Сьогодні о 11:00
онлайн-конференція:
«
Роль закладів освіти у формуванні нульової терпимості до корупції та вихованні доброчесності в Україні
»
Взяти участь Всі події

Контрольне читання вголос, 4 клас

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

04.02.2019

1967

99

0

Опис документу:
Контрольна робота з літературного читання (читання вголос) складена на основі оповідання Василя Сухомлинського "Розділена радість". Пропоную 6 запитань на розуміння прочитаного тексту. Цей твір можна використати для визначення темпу читання, правильності та виразності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

4 клас, І семестр

ЧИТАННЯ ВГОЛОС (розуміння прочитаного)

РОЗДІЛЕНА РАДІСТЬ
У Катрусі сьогодні велика радість. Понад рік хворів її татко. У лікарні лежав, три операції переніс. Мамі і Катрусі було тяжко. Не раз, бувало, прокинеться Катруся вночі й чує: мама тихо плаче. А сьогодні татко вже на роботі. Здоровий і бадьорий. Радісно сяють Катрусині очі. Прийшовши до школи, зустріла дівчинка в дворі двох своїх однокласників, Петрика і Гришка. Зустріла й поділилась радістю:
 Наш татко видужав...

Петрик і Гришко, глянувши на Катрусю, здивовано знизали плечима й, нічого не сказавши, побігли ганяти м’яча. Катруся пішла до дівчаток, що гралися в класи.
 Наш татко видужав, — сказала вона і радість засяяла в її очах. Одна з дівчаток, Ніна, з подивом запитала:
 Видужав — ну й що з того?
Катруся відчула, як із грудей до горла підкотився важкий клубок і дихати стало важко. Вона відійшла до тополі на кінці шкільного подвір’я і заплакала.
— Чому ти плачеш, Катрусю? — почула вона тихий, ласкавий голос Кості, мовчазного хлопчика, її однокласника.
Катруся піднесла голову й, схлипуючи, відповіла:
 Наш татко видужав...
 Ой, як же це добре! — зрадів Костя. — Біля нашої хати в бору вже зацвіли проліски. Зайдемо після уроків до нас, нарвемо пролісків і понесемо твоєму таткові.
Радість засяяла в Катрусиних очах.
Василь Сухомлинський

___________________________________________________

Запитання за змістом твору

В. Сухомлинського «Розділена радість»

 

  1. Яка радість трапилась у житті Катрусі?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. З ким дівчинка ділилась своєю радістю?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Як діти реагували на Катрусині слова?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Що сталось з дівчинкою після слів однокласників?

________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________

  1. Хто із Катрусею розділив її радість?

________________________________________________________________________________________________________

  1. Що запропонував хлопчик?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.