і домішки

Б азот, вуглекислий газ, водяна пара, інші гази

В кисень, вуглекислий газ, дим, пил, інші гази

2. Вода має такі властивості:

А текуча, має запах, не має власної форми, прозора, безбарвна

Б текуча, без запаху, не має власної форми, прозора, безбарвна

В текуча, без запаху, не має власної форми, непрозора, безбарвна

2. Як у повітря потрапляє кисень?

А з рослин

Б з людського організму

В з ґрунту

4. З'єднай лініями назву океану та його характеристику. Познач їх на карті.

Атлантичний найбільший

Тихий через нього проходили торгові шляхи в Індію

Північний Льодовитий удвічі менший за Тихий океан

Індійський найменший

5. Розстав складові повітря в порядку зменшення їх вмісту.

Вуглекислий газ

Азот, домішки

Кисень

6. У якому стані вода біла і непрозора?

_____________________________________________________________

7. Як людина використовує в повсякденному житті таку властивість повітря, як пружність? Наведи приклад.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ________________________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота

Енергія в нашому житті

Варіант 1

1. До відновлювальних джерел енергії належать …

А) вітер, вода, Сонце;

Б) природний газ, нафта, кам’яне вугілля;

В) кам’яне вугілля, Місяць, торф.

2. Вкажи на позитивні сторони сонячної енергії.

А) не забруднює навколишнє середовище;

Б) очищує навколишнє середовище;

В) недоступна в нічний час.

3. Вітряки використовують на …

А) сонячних електростанціях;

Б) гідроелектростанціях;

В) вітрових електростанціях.

4. Розмісти назви джерел енергії у два стовпчики.

Вичерпні Невичерпні

_____________________ ______________________

_____________________ ______________________

_____________________ ______________________

Нафта, сонце, кам’яне вугілля, вітер, природний газ, падаюча вода.

5. Запиши назви корисних копалин, які людина використовує як паливо.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

6. Встав пропущені слова:

Вода є джерелом ____________________ енергії. На гідроелектростанціях енергія рухомої води перетворюється на __________________ енергію. Перевагами використання енергії рухомої води є________________________________________________________________ . Недоліками гідроелектростанцій є ___________________________________

_________________________________________________________________ .

7. Напиши як можна заощаджувати електроенергію вдома .

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка _____________

Контрольна робота

Енергія в нашому житті

Варіант 2

1. До невідновлюваних джерел енергії належать …

А) вітер, вода, Сонце;

Б) природний газ, нафта, кам’яне вугілля;

В) зорі, Місяць, пісок.

2. Вкажи на позитивні сторони енергії рухомої води.

А) забруднює повітря;

Б) не дає шкідливих відходів і викидів у повітря;

В) погіршує умови життя тварин водойм.

3. Сонячні батареї використовують на …

А) гідроелектростанціях;

Б) сонячних електростанціях;

В) вітрових електростанціях.

4. Розмісти назви джерел енергії у два стовпчики.

Невичерпні Вичерпні

_____________________ ______________________

_____________________ ______________________

_____________________ ______________________

Нафта, сонце, кам’яне вугілля, вітер, природний газ, падаюча вода.

5. Запиши назви корисних копалин, які людина використовує як паливо.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

6. Встав пропущені слова:

Сонячні промені несуть на Землю ______________і______________. На сонячних електростанціях енергія Сонця перетворюється на _______________ енергію. Перевагами використання сонячної енергії є _________________________________________________________________________________________. Недоліками сонячних електростанцій є __________________________________________________________________.

7. Напиши як можна заощаджувати електроенергію вдома .

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка _____________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

______________________________________

Корисні копалини. Ґрунти.

1. Хто створив гірські породи?

А Люди;

Б природа;

В тварини.

2. Які бувають корисні копалини?

А Горючі й рудні;

Б Рудні й будівельні;

В Горючі, рудні, будівельні.

3. Головна ознака ґрунту — це:

А Родючість;

Б Світлий шар піску;

В Різні за кольором шари землі.

4. Встанови відповідність між назвою гірської породи та станом, в якому вона перебуває.

1

2

3

А Нафта 1 твердий

Б Природний газ 2 рідкий

В Граніт 3 газоподібний

5. Розподіли подані корисні копалини у три стовпчики. Запиши відповідні номери.

1) Кухонна сіль; 2) нафта; 3) залізна руда; 4) торф; 5) пісок; 6) крейда; 7) мідна руда; 8) природний газ.

Горючі Рудні Будівельні

______________ ____________ _______________

6. Прочитай опис властивостей корисної копалини та впізнай її назву. Впиши цю назву у спеціально відведеному місці.

Опис властивостей корисної копалини

Назва корисної копалини

Сипка речовина, розчинна у воді, має біле забарвлення, не горить, без неї не можна приготувати страви

7. Поміркуйте. Запишіть свої міркування.

Що може трапитися, якщо нафта потрапить у море?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ____________

______________________________________

Корисні копалини. Ґрунти.

1. Родовище — це:

А місце, де жили предки твоєї родини;

Б місце, де залягає багато корисної копалини;

В корисні копалини.

2. Які бувають гірські породи?

А Тверді й рідкі;

Б Тверді й газоподібні;

В Тверді, рідкі й газоподібні.

3. Основними властивостями ґрунту є:

А Його колір;

Б Його вологість;

В Його родючість.

4. Встанови відповідність між назвою гірської породи та станом, в якому вона перебуває.

1

2

3

А Мармур 1 твердий

Б Природний газ 2 рідкий

В Нафта 3 газоподібний

5. Розподіли подані корисні копалини у три стовпчики. Запиши відповідні номери.

1) Глина; 2) кам’яне вугілля; 3) гіпс; 4) алюмінієва руда; 5) природний газ; 6) буре вугілля; 7) залізна руда; 8) мармур.

Горючі Рудні Будівельні

____________ _____________ ______________

6. Прочитай опис властивостей корисної копалини та впізнай її назву. Впиши цю назву у спеціально відведеному місці.

Опис властивостей корисної копалини

Назва корисної копалини

Сипкий, часто забарвлений в різні кольори, легко пропускає воду, використовується на будівництві, придатний для виготовлення скла

7. Продовжіть речення.

Природний газ небезпечний для людини тим, що…

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ____________

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_______________________________________

Контрольна робота

Рослини

Варіант І

1. До істотних ознак  дерев належать:

а) корінь;    

б) стовбур;    

в) стебло.

2. Яке значення кореня в житті рослин:

а) закріплює рослину у ґрунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

б) проводить воду до всіх органів;

в) у ньому утворюються поживні речовини.

3. Насіння хвойних рослин утворюється :

а) у квітах;    

б) у хвої;    

в) у шишках.

4. З'єднай ознаки рослин і їх вид.

Квіткові рослини

Рослини, які живуть у воді і не мають справжніх органів.

Водорості

Рослини, які не мають кореня і ростуть на каменях.

Мохи

Рослини, які мають всі органи і найбільш поширені.

5. З'єднай назву рослини з її способом розмноження.

Картопля

Кореневищем

Конвалія

Живцями

Виноград

Бульбами

6. Що необхідно рослинам для росту і розвитку?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Яке значення рослин у природі та для людини?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ___________

_______________________________________

Контрольна робота

Рослини

Варіант ІІ

1. До істотних ознак  трав’янистих рослин належать:

а) корінь;    

б) стовбур;    

в) трав’янисте стебло.

2. Яке значення стебла (стовбура) в житті рослин:

а) закріплює рослину у ґрунті і всмоктує воду з поживними речовинами;

б) проводить воду до всіх органів;

в) у ньому утворюються поживні речовини.

3. Плід з насінням утворюється після:

а) дощу;    

б) вітру;    

в) запліднення пилком.

4. З’ єднай ознаки рослин і їх вид.

Квіткові рослини

Рослини, які живуть у воді і не мають справжніх органів.

Водорості

Рослини, які не мають кореня і ростуть на каменях.

Мохи

Рослини, які мають всі органи і найбільш поширені.

5. З'єднай назву рослини з її способом розмноження.

Полуниці

Цибулинами

Смородина

Вусами

Тюльпан

Частинами стебел

6. Чим, окрім насіння, можуть розмножуватися рослини?

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Яке значення рослин у природі та для людини?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка ___________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн