Контрольне аудіювання, 4 клас

Літературне читання

Для кого: 4 Клас

04.02.2019

20132

1802

0

Опис документу:
Контрольна робота з літературного читання (аудіювання) складена на основі твору А. Сахарова "Джерельце". Розроблені 4 питання відкритого і 4 - закритого типу на розуміння прослухали тексту. Мета -виховувати у дітей бережливе ставлення до природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Джерельце

Пішли якось дідусь з онуком по гриби. Довго блукали поки назбирали повні корзини. З повними корзинами важкувато, і день якраз видався спекотливий, душний. Вирішили відпочити.

Саме і весела галявинка з березняку вигулькнула. Трава на ній зелена , свіжа, а в траві вітерець з сонячним зайчиком у квача бавляться.

- Як гарно! – зрадів онук. – Дідусю, давай тут перепочинемо! Он і дерево лежить.

Сіли. Дідусь дістав окраєць хліба, розламав навпіл.

- Ах, до хлібця та ще б ковток водиці, - зітхнув дідусь.

- Ой, дідусю, тут хтось є! – прошепотів онук.

Прислухались.

- А й справді, внучку, ніби вода дзюрчить. Ану поглянь кругом. Ти гострозорий, може, і знайдеш.

Подивився хлопчик навкруг. Бачить, під кущем, з-під моховитого каміння, вода сочиться.

Тільки викопав він один камінець, - звідти як лине струминка! Та холодна, чиста!

«Джерело , криничка, сонячна водичка!» - заспівав радісно хлопчик.

Напились вони досхочу, а дідусь і каже:

- Давай, внучку, зробимо так, щоб усім було приємно пити з джерельця.

Знайшли вони суху гілку, вистругав з неї дідусь жолобок і приєднав до струминки. Зробив кухлик з березової кори – кожний тепер нап'ється з джерельця.

Оглянули свою роботу – до ладу вийшло.

Напились ще на прощання і пішли додому.

Тільки їх не стало видно, як вискочив на галявину Заєць. Так і завмер від здивування.

- Ох ти, звідки тут джерельце взялося?

І закричав захоплено на весь ліс:

- Ого-го! Я знайшов джерельце! Я знайшов джерельце!

Голодний вовк почув, як Заєць кричав, думає: «Цікаво, чого це Зайчисько так радіє? Піду подивлюсь».

А у вовка, як завжди, нікудишні справи. Усі від нього ховаються, усі тікають. А ще, як на зло,собаки всю шкуру порвали, ледве ноги виніс.

Приплентався вовк на галявину, побачив джерельце.

- Хоч води нап'юся з голоду, і то легше.

Ковтнув раз, другий, третій.

- Та ж хороша джерельна водичка! – крякнув. – Це добре, що я джерельце знайшов, а то хоч пропадай.

Напився вовк, що вже і дихати ніяк. Побіг геть.

Продирається вовк крізь хащі, назустріч ведмідь тупає, з малинника вертається. Мишко боки потирає, очі задоволено мружить,так наївся малини. Питає:

- Гей, Вовчище, не знаєш, де тут можна води напитися?

- Іди прямо, там на галявині джерельце б'є. Я знайшов.

Заспішив ведмідь. Припав до джерельця – відірватися не може.

- Щастя яке! – радіє. – Не щодня таке чудо зустрінеш!

Прийшли знову якось у ліс дідусь з онуком, дивляться: біля джерельця слідів різних – видимо-невидимо.

- Дивись, онучку,скільки друзів у маленького джерельця, - посміхнувся дідусь. – І всіх воно радує. (А. Сахаров.)

Контрольна робота №5

з літературного читання

уч. 4 – А класу

___________________________________________________

1. Куди пішов дідусь із онуком?

А) у ліс по гриби

Б) у поле

В) на полювання

2. Яким видався день?

А) спекотливим, душним

Б) дощовим

В) похмурий, холодний

3. На що натрапив дідусь з онуком на зеленій галявині?

А) на озерце

Б) на потічок

В) на джерельце

4) Якими словами висловив своє захоплення Зайчик, коли побачив джерельце?

А) «Яке маленьке джерельце»

Б) «Я знайшов джерельце!

В) «А ось і джерельце!»

5. Для чого хлопчик з дідусем зробили кухлик з березової кори?

______________________________________________________________________________________________________

6. Хто приходив до джерела напитись води?

______________________________________________________________________________________________________

Контрольна робота №5

з літературного читання

уч. 4 – А класу

___________________________________________________

1. Куди пішов дідусь із онуком?

А) у ліс по гриби

Б) у поле

В) на полювання

2. Яким видався день?

А) спекотливим, душним

Б) дощовим

В) похмурий, холодний

3. На що натрапив дідусь з онуком на зеленій галявині?

А) на озерце

Б) на потічок

В) на джерельце

4) Якими словами висловив своє захоплення Зайчик, коли побачив джерельце?

А) «Яке маленьке джерельце»

Б) «Я знайшов джерельце!

В) «А ось і джерельце!»

5. Для чого хлопчик з дідусем зробили кухлик з березової кори?

______________________________________________________________________________________________________

6. Хто приходив до джерела напитись води?

______________________________________________________________________________________________________

7. Що побачили біля джерела дідусь з онуком, коли вдруге прийшли у ліс?

______________________________________________________________________________________________________

8. Чи можна дідуся і онука назвати друзями природи? Доведи свою думку.

______________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________

7. Що побачили біля джерела дідусь з онуком, коли вдруге прийшли у ліс?

______________________________________________________________________________________________________

8. Чи можна дідуся і онука назвати друзями природи? Доведи свою думку.

______________________________________________________________________________________________________

___________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.